Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
Код ЄДРПОУ: | 22440981 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА, ( Погранична )будинок 41 |
Контактна особа: |
Голова ТК Лихацька Вікторія Володимирівна - заступник директора з АГЧ +380512479921 vufk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 2 351 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 512,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата, згідно отриманого рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 16:13 |
Протокол затвердження тендерної документації.pdf | |
25 лютого 2020 16:13 |
ТД 2020 м`ясо від 25.02.2020 .docx | |
25 лютого 2020 16:13 |
ТД 2020 м`ясо від 25.02.2020 .docx | |
25 лютого 2020 16:13 |
Протокол затвердження тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Документальне підтвердження наявності транспортних засобів подано у вигляді листа від 14.03.2020 (файл «МТБ, Працівники»), у якому вказані два автомобіля-рефрижератора та правові підстави їх використання (оренда та позичка).
2. У листі від 14.03.2020 (файл «Пояснення») було надане пояснення відсутності листа-погодження Держпродспоживслужби.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007 звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до п. 3 додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації вимагалося надати «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я учасника.». При цьому такий сертифікат видається на ім’я фізичної особи, що пройшла відповідне навчання, а не на підприємство (юридичну особу). Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи викладене вимагаю повідомити підстави відхилення пропозиції ТОВ «Ю.Кей» з посиланням на конкретні норми законодавства, а також скасувати рішення про відхилення пропозиції у зв’язку з його необгрунтованістю та незаконністю.
У відповідь на вимогу ТОВ «Ю Кей» від 19.03.2020 Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє стосовно вимоги наступне:
1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів
Умовами тендерної документації встановлено вимогу: «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів не менше двох (рефрижераторів, у разі якщо для транспортування предмету закупівлі потрібно дотримання температурного режиму) та правових підстав їх використання». На виконання якої учасники повинні були надати Документальне підтвердження, тобто документи, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правових підстав їх використання. Викладені на бланку Учасника ТОВ «Ю Кей» відомості про наявність 2 автотранспортних засобів не є документальним підтвердженням того, що в учасника наявні спеціалізовані транспортні засоби не менше двох, та не містять жодних правових підстав для їх використання відповідно чинного законодавства. Тендерна пропозиція ТОВ «Ю Кей» не містить жодних документів, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правові підстави їх використання відповідно чинного законодавства. Також відсутні документи уповноважених органів на підтвердження що зазначені транспортні засоби є спеціалізованими, а саме рефрежираторами, оскільки перевезення предмету закупівлі потребує дотримання температурного режиму.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби
Умовами тендерної документації не передбачена можливість не надання документу, якій прямо вимагається замовником. Разом з тем, з наданого у складі тендерної пропозиції листа Держпродспоживслужби № 14.21.1-2-11/742-20 від 18.02.2020р. не зрозуміло, яким чином даний лист стосується зазначеної вимоги щодо надання листа-погодження Держпродспоживслужби. У зазначеному листи наведена інформація про проведення заходу державного контролю та складання акту за його результатами, що взагалі не вимагалось Замовником. Також щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством, слід зазначити, що в пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» наявний зазначений лист погодження виданий органами Держспоживслужби щодо постачання Учасником продуктів харчування до навчальних закладів.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
Умовами тендерної документації не передбачена можливість не надання документу, якій прямо вимагається замовником. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» взагалі відсутні будь які сертифікати про проходження навчання щодо вимог ISO 22000:2007 та відсутні жодні пояснення щодо ненадання даних документів.
Якщо учасник не розуміє або не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник в певний термін може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів. Тендерна документація не містила конкретних вимог стосовно того яким саме документом має бути підтверджена наявність автотранспорту, тому поданий з тендерною пропозицією лист учасника, який є документом та містить необхідну інформацію повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження наявності автомобілей.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби звертаємо Вашу увагу на те, що Ви не повідомили на якій підставі та згідно якого нормативно-правового акту вимагається лист-погодження Держпродспоживслужби. Яким документом таке повноваження цієї служби передбачене? Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Яким законом встановлене повноваження Держпродспоживслужби видавати таке погодження? Яким законом передбачений обов’язок учасника отримувати таке погодження?
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007. При розгляді тендерної пропозиції перевіряється її відповідність вимогам, вказаним у тендерній документації. Тендерна документація не містила вимогу надати «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи),видане на ім’я учасника» та жодних інших уточнень. Жодних пояснень від учасника також не вимагалося.
Враховуючи викладене вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ю.Кей» у зв’язку з його необгрунтованістю та незаконністю.
1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів
Умовами тендерної документації встановлено вимогу: «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів не менше двох (рефрижераторів, у разі якщо для транспортування предмету закупівлі потрібно дотримання температурного режиму) та правових підстав їх використання». На виконання якої учасники повинні були надати Документальне підтвердження, тобто документи, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правових підстав їх використання. Викладені на бланку Учасника ТОВ «Ю Кей» відомості про наявність 2 автотранспортних засобів не є документальним підтвердженням того, що в учасника наявні спеціалізовані транспортні засоби не менше двох, та не містять жодних правових підстав для їх використання відповідно чинного законодавства. Тендерна пропозиція ТОВ «Ю Кей» не містить жодних документів, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правові підстави їх використання відповідно чинного законодавства. Також відсутні документи уповноважених органів на підтвердження що зазначені транспортні засоби є спеціалізованими, а саме рефрежираторами, оскільки перевезення предмету закупівлі потребує дотримання температурного режиму.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби
Щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством - Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє, що згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти та науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» № 242/329 від 01.06.2005 року пункту 13 «Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби)», оскільки органи державної санітарно-епідеміологічної служби було реорганізоване в органи Держпродспоживслужби, тому відповідно до тендерної документації та зазначеного Наказу учасник повинен надати лист погодження від органів Держпродспоживслужби щодо постачання продуктів харчування в навчальні заклади.
Також щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством, слід зазначити, що в пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» наявний зазначений лист погодження виданий органами Держспоживслужби щодо постачання Учасником продуктів харчування до навчальних закладів.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
Вимога щодо надання «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи),видане на ім’я учасника» міститься у Додатку 3 до тендерної документації.
Якщо учасник не розуміє або не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник в певний термін може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Ознайомившись з протоколом засідання тендерного комітету № 49 від 23.03.2020 повідомляємо про свою не згоду з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім «Бекон»» з наступних причин.
1. Листом – поясненням №246 від 10.03.2020 р. учасником – ТОВ «Торговий дім «Бекон» надано розширене пояснення щодо відсутності саме «Листа погодження» органами Держспоживслужби що до постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах. Повторно доводимо до відома замовника закупівлі про те, що відповідно до законодавства України та пояснень наданих посадовими особами ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області, такого документа як - «Лист погодження» органами Держспоживслужби щодо постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах законодавством не передбачено. Документи які можуть підтвердити факт безпечного обігу харчових продуктів, що також включає постачання продуктів харчування до навчальних закладів є реєстрація потужності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, експлуатаційний дозвіл та Акт перевірки органами Держспоживслужби щодо постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах. Крім вищевказаного ТОВ «Торговий дім «Бекон» як учасник надає АКТ перевірки №14.21.1-48/09 від 16.01.2020 р. складений ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області в якому міститься ВИСНОВОК про те, що ТОВ «Торговий дім «Бекон» забезпечене необхідним технологічним обладнанням та умовами для забезпечення безпечного обігу харчових продуктів, у тому числі й продуктів харчування в навчальні заклади.
Попередньо ознайомившись з аналогічною відповіддю учаснику ТОВ «Ю.КЕЙ» «Також щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством, слід зазначити, що в пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» наявний зазначений лист погодження виданий органами Держспоживслужби щодо постачання Учасником продуктів харчування до навчальних закладів» Хотілось би звернути увагу Замовника закупівлі - Миколаївське вище училище фізичної культури на те, що ці листи погодження виданні на початку 2019 р Каховським районне управління ГУ Держпродспоживслужби в Каховському районні, та стосуються тільки цього району.
2. Щодо вимоги « надати сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи),видане на ім’я учасника».
Листом – поясненням №245 від 10.03.2020 р. учасником – ТОВ «Торговий дім «Бекон» надано розширене пояснення щодо дотримання цієї вимоги. Крім усього іншого ЗАЗНАЧЕНО те, що Сертифікати про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000:2018 та інші пов’язані документи), видане на ім’я працівників ТОВ «Торговий дім «Бекон», так як саме працівники підприємства проходили САМЕ НАВЧАННЯ, а не прослуховували семінар чи інше.
Також окремо наголошуємо на те, що ніби тільки керівник підприємства має навчатися та потім організовувати роботу щодо запровадження постійно діючих процедур,заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів ( НАССР) є нікчемними та такими які не відповідають діючому законодавству України.
3. Щодо дотримання вимоги Замовника «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів не менше двох (рефрижераторів, у разі якщо для транспортування предмету закупівлі потрібно дотримання температурного режиму) та правових підстав їх використання»
Листом – поясненням №248 від 10.03.2020 р. учасником – ТОВ «Торговий дім «Бекон» надано розширене пояснення щодо дотримання цієї вимоги. Термо – автомобілі являються також спеціалізованим автотранспортом призначеним для перевезення продуктів харчування з дотриманням температурного режиму, тим паче що склад виконавця та склад замовника знаходяться в одному населеному пункті. Крім того нами надано окремо документи саме на автомобіль – рефрижератор, а так як закупівля проводиться на товар: ДК 021:2015- 15110000-2 м'ясо, роздільне перевезення МЯСА, а саме: М'ясо яловичини 1 кат. охолоджене – 5000кг., М'ясо свинини 1 кат. охолоджене – 7000кг., Тушки курей 1 кат. охолоджені - 1100 кг., Філе куряче охолоджене – 5200 кг., правилами перевезення товару харчової промисловості, що регулюється нормативно – правовими актами України про обіг продуктів харчування, не передбачено.
4. Протокол № 49 від 23.03.2020 складено з значними порушеннями так як ТОВ «Торговий дім «Бекон» приймав участь в закупівлі саме: ДК 021:2015- 15110000-2 м'ясо.
На підставі з вищенаведеним, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", роз’ясненнями та практикою розгляду скарг АМКУ. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Відхилення пропозиції ТОВ «Торговий дім «Бекон» як учасника публічних закупівель була здійснена замовником через невідповідність вимогам з формальних причин.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи викладене вимагаю повідомити підстави відхилення пропозиції ТОВ «Торговий дім «Бекон»» з посиланням на конкретні норми законодавства, а також скасувати рішення про відхилення пропозиції у зв’язку з його необгрунтованістю та незаконністю
1. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби
Умовами тендерної документації не передбачена можливість не надання документу, якій прямо вимагається замовником. Щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством - Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє, що згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти та науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» № 242/329 від 01.06.2005 року пункту 13 «Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби)», оскільки органи державної санітарно-епідеміологічної служби було реорганізоване в органи Держпродспоживслужби, тому відповідно до тендерної документації та зазначеного Наказу учасник повинен надати лист погодження від органів Держпродспоживслужби щодо постачання продуктів харчування в навчальні заклади.
Також щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством, слід зазначити, що в пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» наявний зазначений лист погодження виданий органами Держспоживслужби щодо постачання Учасником продуктів харчування до навчальних закладів.
2. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
Згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» пункту 3.4 «Першим підготовчим кроком розробки плану НАССР має бути створення групи НАССР. Якщо можливо, ця група повинна складатися з осіб, які представляють різні підрозділи потужності, від роботи яких залежить безпечність продуктів, включаючи керівників, та які мають знання про харчові продукти, технологічні процеси та відповідний досвід роботи» відповідно до пункту 3.8. «Склад групи НАССР визначається та затверджується керівником потужності.»
Відповідно до пункту 1 статті 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018р. «Виконавчий орган товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства», згідно пункту 4. «Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва.» Згідно до витягу з рішення № 10 Зборів учасника ТОВ Торговий дім "Бекон" керівником ТОВ Торговий дім "Бекон" є Іванова Тамара Володимірівна до компетенції якої входять усі функції виконавчого органу Товариства – Директора.
Підсумовуючі вищенаведене, саме керівник ТОВ Торговий дім "Бекон" Іванова Т.В. здійснює управління поточною діяльністю товариства, у тому числі впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), в рамках якої затверджує Склад групи НАССР.
У складі тендерної пропозиції ТОВ Торговий дім "Бекон" відсутні жодні пояснення щодо того, що особи зазначені у наданих сертифікатах про навчання щодо вимог ISO 22000:2007 є уповноваженими особами учасника відповідальними за впровадження та функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів. Тому при відсутності зазначеного сертифікату про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 керівника або уповноваженої ним особи не зрозуміло чи дотримуються вимоги зазначеного ДСТУ всіма співробітниками ТОВ Торговий дім "Бекон", при цьому взагалі не зрозуміло, хто такі Топченко А.С. та Лукашенко О.В., які посади вони займають у ТОВ Торговий дім "Бекон" та яке відношення мають до системи управління безпечністю харчових продуктів. Згідно наданих актів про проведення робіт по профілактичній дезінфекції автотранспорту на підприємстві працюють водії Круба ЮВ., Лимарь Р.В. та Єлісеєв О.С. які безпосередньо здійснюють постачання товару, але при цьому не мають сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
3. Стосовно відсутності 2-х рефрижераторів.
Оскільки предмет закупівлі для транспортування потрібує дотримання температурного режиму, то вимогами тендерної документації встановлено надання на підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів не менше двох саме рефрижераторів, при цьому умовами тендерної документації не передбачена можливість надання на виконання даної вимоги інших видів спеціалізованого транспорту, у тому числі термо-автомобілей.
4. Стосовно помилок у Протокол № 49 від 23.03.2020.
Протокол № 49 від 23.03.2020. складено саме щодо закупівлі: ДК 021:2015- 15110000-2 м'ясо, що зазначено у пункті першому порядку денного, зазначення у інших пунктах протоколу предмету закупівлі 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби є технічною помилкою.
Якщо учасник не розуміє або не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник в певний термін може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ Торговий дім "Бекон" є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів. Наголошую, що тендерна документація не містила конкретних вимог стосовно того, яким саме документом має бути підтверджена наявність автотранспорту, тому поданий з тендерною пропозицією лист учасника, який є документом та містить необхідну інформацію, зокрема підстави їх використання (оренда та позичка) повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження наявності автомобілей.
Замовник несе відповідальність за формулювання викладених у тендерній документації вимог до учасників та способів документального підтвердження відповідності цим вимогам.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби звертаємо Вашу увагу на те, що Ви не повідомили яким нормативно-правовим актом встановлене повноваження Держпродспоживслужби видавати таке погодження та яким законом передбачений обов’язок учасника отримувати таке погодження.
Посилання на наказ МОЗ України та МОН України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» № 242/329 від 01.06.2005 не заслуговує на увагу, оскільки державної санітарно-епідеміологічної служби не існує, а Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим ПКМУ від 02.09.2015 № 667 повноваження цієї служби видавати такі погодження не передбачено. Окрім того ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить норму про безпідставність відхилення тендерної пропозиції через відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників. Цю норму, яка має вищу юридичну силу порівняно з наказом міністерств, замовник не вправі підміняти або ігнорувати своїми вимогами у тендерній документації. Більш того з п. 13 наказу № 242/329 вбачається, що погодження з санепідслужбою покладається саме на тендерні комітети (комісії), а не на постачальників.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007. При розгляді тендерної пропозиції перевіряється її відповідність вимогам, вказаним у тендерній документації. Тендерна документація містила вимогу надати «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я учасника», а не на ім’я керівника. Жодних пояснень від учасника також не вимагалося.
Враховуючи викладене вважаю рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей» необгрунтованим, упередженим, таким, що порушує принципи публічних закупівель та прийнятим з метою будь-яким способом оголосити переможцем тендеру ПП «Никольтрейд». Вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ю.Кей» у зв’язку з його необгрунтованістю та незаконністю.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вся необхідна, у тому числі додаткова інформація щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» наведена у протоколі відхилення та відповідях на попередні вимоги ТОВ «Ю Кей».
Зазначеною нормою Закону не передбачено обов’язку Замовника надавати роз’яснення та пояснення щодо вимог тендерної документації, підстав та правомірності їх включення до тендерної документації. Для обговорення та уточнення вимог тендерної документації Законом передбачено період уточнень та оскаржень протягом якого ці питання й повинні розглядатися.
Якщо учасник не розуміє або не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в зазначені періоди уточнень та оскаржень мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість протягом періоду уточнення вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник протягом періоду оскарження може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-30-000006 ● 0c471712acae427093ad022aa11d3036
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2020 № 67
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-25-002525-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 лютого 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-07 12:48:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо яловичини 1 кат. охолоджене; М’ясо свинини 1 кат. охолоджене; Тушки курей 1 кат. охолоджені; Філе куряче охолоджене)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання учасником документального підтвердження наявності не менше двох рефрижераторів та правових підстав їх використання.
Учасник ПП «Никольтрейд» в тендерній пропозиції, на підтвердження цієї вимоги, в файлі «Технічна частина мясо.pdf», надав свідоцтва про державну реєстрацію двох автомобілів, при цьому лише один автомобіль «Ford Transit 350» зареєстровано як «вантажний фургон рефрижератор-В», друге авто «Mercedes-Benz 814» зареєстровано як «вантажний фургон». Також в договорі оренди від 01.12.2019 № 2, який надав цей учасник, предметом договору є «Вантажний автомобіль марки: MERCEDES-BENZ, модель 814».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо пояснити, на підставі яких документів тендерної пропозиції ПП «Никольтрейд» Замовником прийнято рішення щодо відповідності вказаної пропозиції умовам тендерної документації в цій частині?
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання «листа-погодження органами Держпродспоживслужби щодо постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах».
Учасник ПП «Никольтрейд» в тендерній пропозиції, на підтвердження цієї вимоги, в файлі «Технічна частина мясо.pdf», надав лист Каховського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області від 16.01.2019 про те, що це управління «не заперечує» постачання продуктів харчування «в дитячі дошкільні та загальноосвітні заклади управління освіти Каховської міської ради протягом 2019 року». Також в файлі «Технічна частина мясо.pdf», надано лист Каховського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області від 12.03.2019 про те, що це управління «не заперечує» постачання продуктів харчування «до державних та комунальних закладів та установ, дитячих дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів Каховського району протягом 2019 року».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо пояснити, яким чином надані учасником ПП «Никольтрейд» листи узгоджуються з вищевказаною вимогою Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-09 12:15:23
Надання пояснень
Відповідь на звернення від 07.04.2020р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-09 12:18:24
Відповідь
Відповідь на звернення від 07.04.2020р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
2020-04-17 15:24:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" |
2 350 818,00
UAH з ПДВ
|
1 819 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
2 082 156,00
UAH з ПДВ
|
1 956 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговий дім "Бекон" |
2 160 500,00
UAH з ПДВ
|
1 957 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство «Никольтрейд» |
2 330 946,00
UAH з ПДВ
|
2 330 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" #3107520811 |
Відхилено |
1 819 900,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 11:49
|
ТОВ "Ю.КЕЙ" #37912699 |
Відхилено |
1 956 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 14:10
|
ТОВ Торговий дім "Бекон" #24788518 |
Відхилено |
1 957 999,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 14:04
|
Приватне підприємство «Никольтрейд» #42601065 |
Переможець |
2 330 946,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 15:13
|
ДодУг 7 Дог 102.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 15:03
|
Дог 102.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 14:35
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 14:39
|
ДУ № 5 Дог 102.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 14:36
|
ДУ № 4 Дог 102.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:05
|
20%Ду№4 до дог 102.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:52
|
ДУ 102.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 14:29
|
ДУ № 2 до дог № 102.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 14:28
|
Протокол №63 мясо.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 12:54
|
ДУ №1 до дог № 102.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 11:39
|
Договір мясо (2).pdf | укладений |
09 квітня 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 від 12 серпня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 від 12 серпня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3 від 24 грудня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 4 від 29 грудня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 4 від 22 січня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 5 від 22 січня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 6 від 1 лютого 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №7 від 12 ,березня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |