Персональний комп’ютер тип 1 з монітором, персональний комп’ютер тип 2 з монітором, персональний комп’ютер тип 2 без монітору
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000007-c 2ef24116db4a4aab82cdcc10bbc424b6
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт замовника: http://osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа замовника: Пилат Богдан Ярославович
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 00:51
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 00:51
Початок аукціону: 26 березня 2020 11:59
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплекти
Персональний комп’ютер тип 1 з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
70 комплекти
персональний комп’ютер тип 2 з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
17 комплекти
персональний комп’ютер тип 2 без монітору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка-фактури та накладної на оплату товару після 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 березня 2020 22:05
3-Перелік змін.doc
12 березня 2020 22:05
3_ТД_комп_ютери зі змінами.doc
28 лютого 2020 17:08
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2020 16:22
Додаток 1.doc
12 березня 2020 22:05
3-Перелік змін.doc
12 березня 2020 22:05
3_ТД_комп_ютери зі змінами.doc
28 лютого 2020 16:22
ТД_комп_ютери.doc
28 лютого 2020 17:08
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2020 16:22
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Немає Тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2020 15:29
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:22
Шановний Замовнику, прохання завантажити Тендерну документацію, щоб ознайомитися із вимогами даної закупівлі
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерну документацію опубліковано.
Впливає час на задання питань
Дата подання: 28 лютого 2020 00:35
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:30
Шановний Замовнику, Ви оголосили відкриті торги, в яких період для ставлення запитань впливає за 10 днів до закінчення подання пропозицій. Попереду вихідні. На звернення нашого потенційного опоненту Ви так і не відреагували. Нажаль, такі дії наводять на думку, що Ви навмисно затягуєте час та позбавляєте можливості потенційних учасників задати питання. Будь ласка, викладіть тендерну документацію та обов'язково у остаточньому варіанті, щоб не довелося порушувати Закон та таємницю аукціону (тобто щоб потенційні гравці не були вимушені Вам дзвонити з уточнюючими питаннями та не видавали свого наміру прийняти участь). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерну документацію опубліковано, також замовник продовжено термін подання тендерних пропозицій відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" "Оприлюднення інформації про закупівлю 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій".
Запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 02 березня 2020 14:21
Дата відповіді: 02 березня 2020 23:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Визначення переліку документів, які має надати учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам тендерної документації є прерогативою замовника.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації (п. 6.3. ч. 6 розділу 3 ТД) передбачено порядок перевірки програмного забезпечення Windows 10 на контрафактність.
Тендер
Дата подання: 02 березня 2020 14:22
Дата відповіді: 02 березня 2020 23:20
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Запропонований товар повинен відповідати вимогам технічним характеристикам Додатку 2: Технічна Специфікація. Якщо пакет програмного забезпечення LibreOffice відповідає вимогам Додатку 2: Технічна Специфікація, тоді так.
Документація
Дата подання: 02 березня 2020 14:36
Дата відповіді: 02 березня 2020 23:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до п.2 Додатку 2 до Тендерної документації: "2.Навчальне обладнання вводиться в експлуатацію учасником, учасник здійснює його монтаж та встановлення. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (монтаж, встановлення), навчання користуванням Обладнання".
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000007-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РВС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33600930
Дата подання: 02 березня 2020 13:09
оскарження дискрименаційної вимоги
Шановний Замовнику. Авторизаційні листи від виробників або офіційних дистриб’юторів системних блоків та моніторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ноутбуки, системні блоки, монітори, принтери та багатофункціональні пристрої) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
03 березня 2020 23:23
Шановний Учаснику!
Щиро дякуємо за звернення. Ваша вимога була розглянута, у зв’язку з чим ми прийшли до наступних висновків:
Надання учасниками авторизаційного листа від виробника обладнання НЕ є дискримінаційною умовою з огляду на чинне українське законодавства та нічим не обмежує Вашу участь в оголошеній процедурі закупівлі, оскільки технічна специфікація по цій закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тендерною документацією встановлена можливість надати «еквівалент» (ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно висновку органу оскарження на які, ви посилаєтесь, вказані вимоги є дискримінаційними, оскільки містять посилання на конкретного виробника HP.
Вимога до наявності авторизаційного листа від виробника запропонованого товару зумовлена лише необхідністю:
1. Уникнення закупівлі товару нелегально (неофіційно) завезеного на територію України та захисту таким чином від закупівлі неякісного товару;
2. У разі необхідності виконання гарантійного та/або післягарантійного обслуговування офіційні авторизовані сервісні центри виконають якісний гарантійний ремонт, що можливо лише закуповуючи товар у офіційних виробників;
3. Забезпечить підтвердження того, що запропоновані товари придбані через офіційну мережу виробника запропонованого обладнання;
4. Наявністю додаткових гарантій поставки необхідного товару, що був запропонований учасником зменшуючи рівень ризиків поставки фальсифікованих товарів.
Також хочемо зауважити, що ознайомились з рішеннями Антимонопольного комітету України, на які Ви посилались у вимозі. Хочемо звернути вашу увагу, що у обидвох випадках торги було відмінено Замовником, у зв’язку з небажанням закуповувати неякісну та неофіційну техніку. Просимо Вас звернутися до судових розглядів справ з захисту інтелектуальної власності та авторських прав у сфері господарських справ та штрафними санкціями за нелегально ввезений товар.
Тому, у зв’язку з вищевикладеною інформацією, змушені відхилити Вашу вимогу, так як умова щодо надання авторизаційного листа не є дискримінаційною з огляду на ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повністю викладена в дусі основоположних принципів публічних закупівель, що викладені в ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000007-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 02 березня 2020 14:19
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
05 березня 2020 18:41
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000007-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович, Код ЄДРПОУ:3341010754
Дата подання: 05 березня 2020 18:05
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Так технічні вимоги до предмета закупівлі містять наступні характеристики:

