Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
32 880 949,00 UAH
UA-2020-02-25-003007-c 34e67bd1987d409ead64949cc41d9a3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іскра Юлія Миколаївна

0459555037 jkgtu2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72
Контактна особа: Іскра Юлія Миколаївна
0459555037
jkgtu2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 12 березня 2020 15:33
Початок аукціону: 12 березня 2020 15:33
Очікувана вартість: 32 880 949,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 404,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 164404.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, БОРИСПІЛЬ, частина дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 16:42
Перелік змін Дударків.rtf
04 березня 2020 16:42
Проект договору (зі змінами).pdf
04 березня 2020 16:42
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf
02 березня 2020 15:40
Перелік змін до ТД.rtf
04 березня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 16:42
Перелік змін Дударків.rtf
04 березня 2020 16:42
Проект договору (зі змінами).pdf
25 лютого 2020 17:26
Проект договору.docx
04 березня 2020 16:42
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf
02 березня 2020 15:40
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf
25 лютого 2020 17:24
ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf
02 березня 2020 15:40
Перелік змін до ТД.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 25 лютого 2020 21:07
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:02
Відповідно Додатку 1 ТД Замовник зазначає, що для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 3.4, Учасник повинен надати скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту. Відповідно до п. 6. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Як зазначає, п. 12. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Відповідно до п. 15. Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертна організація за результатами проведеної експертизи надсилає її замовникові письмовий звіт. Тобто виходячи з викладеного вище, вимога Замовника, відносно надання учасником Експертного звіту щодо розгляду проектної документації, по- перше має відношення лише до перевірки якості проектної документації але ніяким чином не стосується питань виконання аналогічного договору, а по-друге, як було зазначено вище, експертний звіт надсилається замовнику будівництва, тобто можливість отримання копії такого звіту підрядником за аналогічним договором ставиться в залежність від волі замовника будівництва за аналогічним договором. При цьому, як зазначає ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Як зазначає ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але у даному випадку законодавство вимагає саме підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а не перевірки якості проектної документації. Таким чином, вимога надати скановану копію Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва не відповідає вимогам чинного законодавства та надає перевагу тим учасникам які мали можливість отримати копію експертного звіту у замовника по аналогічному договору і з наведених підстав є дискримінаційною та порушує принципи викладені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п.3. Додатку 1 до Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником робіт у п. 3.4. Тендерної документації зазначена необхідність надання учасником, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Відповідно до п. 9.1. Національного стандарту України ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, За результатами проведення експертизи проектної документації експертною організацією видається її замовнику відповідний експертний звіт.
Інформуємо, що згідно з п. 9.2.2. Національного стандарту України ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012, Експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва (додаток Б) підтверджує відповідність проектної документації нормативним вимогам та підтверджує відповідні техніко-економічні показники проекту будівництва.

Зазначаємо, що клас наслідків виконаних робіт зазначається виключно у Експертному звіті, який у результаті є єдиним підтвердженням рівня виконаних робіт учасником, а тому вимагається Замовником в порядку ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України», Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.

