Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002964-a d112121ae07e44f8b538b2c70dc2d28b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колоденко Олена Володимирівна

+380487447236 cpmcp-3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39027648
Місцезнаходження: 65016, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Фонтанська дорога 30/32
Контактна особа: Колоденко Олена Володимирівна
+380487447236
cpmcp-3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Ціна за одиницю: 2500UAH без ПДВ
послуги з технічного обслуговування автоматичної установки охоронної сигналізації на об'єкті: Амбулаторія за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 63/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65016, Україна, Одеська область, Одеса, Фонтанська дорога 30/32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не пізніше закінчення 14-денного терміну на підставі підписаного Замовником та Виконавцем Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

25 лютого 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ПРОТЕКТ ПІВДЕНЬ
#42323570
Переможець 30 000,00
UAH
25 лютого 2020 17:44

Документи

25 лютого 2020 17:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:28
ДУ1 зміни до договору
05 серпня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 17:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з технічного обслуговування автоматичної установки охоронної сигналізації на об'єкті: Амбулаторія за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 63/1 12 шт 2 500,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/20 ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з технічного обслуговування автоматичної установки охоронної сигналізації на об'єкті: Амбулаторія за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, 63/1 12 шт 2 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Зменшення обсягів закупівлі