Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання матеріалів для груп продовженого дня
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002886-a 804ab4ec5966430580275dd7850d5379
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Ольга Леонідівна

+380445300380 sh292@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І–ІІІ ступенів № 292 імені гетьмана України Івана Мазепи
Код ЄДРПОУ: 01488943
Вебсайт: http://www.sh292.ho.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Костянтина Данькевича, 5
Контактна особа: Слободянюк Ольга Леонідівна
+380445300380
sh292@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 17:25
Початок аукціону: 04 березня 2020 13:47
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Придбання матеріалів для груп продовженого дня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Костянтина Данькевича,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:20
Оголошення. Придбання матеріалів для груп продовженого днн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:30
Дата відповіді: 26 лютого 2020 12:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-002886-a
у «Спеціфікації» представлені зразки моделей. Замовник приймає до розгляду пропозиції учасників торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, але відповідають технічним характеристикам (матеріали, розмір, колір, вікова група ...).
Замовник приймає до розгляду пропозиції від учасників не залежно від форм власності . У тендерній документації прописані кваліфікаційні вимоги для Юридичних осіб та Фізичної особи – підприємця(читайте уважно тендерну документацію) У тендерній документації до закупівлі «Придбання матеріалів для груп продовженого дня»
-
За консультацією- як подавати пропозицію не платнику податків, як що закупівля оголошена з урахуванням ПДВ- зверніться, будь ласка, до авторизованого оператора електронної системи закупівель- майданчика з яким Ви співпрацюєте.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРДЕНТ" 86 119,00
UAH з ПДВ
86 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 92 665,00
UAH з ПДВ
92 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:00
Електронний підпис
03 березня 2020 14:59
техніч характ.pdf
03 березня 2020 14:59
Серт_дидактика Плахта 1.pdf
03 березня 2020 14:59
Кресло_мешок_мягкая меб.pdf
03 березня 2020 14:59
Проєкт дог.pdf
03 березня 2020 14:59
Килим пласт.rar
03 березня 2020 14:59
пласт посуд.rar
03 березня 2020 14:59
Гарант_лист_док.pdf
03 березня 2020 14:59
Магнит.rar
03 березня 2020 14:59
МЕБЛІКС.rar
03 березня 2020 14:59
гигиенa_Gigo_навч_набори.pdf
03 березня 2020 14:59
пропозиція.pdf
03 березня 2020 14:59
Серт дидактика Плахта 2.pdf
03 березня 2020 14:59
Гарант_лист_НУШ.pdf
03 березня 2020 14:59
кваліфикація учасника.rar

Публічні документи

03 березня 2020 15:04
Електронний підпис
03 березня 2020 15:01
23. Уставні.pdf
03 березня 2020 15:01
4. Проект договору.pdf
03 березня 2020 15:01
2. Тендерна пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРДЕНТ"

ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРДЕНТ"
#37435036
Переможець 86 119,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРДЕНТ"
#37435036
86 119,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 17:32
Договір укладений
17 березня 2020 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 119,00
UAH