Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лампа денного світла
Очікувана вартість
32 250,00 UAH
UA-2020-02-25-002386-a 4483e19ce68549cd949eef3c37417d28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 15:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 15:57
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:02
Очікувана вартість: 32 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 шт
лампа денного світла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, проспект Голосіївський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:08
Дата відповіді: 26 лютого 2020 08:21
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно тендерної документації, ми розглядаємо будь - яку торгову марку, яку запропонує учасник, але з технічними характеристиками, які відображені в тендерній документації.
2. Згідно тендерної документації кожен учасник в свою тендерну пропозицію вказує торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару.
3. Так ми допускаємо до участі ФОП не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічно вигідною.
4. В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА" 24 750,00
UAH з ПДВ
24 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 29 790,00
UAH з ПДВ
29 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:27
цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 15:27
лист-погодження.pdf
03 березня 2020 15:27
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"
#39393590
Переможець 24 750,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 12:29

Документи

04 березня 2020 12:29
рішення 62.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"
#39393590
24 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 12:29
рішення 62.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_94_10_03_2020.pdf укладений
10 березня 2020 14:21