Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (Лот №1: М’ясо телятини; Лот №2: М'ясо свинини)
Очікувана вартість
945 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002574-c b2e09e88db8b45418ac046c277d30605
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космірак Олександра Петрівна

+380347524920 pvsli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат
Код ЄДРПОУ: 20568493
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, Сірика 1а
Контактна особа: Космірак Олександра Петрівна
+380347524920
pvsli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 945 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

25 лютого 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:21
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_М_ясо_лот 2.pdf
25 лютого 2020 16:21
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_М_ясо_лот 1.pdf
25 лютого 2020 16:21
ТД_М_ясо_лот 1-2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000057 ● 8f490953573544499663fae0bdf79c18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

04.06.2020 №28

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.06.2020 №28

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-25-002574-c 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені

2020-06-25 14:08:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: М’ясо телятини
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 520,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 березня 2020 14:21
Закінчення: 13 березня 2020 14:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3500 кг
М’ясо телятини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Сірика, 1-а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Романюк С.В. 472 500,00
UAH з ПДВ
470 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Колос" 500 500,00
UAH з ПДВ
498 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 15:56
Електронний підпис
11 березня 2020 15:53
Технічні вимоги.PDF
11 березня 2020 15:53
Тендерна пропозиція.PDF
11 березня 2020 15:53
Проєкт договору.PDF
11 березня 2020 15:53
Мед.книжка (Романюк).PDF
11 березня 2020 15:53
Лист щодо ст.17.PDF
11 березня 2020 15:53
Експл.дозвіл.JPG
11 березня 2020 15:53
Довідка щодо виробника.PDF
11 березня 2020 15:53
Декларація виробника.PDF
11 березня 2020 15:53
Витяг.JPG
11 березня 2020 15:53
Виписка з держреєстру.PDF
11 березня 2020 15:53
Акти (послуги дезінф.).PDF

Публічні документи

11 березня 2020 17:40
Електронний підпис
11 березня 2020 17:27
Лот1.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романюк С.В.

ТОВ "Колос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романюк С.В.
#3069307138
Очікує рішення 470 750,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 14:42

Документи

13 березня 2020 14:42
Звіт з ЄДР (припинено)
13 березня 2020 14:42
Звіт з ЄДР (припинено)
13 березня 2020 14:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2020 14:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2020 14:30
Коментар щодо відміни: На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.06.2020, для здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень вимоги частини четвертої статті 28 Закону, керуючись частиною першою статті 31 Закону, у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
25 червня 2020 14:30
Протокол 42