Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миші комп`ютерні
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002115-a fe205e0859734732a0b56a337a74bd7b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Голубенко Анастасія

380442782743 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:29
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Миші комп`ютерні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за визначеною п. 2.1 Договору ціною у безготівковій формі, після повної поставки Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:48
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
До оцінки пропозицій не допускаються еквіваленти по найменуваннях, які вказані в технічних вимогах до предмету закупівлі. 2. 2.1.Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» до участі у процесі закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, тому до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. 2.2. Щоб дотримуватись принципів, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, оцінюються однаково.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-002115-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 05 березня 2020 10:01
Безпідставна дискваліфікація
Доброго дня! Дискваліфікація є безпідставною, статут було надано на етапі кваліфікації. Замовником не була вказана вимога його додавання виключно на етапі подання пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 10:31
Доброго дня!
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону № 922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Надання документів під час кваліфікації та визначення переможця не допускається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 796,06
UAH з ПДВ
2 679,06
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 2 830,00
UAH з ПДВ
2 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 2 862,00
UAH з ПДВ
2 748,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 12:39
Статут Комел 2018.pdf
27 лютого 2020 16:30
Цінова пропозиція.jpg
27 лютого 2020 16:30
Санкції.jpg
27 лютого 2020 16:30
Охорона довкілля.jpg
27 лютого 2020 16:30
Лист-згода.jpg
27 лютого 2020 16:30
Лист-довідка.jpg
27 лютого 2020 16:30
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
27 лютого 2020 16:30
Гарантійний лист.jpg
27 лютого 2020 16:30
Витяг Комел 16.09.2019.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:45
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 2 679,06
UAH з ПДВ
05 березня 2020 09:16
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Переможець 2 680,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:12

Документи

05 березня 2020 09:16
47.pdf

Документи

06 березня 2020 13:12
51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
2 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 13:12
51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
44.pdf укладений
16 березня 2020 17:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 680,00
UAH