Отже, умова надання учасником Експертного звіту у своїй тендерній пропозиції є єдиною можливістю підтвердження досвіду учасника виконання аналогічної, за рівнем складності, роботи.
Запитання, щодо Додатку №1 п.3.2. ,п.3.4. до ТД
Дата подання: 26 лютого 2020 21:40
Дата відповіді: 02 березня 2020 16:17
В Додатку №1 п.3.2. до ТД:Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про виконання учасником аналогічного* договору щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об’єктах вуличної мережі міста/населеного пункту в 2016-2019 роках. У довідці необхідно зазначити відомості про аналогічний* виконаний договір (назва контрагента, найменування робіт, обсяг виконаних робіт, в якому році виконувалась роботи, тощо). Обмеження, щодо обсягів та суми виконання аналогічного договору є? Аналогічним договором вважається: договір на капітальні ремонти доріг, реконструкцію згідно з предметом закупівлі. Аналогічний договір повинен бути на виконання 4 категорії дороги? В Додатку №1 п.3.4. до ТД: потрібно надати Скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту. Якщо, в наявності є Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту, цей Експетний звіт проходить кваліфікацію учасника, щодо умови В Додатку №1 п.3.4. до ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обмеження щодо обсягів та сум виконання аналогічного договору, категорія дороги тендерною документацією не передбачено.
Замовником у Тендерній документації не зазначено заборони на надання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту.
Також замовником вказано у розділі 3 Додакту №1 Тендерної документації, що Аналогічним договором вважається: договір на капітальні ремонти доріг, реконструкцію згідно з предметом закупівлі.
Аналогічний досвід
Дата подання: 28 лютого 2020 15:16
Дата відповіді: 02 березня 2020 16:20
Ознайомившись з відповідю Замовника щодо надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції сканованої копії експертного звіту, просимо дати роз‘яснення, яким чином можна отримати інформацію (зробивши офіційний запит, чи він є у вільному доступі, чи можна ознайомитись з ним песпосередньо в приміщенні Замовника, тощо) щодо отримання цього експертного звіту у Замовника, щоб мати можливість прийняти участь у процедурі закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання АГАЛОГІЧНОГО договору.
Керуючись вищевказаною нормою законодавства, Замовник задля підтвердження наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт вимагає від усіх учасників публічної закупівлі надання у складі тендерної пропозиції окрім іншого, Скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту щодо АНАЛОГІЧНОГО договору.
підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 28 лютого 2020 15:31
Дата відповіді: 04 березня 2020 16:50
Згідно пункту 1.3. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує про власність матеріально-технічної бази, а саме: Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна) або копію з оригіналу договору/договорів оренди матеріально-технічної бази зі всіма додатками (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року) та лист-погодження від Орендодавця на використання матеріально-технічної бази із зазначенням: для виконання робіт з Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль – Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна – вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО – м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) у разі, якщо у нас техніка знаходиться в оренді, а матеріали підвозять відразу на обєкт будівництва, що ми повинні надати для підтвердження даного пункту? Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 1.3. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати копію документа, який підтверджує про власність матеріально-технічної бази, а саме: Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна) або копію з оригіналу договору/договорів оренди матеріально-технічної бази зі всіма додатками (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року) та лист-погодження від Орендодавця на використання матеріально-технічної бази із зазначенням: для виконання робіт з Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль – Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна – вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО – м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) у разі, якщо у нас техніка знаходиться в оренді - учасник надає копію з оригіналу договору/договорів оренди матеріально-технічної бази.
про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 28 лютого 2020 20:13
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:40
Просимо надати розяснення щодо Пункту 1.5. Додатку 1. Асфальтобетонний(ні) заводи(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає: Атестат виробництва; Договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Що саме має на увазі Замовник відносно Договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору??????? Для чого договір, якщо є атестат????? Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у рамках своєї тендерної пропозиції повинен надати, окрім іншого, атестат виробництва, договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Оскільки наявність однієї лише сканованої копії атестату виробництва асфальтобетонних сумішей не є достовірним підтвердженням його чинності чи навіть наявності.

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 лютого 2020 20:18
Дата відповіді: 04 березня 2020 15:07
Згідно пункту 2.1 Додатку 1 ТД Замовник вимагає надати Інформаційну довідку за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та інших (найманих) працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт) за встановленою формою. Просимо розяснити, що саме має на увазі Замовник в підпункті таблиці Назва спеціальності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: мається на увазі спеціальність по диплому
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 лютого 2020 20:27
Дата відповіді: 04 березня 2020 15:14
Згідно пункту 3.1 Додатку 1 ТД Замовник вимагає надати аналогічний договір щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об’єктах вуличної мережі міста/населеного пункту в 2016-2019 роках. Просимо надати розяснення, що мається на увазі ? Роботи виконувались тільки в межах вуличної мережі міста/населеного пункту? Чи буде приводом для відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник надасть аналогічних договір на капітальний ремонт дороги загального користування місцевого значення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати Інформаційну довіку в довільній формі за підписом учасника про виконання учасником аналогічного договору щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об'єктах вуличної мережі міста/населеного пункту в 2016-2019 роках.
Наданий аналогічний договір повинен бути щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об'єктах вуличної мережі міста/населеного пункт.
Щодо перекладів документів
Дата подання: 01 березня 2020 14:04
Дата відповіді: 04 березня 2020 16:43
Відповідно до умов документації, усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених учасником на іншій мові, вони обов’язково повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача (з підтвердженням його кваліфікації) та підписом учасника тендеру. Якщо учасник має переклади, які завірені нотаріально, чи прийме замовник такі документи як належні? Якщо так - происмо внести зміни у документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником внесені зміни до вимог тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-25-003007-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 25 березня 2020 15:16
ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі»
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2020 15:41
Рішення від 27.03.2020 № 5904.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 15:41
рішення від 14.04.2020 № 7163.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано. Відмінено рішення про визначення переможця тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "Броварське шляхово-будівельне управління" та про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП". Проведено повторну оцінку учасників.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2020 11:16
Номер скарги: UA-2020-02-25-003007-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 05 травня 2020 13:58
Дискримінаційне відношення Замовника
Порушення закону "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 травня 2020 17:33
рішення від 08.05.2020 № 8971 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 17:33
рішення від 26.05.2020 № 10291.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 20:58