1) "Корпус Типорозмір - miniTower, Замок з комплектом ключів на передній панелі, датчик розкриття, фіксатор від випадання, Габарити, мм - не більше 174 х 401 х 370,5, Кількість USB портів на передній панелі - 4" – вказані характеристики відповідають ЄДИНІЙ моделі корпусу, представленій в Україні, а саме Crown CMC-SMP 888/888А.

2) "Монітор Діагональ 21.5″ Тип матриці VA, Контрастність 4000:1, Частота оновлення, Гц 75, Швидкість відгуку, ms 6.5, Енергоспоживання, Вт не більше 22,5, Режим очікування, Вт не більше 0,55, Розміри (ШxВxГ), см не більше 50.5x38.5x13.5" – вказані характеристики відповідають ЄДИНІЙ моделі монітора, представленій на ринку України, а саме Монiтор 2E E2219B.

Таким чином вимоги Замовника протирічать іншим твердженням, що містяться в тендерній документації, а саме «посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент"» а також «Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам.», оскільки висунуті Замовником вимоги не дають можливості запропонувати еквівалент.

Крім того наявна вимога «: "Учасник у складі пропозиції надає авторизаційні листи від виробників або офіційних дистриб’юторів системних блоків та моніторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості."».

Звертаємо увагу, що виробники дають подібні авторизаційні листи лише одному партнеру. Таким чином взяти участь у закупівлі не можуть декілька учасників з однаковим товаром (а наразі вимоги передбачають можливіть запропонувати тільки конкретний однаковий товар) і відповідними авторизаційними листами. Тож тільки ЄДИНИЙ учасник зможе повністю відповідати вимогам Замовника, що вказує на корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, штучне обмеження кола потенційних учасників .


Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Тому звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик складових предмета закупівлі, та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
11 березня 2020 09:40
Шановний Учаснику!
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, прерогатива встановлювати які належить замовнику.
Замовник склав технічну специфікацію по предмету закупівлі у повній відповідності з вимогами закупівельного законодавства і передбачив можливість надання товару з еквівалентними характеристиками.
Що стосується авторизаційних листів - вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов’язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів обладнання є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Ця вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями численними органу оскарження, зокрема в закупівлях: UA-2018-09-03-002065-a, UA-2018-08-28-000697-a, UA-2018-09-11-001599-c.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-03-000018 ● 0352846983e44a9ea07fbeed42b2c979
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-03 14:36:11
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 65

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 65.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-26-000007-c 26.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Горошко Ольга Іванівна 1 489 500,00
UAH з ПДВ
1 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
1 482 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 11:05
sign.p7s
27 березня 2020 11:03
довідка МВС
27 березня 2020 10:47
довід ДФС
20 березня 2020 11:22
sign.p7s
20 березня 2020 11:20
банкдок.rar
20 березня 2020 11:20
пропозиція.pdf
20 березня 2020 11:20
техспец.pdf
20 березня 2020 11:20
договір.pdf
20 березня 2020 11:20
Технічні.rar
20 березня 2020 11:20
скандов.rar
20 березня 2020 11:20
ДокументиФОП.rar

Публічні документи

24 березня 2020 09:01
sign.p7s
24 березня 2020 08:56
BRAIN - сертифікати.pdf
24 березня 2020 08:56
BRAIN - ISO 14001.pdf
24 березня 2020 08:56
BRAIN - ISO 9001.pdf
24 березня 2020 08:56
2E - СЕС.pdf
24 березня 2020 08:56
2E - ISO 14001.pdf
24 березня 2020 08:56
2E - ISO 9001.pdf
24 березня 2020 08:56
Тех.специфікація 2.pdf
24 березня 2020 08:56
Санкції.pdf
24 березня 2020 08:56
працівники.pdf
24 березня 2020 08:56
підпис_1.pdf
24 березня 2020 08:56
особиста присутність.pdf
24 березня 2020 08:56
на переможця.pdf
24 березня 2020 08:56
МТБ.pdf
24 березня 2020 08:56
Лист гарантійний термін.pdf
24 березня 2020 08:56
Досвід.pdf
24 березня 2020 08:56
Додаток 3.pdf
24 березня 2020 08:56
довкілля.pdf
24 березня 2020 08:56
Гарант. 5%.pdf
24 березня 2020 08:56
Відомості про учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горошко Ольга Іванівна
#3492107369
Переможець 1 482 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Горошко Ольга Іванівна
#3492107369
1 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку