Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць, громадських місць і світлофорів
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002805-a b0e3bee28ac0472c9457b7fa11637e29
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелик Яніна Іванівна

385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352981
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19
Контактна особа: Хмелик Яніна Іванівна
385448542868
zhkg@romny-vk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:58
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць, громадських місць і світлофорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, м. Ромни, Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:26
ТД-освітлення вулиць повторно.docx
05 березня 2020 15:25
Протокол № 33.pdf
25 лютого 2020 17:02
Оголошення.pdf
25 лютого 2020 17:01
Техн. характеристики.pdf
05 березня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:26
ТД-освітлення вулиць повторно.docx
25 лютого 2020 17:01
ТД-освітлення вулиць.docx
05 березня 2020 15:25
Протокол № 33.pdf
25 лютого 2020 17:02
Протокол № 26.pdf
25 лютого 2020 17:02
Оголошення.pdf
25 лютого 2020 17:01
Техн. характеристики.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заповнення проекту договору
Дата подання: 27 лютого 2020 10:01
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:11
Просимо надати уточнення, щодо вимоги у тендерній документації, а саме: Розділ 3 п. 1 пп. 4. "ПОВНІСТЮ ЗАПОВНЕНОГО ІЗ СТОРОНИ УЧАСНИКА" мається на увазі в тому числі заповнення "Ціна цього договору становить :_________" або заповнення ціни вимагається лише для переможця ?
Відповідь: Договір повинен бути повністю заповнений зі сторони учасника, що передбачає вимогу заповнення і п. 3.2 розділу III "Ціна договору", вказавши ціну закупівлі - 400 000 ,00 грн., або початкову ціну з якої учасник розпочинатиме аукціон ( як варіант 399 999,99 грн.)
уточнення по Додатку 3
Дата подання: 27 лютого 2020 15:49
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:27
Просимо надати уточнення по наступним технічним характеристикам у Додатку 3 тендерної документації: - п. 2 – заміна світильників зовнішнього освітлення (тип, марка та потужність світильників); - п. 3 – ремонт світильників зовнішнього освітлення (тип, марка та потужність світильників); - п. 16 – тип та марка світлофорного об’єкту; - п. 30 та п. 31 – марки однофазних та трьох фазних лічильників; - п. 32 – марка реле часу (електронного годинника); - п. 33 – тип та марка світлофорного об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Додатку 3 тендерної документації: - п. 2 – заміна світильників зовнішнього освітлення (корпус світильника металевий Е 27, НКУ -10 шт, корпус світильника металевий Е 27 LE metal - 10 шт); п. 3 ремонт світильників зовнішнього освітлення (світильник вуличний консольний -50 Вт, 6500 К, LXSL -50 С TM Люксел; світильник вуличний консольний 100 Вт, 6500 К, LXSL - 100 С - TM Люксел; світильник вуличний консольний 30 Вт, 6500 К, LXSL - 30 С - TM Люксел; НКУ, LE metal та інші моделі старішого зразку).
П. 16 та п.33 - тип та марка світлофорного об'єкту ( КДК - 02 світлофори пішохідні (лампові) та світлофори транспортні (лампові).
п. 32 - марка реле часу (електронного годинника - Feron TM41 або еквівалент).
П. 31. - марка однофазних та трьох фазних лічильників (NIK 2104 AP2T/1802.MC.11 (1 фазний); NIK 2303 AP6T. 1802. VC/11 (3 фазний, активний); NIK 2303 AP6T.1802.MC.11 ( 3 фазний, активний/реактивний).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002805-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Завод Кобзаренка, Код ЄДРПОУ:19344937
Дата подання: 26 березня 2020 10:32
Неправомірне визнання Переможця
Тендерна пропозиція не відповідає ТД Замовника. Порушено Закон "країни "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 13:21
Вимога у публічних закупівлях - це вид звернення, який подається учасником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Якщо учасника не влаштовує рішення замовника стосовно пропозиції конкурента він повинен подавати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Вимога у публічних закупівлях - це вид звернення, який подається учасником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Якщо учасника не влаштовує рішення замовника стосовно пропозиції конкурента він повинен подавати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002805-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Завод Кобзаренка, Код ЄДРПОУ:19344937
Дата подання: 21 травня 2020 11:22
неправомірне відхилення пропозиції
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 11:37
При детальному вивченні тендерної пропозиції ТОВ "Завод Кобзаренка" встановлено слідуючі невідповідності:
- В Локальному кошторисі та дефектному акті об'єми по позиції №33 "Профілактичне обслуговування світлофорних об'єктів (Заміна кольорового скла на світлофорних об'єктах)" зменшені, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
При детальному вивченні тендерної пропозиції ТОВ "Завод Кобзаренка" встановлено слідуючі невідповідності:
- В Локальному кошторисі та дефектному акті об'єми по позиції №33 "Профілактичне обслуговування світлофорних об'єктів (Заміна кольорового скла на світлофорних об'єктах)" зменшені, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до: п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002805-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Завод Кобзаренка, Код ЄДРПОУ:19344937
Дата подання: 22 травня 2020 06:12
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 11:38
При детальному вивченні тендерної пропозиції ТОВ "Завод Кобзаренка" встановлено слідуючі невідповідності:
- В Локальному кошторисі та дефектному акті об'єми по позиції №33 "Профілактичне обслуговування світлофорних об'єктів (Заміна кольорового скла на світлофорних об'єктах)" зменшені, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
При детальному вивченні тендерної пропозиції ТОВ "Завод Кобзаренка" встановлено слідуючі невідповідності:
- В Локальному кошторисі та дефектному акті об'єми по позиції №33 "Профілактичне обслуговування світлофорних об'єктів (Заміна кольорового скла на світлофорних об'єктах)" зменшені, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.п.4 п.1 ст. 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

26 березня 2020 10:32
скарга на дії Замовника

Документи подані скаржником

21 травня 2020 11:21
скарга на дії Замовника
21 травня 2020 11:21
платіжне доручення.pdf
21 травня 2020 11:21
протокол.pdf
21 травня 2020 11:21
гарантійний лист.pdf
21 травня 2020 11:21
додаток 3.pdf
21 травня 2020 11:21
графік.pdf
21 травня 2020 11:21
локальний кошторис.pdf

Документи подані скаржником

22 травня 2020 06:12
скарга на дії Замовника
22 травня 2020 06:12
скарга на дії Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-25-002805-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АЛЬТЕРНА", Код ЄДРПОУ:23293335
Дата подання: 03 квітня 2020 11:53
Оскарження рішення тендерного комітету щодо обрання переможця
Обсяг послуг та матеріалів, необхідних для їх надання, у складі пропозиції ФОП Сердюк М.О. значно менші за передбачені тендерною документацією, тому дії Замовника щодо акцептування пропозиції ФОП Сердюк Максим Олександрович (код ЄДРПОУ 3340105012), яка не відповідає вимогам до кількісних характеристик предмета закупівлі, прямо суперечать принципам здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 21:45
рішення вд 06.04.2020 № 6494 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 21:45
Рішення від 22.04.2020 № 7691.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 19:03
Номер скарги: UA-2020-02-25-002805-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Завод Кобзаренка, Код ЄДРПОУ:19344937
Дата подання: 03 квітня 2020 13:40
Оскардення рішення тендерного комітету щодо обрання Переможця
Тендерна пропозиція ФОП "Сердюк М.О." не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, не відповідає кваліфікаційним критеріям ,ст.16.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 21:15
Рішення від 06.04.2020 №6510.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 21:15
Рішення від 22.04.2020 №7685.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно протоколу тендерного комітету № 88 від 04.05.2020 року рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), від 22.04.2020 № 7685-р/пк-пз, яка зобов’язала СКАСУВАТИ рішення засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради від 25.02.2020 Протокол № 45, щодо визначення переможцем ФОП Сердюка Максима Олександровича.
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2020 16:37
Номер скарги: UA-2020-02-25-002805-a.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Завод Кобзаренка, Код ЄДРПОУ:19344937
Дата подання: 25 травня 2020 19:27
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Не завантажені всі документи
Дата: 25 травня 2020 19:33
Рішення від 28.05.2020 № 10531.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 17:58
Номер скарги: UA-2020-02-25-002805-a.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Завод Кобзаренка, Код ЄДРПОУ:19344937
Дата подання: 25 травня 2020 19:38
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
неправомірне відхилення тендерної пропозиції та визнання переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно протоколу тендерного комітету № 128 від 24.06.2020 року, щодо відміни процедури закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць, громадських місць і світлофорів» – ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб - порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-25-002805-a.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 15:27

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 11:53
протокол 39.pdf
03 квітня 2020 11:53
Протокол 45.pdf
03 квітня 2020 11:53
Платіжне доручення 155.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 13:40
скарга на дії Замовника
03 квітня 2020 13:40
АМКУ 03.04.20р.pdf
21 квітня 2020 13:49
скарга на дії Замовника
21 квітня 2020 16:19
скарга на дії Замовника

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

06 квітня 2020 21:15
Рішення від 06.04.2020 №6510.pdf
27 квітня 2020 19:24
Рішення від 22.04.2020 №7685.pdf

Документи подані скаржником

25 травня 2020 19:27
скарга на дії Замовника
25 травня 2020 19:27
документи
25 травня 2020 19:27
документи
25 травня 2020 19:27
документи
25 травня 2020 19:27
документи
25 травня 2020 19:27
документи
25 травня 2020 19:27
документи

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

25 травня 2020 19:37
скарга на дії Замовника
25 травня 2020 19:37
платіжне доручення
25 травня 2020 19:37
графік
25 травня 2020 19:38
локальний кошторис
25 травня 2020 19:38
довідки
25 травня 2020 19:38
додаток 3
25 травня 2020 19:38
протокол

Документи подані замовником

04 червня 2020 16:08
пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНА" 320 852,00
UAH з ПДВ
318 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сердюк Максим Олександрович 343 784,03
UAH з ПДВ
319 784,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Завод Кобзаренка 394 615,16
UAH з ПДВ
394 615,16
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 399 120,74
UAH з ПДВ
399 120,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:00
Електронний підпис
05 травня 2020 15:59
договори ТОВ Альтерна.pdf
05 травня 2020 15:11
Електронний підпис
05 травня 2020 15:06
Кошторис ТОВ Альтерна.pdf
05 травня 2020 15:06
паспорт, код - Лях ОВ.pdf
16 березня 2020 17:04
Електронний підпис
13 березня 2020 11:39
Електронний підпис
13 березня 2020 11:18
Електронний підпис
13 березня 2020 11:16
Недригайлов.pdf
13 березня 2020 11:16
Лозно-Олександрівка.pdf
13 березня 2020 11:16
Кияниця.pdf
13 березня 2020 11:16
Знамянка.pdf
13 березня 2020 11:16
Статут Альтерна.pdf
13 березня 2020 11:16
паспорт+код Лях ОВ.pdf
13 березня 2020 11:16
лист-згода_Альтерна.pdf
13 березня 2020 11:16
Довідка досвід_Альтерна.pdf
13 березня 2020 11:16
графік_Альтерна.pdf
13 березня 2020 11:16
Витяг (податок) Альтерна.pdf
13 березня 2020 11:16
Виписка Альтерна.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 17:47
Електронний підпис
27 березня 2020 17:47
Електронний підпис
27 березня 2020 17:46
Документи.pdf
19 березня 2020 10:40
Електронний підпис
19 березня 2020 10:34
Кошторис частина 1.pdf
19 березня 2020 10:34
Кошторис частина 2.pdf
13 березня 2020 11:05
Електронний підпис
13 березня 2020 11:03
кошторис.pdf
13 березня 2020 11:03
аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 11:03
Довідки.pdf
13 березня 2020 11:03
довідки про працівників.pdf
13 березня 2020 11:03
матеріальна база.pdf
13 березня 2020 11:03
установчі документи.pdf
13 березня 2020 11:03
кошторис частина 2.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 12:38
Електронний підпис
09 березня 2020 12:35
графік.pdf
09 березня 2020 12:35
кошторис 2.pdf
09 березня 2020 12:35
кошторис 1.pdf
09 березня 2020 12:35
документи.pdf
09 березня 2020 12:35
ст 16 2.pdf
09 березня 2020 12:35
ст16 1.pdf
09 березня 2020 12:35
пропозиція 1.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 10:24
Електронний підпис
13 березня 2020 10:22
Розрахунки.pdf
13 березня 2020 10:22
Додатки до договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНА"

ФОП Сердюк Максим Олександрович

ТОВ Завод Кобзаренка

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНА"
#23293335
Рішення скасоване 318 852,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:24
ФОП Сердюк Максим Олександрович
#3340105012
Рішення скасоване 319 784,03
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:24
ТОВ "АЛЬТЕРНА"
#23293335
Відхилено 318 852,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 14:17
ФОП Сердюк Максим Олександрович
#3340105012
Відхилено 319 784,03
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:24
ТОВ Завод Кобзаренка
#19344937
Відхилено 394 615,16
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:48
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352461
Переможець 399 120,74
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:08

Документи

18 березня 2020 15:45
Електронний підпис
18 березня 2020 15:41
протокол 39.pdf
16 березня 2020 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 травня 2020 14:15
Електронний підпис
07 травня 2020 14:14
Протокол №92.pdf

Документи

08 травня 2020 13:22
Електронний підпис
08 травня 2020 13:21
Протокол № 93.pdf

Документи

15 травня 2020 11:45
Електронний підпис
15 травня 2020 11:44
Протокол № 97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352461
399 120,74
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 червня 2020 15:41
Коментар щодо відміни: Відповідно протоколу тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Роменської мвської ради № 129 від 24.06.2020 року - відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Послуги з технічного обслуговування систем освітлення вулиць, громадських місць і світлофорів» – "ДК 021:2015-50230000-6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.