Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційне обладнання
Очікувана вартість
69 624,25 UAH
UA-2020-02-25-002303-c c6c58c91744d4817be3295be583afa0c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Полякова

+380442539808 ilona.poliakova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ілона Полякова
+380442539808
ilona.poliakova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 21:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 12:58
Очікувана вартість: 69 624,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,44%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


детальний перелік необхідних товарів міститься у закупівельній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Інформаційне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий Товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:52
Форма пропозиції.xlsx
25 лютого 2020 15:52
Реквізити та контактна особа.doc
25 лютого 2020 15:52
Проєкт договору.docx
25 лютого 2020 15:52
Вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:08
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:10
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Детальні вимоги щодо кожної позиції специфікації наведені у формі пропозиції. Допускаються до участі в закупівлі всі учасники незалежно від того, є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ: загальна вартість розглядається як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн без ПДВ. Також закупівельна документація містить наступну вимогу: вартість включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, всі інші витрати компанії-учасника закупівлі, пов’язані з поставкою товарів Замовнику.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002303-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 12 березня 2020 16:12
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ було проведено закупівлю ID UA- UA-2020-02-25-002303-c на 32580000-2 Інформаційне обладнання. За результатами проведеної процедури було визначено переможцем учасника ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ та укладено з ним договір. Разом з тим, відповідно до Вимоги щодо оформлення та надання документації учасниками спрощеної закупівлі передбачено, що для участі в закупівлі учасник повинен завантажити в систему Prozzoro Пропозицію у встановленому форматі. Учасником - ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ дану вимогу не дотримано, в електронній системі закупівель відсутня завантажена Пропозиція для участі в закупівлі, що порушує вимоги Закону, а також не дає можливості визначити детальні характеристики товару/послуги/роботи, які придбав Замовник.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо дискваліфікувати учасника - ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 57 581,10
UAH з ПДВ
57 581,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 69 384,96
UAH з ПДВ
69 384,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 14:55
Комерційна Пропозиція.pdf
03 березня 2020 20:25
Комерційна Пропозиція.pdf
03 березня 2020 20:24
Серт пвс шввп.JPG
03 березня 2020 20:24
Додаток пвс шввп.JPG
03 березня 2020 20:24
Декл шввп пвс.JPG
03 березня 2020 20:24
ИЕК кабель канал.jpg
03 березня 2020 20:24
IEK кабель канал.jpg
03 березня 2020 20:24
СЕРТ ДКС короб.pdf
03 березня 2020 20:24
Довідка про банкрутство.pdf
03 березня 2020 20:24
Лист персон.дані+ст.17.pdf
03 березня 2020 20:24
Лист гарантія поставки.pdf
03 березня 2020 20:24
Паспорт.pdf
03 березня 2020 20:24
Інформаційна довідка.pdf
03 березня 2020 20:24
ІНН, прописка.pdf
03 березня 2020 20:24
Витяг розшир..pdf
03 березня 2020 20:24
Виписка з ЄДР2.pdf
03 березня 2020 20:24
Виписка з ЄДР1.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 16:49
Електронний підпис
03 березня 2020 16:37
Відомості про учасника.doc
03 березня 2020 16:37
Форма пропозиції.xlsx
03 березня 2020 16:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 57 581,10
UAH з ПДВ
12 березня 2020 10:56

Документи

12 березня 2020 10:56
Електронний підпис
12 березня 2020 10:55
Протокол 22 ЕЛ_2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
57 581,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2020 10:56
Електронний підпис
12 березня 2020 10:55
Протокол 22 ЕЛ_2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 16:42
Договір 102045 від 30 03 2020.pdf укладений
30 березня 2020 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 581,10
UAH