Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір
Очікувана вартість
27 450,00 UAH
UA-2020-02-25-002882-a 20c743ac96f144a1a8519a2dc1c6b383
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:15
Очікувана вартість: 27 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


1. Централізована бібліотечна система «Свічадо» (бульвар Ромена Роллана, 13-В); сума – 13700 грн.
• Папір туалетний типу «Zeva», білий, трьохшаровий, 16 рул./уп. – 35 уп.
• Паперові рушники, целюлоза, Z-подібного типу складення, 2-х шарові, 21*22 см, 160 листів/уп. – 200 уп.

2. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25); сума – 1000 грн.
• Папір туалетний «Обухів», 65 м. – 100 рул.

3. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6); 2900 грн.
• Папір туалетний «Обухів», 65 м. – 150 рул.
• Паперові рушники, целюлоза, білий, рулон, 2-х шарові, уп./2 шт. – 40 уп.

4. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А); сума – 6500 грн.
• Папір туалетний «Обухів», 65 м. – 300 рул.
• Паперові рушники, целюлоза, білий, рулон, 2-х шарові, уп./2 шт. – 100 уп.

5. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Л. Курбаса, 10-Є); сума – 2850 грн.
• Папір туалетний «Обухів», 65 м. – 250 рул.
• Паперові рушники, целюлоза, Z-подібного типу складення, 2-х шарові, 21*22 см, 160 листів/уп. – 5 уп.
• Серветки білі, целюлоза, одношарові, 24*24 см, 100 шт./уп. – 10 уп.

6. Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г); сума – 500 грн.
• Папір туалетний «Обухів», 65 м. – 50 рул.

Кількість товарів: 1240 шт.
Доставка та розвантаження здійснюється Учасником за вказаними адресами та входить до вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1240 штуки
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, м. Київ, м. Київ, 1. Централізована бібліотечна система «Свічадо» (бульвар Р. Роллана, 13-В): 2. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25): 3. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вул. Ф. Пушиної, 6): 4. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А): 5. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Л. Курбаса, 10-Є): 6. Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г):
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:19
Документація папір туалетний.doc
25 лютого 2020 17:19
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:30
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:20
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня продукція має бути така, як вказана або еквівалент гарної якості. Всі учасники можуть брати участь. Оцінювання за результатами аукціону. Пропозиції відповідно до своїх податкових ставок або без пдв якщо такі. вказана вартість Замовника включає ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 209,20
UAH з ПДВ
16 572,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 17 611,00
UAH з ПДВ
16 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " 21 470,00
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 13:31
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:56
ЕКО1384_Проект Догоаору.doc
28 лютого 2020 14:56
Згода з договором.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 13:50
пасп.pdf
28 лютого 2020 13:50
Єдиний под. зав..pdf
28 лютого 2020 13:50
Виписка зав..pdf
28 лютого 2020 13:50
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 13:50
сертифікат.pdf
28 лютого 2020 13:50
Лист-гарантія.pdf
28 лютого 2020 13:50
згода на обробку даних.pdf
28 лютого 2020 13:50
договір.docx
28 лютого 2020 13:50
Висновки.pdf
28 лютого 2020 13:50
Аналогічний договір (2).pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 23:53
СЕС серветки.jpg
27 лютого 2020 23:53
СЕС Альбатрос.jpg
27 лютого 2020 23:51
договір.docx
27 лютого 2020 23:29
паспорт.jpg
27 лютого 2020 23:29
паспорт 2.jpg
27 лютого 2020 23:29
ІНН.jpg
27 лютого 2020 23:29
Довідка переміщ. особи.jpg
27 лютого 2020 23:29
Витяг.jpg
27 лютого 2020 23:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"

ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 16 572,90
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:16

Документи

03 березня 2020 16:15
протокол 17.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
16 572,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 16:15
протокол 17.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ Екопром 25.03.2020 Туалетний папір.PDF укладений
25 березня 2020 16:33