Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного переоснащення радіомережі Управління поліції охорони в Київській області для цифрового радіозв'язку ГПЦС із нарядами реагування
Очікувана вартість
2 230 400,83 UAH
UA-2020-02-25-002663-c ● 356083ec19fa4544947ab2c6a56deb3b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
Контактна особа: |
Наталія Титаренко +380957283302,+380442893155 kalinka_2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2020 13:07 |
Очікувана вартість: | 2 230 400,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 152,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
за рахунок власних господарсько-розрахункових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного переоснащення радіомережі Управління поліції охорони в Київській області для цифрового радіозв'язку ГПЦС із нарядами реагування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 квітня 2020
—
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | п. 4.4. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 17:49 |
Тендерна документація техпереоснащення радіомережі (із змінами).doc | |
12 березня 2020 17:48 |
Тендерна документація техпереоснащення радіомережі (із змінами).doc | |
12 березня 2020 17:48 |
Перел_к зм_н до ТД.doc |
12 березня 2020 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 17:49 |
Тендерна документація техпереоснащення радіомережі (із змінами).doc
|
|||
12 березня 2020 17:48 |
Тендерна документація техпереоснащення радіомережі (із змінами).doc
|
|||
12 березня 2020 17:48 |
Перел_к зм_н до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002663-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”, Код ЄДРПОУ:23151836
Дата подання: 03 березня 2020 17:22
Щодо усунення порушень
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Під час ознайомлення з тендерною документацією закупівлі Послуги з технічного переоснащення радіомережі Управління поліції охорони в Київській області для цифрового радіозв'язку ГПЦС із нарядами реагування встановлено, що Додатком 3 передбачається застосування виключно обладнання Нytera.
Також, Додатком 3 Документації встановлено, що Учасник має документально підтвердити (авторизаційні листи тощо), що виробник обладнання Hytera Communicatins Inc. гарантує поставку необхідного обсягу обладнання.
Тобто, фактично приймати участь в даній закупівлі зможуть учасники, що є авторизованими представниками компанії Нytera.
Вищенаведене є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Наголошуємо, що відсутність можливості надання еквіваленту порушує вимоги частини 1 статті 3, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що практикою розгляду АМКУ скарг щодо подібних порушень встановлено, що тендерна документація повинна складатись з урахуванням участі мінімум двох виробників обладнання.
Таким чином розгляд тендерної документації дає можливість встановити, що вона розроблена з порушенням вимог чинного законодавства та містить порушення принципів викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни до тексту тендерної документації, а саме – надати можливість подання аналогу/еквіваленту предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що у разі відмови Замовника на приведення тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства, нами буде направлено звернення до Державної аудиторської служби України з проханням перевірки даної закупівлі на відповідність чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Під час ознайомлення з тендерною документацією закупівлі Послуги з технічного переоснащення радіомережі Управління поліції охорони в Київській області для цифрового радіозв'язку ГПЦС із нарядами реагування встановлено, що Додатком 3 передбачається застосування виключно обладнання Нytera.
Також, Додатком 3 Документації встановлено, що Учасник має документально підтвердити (авторизаційні листи тощо), що виробник обладнання Hytera Communicatins Inc. гарантує поставку необхідного обсягу обладнання.
Тобто, фактично приймати участь в даній закупівлі зможуть учасники, що є авторизованими представниками компанії Нytera.
Вищенаведене є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Наголошуємо, що відсутність можливості надання еквіваленту порушує вимоги частини 1 статті 3, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що практикою розгляду АМКУ скарг щодо подібних порушень встановлено, що тендерна документація повинна складатись з урахуванням участі мінімум двох виробників обладнання.
Таким чином розгляд тендерної документації дає можливість встановити, що вона розроблена з порушенням вимог чинного законодавства та містить порушення принципів викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни до тексту тендерної документації, а саме – надати можливість подання аналогу/еквіваленту предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що у разі відмови Замовника на приведення тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства, нами буде направлено звернення до Державної аудиторської служби України з проханням перевірки даної закупівлі на відповідність чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 14:51
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Наразі спостерігається велика кількість неліцензійного, неофіційного ("сірого") товару, який потрапляє в Україну не через офіційні (легальні) канали ввезення та який не обслуговується в офіційних сервісних центрах, має суттєву несумісність з витратними матеріалами та запасними частинами, або в разі поломки має нерегламентовані терміни усунення несправностей на відміну від офіційного сервісного обслуговування. Тому, в складі тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо надання учасником авторизаційного листа, або іншого документу в якому будуть підтверджені його діючі партнерські зобов’язання з виробником щодо можливості реалізаціїї певного обладнання в необхідних обсягах з метою належного виконання послуг з технічного переоснащення радіомережі УПО Київської області для цифрового радіозв’язку ГПЦС із нарядами реагування. Також, з метою недопущення звуження конкуренції серед потенційних учасників, Замовник передбачив, що підтвердження даної вимоги не обмежується виключно авторизаційними листами.
