Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗО "СЗШ №80" ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 19086837 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31 |
Контактна особа: |
Оксана Драчко +380952431013,+380567653953 oksanad80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 11:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
25 лютого 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 16:42 |
обгрунтування.pdf | |
25 лютого 2020 16:42 |
протокол застосування переговорної процедури.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000022 ● 7e77ce5b6d8044809a5df70531c8ede0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 13:35 |
03.07.2020 № 127
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 127
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-02-25-002758-с 25.02.2020 Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №80" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 19086837) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-06 11:26:56
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція” (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-02-25-002758-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником порушено вимоги статті 35 Закону №922 та вимоги п. 2 наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490, а саме: зазначено умову застосування переговорної процедури: cт. 35, ч. 2 - Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Проте, при оголошенні про проведення закупівлі та у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (п. 14) не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі, а зазначено посилання на Закон, який втратив чинність: Умови застосування переговорної процедури закупівлі: Переговорна процедура закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 09320000-8 пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води застосовується відповідно до п.2 ч.2 ст.39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. №1197-VII, у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи).
Пояснити причину порушення вимог статті 35 Закону №922 та вимог п. 2 наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 при проведенні процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-09 16:01:28
Пояснення
Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄРДПОУ 19086837) на запит по закупівлі теплової енергії (UA-2020-02-25-002758-c) від 06.07.2020 р. пояснює наступне:
Переговорна процедура закупівлі теплової енергії була здійснена тендерним комітетом Замовника відповідно до чинного Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, з дотриманням всіх відповідних строків розміщення інформації на електронному майданчику публічних закупівель. Але під час викладення оголошення та обґрунтування була здійснена технічна помилка, а саме: посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року №1197-VII замість Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII.
Уповноважена особа провела роз’яснювальну роботу для членів робочої групи з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яка регулює питання ретельної перевірки відповідності посилань на діючі Закони України для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
1 457 718,08
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 17:14
|
ду №3 тепло.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 09:35
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 09:29
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 17:32
|
договір тепл.енер..pdf | укладений |
10 березня 2020 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити ціну договору на суму 72938,24 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 080487 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити на 86 Гкал, та обсяг становитеме 818Гкал. |
Номер договору про закупівлю: | 080487 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.3 розділу 4. «Порядок здійснення оплати, облік теплової енергії» викласти в наступній редакції наступного змісту: «Розрахунок за спожиту теплову енергію проводиться Споживачем впродовж 5 банківських днів після одержання акту прийому – передачі від Теплопостачальної організації, яка зобов’язана направити його Споживачу не пізніше 10 числа місяця наступного за розрахунковим та у останній місяць року за фактично отриману теплову енергію у грудні 2020року» |
Номер договору про закупівлю: | 080487 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |