Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миші комп`ютерні
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002115-a ● fe205e0859734732a0b56a337a74bd7b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Голубенко Анастасія 380442782743 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Миші комп`ютерні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п. 2.1 Договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 15:11 |
Документація_миші компютерні.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:48
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
До оцінки пропозицій не допускаються еквіваленти по найменуваннях, які вказані в технічних вимогах до предмету закупівлі. 2. 2.1.Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. 2.2. Щоб дотримуватись принципів, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, оцінюються однаково.
До оцінки пропозицій не допускаються еквіваленти по найменуваннях, які вказані в технічних вимогах до предмету закупівлі. 2. 2.1.Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. 2.2. Щоб дотримуватись принципів, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, оцінюються однаково.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002115-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 05 березня 2020 10:01
Безпідставна дискваліфікація
Доброго дня! Дискваліфікація є безпідставною, статут було надано на етапі кваліфікації. Замовником не була вказана вимога його додавання виключно на етапі подання пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 10:31
Доброго дня!
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону № 922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Надання документів під час кваліфікації та визначення переможця не допускається.
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону № 922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Надання документів під час кваліфікації та визначення переможця не допускається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
2 796,06
UAH з ПДВ
|
2 679,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 830,00
UAH з ПДВ
|
2 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
2 862,00
UAH з ПДВ
|
2 748,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
2 679,06
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 09:16
|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3054208417 |
Переможець |
2 680,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
44.pdf | укладений |
16 березня 2020 17:46
|