Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійних пристроїв
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002573-a ● 6debd1bd9d814120bbeacaab0e0c7f0c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Крайова Наталія Сергіївна 380442769601,380632134609 natali.krayova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 16:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 16:35 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 74 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійних пристроїв згідно технічного завдання (додаток). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2. Місце надання послуг: 03148, м. Київ, вул. Василя Кучера, 7. 3. Накладні та договір з відкритою датою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 16:20 |
Суттєві умови договору.docx |
25 лютого 2020 16:20 |
Підтвердження кваліфікації!!!.doc |
25 лютого 2020 16:20 |
Технічні вимоги 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
предмет закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 13:41
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:13
У п.2 технічних вимог до надання послуг зазначено зокрема, що планові поточні роботи включають відновлення працездатності комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, в т.ч. що потребують заміни комплектуючих, запасних частин та витратних матеріалів тощо. Проте, у документах до закупівлі відсутні будь-які навіть приблизні переліки запчастин та інших витратних матеріалів, потреба у яких може виникнути при наданні послуг. Чи є можливість у Замовника надати приблизний (орієнтовний) перелік запчастин, витратних матеріалів їх кількість, об’єм? Запчастини, витратні матеріали будуть закуповуватись окремо в межах інших угод?
У п.6 технічних вимог до надання послуг зазначено, що при ремонті комп’ютерної техніки та в ході поточного технічного обслуговування Виконавець незалежно від причин виходу з ладу техніки або програмного забезпечення зобов’язується:
Спільно з розробниками спеціального програмного забезпечення, вказаними Замовником, здійснити підключення та настройку комп’ютерного обладнання.
Прохання уточнити яким чином будуть регулюватися відносини щодо «спільної роботи» з третіми особами (розробниками спеціального програмного забезпечення, вказаними Замовником) адже за результатами торгів договір укладається між замовником та учасником безпосередньо. Які межі такої спільної роботи?
3. У зв’язку із тим, що у переліку послуг, що закуповується є вимога щодо встановлення та налаштування програмного забезпечення, просимо уточнити чи наявне у замовника ліцензійне програмне забезпечення? Надання послуг по встановленню та налаштуванню програмного забезпечення можливе лише у випадку наявності ліцензійного програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У разі виходу з ладу або збоїв в роботі обладнання та програмного забезпечення, виникнення питань по роботі з обладнанням Виконавець в термін 1(одного) наступного робочого дня з моменту подання заявки Замовником Виконавець надсилає спеціаліста для проведення безоплатних діагностичних робіт для визначення необхідності проведення ремонту, заміни комплектуючих, запасних частин або усунення неполадок. Замовник не може передбачити, які неполадки можуть виникнути, тому і не надає їх перелік.
Ремонтні робити, їх вартість та терміни виконання, придбання, заміна та встановлення комплектуючих та запасних частин здійснюються Виконавцем після узгодження з Замовником.
2. В закладі працюють з ліцензійною медичною програмою, яка встановлена на комп’ютери працівників, тому у разі виходу з ладу комп’ютерної техніки, встановлюється причина, та кожен Виконавець усуває недоліки в межах своїх повноважень.
3. У Замовника встановлено ліцензійне програмне забезпечення.
Ремонтні робити, їх вартість та терміни виконання, придбання, заміна та встановлення комплектуючих та запасних частин здійснюються Виконавцем після узгодження з Замовником.
2. В закладі працюють з ліцензійною медичною програмою, яка встановлена на комп’ютери працівників, тому у разі виходу з ладу комп’ютерної техніки, встановлюється причина, та кожен Виконавець усуває недоліки в межах своїх повноважень.
3. У Замовника встановлено ліцензійне програмне забезпечення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР" |
59 940,00
UAH з ПДВ
|
51 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кошель А.О. |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
52 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС" |
70 300,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР" #19256498 |
Переможець |
51 999,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 14:37
|
Дог №57 ПП Алькор.pdf | укладений |
16 березня 2020 14:36
|