Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144594 |
Вебсайт: | http://osvita-horodok.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St |
Контактна особа: |
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 00:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 00:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 00:51 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка-фактури та накладної на оплату товару після 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 22:05 |
3-Перелік змін.doc | |
12 березня 2020 22:05 |
3_ТД_комп_ютери зі змінами.doc | |
28 лютого 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 16:22 |
Додаток 1.doc |
12 березня 2020 22:05 |
3-Перелік змін.doc
|
||
12 березня 2020 22:05 |
3_ТД_комп_ютери зі змінами.doc
|
||
28 лютого 2020 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
28 лютого 2020 16:22 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення переліку документів, які має надати учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам тендерної документації є прерогативою замовника.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації (п. 6.3. ч. 6 розділу 3 ТД) передбачено порядок перевірки програмного забезпечення Windows 10 на контрафактність.
Запропонований товар повинен відповідати вимогам технічним характеристикам Додатку 2: Технічна Специфікація. Якщо пакет програмного забезпечення LibreOffice відповідає вимогам Додатку 2: Технічна Специфікація, тоді так.
Відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації: "2.Навчальне обладнання вводиться в експлуатацію учасником, учасник здійснює його монтаж та встановлення. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (монтаж, встановлення), навчання користуванням Обладнання".
Вимоги про усунення порушення
Щиро дякуємо за звернення. Ваша вимога була розглянута, у зв’язку з чим ми прийшли до наступних висновків:
Надання учасниками авторизаційного листа від виробника обладнання НЕ є дискримінаційною умовою з огляду на чинне українське законодавства та нічим не обмежує Вашу участь в оголошеній процедурі закупівлі, оскільки технічна специфікація по цій закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тендерною документацією встановлена можливість надати «еквівалент» (ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно висновку органу оскарження на які, ви посилаєтесь, вказані вимоги є дискримінаційними, оскільки містять посилання на конкретного виробника HP.
Вимога до наявності авторизаційного листа від виробника запропонованого товару зумовлена лише необхідністю:
1. Уникнення закупівлі товару нелегально (неофіційно) завезеного на територію України та захисту таким чином від закупівлі неякісного товару;
2. У разі необхідності виконання гарантійного та/або післягарантійного обслуговування офіційні авторизовані сервісні центри виконають якісний гарантійний ремонт, що можливо лише закуповуючи товар у офіційних виробників;
3. Забезпечить підтвердження того, що запропоновані товари придбані через офіційну мережу виробника запропонованого обладнання;
4. Наявністю додаткових гарантій поставки необхідного товару, що був запропонований учасником зменшуючи рівень ризиків поставки фальсифікованих товарів.
Також хочемо зауважити, що ознайомились з рішеннями Антимонопольного комітету України, на які Ви посилались у вимозі. Хочемо звернути вашу увагу, що у обидвох випадках торги було відмінено Замовником, у зв’язку з небажанням закуповувати неякісну та неофіційну техніку. Просимо Вас звернутися до судових розглядів справ з захисту інтелектуальної власності та авторських прав у сфері господарських справ та штрафними санкціями за нелегально ввезений товар.
Тому, у зв’язку з вищевикладеною інформацією, змушені відхилити Вашу вимогу, так як умова щодо надання авторизаційного листа не є дискримінаційною з огляду на ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повністю викладена в дусі основоположних принципів публічних закупівель, що викладені в ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Так технічні вимоги до предмета закупівлі містять наступні характеристики:
1) "Корпус Типорозмір - miniTower, Замок з комплектом ключів на передній панелі, датчик розкриття, фіксатор від випадання, Габарити, мм - не більше 174 х 401 х 370,5, Кількість USB портів на передній панелі - 4" – вказані характеристики відповідають ЄДИНІЙ моделі корпусу, представленій в Україні, а саме Crown CMC-SMP 888/888А.
2) "Монітор Діагональ 21.5″ Тип матриці VA, Контрастність 4000:1, Частота оновлення, Гц 75, Швидкість відгуку, ms 6.5, Енергоспоживання, Вт не більше 22,5, Режим очікування, Вт не більше 0,55, Розміри (ШxВxГ), см не більше 50.5x38.5x13.5" – вказані характеристики відповідають ЄДИНІЙ моделі монітора, представленій на ринку України, а саме Монiтор 2E E2219B.
Таким чином вимоги Замовника протирічать іншим твердженням, що містяться в тендерній документації, а саме «посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент"» а також «Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам.», оскільки висунуті Замовником вимоги не дають можливості запропонувати еквівалент.
Крім того наявна вимога «: "Учасник у складі пропозиції надає авторизаційні листи від виробників або офіційних дистриб’юторів системних блоків та моніторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості."».
Звертаємо увагу, що виробники дають подібні авторизаційні листи лише одному партнеру. Таким чином взяти участь у закупівлі не можуть декілька учасників з однаковим товаром (а наразі вимоги передбачають можливіть запропонувати тільки конкретний однаковий товар) і відповідними авторизаційними листами. Тож тільки ЄДИНИЙ учасник зможе повністю відповідати вимогам Замовника, що вказує на корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, штучне обмеження кола потенційних учасників .
Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Тому звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик складових предмета закупівлі, та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, прерогатива встановлювати які належить замовнику.
Замовник склав технічну специфікацію по предмету закупівлі у повній відповідності з вимогами закупівельного законодавства і передбачив можливість надання товару з еквівалентними характеристиками.
Що стосується авторизаційних листів - вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов’язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів обладнання є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Ця вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями численними органу оскарження, зокрема в закупівлях: UA-2018-09-03-002065-a, UA-2018-08-28-000697-a, UA-2018-09-11-001599-c.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-03-000018 ● 0352846983e44a9ea07fbeed42b2c979
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2020 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 65
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 65.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-26-000007-c 26.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунено.
2020-04-17 18:57:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Горошко Ольга Іванівна #3492107369 |
Переможець |
1 482 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 18:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 13:42
|
ду3.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 11:17
|
Дод угода 2.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 11:30
|
Договір Т20-21 | укладений |
07 квітня 2020 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 Договору у новій редакції. Більш детально у файлі додаткової угоди 2. |
Номер договору про закупівлю: | Т20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили припинити договірні зобов’язання по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Т20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |