Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72 |
Контактна особа: |
Іскра Юлія Миколаївна 0459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 15:33 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 32 880 949,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 404,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 164404.75 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 16:42 |
Перелік змін Дударків.rtf | |
04 березня 2020 16:42 |
Проект договору (зі змінами).pdf | |
04 березня 2020 16:42 |
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf | |
02 березня 2020 15:40 |
Перелік змін до ТД.rtf |
04 березня 2020 17:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 березня 2020 16:42 |
Перелік змін Дударків.rtf
|
|||||||||
04 березня 2020 16:42 |
Проект договору (зі змінами).pdf
|
|||||||||
04 березня 2020 16:42 |
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf
|
|||||||||
02 березня 2020 15:40 |
Перелік змін до ТД.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 9.1. Національного стандарту України ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, За результатами проведення експертизи проектної документації експертною організацією видається її замовнику відповідний експертний звіт.
Інформуємо, що згідно з п. 9.2.2. Національного стандарту України ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, Експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва (додаток Б) підтверджує відповідність проектної документації нормативним вимогам та підтверджує відповідні техніко-економічні показники проекту будівництва.
Зазначаємо, що клас наслідків виконаних робіт зазначається виключно у Експертному звіті, який у результаті є єдиним підтвердженням рівня виконаних робіт учасником, а тому вимагається Замовником в порядку ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України», Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Отже, умова надання учасником Експертного звіту у своїй тендерній пропозиції є єдиною можливістю підтвердження досвіду учасника виконання аналогічної, за рівнем складності, роботи.
Замовником у Тендерній документації не зазначено заборони на надання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту.
Також замовником вказано у розділі 3 Додакту №1 Тендерної документації, що Аналогічним договором вважається: договір на капітальні ремонти доріг, реконструкцію згідно з предметом закупівлі.
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання АГАЛОГІЧНОГО договору.
Керуючись вищевказаною нормою законодавства, Замовник задля підтвердження наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт вимагає від усіх учасників публічної закупівлі надання у складі тендерної пропозиції окрім іншого, Скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту щодо АНАЛОГІЧНОГО договору.
Наданий аналогічний договір повинен бути щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об'єктах вуличної мережі міста/населеного пункт.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 березня 2020 15:16
Дата подання: 05 травня 2020 13:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-06-000025 ● 90f0f80a0925492da84b3977f5bd7858
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-25-003007-c 25.02.2002
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-13 11:25:58
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2020 № 76
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-02-25-003007-c.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-25-003007-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 06 травня 2020 року, відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17 квітня 2020 року № 62 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-03 16:41:17
Пояснення
Відповідно до запиту, що був розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу 01 червня 2020 року о 11:50:20 год. повідомляємо наступне:
05.05.2020 року о 13:58 на веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена скарга UA-2020-02-25-003007-c.a2 на закупівлю Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» щодо дискримінаційного відношення Замовника.
08.05.2020 о 17:33 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.05.2020 № UA-2020-02-25-003007-c.a2 прийняти до розгляду. Після прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-01 11:50:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи з капітального ремонту частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-25-003007-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Чи укладений за результатами процедури закупівлі договір з Переможцем торгів Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління №50»?
2. Якщо договір за вищезазначеною процедурою укладено – чому його не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені законодавством строки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-03 16:47:01
Пояснення
Відповідно до запиту, що був розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу 01 червня 2020 року о 11:50:20 год. повідомляємо наступне:
05.05.2020 року о 13:58 на веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена скарга UA-2020-02-25-003007-c.a2 на закупівлю Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» щодо дискримінаційного відношення Замовника.
08.05.2020 о 17:33 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.05.2020 № UA-2020-02-25-003007-c.a2 прийняти до розгляду. Після прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до наказу №71 від 06.05.2020 року, на даній закупівлі (UA-2020-02-25-003007-c) розпочався моніторинг закупівлі. Даний моніторинг проводився Північним офісом ДАСУ. 17.06.2020 року, орган, що проводив моніторинг, загрузив на сторінку публічної закупівлі Висновок про проведення моніторингу закупівлі. У вищевказаному Висновку зазначається наступне. «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.». У завершальній частині Висновку, Північним офісом ДАСУ зазначено наступне: «Пічний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.». Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформуємо, що Тендерна пропозиція повністю відповідає всім умовам Тендерної документації. Разом з тим зазначаємо, що згідно з нормою ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків …» Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України «Істотні умови господарського договору», При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, відповідно до чинного законодавства України, істотними умовами господарського договору є його предмет, ціна та строк дії договору. Отже, істотні умови договору, укладеного за результатом публічної закупівлі, погоджені та договір укладено відповідно до норм закону. У Висновку, Північний офіс Держаудитслужби зазначив наступне: «Замовником при укладенні договору змінено його істотні умови, чим порушено ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 в частині невідповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.». Однак, у дійсності істотних умов Замовником змінено не було, оскільки ані предмет, ані ціна, ані строк дії договору не змінювався та повністю відповідає змісту тендерної пропозиції. Нагадуємо, що у ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Разом з тим інформуємо Північний офіс Держаудитслужби, що Замовник уклав з переможцем закупівлі додаткову угоду до договору, укладеного за результатом закупівлі, у якій виключив можливість перерахування авансових коштів Генпідряднику. Таким чином жодного порушення використання бюджетних коштів немає, оскільки всі кошти наявні на рахунках Замовника. Підсумовуючи все вищевикладене, інформуємо, що відсутні підстави для розірвання договору про закупівлю у зв’язку з відсутністю порушень норм ані тендерної документації, ані монопольного законодавства, ані іншого чинного законодавства України. 17.06.2020 року оприлюднений Висновок про моніторинг. Відповідно до ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», у Замовника є 5 робочих днів для написання та оприлюднення аргументованих заперечень до висновку. Даний термін дотримано. Процесуальні порушенні відсутні. У Висновку також було зазначено наступне: «За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема, в порушення вимоги п. 2.1 додатку 1 до ТД Переможцем не зазначено назву спеціальності у працівника Опошнього С.А. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». У ТД не було вимоги щодо надання працівників конкретної спеціалізації у кількості «не менше ніж». Іншими словами, наявність одного представника конкретної спеціалізації є виконанням вимог ТД. ПрАТ «Броварське ШБУ №50» у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №303/3 від 05.03.2020 року. У даній довідці наявні три дорожніх робітники. Навіть якщо у довідці відсутня інформація стосовно одного з них, наявність інших двох є виконанням вимог ТД. Отже, порушення в даній частині відсутні.
2020-06-22 16:44:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-08-13 09:24:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
29 600 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій" |
29 461 513,46
UAH з ПДВ
|
24 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
26 304 759,20
UAH з ПДВ
|
26 304 759,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК "СТРОЙ-БУД" |
27 451 414,96
UAH з ПДВ
|
26 304 759,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
26 768 680,63
UAH з ПДВ
|
26 304 759,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
30 387 229,26
UAH з ПДВ
|
27 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
31 762 987,56
UAH з ПДВ
|
30 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД" |
32 880 948,00
UAH з ПДВ
|
32 880 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Рішення скасоване |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 13:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій" #37417038 |
Рішення скасоване |
24 999 999,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 13:50
|
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" #05408668 |
Рішення скасоване |
26 304 759,20
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 13:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Відхилено |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій" #37417038 |
Відхилено |
24 999 999,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 17:02
|
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" #05408668 |
Переможець |
26 304 759,20
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 09:56
|
Додаткова угода 3 до Договору 191.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 14:28
|
Додаткова угода 2 до Договору 191.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 13:28
|
Додаткова угода 1 до Договору 191.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 12:56
|
Договір 191.pdf | укладений |
02 червня 2020 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розділ 4 Договру викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 191 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |