Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах)
Очікувана вартість
1 188 570,00 UAH
UA-2020-02-25-002706-a c2fc93a7b9f34c35b2f80866770680e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Василь

+380384935280 kp.mtve.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міськтепловоденергія"
Код ЄДРПОУ: 36588183
Вебсайт: http://mtve.kp.km.ua
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільский, вул. Тімірязєва, 123
Контактна особа: Тарасюк Василь
+380384935280
kp.mtve.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 11:59
Очікувана вартість: 1 188 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 942,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43000 л
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти”(бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:41
ТД бензин талони.docx
25 лютого 2020 16:41
ДОДАТОК № 5.docx
25 лютого 2020 16:41
ДОДАТОК № 4.docx
25 лютого 2020 16:41
ДОДАТОК № 3.doc
25 лютого 2020 16:41
ДОДАТОК № 6.docx
25 лютого 2020 16:41
ДОДАТОК № 2.docx
25 лютого 2020 16:41
ДОДАТОК № 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002706-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 02 березня 2020 16:44
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 09:39
В своїй вимозі Ви просити виключити дві дискримінаційні вимоги з Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
- Талони та АЗС мають відповідати торговельній марці (знак для товарів та послуг), якою володіє Учасник. На підтвердження чого Учасник має надати завірену копію свідоцтва на знак для товарів та послуг або інший підтверджуючий документ;
- Якщо талони та АЗС не відповідають торговельній марці, якою володіє Учасник (або в Учасника відсутня торговельна марка), він має надати ліцензійний договір (ліцензію) на право користування торговельною маркою (знак для товарів та послуг).
В якості обґрунтування Ви зазначаєте, що цим КП «Міськтепловоденергія» як Замовник дискримінує учасників, які працюють на умовах партнерських договорів.
Однак, КП «Міськтепловоденергія» не може погодитися з вказаним обґрунтуванням, що зумовлено тим, факт відпуску палива з АЗС Ваших партнерів унеможливлює забезпечення гарантії своєчасного та гарантованого відпуску пального, в т.ч. його якості, що в свою чергу обумовлено тим, що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Враховуючи викладене вище, а також з метою гарантованого забезпечення пальним відповідної якості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» і як наслідок не призводять до дискримінації учасників. Тому пропонуємо діяти з урахуванням вимог, визначених в Додатку 2 до тендерної документації.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 16:44
Міськтепловоденергія.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000008 ● 550f0548de84460ab602a7004dfc3d81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З 25.03.2020 № 16
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступнику начальника Управління
– начальнику відділу контролю органів
влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 25.03.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
1 UA-2020-02-25-002706-a 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-25 13:16:22

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-25-002706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro, розкриття тендерних пропозицій відбулося 13 березня, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція ТОВ "ВОГ КАРД" – 939600,00 гривень з ПДВ.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 №16 ТОВ "ВОГ КАРД" було визнано переможцем процедури закупівлі, тобто строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною відбувся на 6-й робочий день з дня розкриття тендерних пропозицій.
Водночас, в електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно із абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону Замовником не дотримано строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-27 11:42:26

Пояснення.

КП «Міськтепловоденергія» за результатами розгляду наданого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Запиту від 25.03.2020 р. «про надання інформації (пояснення)» повідомляє наступне.
В лютому 2020 року КП «Міськтепловоденергія» було розпочато проведення процедури відкритих торгів UA-2020-02-25-002706-a стосовно закупівлі ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах).
Заявку на участь в проведенні процедури закупівлі було подано:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД"
- ПП "Окко контракт"
13.03.2020 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій та найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД» - 939600,00 грн. з ПДВ.
23.03.2020 р. ТОВ «ВОГ КАРД» було визнано переможцем, про що свідчить Протокол № 16 засідання тендерного комітету КП «Міськтепловоденергія» від 23.03.2020 р.
При цьому, недотримання строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною, було обумовлено відсутністю технічної можливості оприлюднення повідомлення про продовження строку її розгляду до 20 робочих днів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 939 600,00
UAH з ПДВ
939 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 026 460,00
UAH з ПДВ
1 026 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 11:48
пропозиція.PDF
23 березня 2020 11:46
інформаційна довідка.PDF
23 березня 2020 11:46
Вантух 16.03.2020.pdf
10 березня 2020 15:19
проект договору.PDF
10 березня 2020 15:19
пропозиція.PDF
10 березня 2020 15:19
установчі документи.pdf
10 березня 2020 15:19
працівники + лист згода.PDF
10 березня 2020 15:19
повноваження учасника.pdf
10 березня 2020 15:19
Гарантійні листи ст,17.pdf
10 березня 2020 15:19
відомості.PDF
10 березня 2020 15:19
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 18:00
цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 18:00
перинатальний.pdf
06 березня 2020 18:00
Паспорт С.Стоянський....pdf
06 березня 2020 18:00
паспорт Іванок, Кирик.pdf
06 березня 2020 18:00
обласна лікарня.pdf
06 березня 2020 18:00
Наказ_директор_ОК....pdf
06 березня 2020 18:00
Наказ_АП.pdf
06 березня 2020 18:00
Наказ №01-п.pdf
06 березня 2020 18:00
Ліцензія.pdf
06 березня 2020 18:00
Ліцензія(2).pdf
06 березня 2020 18:00
Ліцензія на перевезення.pdf
06 березня 2020 18:00
Ліцензійний договір.pdf
06 березня 2020 18:00
документьація3.pdf
06 березня 2020 18:00
документація2.pdf
06 березня 2020 18:00
документація.pdf
06 березня 2020 18:00
Договори ОК_БНК.pdf
06 березня 2020 18:00
Договір_ОК_Рітейл....pdf
06 березня 2020 18:00
Договір ПОРТ з перекл.pdf
06 березня 2020 18:00
Договір ПОРТ додаткова.pdf
06 березня 2020 18:00
Договір ОК-ОБК.pdf
06 березня 2020 18:00
Договір НБ Порт.pdf
06 березня 2020 18:00
довіреність кирик с.л..pdf
06 березня 2020 18:00
довідки з банку.pdf
06 березня 2020 18:00
Гарантійний лист _БНК.pdf
06 березня 2020 18:00
Відомості ЄДРПОУ 04_09.pdf
06 березня 2020 18:00
витяг.pdf
06 березня 2020 18:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 березня 2020 18:00
витяг з ЄДР.pdf
06 березня 2020 18:00
Виписка_ОК_14.02.2017(1).pdf
06 березня 2020 18:00
Антикорупційна програ.pdf
06 березня 2020 18:00
00206B433A0F191223161405.pdf
06 березня 2020 18:00
00206B433A0F191223161355.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 939 600,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 09:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
939 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 15:26
Дод.угода №2 09.02.2021 ВОГ.pdf укладений
10 лютого 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
Додаткова угода (3) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 10:03
Договір ШК16 134.pdf укладений
10 квітня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: ШК16/134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 142 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 781,67 UAH)
Причини розірвання договору: дострокове розірвання договору зі сторони постачальника згідно листа №10 від 09.02.2021 року