Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»
Очікувана вартість
267 600,00 UAH
UA-2020-02-25-002973-c e0afced4c5d741e593dd514063df44ce
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андріївна Ніколаєва

+380487202698 zakupkyoood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02008342
Місцезнаходження: 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Контактна особа: Світлана Андріївна Ніколаєва
+380487202698
zakupkyoood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:14
Очікувана вартість: 267 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 676,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб пшеничний вищого ґатунку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Хліб пшеничний вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет, власні кошти та інші кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002973-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД", Код ЄДРПОУ:37715680
Дата подання: 27 березня 2020 11:33
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (код ЄДРПОУ: 02008342, місцезнаходження: Україна, 65055, м. Одеса, вул. Нежданової, 32) було оголошено про проведення процедури закупівлі на відкритих торгах, у зв'язку із чим опубліковано тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КНП «ОООД» ООР» - Ніколаєвою С.А. (Протокол № 31 від «25» лютого 2020 року).

Предметом закупівлі вказаних торгів є: (Хліб пшеничний вищого ґатунку) - Код CPV за ДК 021-2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби».

Як вбачається зі змісту тендерної документації КНП «ОООД» ООР», тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон).

Законом України «Про публічні закупівлі» встановлені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Отже, 18.03.2020р. за результатами аукціону, що відбувся на електронному майданчику Zakupki.Prom.ua КНП «ОООД» ООР», згідно остаточних пропозицій учасників торгів щодо загальної вартості предмета закупівлі, за кодом ДК 021-2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб пшеничний вищого ґатунку), кількістю 12000 кг, було визначено переможцем ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» (код ЄДРПОУ: 32933489, місцезнаходження: 65031, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ БОРОВСЬКОГО, будинок 41/43), яке запропонувало найнижчу ціну в розмірі 162 000,00 грн. з ПДВ.
Однак, вважаємо за необхідне, звернути увагу на те, що тендерна пропозиція ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ», подана на участь у процедурі відкритих торгів Замовника не відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав:
Так, частиною 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електрону систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів (у форматі PDF) без графічно-комп’ютерного редагування (печатки, підпису, картинки, тощо) з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку 3 цієї документації; документами, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); іншою інформацією, що передбачено згідно цією тендерною документацією. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з таких документів: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням, рішенням про надання згоди на укладення товариством договору на предмет закупівлі та уповноваження керівника (посадової) особи учасника на підписання такого договору, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Проте, в порушення цих вимог учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол №01\01\2018 від 01.01.2018р. Зборів учасників ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» про надання згоди на укладення товариством і підписання та виконання директором товариства договору №78606 від 01.01.2018р. між ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» та ТОВ «АТБ-маркет». Даний протокол учасника зовсім немає відношення до процедури закупівлі на відкритих торгах КНП «ОООД» ООР» предмета закупівлі, визначеного його тендерною документацією, та не є документом, підтверджуючим повноваження службової (посадової) особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Крім того, згідно ч. 5 Розділу 3 Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у таблиці 1 Додатку 2 цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» не відповідає вимогам п.3.2 ч. 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, якою встановлено кваліфікаційну вимогу щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник процедури закупівлі на виконання даної вимоги повинен надати копію договору (у разі наявності з додатками), який зазначений у довідці з інформацією про аналогічний договір, з документальним підтвердженням досвіду виконання даного договору (надати копії/й видаткового/их документу/ів або актів приймання-передачі або оригінал позитивного відгуку). Проте копія завантаженого ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» договору на закупівлю №25/3П від 19.03.2018р. оформлена неналежним чином, а саме: додатки до вказаного договору завантажені учасником не в повному обсязі, починаючі з додаткової угоди №2, що є додатком до договору, – відсутня додаткова угода №1 до договору.
Також, відповідно до вимог тендерної документації встановлено, що документи, які складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника. Згідно ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55, вимогами до оформлення документів передбачено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Однак, усі копії завантажених учасником документів оформлені не належним чином, а саме: жодна завірена копія документа не має дати засвідчення копії.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в зазначених частинах, а визначення його переможцем свідчить про відсутність з боку уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КНП «ОООД» ООР» всебічного та неупередженого аналізу документів в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ», не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п.4 ч.1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому переконливо просимо усунути порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі, а саме: відхилити тендерну пропозицію, подану ТОВ «ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ» на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: за кодом ДК 021-2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб пшеничний вищого ґатунку), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації замовника, шляхом анулювання рішення уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КНП «ОООД» ООР» від 18.03.2020р. № 31.1, та вжиття, у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».


Заступник директора ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Добровольский В.В.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ" 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" 216 000,00
UAH з ПДВ
177 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОТ ГРУП" 204 480,00
UAH з ПДВ
204 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 231 840,00
UAH з ПДВ
231 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 11:45
відгук_28.02.2020.pdf
13 березня 2020 11:45
Довіреність.pdf
13 березня 2020 11:26
Електронний підпис
13 березня 2020 11:26
Технічна частина.pdf
13 березня 2020 11:26
Комерційна частина_2.pdf
13 березня 2020 11:26
Комерційна частина_1_.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:42
Електронний підпис
13 березня 2020 15:40
Комерційна частина
13 березня 2020 15:40
Технічна частина

Публічні документи

13 березня 2020 15:58
Технична частина.pdf
13 березня 2020 15:58
Інши документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"

ТОВ "Черкасихліб ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОТ ГРУП"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"
#32933489
Переможець 162 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 10:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"
#32933489
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:34
Д.у. 4 до Договору Хліб.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:11
Д.у. 3 до Договору 31-2020.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:35
Д.у. 2 до Дог. 31-2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:04
Д.у. 1 Хліб пшеничний.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:32
Договір Хліб.pdf укладений
31 березня 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 31/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в початковому договорі, укладеному в попередньому році. Пункт 3.1. Договору викласти новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 31/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 31/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 194 380,29
UAH (в тому числі ПДВ 32 396,71 UAH)