Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки, відновленню картриджів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002348-c 47e66bd94fd44d17b47613cd3430c6b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Васалатова

+380685021341 nvasalatova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Наталія Васалатова
+380685021341
nvasalatova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 18:30
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:17
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація зазначена в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236 послуга
ДК 021:2015-50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
(Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки, відновленню картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, вул.Гавриленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за товар здійснюються шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження товару при наявності фінансування на протязі 3 робочих днів з дати отримання фінансування. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:57
оголошення.doc
25 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:57
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002348-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 11 березня 2020 10:24
Вимога скасування дисквалифікації
Учасником було надано аналогічні договори (для різних Замовників) укладених на ПРОТЯЗІ 2017-2019 років . - усі договри укладені та виконані за вказаний ЗАМОВНИКОМ період. Вимоги надавати договори по кожному року відокремо за вказаний період не було. Такє трактування як "лише за 2019 рік" є підставою надмірною та не зазаначеною в оголошенні про закупівлю! . Також є не логічним та беспіставним аргумент "Замовник не має можливості оцінити готовність та спроможність виконнання поточного ремонту за угодами, наданими Учасником" . Просимо поважний комітет всеж таки ОЗНАЙОМИТИСЬ з договорами, які надані а саме звернути увагу на специфікації. Спеціфікації до договорів містять роботі на порядок маштабнішні ніж вимагає ЗАМОВНИК щодо ремонту ПК та офіс техніки та відгуки про їх успішне віконная.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 12:28
Шановний Учасник! Згідно п.7 оголошення до закупівлі умовами вимог до закупівлі було надання аналогічних договорів, укладених на протязі 2017-2019 років (з них не менше 4-х за результатами державних закупівель через систему електронних закупівель в 2017-2019 році). Вами надано лише за 2019 рік.
Враховуючи, що комп’ютерна техніка закладу є морально застарілою, і потребує ретельної уваги до ремонту, а Ваш досвід показує в основному ремонт копіювальної, розмножувальної техніки та заправки картриджів.
За період кваліфікації Вами не було продемонстровано можливість надання в тестовому режимі двох резервних каналів виходу в Інтернет, для визначення технічної можливості та якості іх роботи (п.7 оголошення до закупівлі).
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002348-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 11 березня 2020 13:01
Вимога скасування дисквалифікації
За період кваліфікації Вами не було продемонстровано можливість надання в тестовому режимі двох резервних каналів виходу в Інтернет, для визначення технічної можливості та якості іх роботи (п.7 оголошення до закупівлі). - Код за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (телекомунікаційні послуги) . Вимога є НЕ законною та я ка не мае стосунку до коду ДК по якому проходить закупівля. Це суттепе порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 12:54
Шановний Учасник! Пункт 6 Додатку №4 - це вимога до кваліфікації учасників, а не предмет закупівлі, за яким визначається код закупівлі. Керуючись Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРіТУ №454 від 17.03.2016, виправлення коду закупівлі в оголошенні не виявляється можливим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 27 940,00
UAH з ПДВ
26 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ольховик Михайло Васильович" 28 400,00
UAH з ПДВ
28 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 08:09
лист згода1.pdf
05 березня 2020 20:13
пропозиція оновлена.pdf
04 березня 2020 10:46
пропозиція.pdf
04 березня 2020 09:44
Відгуки.pdf
04 березня 2020 09:44
довідка про досвід.pdf
04 березня 2020 09:44
Довідка право пидпису.pdf
04 березня 2020 09:44
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
04 березня 2020 09:44
Паспорт ипн.pdf
04 березня 2020 09:44
Витяг з ЭДР.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 16:51
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 16:51
Відгуки.pdf
03 березня 2020 16:51
Договора 2017_2019.pdf
03 березня 2020 16:51
Довідки_листи.pdf
03 березня 2020 16:51
Гарантія.pdf
03 березня 2020 16:51
ІПН.pdf
03 березня 2020 16:51
Витяг_ЕН.pdf
03 березня 2020 16:51
Витяг_ДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ФОП "Ольховик Михайло Васильович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Відхилено 26 900,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:42
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3208603621
Відхилено 27 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:47
ФОП "Ольховик Михайло Васильович"
#2024200298
Переможець 28 400,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:50

Документи

06 березня 2020 12:42
Електронний підпис

Документи

11 березня 2020 12:47
Електронний підпис

Документи

11 березня 2020 12:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Ольховик Михайло Васильович"
#2024200298
28 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 12:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 14:28
ДУ №1 Дог.33 ФОП Ольховик.PDF зміни до договору
10 червня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:15
Договір №33 від 17.03.2020 р..PDF укладений
17 березня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 28 400,00
UAH