Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту комп’ютерної техніки, копіювальної техніки, принтерів, багатофункціональних пристроїв, заправки та відновлення картриджів для принтерів, копіювальних та багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
57 464,00 UAH
UA-2020-02-25-002739-a b36b7b5d51f24073be974c4fefd6625f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотулевська Марина Миколаївна

+380626235685 motulevska@dn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Донецькій областi
Код ЄДРПОУ: 26288796
Вебсайт: http://dn.court.gov.ua/tu05/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Добровольского 2
Контактна особа: Мотулевська Марина Миколаївна
+380626235685
motulevska@dn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 16:51
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 16:51
Початок аукціону: 12 березня 2020 14:11
Очікувана вартість: 57 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
276 послуга
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту комп’ютерної техніки, копіювальної техніки, принтерів, багатофункціональних пристроїв, заправки та відновлення картриджів для принтерів, копіювальних та багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:47
Додаток 5.docx
25 лютого 2020 16:47
Додаток 4.docx
25 лютого 2020 16:47
Додаток 3.docx
25 лютого 2020 16:47
Додаток 2.docx
25 лютого 2020 16:47
Додаток 1.doc
25 лютого 2020 16:47
ТД Заправка картриджів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002739-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2779605795
Дата подання: 23 березня 2020 12:10
Оскарження рішення про переможця тендера
18.03.2020 року протоколом засідання тендерного комітету переможцем торгів було обрано ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ ".
Вважаємо, що рішення прийнято не обгрунтовано тому, що данній Учасник допустив такі порушення:

1. Відповідно до вимог п.п. 4 п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з Додатком 2 до Тендерної документації.

Серед документів, які містяться у Тендерній пропозиції Учасника – ФОП Смоляной В.М., відсутня технічна специфікація, підготовлена у відповідності з Додатком 2 до Тендерної документації, що суперечить вимогам Замовника.

2. Додатком 3 Тендерної Документації «Тендерна пропозиція», передбачено надання, зокрема інформації щодо форми власності та юридичного статусу Учасника, адреси підприємства, дати утворення, місця реєстрації, спеціалізації.

Серед документів, які містяться у Тендерній пропозиції Учасника – ФОП Смоляной В.М., наявний Додаток 3, якій не містить інформації щодо форми власності Учасника, що суперечить вимогам Замовника.

3. Додатки 2-4, наявні серед документів, які містяться у Тендерній пропозиції Учасника – ФОП Смоляной В.М., не містять інформації про те чи включає ціна пропозиції суму ПДВ, що також суперечить вимогам Замовника.

4. Надані Учасником ФОП Смоляной В.М. документи на документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, містять в собі суперечливі дані, оскільки суми договору та суми, зазначені в актах надання послуг, які мали б підтвердити їх виконання, відрізняються, що свідчить про фактичне не надання послуг, які було передбачено договорами, тобто суперечить вимогам Замовника.
Тому вимагаємо пересмотру рішення тендерного комітету щодо переможця у даному тендері.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2020 11:53
Вашу вимогу № UA-2020-02-25-002739-a.b1 від 23.03.2020 року було розглянуто тендерним комітетом територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області, у зв’язку з чим повідомляємо наступне:
1. Згідно п.п. 4 п. 1 ч. розділу III Тендерної документації Замовником вимагалася «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з Додатком 2 до Тендерної документації». Учасником ФОП «Смоляной Володимир Миколайович» було надане «Технічне завдання», що саме і є «Технічною специфікацію», яка включає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повністю відповідає змісту Додатку 2 до Тендерної документації.
2. Залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство; підприємство, що діє на основі колективної власності; комунальне підприємство; державне підприємство; підприємство, засноване на змішаній формі власності; спільне комунальне підприємство, тощо. Тобто диференціація суб’єктів господарювання за формою власності діючим законодавством, зокрема Господарським кодексом України, передбачена лише стосовно юридичних осіб (підприємств), натомість форма власності фізичної особи-підприємця законодавством не наводиться, випливає з мети його утворення та суті діяльності. Таким чином, Учасником ФОП «Смоляной Володимир Миколайович» була надана повна інформація, передбачена Додатком 3 Тендерної документації.
3. Стосовно Додатку № 2 «Технічне завдання» (табл. 2.1, 2.2, 2.3), Додатку № 3 «Тендерна пропозиція» (табл.1), та Додатку № 4 «Проект договору» (специфікація) в графах щодо вартості одиниці послуг та суми послуг не конкретизована інформація щодо ПДВ. Виходячи з того, що ФОП «Смоляной Володимир Миколайович» у складі пропозиції надав завірену копію Витягу з реєстру платників єдиного податку, він не є платником ПДВ. Тому відсутність у вищезазначених додатках вартості одиниці послуг та суми послуг без ПДВ
класифікується як описка згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника (описки, у т.ч. пропущені слова/літери).
4. Учасником ФОП «Смоляной Володимир Миколайович» була надана «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону» з відповідними копіями договорів та актів виконаних робіт/наданих послуг. Суми, зазначені в актах наданих послуг, і є підтвердженням того, що договір дійсно виконувався. Підтвердження повного виконання аналогічного договору Замовником не вимагалось. Таким чином надані учасником копії аналогічних договорів та відповідних актів до них вважаються досвідом виконання аналогічного договору.
На підставі вищевикладеного вважаємо Ваші доводи про порушення учасником ФОП «Смоляной Володимир Миколайович» умов тендерної документації неспроможними і такими, що не можуть бути визнані замовником порушенням, яке матиме наслідком відхилення тендерної пропозиції цього учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ " 36 770,00
UAH з ПДВ
36 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" 48 190,00
UAH з ПДВ
36 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лінник Юрій Петрович" 46 710,00
UAH з ПДВ
39 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНУХІН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ 49 890,00
UAH з ПДВ
49 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 51 900,00
UAH з ПДВ
51 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 16:11
СВН справка.pdf
06 березня 2020 10:47
довідка МВД.pdf
06 березня 2020 10:47
лиц..pdf
06 березня 2020 10:47
уставні.pdf
06 березня 2020 10:47
Додаток 4.pdf
06 березня 2020 10:47
Сертификат.jpg
06 березня 2020 10:47
сертифікат- матеріал.pdf
06 березня 2020 10:47
Додаток 5.pdf
06 березня 2020 10:47
Додаток 2.pdf
06 березня 2020 10:47
кваліфікація 2 - 17.pdf
06 березня 2020 10:47
кваліфікація 1 - 16.pdf
06 березня 2020 10:47
КП.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:40
Електронний підпис
05 березня 2020 12:47
Лист-згода - Додаток 5.pdf
05 березня 2020 12:47
Договір - Додаток 4.pdf
05 березня 2020 12:47
Кваліфікація - Додаток 1.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 15:01
ЧП.ZIP
11 березня 2020 15:01
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 15:01
Тех. завдання.pdf
11 березня 2020 15:01
Проект договору.pdf
11 березня 2020 15:01
Кваліфікаційна частина.pdf
11 березня 2020 15:01
Атестат виробництва ВМ.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 11:31
Паспорт+инн.pdf
07 березня 2020 11:31
Договор заправка картр.pdf
07 березня 2020 11:31
Витяг.pdf
07 березня 2020 11:31
Виписка з реєстру.pdf
07 березня 2020 11:31
Додаток 5.pdf
07 березня 2020 11:31
Додаток 4.pdf
07 березня 2020 11:31
Додаток 3.pdf
07 березня 2020 11:31
Додаток 2.pdf
07 березня 2020 11:31
Додаток 1.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 11:13
Електронний підпис
05 березня 2020 11:01
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "

ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"

ФОП "Лінник Юрій Петрович"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНУХІН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ

ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
Переможець 36 770,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
36 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:35
Договір укладений
31 березня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 770,00
UAH