Замовник опрацьовує питання технічної можливості забезпечення безперебійного шифрування каналів радіозв’язку та доступу до центрального базового обладнання мережі цифрового радіозв’язку DMR Tier III ГУНП в Київській області при використанні обладнання різних виробників (відмінних від Hytera), про що учасників буде повідомлено додатково, а за необхідності – внесено відповідні зміни до умов тендерної документації.
Наразі спостерігається велика кількість неліцензійного, неофіційного ("сірого") товару, який потрапляє в Україну не через офіційні (легальні) канали ввезення та який не обслуговується в офіційних сервісних центрах, має суттєву несумісність з витратними матеріалами та запасними частинами, або в разі поломки має нерегламентовані терміни усунення несправностей на відміну від офіційного сервісного обслуговування. Тому, в складі тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо надання учасником авторизаційного листа, або іншого документу в якому будуть підтверджені його діючі партнерські зобов’язання з виробником щодо можливості реалізаціїї певного обладнання в необхідних обсягах з метою належного виконання послуг з технічного переоснащення радіомережі УПО Київської області для цифрового радіозв’язку ГПЦС із нарядами реагування. Також, з метою недопущення звуження конкуренції серед потенційних учасників, Замовник передбачив, що підтвердження даної вимоги не обмежується виключно авторизаційними листами.
Замовник опрацьовує питання технічної можливості забезпечення безперебійного шифрування каналів радіозв’язку та доступу до центрального базового обладнання мережі цифрового радіозв’язку DMR Tier III ГУНП в Київській області при використанні обладнання різних виробників (відмінних від Hytera), про що учасників буде повідомлено додатково, а за необхідності – внесено відповідні зміни до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002663-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН ДИСТРИБЬЮШН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38308551
Дата подання: 09 березня 2020 13:00
Приведення вимог документації у відповідність до Закону
Шановний Замовнику, Додатком 2 тендерної документації та на виконання вимог Закону, передбачено: "......якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». У той же час, технічні характеристики обладнання звязку, наведені Замовником мають чітко зазначені параметри без зазначення "не гірше", "не більше", "не менше", що унеможливлює надання такого еквіваленту. Тим самим, порушуються вимоги ст.3 Закону та створються умови для лобіювання інтересів одного виробника. Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 17:51
Внесено зміни до умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002663-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН ДИСТРИБЬЮШН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38308551
Дата подання: 09 березня 2020 14:40
Дискримінаційні вимоги документації
Шановний Замовнику, У Додатку 2 тендерної документації Вами наведена наступна інформація: "ГУНП у Київській області розгортає мережу цифрового радіозв’язку DMR TIER III на базі обладнання Hytera Communications Corp. Радіомережа Замовника має увійти до цієї радіосистеми у подальшому, у зв’язку з чим Учасник має враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції застосування ВИКЛЮЧНО ОБЛАДНАННЯ HYTERA"
З привоу цього Зазначаємо наступне:
На сьогодні, прийнятими і визначеними для мереж цифрового радіозв’язку у підрозділах МВС на рівних умовах є стандарти - DMR, АРСО25, Tetra. Наказ МВС України № 905 від 06.11.2017 зі змінами від 15.05.2018 № 401. Саме ций Наказ спрямований на використання обладнання різних виробників, його сумісної роботи на базі відкритих стандартів та уникнення монополії . Стандарт DMR - є відкритим та включає обладнання різних виробників. Закупівлі обладнання з'вязку підрозділами МВС через систему прозорро відбуваються постійно, але жодним з Замовників не вимагається "виключно обладнання Hytera".
У той же час, Законом про закупівлі п. 3 ст. 22 Закону передбачено: "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну маркучиєфірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБГРУНТОВАНИМ...."
На підтвердження обгрунтованості своїх вимог Замовником у складі документації має бути наданий нормативний документ (назва, номер, дата та ким затверджений), який підтверджує 1. необхідність застосування виключно обладнання Нytera. 2. викристання режиму Tier III DMR стандарту системи радіозв'язку для ГУНП у Київській області. У протилежному випадку такі вимоги є дискримінаційними та розробленими в інтересах конкретного виробника.
На підставі зазначеного вище, вимагаємо надати у складі тендерной документації відповідну інформацію.
Розгорнути
Згорнути
З привоу цього Зазначаємо наступне:
На сьогодні, прийнятими і визначеними для мереж цифрового радіозв’язку у підрозділах МВС на рівних умовах є стандарти - DMR, АРСО25, Tetra. Наказ МВС України № 905 від 06.11.2017 зі змінами від 15.05.2018 № 401. Саме ций Наказ спрямований на використання обладнання різних виробників, його сумісної роботи на базі відкритих стандартів та уникнення монополії . Стандарт DMR - є відкритим та включає обладнання різних виробників. Закупівлі обладнання з'вязку підрозділами МВС через систему прозорро відбуваються постійно, але жодним з Замовників не вимагається "виключно обладнання Hytera".
У той же час, Законом про закупівлі п. 3 ст. 22 Закону передбачено: "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну маркучиєфірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБГРУНТОВАНИМ...."
На підтвердження обгрунтованості своїх вимог Замовником у складі документації має бути наданий нормативний документ (назва, номер, дата та ким затверджений), який підтверджує 1. необхідність застосування виключно обладнання Нytera. 2. викристання режиму Tier III DMR стандарту системи радіозв'язку для ГУНП у Київській області. У протилежному випадку такі вимоги є дискримінаційними та розробленими в інтересах конкретного виробника.
На підставі зазначеного вище, вимагаємо надати у складі тендерной документації відповідну інформацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 17:52
Внесено зміни до умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002663-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”, Код ЄДРПОУ:23151836
Дата подання: 09 березня 2020 16:29
Щодо відповіді на вимогу з ідентифікатором UA-2020-02-25-002663-c.c1
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою відповіддю на вимогу з ідентифікатором UA-2020-02-25-002663-c.c1 зазначаємо наступне:
Додатком 3 Документації встановлено, що Учасник має документально підтвердити (авторизаційні листи тощо), що виробник обладнання Hytera Communicatins Inc. гарантує поставку необхідного обсягу обладнання.
Щодо авторизаційнийх листів Вами зазначено, що «З метою недопущення звуження конкуренції серед потенційних учасників, Замовник передбачив, що підтвердження даної вимоги не обмежується виключно авторизаційними листами».
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація полягає не в наданні в складі тендерної пропозиції авторизаційного листа, а в вимозі Замовника надати авторизаційний лист саме від виробника обладнная Hytera Communicatins Inc..
Саме необхідність надання авторизаційного листа (або аналогічного документа) від Hytera Communicatins Inc. є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, частини 1 статті 3, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Необхідність надання авторизаційного листа (або аналогічного документу) від Hytera Communicatins Inc. призводить до того, що в даній закупівлі зможуть прийняти участь лише представники Hytera Communicatins Inc.. Що в свою чергу є порушенням, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, наполягаємо, на вилученні з Додатку 2 Документації вимоги щодо надання авторизації від Hytera Communicatins Inc. виклавши даний пункт у даній редакції «Учасник має документально підтвердити (авторизаційні листи тощо), що виробник запропонованого обладнання гарантує поставку необхідного обсягу обладнання (радіостанцій носимих та автомобільних) для реалізації проекту з технічного переоснащення радіомережі Управління поліції охорони в Київській області для цифрового радіозв’язку ГПЦС із нарядами реагування».
Розгорнути
Згорнути
Додатком 3 Документації встановлено, що Учасник має документально підтвердити (авторизаційні листи тощо), що виробник обладнання Hytera Communicatins Inc. гарантує поставку необхідного обсягу обладнання.
Щодо авторизаційнийх листів Вами зазначено, що «З метою недопущення звуження конкуренції серед потенційних учасників, Замовник передбачив, що підтвердження даної вимоги не обмежується виключно авторизаційними листами».
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація полягає не в наданні в складі тендерної пропозиції авторизаційного листа, а в вимозі Замовника надати авторизаційний лист саме від виробника обладнная Hytera Communicatins Inc..
Саме необхідність надання авторизаційного листа (або аналогічного документа) від Hytera Communicatins Inc. є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, частини 1 статті 3, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Необхідність надання авторизаційного листа (або аналогічного документу) від Hytera Communicatins Inc. призводить до того, що в даній закупівлі зможуть прийняти участь лише представники Hytera Communicatins Inc.. Що в свою чергу є порушенням, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, наполягаємо, на вилученні з Додатку 2 Документації вимоги щодо надання авторизації від Hytera Communicatins Inc. виклавши даний пункт у даній редакції «Учасник має документально підтвердити (авторизаційні листи тощо), що виробник запропонованого обладнання гарантує поставку необхідного обсягу обладнання (радіостанцій носимих та автомобільних) для реалізації проекту з технічного переоснащення радіомережі Управління поліції охорони в Київській області для цифрового радіозв’язку ГПЦС із нарядами реагування».
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 17:52
Внесено зміни до умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002663-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”, Код ЄДРПОУ:23151836
Дата подання: 09 березня 2020 16:59
Щодо можливості надання еквіваленту
Шановний Замовнику, наполягаємо на усуненні порушень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Додатком 2 Документації встановлено, що ГУНП у Київській області розгортає мережу цифрового радіозв’язку DMR Tier III на базі обладнання Hytera Communications Corp. Радіомережа Замовника має увійти до цієї радіосистеми у подальшому, у зв’язку з чим Учасник має враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції застосування виключно обладнання Нytera.
Наступна вимога Замовника «Учасник має враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції застосування виключно обладнання Нytera» порушує принципи закупівель передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація не містить виразу «або еквівалент» та не містить обгрунтування застосування обладнання саме компанії Нytera.
Окремо необхідно звернути увагу на Вашу відповідь на вимогу з ідентифікатором UA-2020-02-25-002663-c.c1: «Замовник опрацьовує питання технічної можливості забезпечення безперебійного шифрування каналів радіозв’язку та доступу до центрального базового обладнання мережі цифрового радіозв’язку DMR Tier III ГУНП в Київській області при використанні обладнання різних виробників (відмінних від Hytera)»
Шановний Замовнику, можливо спочатку необхідно опрацьовувати питання технічної можливості, а вже потім оголошувати закупівлю обладнання?
Враховуючи наведене вище, наполягаємо, на внесенні відповідних змін до тексту тендерної документації, а саме – надати можливість подання аналогу/еквіваленту предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Додатком 2 Документації встановлено, що ГУНП у Київській області розгортає мережу цифрового радіозв’язку DMR Tier III на базі обладнання Hytera Communications Corp. Радіомережа Замовника має увійти до цієї радіосистеми у подальшому, у зв’язку з чим Учасник має враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції застосування виключно обладнання Нytera.
Наступна вимога Замовника «Учасник має враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції застосування виключно обладнання Нytera» порушує принципи закупівель передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація не містить виразу «або еквівалент» та не містить обгрунтування застосування обладнання саме компанії Нytera.
Окремо необхідно звернути увагу на Вашу відповідь на вимогу з ідентифікатором UA-2020-02-25-002663-c.c1: «Замовник опрацьовує питання технічної можливості забезпечення безперебійного шифрування каналів радіозв’язку та доступу до центрального базового обладнання мережі цифрового радіозв’язку DMR Tier III ГУНП в Київській області при використанні обладнання різних виробників (відмінних від Hytera)»
Шановний Замовнику, можливо спочатку необхідно опрацьовувати питання технічної можливості, а вже потім оголошувати закупівлю обладнання?
Враховуючи наведене вище, наполягаємо, на внесенні відповідних змін до тексту тендерної документації, а саме – надати можливість подання аналогу/еквіваленту предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 17:53
Внесено зміни до умов тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2020 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” |
2 060 606,50
UAH
|
2 025 450,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Диона-ЛТД |
2 142 739,00
UAH
|
2 025 500,00
UAH
|
Документи |
ПП "НТЦ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 183 629,00
UAH
|
2 038 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” #23151836 |
Відхилено |
2 025 450,00
UAH
|
03 квітня 2020 17:15
|
ТОВ Диона-ЛТД #16302753 |
Рішення скасоване |
2 025 500,00
UAH
|
19 травня 2020 09:29
|
ТОВ Диона-ЛТД #16302753 |
Відхилено |
2 025 500,00
UAH
|
19 травня 2020 09:36
|
ПП "НТЦ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #30109931 |
Відхилено |
2 038 000,00
UAH
|
25 травня 2020 11:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 травня 2020 11:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі