Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійних пристроїв
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002573-a 6debd1bd9d814120bbeacaab0e0c7f0c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 16:35
Початок аукціону: 04 березня 2020 14:18
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійних пристроїв згідно технічного завдання (додаток). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2. Місце надання послуг: 03148, м. Київ, вул. Василя Кучера, 7. 3. Накладні та договір з відкритою датою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 13:41
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:13
У п.2 технічних вимог до надання послуг зазначено зокрема, що планові поточні роботи включають відновлення працездатності комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, в т.ч. що потребують заміни комплектуючих, запасних частин та витратних матеріалів тощо. Проте, у документах до закупівлі відсутні будь-які навіть приблизні переліки запчастин та інших витратних матеріалів, потреба у яких може виникнути при наданні послуг. Чи є можливість у Замовника надати приблизний (орієнтовний) перелік запчастин, витратних матеріалів їх кількість, об’єм? Запчастини, витратні матеріали будуть закуповуватись окремо в межах інших угод? У п.6 технічних вимог до надання послуг зазначено, що при ремонті комп’ютерної техніки та в ході поточного технічного обслуговування Виконавець незалежно від причин виходу з ладу техніки або програмного забезпечення зобов’язується: Спільно з розробниками спеціального програмного забезпечення, вказаними Замовником, здійснити підключення та настройку комп’ютерного обладнання. Прохання уточнити яким чином будуть регулюватися відносини щодо «спільної роботи» з третіми особами (розробниками спеціального програмного забезпечення, вказаними Замовником) адже за результатами торгів договір укладається між замовником та учасником безпосередньо. Які межі такої спільної роботи? 3. У зв’язку із тим, що у переліку послуг, що закуповується є вимога щодо встановлення та налаштування програмного забезпечення, просимо уточнити чи наявне у замовника ліцензійне програмне забезпечення? Надання послуг по встановленню та налаштуванню програмного забезпечення можливе лише у випадку наявності ліцензійного програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У разі виходу з ладу або збоїв в роботі обладнання та програмного забезпечення, виникнення питань по роботі з обладнанням Виконавець в термін 1(одного) наступного робочого дня з моменту подання заявки Замовником Виконавець надсилає спеціаліста для проведення безоплатних діагностичних робіт для визначення необхідності проведення ремонту, заміни комплектуючих, запасних частин або усунення неполадок. Замовник не може передбачити, які неполадки можуть виникнути, тому і не надає їх перелік.
Ремонтні робити, їх вартість та терміни виконання, придбання, заміна та встановлення комплектуючих та запасних частин здійснюються Виконавцем після узгодження з Замовником.
2. В закладі працюють з ліцензійною медичною програмою, яка встановлена на комп’ютери працівників, тому у разі виходу з ладу комп’ютерної техніки, встановлюється причина, та кожен Виконавець усуває недоліки в межах своїх повноважень.
3. У Замовника встановлено ліцензійне програмне забезпечення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР" 59 940,00
UAH з ПДВ
51 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошель А.О. 65 000,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС" 70 300,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 12:22
Договор_проект.doc
02 березня 2020 12:22
цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:22
Статут.pdf
02 березня 2020 12:22
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 березня 2020 12:22
лист-згода.pdf
02 березня 2020 12:22
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 12:22
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:46
лист якість.pdf
28 лютого 2020 16:46
витяг єдиний податок.pdf
28 лютого 2020 16:46
Договор_проект.doc
28 лютого 2020 16:46
витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 16:46
5 Наказ на дир.pdf
28 лютого 2020 16:46
витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 16:46
пропозиція.pdf
28 лютого 2020 16:46
проект догоору пдф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР"

ФОП Кошель А.О.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР"
#19256498
Переможець 51 999,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:28

Документи

04 березня 2020 16:28
Рішення №23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР"
#19256498
51 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 16:28
Рішення №23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:37
Дог №57 ПП Алькор.pdf укладений
16 березня 2020 14:36