Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
1 457 718,08 UAH
UA-2020-02-25-002758-c 1e44def850794db1b9ff7f6e740d3bec
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Драчко

+380952431013
+380567653953
oksanad80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "СЗШ №80" ДМР
Код ЄДРПОУ: 19086837
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31
Контактна особа: Оксана Драчко
+380952431013,+380567653953
oksanad80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 09320000-8 пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води застосовується відповідно до п.2 ч.2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. №1197-VII, у зв’язку з відсутністю конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 11:30
Оскарження наміру укласти договір: 03 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
904 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Комбрига Петрова,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 лютого 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:42
обгрунтування.pdf
25 лютого 2020 16:42
протокол застосування переговорної процедури.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000022 ● 7e77ce5b6d8044809a5df70531c8ede0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.07.2020 № 127

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 127

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-02-25-002758-с 25.02.2020 Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №80" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 19086837) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-06 11:26:56

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція” (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-02-25-002758-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником порушено вимоги статті 35 Закону №922 та вимоги п. 2 наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490, а саме: зазначено умову застосування переговорної процедури: cт. 35, ч. 2 - Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Проте, при оголошенні про проведення закупівлі та у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (п. 14) не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі, а зазначено посилання на Закон, який втратив чинність: Умови застосування переговорної процедури закупівлі: Переговорна процедура закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 09320000-8 пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води застосовується відповідно до п.2 ч.2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. №1197-VII, у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи).
Пояснити причину порушення вимог статті 35 Закону №922 та вимог п. 2 наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 при проведенні процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-09 16:01:28

Пояснення

Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄРДПОУ 19086837) на запит по закупівлі теплової енергії (UA-2020-02-25-002758-c) від 06.07.2020 р. пояснює наступне:
Переговорна процедура закупівлі теплової енергії була здійснена тендерним комітетом Замовника відповідно до чинного Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, з дотриманням всіх відповідних строків розміщення інформації на електронному майданчику публічних закупівель. Але під час викладення оголошення та обґрунтування була здійснена технічна помилка, а саме: посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-VII замість Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII.
Уповноважена особа провела роз’яснювальну роботу для членів робочої групи з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яка регулює питання ретельної перевірки відповідності посилань на діючі Закони України для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 1 457 718,08
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:30

Документи

26 лютого 2020 11:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
1 457 718,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:14
ду №3 тепло.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:35
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:29
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 17:32
договір тепл.енер..pdf укладений
10 березня 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити ціну договору на суму 72938,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 080487
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити на 86 Гкал, та обсяг становитеме 818Гкал.
Номер договору про закупівлю: 080487
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.3 розділу 4. «Порядок здійснення оплати, облік теплової енергії» викласти в наступній редакції наступного змісту: «Розрахунок за спожиту теплову енергію проводиться Споживачем впродовж 5 банківських днів після одержання акту прийому – передачі від Теплопостачальної організації, яка зобов’язана направити його Споживачу не пізніше 10 числа місяця наступного за розрахунковим та у останній місяць року за фактично отриману теплову енергію у грудні 2020року»
Номер договору про закупівлю: 080487
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 148 860,84
UAH (в тому числі ПДВ 191 476,81 UAH)