Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор)
code DK 021:2015 - 31170000-8 Transformers (transformer)
code DK 021:2015 - 31170000-8 Transformers (transformer)
Очікувана вартість
22 302 000,00 UAH
UA-2020-02-25-003257-c ● 9792b7c2abc7473eafd53a03fbfd27bf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Власюк В.М. +380612253610 V.Vlasyuk@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PLC «Zaporizhoblenergo» |
National ID: | 00130926 |
Contact point: |
Djatchenko Anna Alexandrievna +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Additional contacts: |
V.Vlasyuk +380612253610 V.Vlasyuk@zoe.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 22 302 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 580000 UAH |
Publication date: | 25 лютого 2020 18:46 |
Enquiries until: | 17 березня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 23 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 березня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 22 302 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 223 020 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма
Source of procurement financing: Investment program.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Трансформатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Діагональна, 17, ПС "Феросплавна-1", комірка Т-6
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
transformer
CPV: 31170000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | 1 платіж - 40% ціни Договору - протягом 10 календарних днів після отримання Покупцем рахунку Постачальника | Аванс | 10 | Календарні | 40 |
Дата виставлення рахунку | 2 платіж - 30% ціни Договору - протягом 10 календарних днів після отримання Покупцем письмового повідомлення Постачальника про проходження трансформатором приймальних випробувань та рахунку на оплату. Разом з рахунком «Постачальник» надає «Покупцеві» копії наступних протоколів: - згідно ГОСТ 3484.1 «Трансформатори силові. Методи електромагнітних випробувань»; - згідно ГОСТ 3484.1-88 Вимірювання опору нульової послідовності; - згідно ГОСТ 22756 «Трансформатори силові. Методи випробування електричної міцності ізоляції»; - згідно ГОСТ 20243 «Трансформатори силові. Методи випробування на стійкість при короткому замикані. Допускається замість протоколу випробувань надати порівняльний розрахунок електродинамічної стійкості при КЗ даного трансформатора й аналогічного трансформатора, який успішно витримує випробування на стійкість при КЗ (обидва трансформатора повинні мати аналогічні конструкції та бути виготовлені по однаковій технології). Допускається також замість протоколу випробування надати розрахунок електродинамічної стійкості при КЗ трансформатора по методиці, достовірність якої підтверджена практичними результатами випробувань трансформаторів. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Поставка товару | 3 платіж - 30% ціни Договору - протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару та видаткової накладної, за умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 18:47 |
ТД трансформатор.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2020 18:40
Дата відповіді: 05 березня 2020 21:11
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-003257-c): Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор).
Згідно вимог пункту 7 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4.2.2 пункту 4 «Інші документи» розділу І «Документи, що надаються учасниками торгів» Додатку №1 до Тендерної документації встановлено обов’язок учасника надати «Документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину якщо очікувана вартість предмету закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів станом на кінець ІІІ кварталу 2019 або вказаних у річній фінансовій звітності за 2019 (Рішення загальних зборів учасників* про надання уповноваженій посадовій/службовій особі учасника згоди на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі).»
03.10.2019р. набули чинності зміни до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якими була викладена в новій редакції стаття 44 «Значні правочини» даного Закону. З урахуванням зазначених змін, частина 2 статті 44 Закону викладена в наступній редакції: «2. Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.»
Враховуючи вищезазначене, вважаємо доцільним привести зміст тендерної документації у відповідність до чинної редакції Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», шляхом внесення змін до пункту 7 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4.2.2 пункту 4 «Інші документи» розділу І «Документи, що надаються учасниками торгів» Додатку №1 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником у Тендерній документації встановлено всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно до положень ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником у Тендерній документації встановлено іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положеннями пункту 7 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4.2.2 пункту 4 «Інші документи» розділу І «Документи, що надаються учасниками торгів» Додатку №1 до Тендерної документації на потенційних Учасників покладено обов’язок надати документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину.
Наведена вище умова Тендерної документації не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації потенційних Учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Згідно до положень ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником у Тендерній документації встановлено іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положеннями пункту 7 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 4.2.2 пункту 4 «Інші документи» розділу І «Документи, що надаються учасниками торгів» Додатку №1 до Тендерної документації на потенційних Учасників покладено обов’язок надати документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину.
Наведена вище умова Тендерної документації не порушує права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації потенційних Учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Стосовно внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2020 18:42
Дата відповіді: 05 березня 2020 21:10
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-003257-c): Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор).
Згідно вимог пункту 2.2 розділу І «Документи, що надаються учасниками торгів» Додатку №1 до Тендерної документації встановлено обов’язок учасника надати: «Довідку у довільній формі про наявність у Учасника працівників, в т.ч працівників та/або залученого персоналу, які виконуватимуть монтаж і мають відповідні знання, досвід та групу з електробезпеки для виконання робіт в діючих електроустановках».
При цьому, відповідно до пункту 5.4 проекту договору про закупівлю, який є додатком до Тендерної документації встановлено обов’язок Постачальника «провести роботи по переведенню його в робочий стан, встановити все навісне обладнання та виконати доливання трансформаторної оливи». Вимог щодо здійснення силами Постачальника монтажних робіт Тендерна документація не містить.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо доцільним привести назву довідки у відповідність змісту проекту договору про закупівлю, виклавши пункт 2.2. розділу І «Документи, що надаються учасниками торгів» Додатку №1 до Тендерної документації в наступній редакції: «2.2. Довідка у довільній формі про наявність у Учасника працівників, в т.ч. працівників та/або залученого персоналу, які виконуватимуть переведення товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла, і мають відповідні знання, досвід та групу з електробезпеки для виконання робіт в діючих електроустановках».
Крім того, в пункті 5.4 проекту договору про закупівлю необхідно чітко визначити, обов’язком якої із сторін договору є виконання будівельно-монтажних робіт зі встановлення трансформатора в комірку Т-6 ПС «Феросплавна-1».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі у торгах визначено Трансформатор типу ТДТН-63000/150-У1 (1 шт.). Враховуючи, що предмет закупівлі є доволі специфічним товаром, на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником у тендерній документації встановлено всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Разом з тим, Замовником не встановлено жодних вимог щодо процесу транспортування (наприклад, виду транспорту, необхідність здійснення демонтажу певних вузлів, деталей тощо) предмету закупівлі, а вказано лише місце поставки товару. Така позиція замовника пояснюється тим, що Трансформатор типу ТДТН-63000/150-У1 має великі габарити та вагу, що вимагатиме від кожного з учасників (в т.ч. в залежності від віддаленості предмету закупівлі від місця поставки, домовленості з логістичними компаніями тощо) індивідуального підходу для визначення та розрахунку можливості здійснення поставки предмету закупівлі у визначене Замовником місце.
Поставка силового трансформатору масою понад 100 тон, який має габарити за довжиною 7,6м, за висотою 6,35м та за шириною 5 м, на думку Замовника, досить складне в технічному плані завдання, а тому в якому стані (в зібраному чи розібраному (транспортному) стані) буде здійснюватись його перевезення для можливості доставки до визначеного в тендерній документації місця поставки має вирішувати кожен учасник самостійно, враховуючи вимоги відповідного законодавства (в тому числі щодо дозволених габаритів перевезення на кожен з видів транспорту).
Відповідно до умов тендерної документації, предметом закупівлі є саме Трансформатор типу ТДТН-63000/150-У1, а не його складові частини. Якщо будь-яким учасником, буде прийнято рішення доставки предмету закупівлі у демонтованому стані, то в такому випадку монтаж раніше демонтованого обладнання не буде окремим видом робіт, так як буде однією зі складових процесу доставки як, наприклад, демонтаж, завантаження та розвантаження.
Після виготовлення та проходження заводських випробувань для зменшення ваги та габаритів під час перевезення з трансформатору може зніматись частина обладнання. Яке саме обладнання буде демонтоване, а відповідно і технічні, якісні та кількісні характеристики повернення трансформатору у цілісний стан (монтаж з транспортного стану) визначається учасником самостійно, виходячи зі своїх можливостей та вибраної технології перевезення трансформатору з заводу-виробника до місця доставки.
Для надання всім учасникам однакових умов, замовник не висував окремих вимог ні до технології перевезення, ні до об’єму робіт з переведення трансформатору з транспортного положення в робочий стан.
Вимога Замовника щодо обов’язкової присутності шеф-інженера заводу-виробника гарантує якість збирання трансформатору і підтвердження гарантійних зобов’язань заводу.
Після переведення трансформатору у робочий стан Замовник власними силами проводить високовольтні випробування для підтвердження, що при перевезенні та поверненні трансформатору у цілісний стан він не отримав пошкоджень та готовий до підключення в електричну мережу 150/35/10 кВ. При задовільних результатах випробувань між Замовником та постачальником підписується акт приймання-передачі товару, а саме Трансформатору типу ТДТН-63000/150-У1.
Щодо п.5.4. проекту договору, то технічним завданням не передбачені будівельно-монтажні роботи, так само як і пуско-налагоджувальні роботи, ремонт будівельної частини комірки, включення трансформатору в роботу в мережу 150/35/10 кВ, підключення пристроїв релейного захисту, автоматики, телемеханіки та протипожежного захисту до підстанційної мережі. П.5.4. проекту договору чітко визначені обов'язки Постачальника: “Після встановлення трансформатору в комірку Т-6 Постачальник зобов’язаний провести роботи по переведенню його в робочий стан, встановити все навісне обладнання та виконати доливання трансформаторної оливи”.
Щодо зміни в назві Довідки формулювання “Монтаж” на “Переведення в товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла”, то вважаємо це недоцільним з кількох причин.
По-перше, поняття “монтаж” більш об'ємне, а як вказувалося вище, Замовник не висував окремих вимог ні до технології перевезення, ні до об’єму робіт з переведення трансформатору з транспортного положення в робочий стан. Тому нема сенсу обмежувати учасників формулюваннями, а потім надавати роз'яснення наприклад: що входить до поняття “Переведення в робочий стан”, або «Чи буде вважатися досвідом виконання робот з капітального ремонту трансформатору». А по-друге, працівники, які виконують вказані роботи мають посвідчення електромонтажника, а не фахівця по переводу товару з транспортного положення в робочий стан.
Враховуючи викладене, умови Тендерної документації з даного питання не порушують права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації потенційних Учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Разом з тим, Замовником не встановлено жодних вимог щодо процесу транспортування (наприклад, виду транспорту, необхідність здійснення демонтажу певних вузлів, деталей тощо) предмету закупівлі, а вказано лише місце поставки товару. Така позиція замовника пояснюється тим, що Трансформатор типу ТДТН-63000/150-У1 має великі габарити та вагу, що вимагатиме від кожного з учасників (в т.ч. в залежності від віддаленості предмету закупівлі від місця поставки, домовленості з логістичними компаніями тощо) індивідуального підходу для визначення та розрахунку можливості здійснення поставки предмету закупівлі у визначене Замовником місце.
Поставка силового трансформатору масою понад 100 тон, який має габарити за довжиною 7,6м, за висотою 6,35м та за шириною 5 м, на думку Замовника, досить складне в технічному плані завдання, а тому в якому стані (в зібраному чи розібраному (транспортному) стані) буде здійснюватись його перевезення для можливості доставки до визначеного в тендерній документації місця поставки має вирішувати кожен учасник самостійно, враховуючи вимоги відповідного законодавства (в тому числі щодо дозволених габаритів перевезення на кожен з видів транспорту).
Відповідно до умов тендерної документації, предметом закупівлі є саме Трансформатор типу ТДТН-63000/150-У1, а не його складові частини. Якщо будь-яким учасником, буде прийнято рішення доставки предмету закупівлі у демонтованому стані, то в такому випадку монтаж раніше демонтованого обладнання не буде окремим видом робіт, так як буде однією зі складових процесу доставки як, наприклад, демонтаж, завантаження та розвантаження.
Після виготовлення та проходження заводських випробувань для зменшення ваги та габаритів під час перевезення з трансформатору може зніматись частина обладнання. Яке саме обладнання буде демонтоване, а відповідно і технічні, якісні та кількісні характеристики повернення трансформатору у цілісний стан (монтаж з транспортного стану) визначається учасником самостійно, виходячи зі своїх можливостей та вибраної технології перевезення трансформатору з заводу-виробника до місця доставки.
Для надання всім учасникам однакових умов, замовник не висував окремих вимог ні до технології перевезення, ні до об’єму робіт з переведення трансформатору з транспортного положення в робочий стан.
Вимога Замовника щодо обов’язкової присутності шеф-інженера заводу-виробника гарантує якість збирання трансформатору і підтвердження гарантійних зобов’язань заводу.
Після переведення трансформатору у робочий стан Замовник власними силами проводить високовольтні випробування для підтвердження, що при перевезенні та поверненні трансформатору у цілісний стан він не отримав пошкоджень та готовий до підключення в електричну мережу 150/35/10 кВ. При задовільних результатах випробувань між Замовником та постачальником підписується акт приймання-передачі товару, а саме Трансформатору типу ТДТН-63000/150-У1.
Щодо п.5.4. проекту договору, то технічним завданням не передбачені будівельно-монтажні роботи, так само як і пуско-налагоджувальні роботи, ремонт будівельної частини комірки, включення трансформатору в роботу в мережу 150/35/10 кВ, підключення пристроїв релейного захисту, автоматики, телемеханіки та протипожежного захисту до підстанційної мережі. П.5.4. проекту договору чітко визначені обов'язки Постачальника: “Після встановлення трансформатору в комірку Т-6 Постачальник зобов’язаний провести роботи по переведенню його в робочий стан, встановити все навісне обладнання та виконати доливання трансформаторної оливи”.
Щодо зміни в назві Довідки формулювання “Монтаж” на “Переведення в товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла”, то вважаємо це недоцільним з кількох причин.
По-перше, поняття “монтаж” більш об'ємне, а як вказувалося вище, Замовник не висував окремих вимог ні до технології перевезення, ні до об’єму робіт з переведення трансформатору з транспортного положення в робочий стан. Тому нема сенсу обмежувати учасників формулюваннями, а потім надавати роз'яснення наприклад: що входить до поняття “Переведення в робочий стан”, або «Чи буде вважатися досвідом виконання робот з капітального ремонту трансформатору». А по-друге, працівники, які виконують вказані роботи мають посвідчення електромонтажника, а не фахівця по переводу товару з транспортного положення в робочий стан.
Враховуючи викладене, умови Тендерної документації з даного питання не порушують права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації потенційних Учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Стосовно внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2020 18:43
Дата відповіді: 05 березня 2020 21:08
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-003257-c): Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор).
Відповідно до положень пункту 5.3 проекту договору про закупівлю, який є додатком до Тендерної документації встановлено, що перехід права власності і ризику випадкової загибелі чи пошкодження товару від «Постачальника» до «Покупця» відбувається після підписання акту приймання-передачі товару та видаткової накладної обома Сторонами.
При цьому, пунктом 5.4 проекту договору встановлено, що підписання акту приймання-передачі та видаткової накладної здійснюється сторонами за умови отримання задовільних результатів високовольтних іспитів трансформатору, які проводяться протягом 3 діб після його переведення в робочий стан.
У зв’язку з тим, що Постачальник не має можливості цілодобово знаходитись на території ПС «Феросплавна-1» та забезпечувати схоронність трансформатору, який буде знаходитись на території/об’єкті ПрАТ «Запоріжжяобленерго» з моменту його доставки та протягом строку необхідного для переведення товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла, просимо пункти 4.1., 5.3., 5.4., викласти у наступній редакції:
«4.1. Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом оплати у наступному порядку:
Попередня оплата:
1 платіж - 40% ціни Договору - протягом 10 календарних днів після отримання Покупцем рахунку Постачальника;
2 платіж - 30% ціни Договору - протягом 10 календарних днів після отримання Покупцем письмового повідомлення Постачальника про проходження трансформатором приймальних випробувань та рахунку на оплату. Разом з рахунком «Постачальник» надає «Покупцеві» копії наступних протоколів:
- згідно ГОСТ 3484.1 «Трансформатори силові. Методи електромагнітних випробувань»; - згідно ГОСТ 3484.1-88 Вимірювання опору нульової послідовності;
- згідно ГОСТ 22756 «Трансформатори силові. Методи випробування електричної міцності ізоляції»;
- згідно ГОСТ 20243 «Трансформатори силові. Методи випробування на стійкість при короткому замикані. Допускається замість протоколу випробувань надати порівняльний розрахунок електродинамічної стійкості при КЗ даного трансформатора й аналогічного трансформатора, який успішно витримує випробування на стійкість при КЗ (обидва трансформатора повинні мати аналогічні конструкції та бути виготовлені по однаковій технології). Допускається також замість протоколу випробування надати розрахунок електродинамічної стійкості при КЗ трансформатора по методиці, достовірність якої підтверджена практичними результатами випробувань трансформаторів.
Остаточна оплата:
3 платіж - 30% ціни Договору - протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.»
«5.3. «Постачальник» за 2 робочих дня письмово повідомляє про дату та час поставки товару.
Разом із товаром «Постачальник», зобов’язаний передати «Покупцю» в момент приймання-передачі товару пакет документів, оформлених належним чином державною (українською) мовою та завірений печаткою підприємства, а саме:
- видаткову накладну;
- акт приймання-передачі товару;
- товарно-транспортну накладну;
- рахунок-фактуру на оплату;
- оригінали паспорту та/або інструкції з експлуатації, протоколів випробування на трансформатор і на його комплектуючі;
- документи, що підтверджують гарантійні зобов'язання;
- інші документи, що потребують оформлення на даний вид товару відповідно до чинного законодавства України.
Приймання-передача товару здійснюється за участю уповноважених представників «Покупця» і «Постачальника». Перехід права власності і ризику випадкової загибелі чи пошкодження товару від «Постачальника» до «Покупця» відбувається після підписання видаткової накладної обома Сторонами.
Датою поставки заявленої партії товару є дата підписання видаткової накладної обома Сторонами.»
«5.4. Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом «Постачальника». Місце поставки товару: м. Запоріжжя, вул. Діагональна 17, ПС «Феросплавна-1», комірка Т-6 на умовах поставки DDP згідно з правилами “ІНКОТЕРМС” у редакції 2010 р.
Товар повинен бути поставлений з оливою, яку заливають у трансформатор при транспортуванні, силікагелем, оливою для доливання та технічних потреб. Після встановлення трансформатору в комірку Т-6 Постачальник зобов’язаний провести роботи по переведенню його в робочий стан, встановити все навісне обладнання та виконати доливання трансформаторної оливи. Постачальник зобов’язаний забезпечити присутність шеф - інженера заводу – виробника при збиранні трансформатору. Після виконання зазначених дій Покупець протягом 3 діб проводить високовольтні іспити трансформатору, переведеного в робочий стан. Сторони домовились, що підписання акту приймання-передачі здійснюється Сторонами за умови отримання задовільних результатів високовольтних іспитів трансформатору, переведеного в робочий стан.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник стверджує, що “Постачальник не має можливості цілодобово знаходитись на території ПС «Феросплавна-1» та забезпечувати схоронність трансформатору, який буде знаходитись на території/об’єкті ПрАТ «Запоріжжяобленерго» з моменту його доставки та протягом строку необхідного для переведення товару з транспортного положення в робочий стан зі встановленням навісного обладнання й доливання масла”. Вказане ствердження не відповідає дійсності, так як в тендерній документація немає жодного обмеження щодо цілодобового знаходження на території ПС “Феросплавна -1” працівників Постачальника.
Враховуючи викладене, умови Тендерної документації з даного питання не порушують права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації потенційних Учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Враховуючи викладене, умови Тендерної документації з даного питання не порушують права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації потенційних Учасників, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-003257-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАТОРОБУДУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:00216757
Дата подання: 02 травня 2020 12:05
Вимога Акціонерного товариства «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ»)
25.02.2020 року у системі Prozorro Публiчне акціонерне товариство «Запорiжжяобленерго» розмiстило оголошення про тендер на закупiвлю код
ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у системі Prozorro UA-2020-02-25-003257-c. Предметом закупiвлi є трансформатор ТДТН-63000/150 – 1шт.
Акціонерне товариство «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») є учасником тендера на закупівлю: код ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у Prozorro системі UA-2020-02-25-003257-c.
27.04.2020 р. Публiчне Акціонерне товариство «Запорiжжяобленерго» розмiстило
Протокол розгляду тендерних пропозицiй з iнформацiєю про пiдстави вiдхилення
№ UA-2020-02-25-003257-c•9792b7c2abc7473еafd53a03fbfd27bf у якому вказана пiдстава вiдхилення тендерної пропозиції згiдно зi cттатею 30 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» Акціонерного товариства «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») а саме: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації У підпункті 11 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що учасники у складі
тендерної пропозиції мають надати копію сертифікату з управління якістю ISO 9001 та копію сертифікату з екологічної безпеки ISO14001 (або висновок органів санітарного нагляду України). Подана учасником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАТОРОБУДУВАННЯ" тендерна пропозиція не містить копії сертифікату з екологічної безпеки ISO14001.
Акціонерне товариство «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») вважає дану не відповідність помилковою, так як ми замість сертифікату з екологічної безпеки ISO14001 надали висновок органів санітарного нагляду України, що передбачено у підпункті 11 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником тендеру
Публiчним Акціонерним товариством «Запорiжжяобленерго».
На підставі вищесказаного вимагаємо, щоб Акціонерне товариство «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») учасник тендера на закупівлю: код ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у системі Prozorro UA-2020-02-25-003257-c був допущений до участi в аукцiонi на закупiвлю код ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у системі Prozorro UA-2020-02-25-003257-c. Предметом закупiвлi є трансформатор ТДТН-63000/150 - ТДТН-63000/150 – 1шт.
А також вимагаємо щоб вищезазначена помилка була виправленна Публiчним Акціонерним товариством «Запорiжжяобленерго».
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у системі Prozorro UA-2020-02-25-003257-c. Предметом закупiвлi є трансформатор ТДТН-63000/150 – 1шт.
Акціонерне товариство «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») є учасником тендера на закупівлю: код ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у Prozorro системі UA-2020-02-25-003257-c.
27.04.2020 р. Публiчне Акціонерне товариство «Запорiжжяобленерго» розмiстило
Протокол розгляду тендерних пропозицiй з iнформацiєю про пiдстави вiдхилення
№ UA-2020-02-25-003257-c•9792b7c2abc7473еafd53a03fbfd27bf у якому вказана пiдстава вiдхилення тендерної пропозиції згiдно зi cттатею 30 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» Акціонерного товариства «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») а саме: Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації У підпункті 11 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що учасники у складі
тендерної пропозиції мають надати копію сертифікату з управління якістю ISO 9001 та копію сертифікату з екологічної безпеки ISO14001 (або висновок органів санітарного нагляду України). Подана учасником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАТОРОБУДУВАННЯ" тендерна пропозиція не містить копії сертифікату з екологічної безпеки ISO14001.
Акціонерне товариство «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») вважає дану не відповідність помилковою, так як ми замість сертифікату з екологічної безпеки ISO14001 надали висновок органів санітарного нагляду України, що передбачено у підпункті 11 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Замовником тендеру
Публiчним Акціонерним товариством «Запорiжжяобленерго».
На підставі вищесказаного вимагаємо, щоб Акціонерне товариство «Український науково - дослідний проектно-конструкторський та технологічний інститут трансформаторобудування» (АТ«ВІТ») учасник тендера на закупівлю: код ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у системі Prozorro UA-2020-02-25-003257-c був допущений до участi в аукцiонi на закупiвлю код ДК 021:2015-31170000-8 Трансформатори (трансформатор), номер у системі Prozorro UA-2020-02-25-003257-c. Предметом закупiвлi є трансформатор ТДТН-63000/150 - ТДТН-63000/150 – 1шт.
А також вимагаємо щоб вищезазначена помилка була виправленна Публiчним Акціонерним товариством «Запорiжжяобленерго».
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 травня 2020 17:09
Підставою відхилення тендерної пропозиції АТ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАТОРОБУДУВАННЯ” згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" слугувало ненадання сертифікату з екологічної безпеки ISO14001.
Тендерною документацією за відсутності сертифікату ISO14001 допускалося надання висновку органів санітарного нагляду України, але надані АТ “ВІТ” документи не відповідають даній вимозі з наступних підстав:
1. Надана копія висновку на погодження проекту нормативів гранично допустимих скидів забруднюючих речовин із зворотніми водами видана 23.10.2015р. ПАТ “ВІТ” головним управлінням Держсанепідемслужби у Запорізькій області. Висновок дійсний 5 років за умови відсутності змін в технології виробництва та проведення поточного державного санепідемнагляду. Підприємство повинно було не перевищувати встановлені нормативи та здійснювати лабораторний контроль зворотніх вод. Документів, які підтверджують відсутність змін в технології виробництва та проведення поточного державного санепідемнагляду не надано.
Станом на сьогодні маємо — Головне управління Держсанепідемслужби у Запорізькій області не існує, замість нього створена Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно поточний державний санепідемнагляд не здійснюється, протоколи лабораторного контролю зворотніх вод не надані.
2. Наданий дозвіл на викиди №23101900-48, виданий Держуправлінням охорони навколишнього природного середовища в Запорізькій області 26.02.13р. без додатків, які підтверджують віднесення ПАТ “ВІТ” до об'єктів 3 групи, для яких строк дії дозволу необмежений.
3. Не надано жодного висновку органів санітарного нагляду України щодо промислової санітарії на підприємстві, що є одним з пріоритетних напрямків екологічної безпеки.
Враховуючи викладене, підстав для задоволення вимоги АТ «ВІТ» не вбачається.
Тендерною документацією за відсутності сертифікату ISO14001 допускалося надання висновку органів санітарного нагляду України, але надані АТ “ВІТ” документи не відповідають даній вимозі з наступних підстав:
1. Надана копія висновку на погодження проекту нормативів гранично допустимих скидів забруднюючих речовин із зворотніми водами видана 23.10.2015р. ПАТ “ВІТ” головним управлінням Держсанепідемслужби у Запорізькій області. Висновок дійсний 5 років за умови відсутності змін в технології виробництва та проведення поточного державного санепідемнагляду. Підприємство повинно було не перевищувати встановлені нормативи та здійснювати лабораторний контроль зворотніх вод. Документів, які підтверджують відсутність змін в технології виробництва та проведення поточного державного санепідемнагляду не надано.
Станом на сьогодні маємо — Головне управління Держсанепідемслужби у Запорізькій області не існує, замість нього створена Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Відповідно поточний державний санепідемнагляд не здійснюється, протоколи лабораторного контролю зворотніх вод не надані.
2. Наданий дозвіл на викиди №23101900-48, виданий Держуправлінням охорони навколишнього природного середовища в Запорізькій області 26.02.13р. без додатків, які підтверджують віднесення ПАТ “ВІТ” до об'єктів 3 групи, для яких строк дії дозволу необмежений.
3. Не надано жодного висновку органів санітарного нагляду України щодо промислової санітарії на підприємстві, що є одним з пріоритетних напрямків екологічної безпеки.
Враховуючи викладене, підстав для задоволення вимоги АТ «ВІТ» не вбачається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-25-003257-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВП "ЗТА", Код ЄДРПОУ:32680355
Дата подання: 30 квітня 2020 09:18
Дата подання: 30 квітня 2020 09:18
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель, щодо не відповідності тендерної документації
Пропозиція учасників ТОВ "НМУ"Електропівденмонтаж" та ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВІС" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником, яким порушено право учасника ТОВ "ВП"ЗТА" на недискримінацію та об'єктивну, неупереджену оцінку всіх тендерних пропозицій.
Просимо прийняти скаргу до розгляду та зобов'язати тендерний комітет Замовника відмінити рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВИС" та ТОВ "НМУ "Електропівденмонтаж".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 05.05.2020№8709.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 10:47
Номер скарги: UA-2020-02-25-003257-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА", Код ЄДРПОУ:34614572
Дата подання: 29 квітня 2020 17:40
Дата подання: 29 квітня 2020 17:40
Оскарження рішення Замовника
Відхилення пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" та недопущення до аукціону у відкритих торгах по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор)». Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-003257-c.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 15:52
рішення від 04.05.2020 № 8437 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 15:52
інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-02-25-003257-c.b1.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 21:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2020 № 10073.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 18:19
рішення від 22.05.2020 № 10073.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 01:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10073-р/пк-пз від 22.05.2020р. – рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" процедури закупівлі – Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2020 15:38
Номер скарги: UA-2020-02-25-003257-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВП "ЗТА", Код ЄДРПОУ:32680355
Дата подання: 30 квітня 2020 09:27
Дата подання: 30 квітня 2020 09:27
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель, щодо не відповідності тендерної документації
Пропозиція учасників ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВІС" та ТОВ "НМУ "Електропівденмонтаж" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником, яким порушено право учасника ТОВ "ВП"ЗТА" на недискримінацію та об'єктивну, неупереджену оцінку всіх тендерних пропозицій.
Просимо прийняти скаргу до розгляду та зобов'язати тендерний комітет Замовника відмінити рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВИС" та ТОВ "НМУ "Електропівденмонтаж".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 05.05.2020 № 8590.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 10:53
Номер скарги: UA-2020-02-25-003257-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33921034
Дата подання: 02 травня 2020 16:52
Дата подання: 02 травня 2020 16:52
Скарга до Антимонопольного Комітету України про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію та допустив до участі в аукціоні тендерні пропозиції учасників, які не відповідають вимогам Тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 16:14
рішення від 06.05.2020 № 8743 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 16:14
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.05.2020 № UA-2020-02-25-003257-c.c5.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:18
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.05.2020 № UA-2020-02-25-003257-c.c5.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 20:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2020 № 10167.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 19:22
рішення від 25.05.2020 № 10167.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Процедура закупівлі: Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатор), відмінена, згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10167-р/пк-пз від 25.05.2020р. та статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відміняє торги в разі, допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2020 15:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2020
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАТОРОБУДУВАННЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ВП "ЗТА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 червня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій