Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори)
Очікувана вартість
219 800,00 UAH
UA-2020-02-25-002657-a 77a3106c15f1496386f310ff739b2b6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент СП Вінницької МР
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 12:57
Очікувана вартість: 219 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 шт
Монітор тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  29 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Монітор тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  29 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:34
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:25
Дата відповіді: 26 лютого 2020 14:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент, або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Участь в торгах може прийняти учасник, який подав тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст.1 зазначеного Закону).
Згідно, з ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні вимоги на товар, що має закуплятись, викладені у технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 5 до тендерної документації). Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Відповідно до ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Одночасно повідомляємо, що Замовником виставлені вимоги та характеристики щодо предмета закупівлі згідно Додатку №5 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі".
Завантаження документів
Дата подання: 28 лютого 2020 15:25
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:40
Доброго дня! Чи правильно ми розуміємо, що кожен Учасник до початку аукціону має подати лише Цінову пропозицію, а всі інші документи, що будуть підтверджувати кваліфікацію - на етапі кваліфікації під час розгляду тендерної пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Тендерна пропозиція подається відповідно до п.3 Тендерної документації.
Щодо постачання обладнання
Дата подання: 28 лютого 2020 15:53
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:40
Прохання уточнити, чи вимагається встановлення, монтаж, підключення обладнання?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Тендерної документації встановлення, монтаж та підключення обладнання не вимагається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфаметрік» 196 860,00
UAH з ПДВ
192 462,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 200 598,18
UAH з ПДВ
194 659,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 202 296,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 209 893,00
UAH з ПДВ
202 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 12:24
Електронний підпис
17 березня 2020 10:28
Електронний підпис
13 березня 2020 10:45
Електронний підпис
11 березня 2020 16:50
Електронний підпис
06 березня 2020 16:48
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2020 13:03
Електронний підпис
10 березня 2020 13:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 14:57
Електронний підпис
11 березня 2020 14:36
сертифікати dell.pdf
11 березня 2020 14:36
сертифікат.pdf
11 березня 2020 14:36
Монітори Dell.pdf
11 березня 2020 14:36
Згода з договором.pdf
11 березня 2020 14:36
Додаток 7 Обробка даних.pdf
11 березня 2020 14:36
Додаток 4 Санкції.pdf
11 березня 2020 14:36
Додаток 4 Копія статуту.pdf
11 березня 2020 14:36
Додаток 4 Довідка.pdf
11 березня 2020 14:36
Додаток 3.pdf
11 березня 2020 14:36
Додаток 2 Лист відгук (2).PDF
11 березня 2020 14:36
Додаток 2 Довідки.pdf
11 березня 2020 14:36
Довідки.pdf
11 березня 2020 14:36
відомості з єдрпоу.pdf
11 березня 2020 14:36
витяг з єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфаметрік»

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфаметрік»
#36150592
Переможець 192 462,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфаметрік»
#36150592
192 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 12:07
Договір.pdf укладений
30 березня 2020 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 077,00 UAH)