Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення та утилізації сміття
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002952-a 50abd9d809ea43e89a35e2d61a182ecf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Олександр Михайлович

380442483042 Matychko21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 02070909
Вебсайт: http://www.knuba.edu.ua/
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський,31
Контактна особа: Хоменко Олександр Михайлович
380442483042
Matychko21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:50
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з вивезення та утилізації сміття з території університету згідно (за адресами університету) Графіка-дислокації вивезення та утилізації сміття (Додаток 4(додаток 1 до проекту Договору)) до 31.12.2020 року в кількості: 3262 контейнерів (3019 конт. для ТПВ та 243 конт. для ТПВРЗ об'ємом -1,1 куб.м. та 25 контейнерів - 11 куб.м.) . (загальний об'єм - 3863,2 куб.м.);
контейнери надаються Постачальником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3588.2 метри кубічні
Послуги з вивезення та утилізації сміття (конт.1,1 куб.м.: ТПВ - 3019 конт, ТПВРЗ - 243 конт) за адресами та згідно графіка дислокації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
275 метри кубічні
Послуги з вивезення та утилізації сміття (25 конт. - 11 куб.м.) за заявкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі актів здачі-прийняття наданих послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:39
ТД КНУБА сміття 2020.doc
25 лютого 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:39
ТД КНУБА сміття 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002952-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКО-ГРІНКО", Код ЄДРПОУ:42172404
Дата подання: 09 квітня 2020 13:40
ЗВЕРНЕННЯ Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київський національний університет будівництва і архітектури було проведено закупівлю UA-P-2020-02-25-004331-b Послуги з вивезення та утилізації сміття Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ «ЕКО-ГРІНКО»; 2. ТОВ «Альтфатер Київ»; 3. ТОВ «КРАМАР ЕКО». Ціна учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник відхилив дану пропозицію з відстав невідповідності наданих документів тендерній документації, що є абсолютною невідповідністю дійсності. Важливо зазначити, що уся документація надана ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» відповідає тендерній документації, та містить витребувану Замовником інформації. Разом з тим, провівши аналіз документації інших учасників тендеру, нами було виявлений ряд порушень та невідповідностей документів до вимог тендерної документації. Незважаючи на дані порушення, тендерний комітет не відхилив пропозицій даних учасників. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дане відхилення пропозиції ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» безпідставним та незаконним. У разі необхідності в отриманні додаткової інформації, наше Товариство в найкоротший строк наддасть усю наявну та необхідну Вам інформацію.
ПРОСИМО:
1. Провести перевірку діяльності тендерної комітету Київського національного університету будівництва та архітектури в рамках проведеного тендеру UA-P-2020-02-25-004331-b.
2. Вжити заходів для анулювання процедуру тендерних закупівель UA-P-2020-02-25-004331-b.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:54
відмовити у задоволенні звернення

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 13:40
Ректору.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" 645 540,00
UAH з ПДВ
509 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 575 004,64
UAH з ПДВ
549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 660 000,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 15:47
Електронний підпис
17 березня 2020 15:46
Довідка Пацалюк К.Г..pdf
17 березня 2020 11:53
Електронний підпис
17 березня 2020 09:50
Довідка ДФС.png
17 березня 2020 09:50
Dovidka_20024503870000464805.pdf
11 березня 2020 12:33
Статут ЕкоГрінко.pdf
11 березня 2020 12:33
Працівники.pdf
11 березня 2020 12:33
Отзыв.pdf
11 березня 2020 12:33
лист гарантія.pdf
11 березня 2020 12:33
Захист екон конкуренції.pdf
11 березня 2020 12:33
ЄДР.pdf
11 березня 2020 12:33
Додаток 5.pdf
11 березня 2020 12:33
Додаток 4.pdf
11 березня 2020 12:33
Додаток 3.pdf
11 березня 2020 12:33
Додаток 2.pdf
11 березня 2020 12:33
Додаток 1.pdf
11 березня 2020 12:33
договор АТП.pdf
11 березня 2020 12:33
договор АЛК.pdf
11 березня 2020 12:33
договір Енергія.pdf
11 березня 2020 12:33
довідка МВС.pdf
11 березня 2020 12:33
Виписка з реєстру.pdf
11 березня 2020 12:33
Аналогічні договора.pdf
11 березня 2020 12:33
7. договір захоронення.pdf
11 березня 2020 12:33
05. наказ про призначення.jpg

Публічні документи

07 квітня 2020 09:52
Довідка корупція.pdf
07 квітня 2020 09:52
Довідка ДПС 08.04.20.pdf
07 квітня 2020 09:52
Пропозиція 2020 2.pdf
12 березня 2020 09:42
Електронний підпис
10 березня 2020 13:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 березня 2020 13:29
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2020 13:29
Лист про субпідрядників.pdf
10 березня 2020 13:29
Довідка ст 17.pdf
10 березня 2020 13:29
Копії тех. паспортів.pdf
10 березня 2020 13:29
Лист-відгук НАУ 2019.pdf
10 березня 2020 13:29
Довідка конт. ВГВ.pdf
10 березня 2020 13:29
Лист-відгук УО Солом. р-н.pdf
10 березня 2020 13:29
Аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 13:29
ДОВІДКА-техможливості.pdf
10 березня 2020 13:29
Пропозиція 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Відхилено 509 999,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
Переможець 549 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 17:14
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 17:12
дод.угода 4.jpeg зміни до договору
26 березня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:43
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 16:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:40
Дод.угода 2.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:20
Додатк.угода 1.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 11:46
графік сміття 2020.pdf укладений
17 квітня 2020 11:45
дог.сміття 2020.pdf укладений
17 квітня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів споживання зменшити загальну суму договору (за КЕКВ 2275) на 149914,56 грн. (сто сорок дев'ять тисяч дев'ятсот чотирнадцять грн. 56 коп.) в тому числі ПДВ 24985,76 грн. Ціна договору після зменшення складає 360685,44 грн. (триста шістдесят тисяч шістсот вісімдесят п'ять грн. 44 коп.), в тому числі ПДВ 60114,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити договір №14 від 17.04.20202 року до 31.03.2021 року (на строк достатній для проведення процедури закупівлі наступного рноку) на сумму коштів що не буде перевищувати 20 відсотків суми у договорі укладеному у попередньому році
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): т.як додатковую угодою 2 договір був продовжений на 2021 рік на сумму коштів що не буде перевищувати 20 відсотків суми у договорі укладеному у попередньому році. В даній додатковій угоді 3 прописана ця сума, що складає 72135,00 (сімдесят дві тисячі сто тридцять п'ять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 12022,50 грн. (дванадцять тисяч двадцять дві грн. 50 коп.).
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дострокове припинення договірних відносин . Договір вважати розірваним з 22.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 432 820,44
UAH (в тому числі ПДВ 72 136,74 UAH)