Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
(Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки, відновленню картриджів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002348-c ● 47e66bd94fd44d17b47613cd3430c6b9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Вебсайт: | http://www.oblonko.at.ua |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Васалатова +380685021341 nvasalatova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 18:30 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Інформація зазначена в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236 послуга
ДК 021:2015-50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
(Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки, відновленню картриджів)
(Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки, відновленню картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, вул.Гавриленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за товар здійснюються шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження товару при наявності фінансування на протязі 3 робочих днів з дати отримання фінансування. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 15:57 |
оголошення.doc |
25 лютого 2020 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2020 15:57 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002348-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 11 березня 2020 10:24
Вимога скасування дисквалифікації
Учасником було надано аналогічні договори (для різних Замовників) укладених на ПРОТЯЗІ 2017-2019 років . - усі договри укладені та виконані за вказаний ЗАМОВНИКОМ період. Вимоги надавати договори по кожному року відокремо за вказаний період не було. Такє трактування як "лише за 2019 рік" є підставою надмірною та не зазаначеною в оголошенні про закупівлю! . Також є не логічним та беспіставним аргумент "Замовник не має можливості оцінити готовність та спроможність виконнання поточного ремонту за угодами, наданими Учасником" . Просимо поважний комітет всеж таки ОЗНАЙОМИТИСЬ з договорами, які надані а саме звернути увагу на специфікації. Спеціфікації до договорів містять роботі на порядок маштабнішні ніж вимагає ЗАМОВНИК щодо ремонту ПК та офіс техніки та відгуки про їх успішне віконная.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 12:28
Шановний Учасник! Згідно п.7 оголошення до закупівлі умовами вимог до закупівлі було надання аналогічних договорів, укладених на протязі 2017-2019 років (з них не менше 4-х за результатами державних закупівель через систему електронних закупівель в 2017-2019 році). Вами надано лише за 2019 рік.
Враховуючи, що комп’ютерна техніка закладу є морально застарілою, і потребує ретельної уваги до ремонту, а Ваш досвід показує в основному ремонт копіювальної, розмножувальної техніки та заправки картриджів.
За період кваліфікації Вами не було продемонстровано можливість надання в тестовому режимі двох резервних каналів виходу в Інтернет, для визначення технічної можливості та якості іх роботи (п.7 оголошення до закупівлі).
Враховуючи, що комп’ютерна техніка закладу є морально застарілою, і потребує ретельної уваги до ремонту, а Ваш досвід показує в основному ремонт копіювальної, розмножувальної техніки та заправки картриджів.
За період кваліфікації Вами не було продемонстровано можливість надання в тестовому режимі двох резервних каналів виходу в Інтернет, для визначення технічної можливості та якості іх роботи (п.7 оголошення до закупівлі).
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002348-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 11 березня 2020 13:01
Вимога скасування дисквалифікації
За період кваліфікації Вами не було продемонстровано можливість надання в тестовому режимі двох резервних каналів виходу в Інтернет, для визначення технічної можливості та якості іх роботи (п.7 оголошення до закупівлі). - Код за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (телекомунікаційні послуги) . Вимога є НЕ законною та я ка не мае стосунку до коду ДК по якому проходить закупівля. Це суттепе порушення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 12:54
Шановний Учасник! Пункт 6 Додатку №4 - це вимога до кваліфікації учасників, а не предмет закупівлі, за яким визначається код закупівлі. Керуючись Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРіТУ №454 від 17.03.2016, виправлення коду закупівлі в оголошенні не виявляється можливим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА |
27 940,00
UAH з ПДВ
|
26 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Ольховик Михайло Васильович" |
28 400,00
UAH з ПДВ
|
28 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА #2015300381 |
Відхилено |
26 900,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 12:42
|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Відхилено |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 12:47
|
ФОП "Ольховик Михайло Васильович" #2024200298 |
Переможець |
28 400,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 14:28
|
ДУ №1 Дог.33 ФОП Ольховик.PDF | зміни до договору |
10 червня 2020 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 09:15
|
Договір №33 від 17.03.2020 р..PDF | укладений |
17 березня 2020 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |