Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний формату А4, А3
Очікувана вартість
523 923,00 UAH
UA-2020-02-25-002345-a e16e999c99ef47b0876f6c45a56b930f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлизіна Ірина Василівна

380577607208 hlyzina_i@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059243
Вебсайт: http://www.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7
Контактна особа: Хлизіна Ірина Василівна
380577607208
hlyzina_i@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 12:53
Очікувана вартість: 523 923,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4473 пачка
папір офісний формату А4, А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує 100% вартості товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 12 (дванадцяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Покупця. Пiсляоплата 12 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:52
проект договору.doc
25 лютого 2020 15:52
ТД_XVІ_папір_2020.doc
28 лютого 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:52
проект договору.doc
25 лютого 2020 15:52
ТД_XVІ_папір_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:08
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:12
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня
В тендерній документації відсутні посилання на торгові марки або моделі товару, що є предметом закупівлі даної процедури торгів. Вся вичерпна інформація щодо вимог до предмету закупівлі визначена у тендерній документації. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції, з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, усіх інших витрат.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 300 903,54
UAH з ПДВ
300 903,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 318 451,80
UAH з ПДВ
318 451,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 09:57
Електронний підпис
18 березня 2020 09:52
Довідка МВС від 17.03.2020 р..pdf
11 березня 2020 17:11
Електронний підпис
11 березня 2020 17:09
Довідки згідно ст.17.pdf
11 березня 2020 17:09
Проект договору.pdf
11 березня 2020 17:09
Договір ХНУПС папір.pdf
11 березня 2020 17:09
Сертифікати якості.pdf
11 березня 2020 17:09
Довідки Приват Банк.pdf
11 березня 2020 17:09
!Лист-відгук папір ХМР.jpg
11 березня 2020 17:09
видаткова ХНУПС.pdf
11 березня 2020 17:09
Пропозиція.pdf
11 березня 2020 17:09
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2020 17:09
Лист-відгук папір.jpg
11 березня 2020 17:09
Довідка аналог. договір.pdf
11 березня 2020 17:09
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 17:09
Довідка захист довкілля.pdf
11 березня 2020 17:09
Статут (новий).pdf
11 березня 2020 17:09
Протокол.pdf
11 березня 2020 17:09
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 17:09
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 17:09
Опис до Статуту.pdf
11 березня 2020 17:09
Витяг ПДВ 05,05.pdf
11 березня 2020 17:09
Витяг ПДВ.pdf
11 березня 2020 17:09
Свідоцтво.pdf
11 березня 2020 17:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 березня 2020 17:09
Наказ.pdf
11 березня 2020 17:09
Наказ новий.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 17:43
Електронний підпис
11 березня 2020 17:42
Документи частина 3.rar
11 березня 2020 17:42
Документи частина 2.pdf
11 березня 2020 17:42
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 300 903,54
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
300 903,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:09
Договір_99-20 від 31.03.2020_папір.pdf укладений
31 березня 2020 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 903,54
UAH (в тому числі ПДВ 50 150,59 UAH)