Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 300,00 UAH
UA-2020-02-25-002109-c ea3942e923bb48398883906c9cadf7c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Мосійчук

+380679043405 roddom_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984524
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 2
Контактна особа: Оксана Мосійчук
+380679043405
roddom_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 15:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 15:24
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:11
Очікувана вартість: 7 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 штуки
Папір (А4 80 г/м2 (500арк))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Сегрегатор (А4, 50 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Сегрегатор (А4, 70 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:30
дод.2 кваліфікаційнф вимоги.doc
25 лютого 2020 15:30
дод.3 проект ДОГОВОРУ.docx
25 лютого 2020 15:30
оголошення.doc
25 лютого 2020 15:30
дод.4 цінова пропозиція.doc
25 лютого 2020 15:30
дод.1специфікація..xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:06
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника.
В тендерній документації зазначена вимога, щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними вказується в ціновій пропозиції або надається торгова марка, моделі товару що вказана Замовником.
-До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.Дякуємо за питання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 5 411,00
UAH з ПДВ
5 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 6 500,00
UAH з ПДВ
5 400,00
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 6 108,00
UAH з ПДВ
5 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 6 466,62
UAH з ПДВ
5 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 13:26
Изображение.JPG
02 березня 2020 15:15
Изображение0003.JPG
02 березня 2020 15:15
Document_USR_1005639178 (2).rtf
02 березня 2020 15:15
IMG_20180508_0001.pdf
02 березня 2020 15:15
IMG_20181205_0006.pdf
02 березня 2020 15:15
IMG_20181205_0007.pdf
02 березня 2020 15:15
IMG_20181205_0008.pdf
02 березня 2020 15:15
IMG_20181205_0009.pdf
02 березня 2020 15:15
Crystal PRO80 - C class- ТТХ.docx
02 березня 2020 15:15
Довідки.rar
02 березня 2020 15:15
Статут.rar

Публічні документи

02 березня 2020 01:30
санвисновок папір.pdf
02 березня 2020 01:30
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
02 березня 2020 01:30
Контакт ФОП Кутенкова О.pdf
02 березня 2020 01:30
ИНН Кутенкова ОО.jpg
02 березня 2020 01:30
Витяг платника.jpg

Публічні документи

02 березня 2020 15:23
ЦП.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:23
Цінова пропозиція.PDF
28 лютого 2020 17:23
документи для тендера.rar
28 лютого 2020 17:23
сертиф.rar
28 лютого 2020 17:23
Уставные документы 2020.rar
28 лютого 2020 17:23
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ФОП Кутенкова О.О.

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 5 265,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 15:27

Документи

04 березня 2020 15:27
Електронний підпис
04 березня 2020 15:26
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
5 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 15:27
Електронний підпис
04 березня 2020 15:26
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 13:38
5229_Папирторг.pdf укладений
17 березня 2020 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 229,00
UAH (в тому числі ПДВ 871,50 UAH)