Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання приміщень та прилеглих територій ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Очікувана вартість
1 183 680,00 UAH
UA-2020-02-25-002754-c 661a30789f694b4d9d02bf9381f7b628
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєва Дар'я

+380976659522 nik_mirror@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43145015
Вебсайт: https://dp.tax.gov.ua/
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А
Контактна особа: Ніколаєва Дар'я
+380976659522
nik_mirror@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 16:31
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 16:31
Початок аукціону: 13 березня 2020 12:11
Очікувана вартість: 1 183 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 510,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання приміщень та прилеглих територій ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А, вул. Княгині Ольги, 22, вул. Театральна, 1а, пр. Б. Хмельницького, 25, вул. Високовольтна, 24, пр. Слобожанський, 95-а, пров. Універсальний, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:42
Уборка ТД 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002754-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА", Код ЄДРПОУ:41558082
Дата подання: 23 березня 2020 11:03
Оскарження дискваліфікації
Протоколом від 19.03.2020 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» - відхилено, на підставі суб’єктивної думки Замовника «недостатня кількість технічних засобів для прибирання адміністративних будівель і відсутність спеціальних засобів для прибирання прилеглої території. З огляду на види діяльності ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта», пріоритетом для себе вважаємо прибирання ніж охорону».
Згідно Протоколу Замовник відхилив нашу пропозицію на підставі ст. 30 п.1. п.п.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовник визначив «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника».
Учасником на виконання вимог тендерної документації були надані відповідні документи, а саме довідки у довільній формі, але Замовник на підставі своєї суб’єктивної думки (тобто не керуючись законом та вимогами тендерної документації) визначив, що цього «недостатньо». Зокрема, жодним нормативно-правовим актом не визначено, що назва підприємства може відображати пріоритетність видів діяльності.
Звертаємо увагу, що ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» має досвід виконання послуг з прибирання приміщень, що підтверджується наданими копіями аналогічних договорів та актів наданих послуг на вимогу тендерної документації Замовника.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта» була неправомірно відхилена Замовником із підстави, зазначеної у протоколі від 20.03.2020 року.
Просимо скасувати незаконне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Ваша Варта», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу закупівлі та правової оцінки дій тендерного комітету, який прийняв відповідне рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 09:29
Протоколом засідання тендерного комітету ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 19.03.2020 року тендерну пропозицію ТОВ “Охоронна компанія “Ваша Варта” (код в ЄДРПОУ 41558082) визначено такою, що не відповідає в повному обсязі кваліфікаційним критеріям на закупівлю UA-2020-02-25-002754, з підстав недостатності кількості технічних засобів для прибирання адміністративних будівель і відсутність спеціальних засобів для прибирання прилеглої території.
За даними тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі UA-2020-02-25-002754 – ТОВ “Охоронна компанія “Ваша Варта” (код в ЄДРПОУ 41558082) зареєстроване за адресою місцезнаходження юридичної особи, а саме: вул. Сім’ї Кульженків, буд. 35, Оболонький район, місто Київ, 04201, Україна, основним видом діяльності якої за КВЕД 2010 є “80.10 Діяльність приватних охоронних служб”.
Вказану адресу реєстрації свого місцезнаходження використовують ще 202 (двісті дві) юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що є суб’єктиами різних господарських правовідносин.
Керівник юридичної особи – учасника процедури закупівлі UA-2020-02-25-002754, Давидов Р.М. одночасно є директором (обраною (призначеною) особою, уповноваженою вчиняти дії, у т.ч. на представництво та укладання договорів) іншої юридичної особи – ТОВ “Ювілайн”, основним видом діяльності якої за КВЕД 2010 є “81.21 Загальне прибирання будинків”.
Також за наявними данними електронної системи державних закупівель PROZORO – Учасник не зазначив у переліку раніше виграних тендерів та укладених за ними договорів об’єкти закупівлі, що були б подібними предмету закупівлі за процедурою закупівлі UA-2020-02-25-002754, а також не довів належність саме йому необхідного обладнання та наявність кваліфікованого персоналу.
У своїй сукупності вищевказані обставини стали підставами для застосування тендерним комітетом ГУ ДПС у Дніпропетровській області положень п.п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме – дискваліфікацію такого Учасника процедури закупівлі UA-2020-02-25-002754

Документи

26 березня 2020 09:29
PROZORRO.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 996 240,70
UAH з ПДВ
996 240,70
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 135 000,00
UAH з ПДВ
999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" 1 182 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 09:39
Електронний підпис
16 березня 2020 09:38
Уточнена пропозиція.pdf
12 березня 2020 13:05
Електронний підпис
12 березня 2020 12:57
Сертифікати.pdf
12 березня 2020 12:57
Протокол (8).pdf
12 березня 2020 12:57
Наказ заступник .pdf
12 березня 2020 12:57
Наказ .pdf
12 березня 2020 12:57
Довіреність.pdf
12 березня 2020 12:57
Довідка захист довкілля.pdf
12 березня 2020 12:57
Довідка тех. вимог. docx.pdf
12 березня 2020 12:57
Довідка досвід.pdf
12 березня 2020 12:57
Відповідність ст. 17.pdf
12 березня 2020 12:57
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2020 12:57
Витяг_ЄДР_2020_02_16_15_53_29_159.pdf
12 березня 2020 12:57
Витяг єд.податок (5).pdf
12 березня 2020 12:57
Виписка ЄДР.pdf
12 березня 2020 12:57
Статут .pdf
12 березня 2020 12:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 09:42
Електронний підпис
20 березня 2020 16:23
Dovidka_20051381000200348458.pdf
20 березня 2020 16:23
ПДВ витяг.pdf
20 березня 2020 16:23
оновлена ЦП.pdf
20 березня 2020 16:23
лист-гарантія ст.17.pdf
20 березня 2020 16:23
довідка_щодо витягу_ЄП.pdf
20 березня 2020 16:23
Довідка.zip
20 березня 2020 16:23
Довідка про банкрутство.pdf
20 березня 2020 16:23
Довідка (1).zip
20 березня 2020 16:23
витяг_ПП.pdf
11 березня 2020 17:05
Електронний підпис
11 березня 2020 17:04
16_ згода надати послугу.pdf
11 березня 2020 17:04
15_сертифікати.pdf
11 березня 2020 17:04
13 Заходи довкілля.pdf
11 березня 2020 17:04
12 Тех.характеристики.pdf
11 березня 2020 17:04
11_ Згода з договором.pdf
11 березня 2020 17:04
9_Статут_ПП_Клінінг-Про.pdf
11 березня 2020 17:04
8_ПДВ витяг ПП.pdf
11 березня 2020 17:04
7_Відповідність ст.17.pdf
11 березня 2020 17:04
6_повноваження.pdf
11 березня 2020 17:04
5_аналогічні договори.pdf
11 березня 2020 17:04
4_ аналогічні договори.pdf
11 березня 2020 17:04
3_працівники.pdf
11 березня 2020 17:04
2_довідка обладнання.pdf
11 березня 2020 17:04
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 14:02
Електронний підпис
10 березня 2020 14:02
Рішення.pdf
10 березня 2020 14:02
Наказ.pdf
10 березня 2020 14:02
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 14:02
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
10 березня 2020 14:02
тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 14:02
ст 17.pdf
10 березня 2020 14:02
працівники.pdf
10 березня 2020 14:02
мат.база.pdf
10 березня 2020 14:02
лист.pdf
10 березня 2020 14:02
лист згода.pdf
10 березня 2020 14:02
інформація про учасника.pdf
10 березня 2020 14:02
захист довкілля.pdf
10 березня 2020 14:02
Договір СТИЛЬ Д.pdf
10 березня 2020 14:02
Договір ДФС Полтава.pdf
10 березня 2020 14:02
довідка статус.pdf
10 березня 2020 14:02
Висновки.pdf
10 березня 2020 14:02
аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 14:02
додаток3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 996 240,70
UAH з ПДВ
19 березня 2020 18:28
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 999 990,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 18:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 18:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:34
договір 104 уборка.pdf укладений
10 квітня 2020 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Порушення ст.32