Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міськтепловоденергія" |
Код ЄДРПОУ: | 36588183 |
Вебсайт: | http://mtve.kp.km.ua |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільский, вул. Тімірязєва, 123 |
Контактна особа: |
Тарасюк Василь +380384935280 kp.mtve.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 188 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 942,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 16:41 |
ТД бензин талони.docx | |
25 лютого 2020 16:41 |
ДОДАТОК № 5.docx | |
25 лютого 2020 16:41 |
ДОДАТОК № 4.docx | |
25 лютого 2020 16:41 |
ДОДАТОК № 3.doc | |
25 лютого 2020 16:41 |
ДОДАТОК № 6.docx | |
25 лютого 2020 16:41 |
ДОДАТОК № 2.docx | |
25 лютого 2020 16:41 |
ДОДАТОК № 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Талони та АЗС мають відповідати торговельній марці (знак для товарів та послуг), якою володіє Учасник. На підтвердження чого Учасник має надати завірену копію свідоцтва на знак для товарів та послуг або інший підтверджуючий документ;
- Якщо талони та АЗС не відповідають торговельній марці, якою володіє Учасник (або в Учасника відсутня торговельна марка), він має надати ліцензійний договір (ліцензію) на право користування торговельною маркою (знак для товарів та послуг).
В якості обґрунтування Ви зазначаєте, що цим КП «Міськтепловоденергія» як Замовник дискримінує учасників, які працюють на умовах партнерських договорів.
Однак, КП «Міськтепловоденергія» не може погодитися з вказаним обґрунтуванням, що зумовлено тим, факт відпуску палива з АЗС Ваших партнерів унеможливлює забезпечення гарантії своєчасного та гарантованого відпуску пального, в т.ч. його якості, що в свою чергу обумовлено тим, що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Враховуючи викладене вище, а також з метою гарантованого забезпечення пальним відповідної якості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» і як наслідок не призводять до дискримінації учасників. Тому пропонуємо діяти з урахуванням вимог, визначених в Додатку 2 до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000008 ● 550f0548de84460ab602a7004dfc3d81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З 25.03.2020 № 16
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступнику начальника Управління
– начальнику відділу контролю органів
влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 25.03.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
1 UA-2020-02-25-002706-a 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-25 13:16:22
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-25-002706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro, розкриття тендерних пропозицій відбулося 13 березня, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція ТОВ "ВОГ КАРД" – 939600,00 гривень з ПДВ.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 №16 ТОВ "ВОГ КАРД" було визнано переможцем процедури закупівлі, тобто строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною відбувся на 6-й робочий день з дня розкриття тендерних пропозицій.
Водночас, в електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно із абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону Замовником не дотримано строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-27 11:42:26
Пояснення.
КП «Міськтепловоденергія» за результатами розгляду наданого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Запиту від 25.03.2020 р. «про надання інформації (пояснення)» повідомляє наступне.
В лютому 2020 року КП «Міськтепловоденергія» було розпочато проведення процедури відкритих торгів UA-2020-02-25-002706-a стосовно закупівлі ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах).
Заявку на участь в проведенні процедури закупівлі було подано:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД"
- ПП "Окко контракт"
13.03.2020 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій та найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД» - 939600,00 грн. з ПДВ.
23.03.2020 р. ТОВ «ВОГ КАРД» було визнано переможцем, про що свідчить Протокол № 16 засідання тендерного комітету КП «Міськтепловоденергія» від 23.03.2020 р.
При цьому, недотримання строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною, було обумовлено відсутністю технічної можливості оприлюднення повідомлення про продовження строку її розгляду до 20 робочих днів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
939 600,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 15:26
|
Дод.угода №2 09.02.2021 ВОГ.pdf | укладений |
10 лютого 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:24
|
Додаткова угода (3) (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 10:03
|
Договір ШК16 134.pdf | укладений |
10 квітня 2020 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ШК16/134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 квітня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
142 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 781,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | дострокове розірвання договору зі сторони постачальника згідно листа №10 від 09.02.2021 року |