Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
5 208,00 UAH
UA-2020-02-25-002630-a ca44f478045c4bcc82f55acd84b3303d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:55
Очікувана вартість: 5 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 упаковка
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Чистяківська 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:29
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:14
Дата відповіді: 26 лютого 2020 08:50
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись. - Оголошення про проведення закупывлі містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції пояснювальну записку про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі. - Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію. Керуючись частиною 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Очікувана вартість даної закупівлі визначена з урахуванням ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то при заповненні електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, він свою цінову пропозицію подає без врахування ПДВ! Пункт 1 Розділу V тендерної документації містить роз’яснення, що «Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі
Строки поставки та кількість партій
Дата подання: 26 лютого 2020 10:48
1. Поставка однією партією ? 2. До якої дати планується поставка ?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002630-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 26 лютого 2020 10:36
Дискримінаційна вимога про сертифікацію продукції та надання сертифікатів відповідності
В п.10 Оголошення (тендерної документації) вказано «Товар повинен бути сертифікованим. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який підтверджує встановлені вимоги до товарів.»
Проте з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету КМУ від 10.05.1993 р. № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати жодна продукція не підлягає обов’язковій сертифікації !
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у п.10 Оголошення вимоги про сертифікацію порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Оголошення умову про сертифікацію товару та надання сертифікатів відповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 11:39
Відповідно до п. 1 Приміток Оголошення, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 2 875,00
UAH з ПДВ
2 716,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна 2 996,00
UAH з ПДВ
2 722,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 3 100,20
UAH з ПДВ
3 100,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 4 320,00
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 4 578,00
UAH з ПДВ
3 818,40
UAH з ПДВ
Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 3 874,00
UAH з ПДВ
3 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 18:17
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:52
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:39
Електронний підпис
27 лютого 2020 13:39
Згода з договором.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 13:35
право підпису.pdf
27 лютого 2020 13:35
охорона довкілля.pdf
27 лютого 2020 13:35
наказ про призначення.pdf
27 лютого 2020 13:35
Мішок мусорний.pdf
27 лютого 2020 13:35
Комерційна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 13:35
Згода договір.pdf
27 лютого 2020 13:35
Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2020 13:35
Виписка.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 14:05
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:04
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 14:04
Лист-згода.pdf
27 лютого 2020 14:04
Довідка право підпису.pdf
27 лютого 2020 14:04
Уставні документи.pdf
27 лютого 2020 14:04
Довідка статут.pdf
27 лютого 2020 14:04
Довідка довкілля.pdf
27 лютого 2020 14:04
Лист сертифікація.pdf
27 лютого 2020 14:04
Довідка договір.pdf
27 лютого 2020 14:04
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 14:04
Документи.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 13:03
Лист с ДФСУ.pdf
27 лютого 2020 13:03
Копія паспорта.pdf
27 лютого 2020 13:03
Лист про ліцензування.pdf
27 лютого 2020 13:03
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

ФОП Юрченко Олена Яківна

ФОП Осташевський Я.I.

ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
Переможець 2 716,80
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
2 716,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
26 березня 2020 14:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 716,80
UAH