Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних( персональні комп`ютери,моноблоки,ноутбуки )
Очікувана вартість
2 675 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002320-a 13ceddb31aae492aa9cc8484bf57d843
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Олена

+380988438809 ELKZMNK007@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125289
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
Контактна особа: Кузьменко Олена
+380988438809
ELKZMNK007@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 14:52
Очікувана вартість: 2 675 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 шт
Машини для обробки даних( персональні комп`ютери,моноблоки,ноутбуки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:43
протокол.pdf
25 лютого 2020 15:43
Тендерна документація комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:07
Дата відповіді: 27 лютого 2020 08:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У вимогах, які викладені у Додатку 6 ТД, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Запропонований Учасником товар повинен відповідати усім наведеним вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або модель передбачає надання Учасником "еквіваленту", технічні характеристики якого не повинні бути гіршими ніж зазначені в ТД.
- У Додатку 6 ТД зазначено, що пропозиція Учасника повинна містити моделі товару вказані згідно технічних характеристик Замовника. Замовник перевіряє технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі тільки після проведення аукціону і тількі пропозицію, що визначена системою найбільш економічно вигідною.
- Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних осіб-підприємців - неплатників ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Крітерієм оцінки є ціна . Таким чином, якщо Учасник не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. а сума підписаного договору не повинна відрізнятись від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно- правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини першої ст. 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, у тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2020 17:25
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:13
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Запропонований Учасником товар повинен відповідати усім наведеним у технічному завданні вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або модель передбачає надання Учасником "еквіваленту", технічні характеристики якого не повинні бути гіршими ніж зазначені в ТД.

2.Згідно ТД умови постачання обладнання: безкоштовна доставка обладнання на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Постачальника (Учасника) і Замовника.
Авторизаційний лист
Дата подання: 26 лютого 2020 18:05
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:45
Чи достатньо надати авторизаційний лист від офіційного представника (дистрибьютора на териториії України) виробника програмного забезпечення?
Відповідь: Достатньо надати авторизаційний лист від офіційного представника (дистриб'ютора на території України) завірений оригіналом печатки і підписом.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 2 598 000,00
UAH з ПДВ
2 584 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 2 674 998,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 13:37
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:37
цінова пропозиція (2).pdf
01 квітня 2020 11:08
Електронний підпис
01 квітня 2020 11:07
Лист роз'яснення.pdf
20 березня 2020 14:47
Довідка з МВС.jpg
20 березня 2020 14:47
Довідка 1.jpg
20 березня 2020 14:47
цінова пропозиція (2).pdf
11 березня 2020 13:02
Електронний підпис
11 березня 2020 13:02
технічні специфікація.pdf
10 березня 2020 17:07
Електронний підпис
10 березня 2020 17:03
Авторизаційний лист.jpeg
10 березня 2020 09:50
Електронний підпис
10 березня 2020 09:48
Довідка microsoft.pdf
10 березня 2020 08:48
Електронний підпис
10 березня 2020 08:43
AiO_Certificate_2018_add.pdf
10 березня 2020 08:43
технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 15:41
Електронний підпис
06 березня 2020 15:39
АП MS.pdf
06 березня 2020 15:39
АП BIT.pdf
06 березня 2020 15:39
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
06 березня 2020 15:39
250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
06 березня 2020 15:39
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 11:30
Електронний підпис
05 березня 2020 11:23
Статут.pdf
05 березня 2020 11:23
Паспорт та код 1.pdf
05 березня 2020 11:23
Контактні данні.pdf
05 березня 2020 11:23
Протокол.pdf
05 березня 2020 11:23
Наказ.pdf
05 березня 2020 11:23
Відомість.pdf
05 березня 2020 11:23
Стаття 17.pdf
05 березня 2020 11:23
Лист на обробку даних.pdf
05 березня 2020 11:23
Лист захист довкілля.pdf
05 березня 2020 11:23
Інформація про учасника.pdf
05 березня 2020 11:23
Довідка про працівників.pdf
05 березня 2020 11:23
Довідка про МТБ.pdf
05 березня 2020 11:23
відомості з ЄДР.pdf
05 березня 2020 11:23
витяг.pdf
05 березня 2020 11:23
Витяг НДС.pdf
05 березня 2020 11:23
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 2 584 625,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
2 584 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 12:48
накл 1893825.pdf укладений
28 травня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 14:47
дод,угода 2 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 16:21
Дод угода №01 від 13-04-2020 (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:28
дог2584625_00.pdf укладений
02 квітня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви предмету закупівлі у зв'язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупілі
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 893 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 315 637,50 UAH)