Документи подані скаржником

25 березня 2020 15:16
Платіжне доручення.pdf
25 березня 2020 15:16
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

30 березня 2020 15:41
Рішення від 27.03.2020 № 5904.pdf
17 квітня 2020 16:15
рішення від 14.04.2020 № 7163.pdf

Документи подані скаржником

05 травня 2020 13:58
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000025 ● 90f0f80a0925492da84b3977f5bd7858
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


06.05.2020 № 71

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-25-003007-c 25.02.2002
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-13 11:25:58

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


12.05.2020 № 76
Київ


Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-02-25-003007-c.a2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-25-003007-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 06 травня 2020 року, відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17 квітня 2020 року № 62 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-03 16:41:17

Пояснення

Відповідно до запиту, що був розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу 01 червня 2020 року о 11:50:20 год. повідомляємо наступне:
05.05.2020 року о 13:58 на веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена скарга UA-2020-02-25-003007-c.a2 на закупівлю Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» щодо дискримінаційного відношення Замовника.
08.05.2020 о 17:33 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.05.2020 № UA-2020-02-25-003007-c.a2 прийняти до розгляду. Після прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-01 11:50:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі роботи з капітального ремонту частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-25-003007-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Чи укладений за результатами процедури закупівлі договір з Переможцем торгів Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління №50»?
2. Якщо договір за вищезазначеною процедурою укладено – чому його не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені законодавством строки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-03 16:47:01

Пояснення

Відповідно до запиту, що був розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу 01 червня 2020 року о 11:50:20 год. повідомляємо наступне:
05.05.2020 року о 13:58 на веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена скарга UA-2020-02-25-003007-c.a2 на закупівлю Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» щодо дискримінаційного відношення Замовника.
08.05.2020 о 17:33 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.05.2020 № UA-2020-02-25-003007-c.a2 прийняти до розгляду. Після прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до наказу №71 від 06.05.2020 року, на даній закупівлі (UA-2020-02-25-003007-c) розпочався моніторинг закупівлі. Даний моніторинг проводився Північним офісом ДАСУ. 17.06.2020 року, орган, що проводив моніторинг, загрузив на сторінку публічної закупівлі Висновок про проведення моніторингу закупівлі. У вищевказаному Висновку зазначається наступне. «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.». У завершальній частині Висновку, Північним офісом ДАСУ зазначено наступне: «Пічний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.». Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформуємо, що Тендерна пропозиція повністю відповідає всім умовам Тендерної документації. Разом з тим зазначаємо, що згідно з нормою ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків …» Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України «Істотні умови господарського договору», При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, відповідно до чинного законодавства України, істотними умовами господарського договору є його предмет, ціна та строк дії договору. Отже, істотні умови договору, укладеного за результатом публічної закупівлі, погоджені та договір укладено відповідно до норм закону. У Висновку, Північний офіс Держаудитслужби зазначив наступне: «Замовником при укладенні договору змінено його істотні умови, чим порушено ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 в частині невідповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.». Однак, у дійсності істотних умов Замовником змінено не було, оскільки ані предмет, ані ціна, ані строк дії договору не змінювався та повністю відповідає змісту тендерної пропозиції. Нагадуємо, що у ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Разом з тим інформуємо Північний офіс Держаудитслужби, що Замовник уклав з переможцем закупівлі додаткову угоду до договору, укладеного за результатом закупівлі, у якій виключив можливість перерахування авансових коштів Генпідряднику. Таким чином жодного порушення використання бюджетних коштів немає, оскільки всі кошти наявні на рахунках Замовника. Підсумовуючи все вищевикладене, інформуємо, що відсутні підстави для розірвання договору про закупівлю у зв’язку з відсутністю порушень норм ані тендерної документації, ані монопольного законодавства, ані іншого чинного законодавства України. 17.06.2020 року оприлюднений Висновок про моніторинг. Відповідно до ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», у Замовника є 5 робочих днів для написання та оприлюднення аргументованих заперечень до висновку. Даний термін дотримано. Процесуальні порушенні відсутні. У Висновку також було зазначено наступне: «За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема, в порушення вимоги п. 2.1 додатку 1 до ТД Переможцем не зазначено назву спеціальності у працівника Опошнього С.А. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». У ТД не було вимоги щодо надання працівників конкретної спеціалізації у кількості «не менше ніж». Іншими словами, наявність одного представника конкретної спеціалізації є виконанням вимог ТД. ПрАТ «Броварське ШБУ №50» у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №303/3 від 05.03.2020 року. У даній довідці наявні три дорожніх робітники. Навіть якщо у довідці відсутня інформація стосовно одного з них, наявність інших двох є виконанням вимог ТД. Отже, порушення в даній частині відсутні.

2020-06-22 16:44:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-08-13 09:24:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 29 600 000,00
UAH з ПДВ
24 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій" 29 461 513,46
UAH з ПДВ
24 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 26 304 759,20
UAH з ПДВ
26 304 759,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "СТРОЙ-БУД" 27 451 414,96
UAH з ПДВ
26 304 759,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 26 768 680,63
UAH з ПДВ
26 304 759,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 30 387 229,26
UAH з ПДВ
27 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 31 762 987,56
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД" 32 880 948,00
UAH з ПДВ
32 880 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:14
4030.imd
11 березня 2020 16:52
Електронний підпис
11 березня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 16:50
Статут.PDF
11 березня 2020 16:50
Сертифікат ISO.pdf
11 березня 2020 16:49
Проект договору.pdf
11 березня 2020 16:49
Лист-підтвердження.pdf
11 березня 2020 16:49
Лист-згода.pdf
11 березня 2020 16:49
Лист НБУ по ліцензії (20).pdf
11 березня 2020 16:48
Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 16:48
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 16:48
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 16:48
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 16:48
Витяг ЄДРЮОФОП.pdf
11 березня 2020 16:48
4011.imd
11 березня 2020 16:24
Електронний підпис
11 березня 2020 15:27
Електронний підпис
11 березня 2020 15:22
Лист НБУ по ліцензії (20).pdf
11 березня 2020 15:22
Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 15:21
4011.imd
11 березня 2020 13:51
Електронний підпис
11 березня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:51
Статут.PDF
11 березня 2020 13:51
Сертифікат ISO.pdf
11 березня 2020 13:51
Проект договору.pdf
11 березня 2020 13:51
Лист-підтвердження.pdf
11 березня 2020 13:51
Лист-згода.pdf
11 березня 2020 13:50
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 13:50
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 13:50
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 13:50
Витяг ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 15:55
Електронний підпис
11 березня 2020 15:45
Благоустрій ІПН 001.jpg
11 березня 2020 15:44
техпаспорти.pdf
11 березня 2020 15:43
свідоцтво 2.jpg
11 березня 2020 15:43
свідоцтво 1.jpg
11 березня 2020 15:43
Ліцензія(1).rar
11 березня 2020 15:43
Статут(1).rar
11 березня 2020 15:43
свідоцтво 2.jpg
11 березня 2020 15:42
свідоцтво 1.jpg
11 березня 2020 15:42
Ліцензія(1).rar
11 березня 2020 15:41
Файл №5 Інші документи.rar
11 березня 2020 15:40
Техніка.pdf
11 березня 2020 15:40
Працівники.pdf
11 березня 2020 15:40
Відгук.pdf
11 березня 2020 15:40
Асфальтий завод.pdf
11 березня 2020 14:21
Підписаний_G0320-3668-GL_tender.pdf
11 березня 2020 14:21
Кошторис.pdf
11 березня 2020 14:21
Асфальт.pdf
11 березня 2020 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 14:21
Підписаний_G0320-3668-spravkа.pdf
11 березня 2020 14:21
Лабораторія.pdf
11 березня 2020 14:21
Проект договору.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 11:00
Електронний підпис
29 квітня 2020 09:59
2701.imd
24 березня 2020 10:45
Електронний підпис
19 березня 2020 10:00
Електронний підпис
19 березня 2020 09:59
2701.imd
11 березня 2020 09:48
Електронний підпис
11 березня 2020 09:28
Електронний підпис
09 березня 2020 11:24
Електронний підпис
09 березня 2020 11:23
СОУ фреза.pdf
09 березня 2020 11:23
копія Статуту та опис.pdf
09 березня 2020 11:23
Лист-відгук (3).pdf
09 березня 2020 11:23
Лист Сат Україна.pdf
09 березня 2020 11:23
Лист Хімія парк.pdf
09 березня 2020 11:23
Копія штатного розпису.pdf
09 березня 2020 11:23
Копія АП учасника.pdf
09 березня 2020 11:23
Копія 1ДФ.pdf
09 березня 2020 11:22
Дорвиробництво ТОВ.pdf
09 березня 2020 11:22
Додаткові документи.pdf
09 березня 2020 11:22
Доручення на підписанта.pdf
09 березня 2020 11:22
Довіреність_на_Лахно.pdf
09 березня 2020 11:22
Довідка ст17 всі пункти.pdf
09 березня 2020 11:22
Довідка ОДР.pdf
09 березня 2020 11:22
Витяги з наказів.pdf
09 березня 2020 11:22
Аналогічний договір 72.pdf
09 березня 2020 11:22
Банківська гарантія.rar
09 березня 2020 11:22
АВ ВА 110 (1).pdf
09 березня 2020 11:22
2701.imd

Публічні документи

11 березня 2020 17:24
Електронний підпис
11 березня 2020 17:22
Електронний підпис
11 березня 2020 17:21
Кошторис.rar
11 березня 2020 17:19
Договір столичний.pdf
11 березня 2020 17:19
Інші документи.rar
11 березня 2020 17:19
Установчі.rar
11 березня 2020 17:19
СКАНИ МТБ.rar
11 березня 2020 17:19
Лабораторія.rar
11 березня 2020 17:19
Банківська гарантія.rar
11 березня 2020 17:19
Аналогічний договір.rar
11 березня 2020 17:19
АБЗ.rar

Публічні документи

11 березня 2020 17:09
Електронний підпис
11 березня 2020 17:06
29 лабораторія.rar
11 березня 2020 17:06
53 довідка до гарантії.pdf
11 березня 2020 17:06
52 пропозиція.pdf
11 березня 2020 17:06
50 ст 17.pdf
11 березня 2020 17:06
40 штатний.pdf
11 березня 2020 17:06
48 відгук акт.pdf
11 березня 2020 17:06
17 розрахунки.rar
11 березня 2020 17:06
8 копія паспорта Роберт.pdf
11 березня 2020 17:06
21 копія ліцензії.pdf
11 березня 2020 17:06
31 витяг пдв.pdf
11 березня 2020 17:06
14 Банківська Гарантія.zip
11 березня 2020 17:06
42 Договір №2 від 02.04.18.pdf
11 березня 2020 17:06
37 Копії ЦПХ.pdf
11 березня 2020 17:06
12 Проект договору.pdf
11 березня 2020 17:05
7 копія Статут.pdf
11 березня 2020 17:05
36 копії наказів.pdf
11 березня 2020 17:05
39 копія звіту 1 дф.pdf
11 березня 2020 17:05
16 документи на тях.pdf
11 березня 2020 17:05
32 щодо обладнання.pdf
11 березня 2020 17:05
5 Протокол-Виписка.pdf
11 березня 2020 17:05
3 Рiшення_засновника.pdf
11 березня 2020 17:05
35 наявність працівників.pdf
11 березня 2020 17:05
38 Розрахунок ЗП.pdf
11 березня 2020 17:05
33 Договір на атестацію.pdf
11 березня 2020 17:05
19 інші документи.pdf
11 березня 2020 17:05
6 статут.pdf
11 березня 2020 17:05
10 Згода уповноваженого.pdf
11 березня 2020 17:05
2 Копія Наказ Віблий І.В..pdf
11 березня 2020 17:05
9 щодо субпідрядників.pdf
11 березня 2020 17:05
15 лист дія пропозиції.pdf
11 березня 2020 17:05
20 лист щодо санкцій.pdf
11 березня 2020 17:05
13 гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 16:38
Електронний підпис
11 березня 2020 16:37
Штатний розпис.pdf
11 березня 2020 16:37
Технічне завдання.pdf
11 березня 2020 16:37
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 16:37
Сертифікат СУЯ.pdf
11 березня 2020 16:37
Розрахунок ЗП.pdf
11 березня 2020 16:37
Наказ на уповноваженого.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист-згода.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист про субпідряд.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист про санкції.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист про податки і збори.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист лабораторія.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист База.pdf
11 березня 2020 16:37
Лист АБЗ.pdf
11 березня 2020 16:37
Копії техпаспортів.pdf
11 березня 2020 16:37
Календарний графік.pdf
11 березня 2020 16:37
Звіт 1-ДФ.pdf
11 березня 2020 16:37
Документи про повірку.pdf
11 березня 2020 16:37
Договір розмітка.pdf
11 березня 2020 16:37
Договір на лабораторію.pdf
11 березня 2020 16:37
Договір Біла Церква.pdf
11 березня 2020 16:37
Договір база.pdf
11 березня 2020 16:37
Договір АБЗ.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідки по статті 17.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідка про працівників.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідка про лабораторію.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідка про довкілля.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідка механізми.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідка КБ-3 Біла Церква.pdf
11 березня 2020 16:37
Довідка АБЗ.pdf
11 березня 2020 16:37
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 16:37
Відгук Біла Церква.pdf
11 березня 2020 16:37
117.imd

Публічні документи

11 березня 2020 17:23
Електронний підпис
11 березня 2020 17:23
20. Лист про ліцензію.pdf
11 березня 2020 17:15
Електронний підпис
11 березня 2020 17:00
Електронний підпис
11 березня 2020 16:59
15. Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 16:59
12. Довідки ст.17 Закону.pdf
11 березня 2020 16:58
Розрахунок вартості.pdf
11 березня 2020 16:53
Електронний підпис
11 березня 2020 16:50
Статут 2019.pdf
11 березня 2020 16:50
СЕРТИФІКАТ ISO_9001_АБЗ-1_UA.pdf
11 березня 2020 16:50
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
11 березня 2020 16:50
Розрахунок вартості.pdf
11 березня 2020 16:49
Звіт по аудиту АБЗ-1 .pdf
11 березня 2020 16:49
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
11 березня 2020 16:49
Договір оренди Ізі Лайф.pdf
11 березня 2020 16:49
Договір Київавтодор.pdf
11 березня 2020 16:49
Договір дистриб АБЗ-1.pdf
11 березня 2020 16:49
Витяг 28.02.2020.pdf
11 березня 2020 16:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 березня 2020 16:49
Довідка 4449.pdf
11 березня 2020 16:49
269.imd

Публічні документи

06 березня 2020 16:12
Електронний підпис
06 березня 2020 16:11
Витяг_ПДВ.pdf
06 березня 2020 16:11
Проект договору.pdf
06 березня 2020 16:11
Довідка МТБ.pdf
06 березня 2020 16:11
Довідка працівники.pdf
06 березня 2020 16:11
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:11
Довідка аб суміш.pdf
06 березня 2020 16:11
Ст17.pdf
06 березня 2020 16:11
Довідка лабораторія.pdf
06 березня 2020 16:11
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

КП БРР "Благоустрій"

Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"

ТОВ БК "СТРОЙ-БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 24 000 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій"
#37417038
Рішення скасоване 24 999 999,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:50
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
Рішення скасоване 26 304 759,20
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Відхилено 24 000 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій"
#37417038
Відхилено 24 999 999,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:02
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
Переможець 26 304 759,20
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:54

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 березня 2020 16:07
Електронний підпис
17 березня 2020 16:05
Протокол 24.4.pdf
12 березня 2020 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 16:15
Електронний підпис
17 березня 2020 16:15
Протокол 24.5.pdf
17 березня 2020 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 квітня 2020 16:46
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:46
Протокол 24.8.pdf

Документи

27 квітня 2020 17:01
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:00
Протокол 24.9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
26 304 759,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:56
Додаткова угода 3 до Договору 191.pdf зміни до договору
30 липня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 14:28
Додаткова угода 2 до Договору 191.pdf зміни до договору
22 червня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:28
Додаткова угода 1 до Договору 191.pdf зміни до договору
12 червня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 12:56
Договір 191.pdf укладений
02 червня 2020 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 4 Договру викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 277 551,05
UAH (в тому числі ПДВ 4 379 591,84 UAH)