Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (меблі для ЗДО №8 «Кручайлик»)
Очікувана вартість
235 000,00 UAH
UA-2020-02-25-002004-a ● eaa4e13f217545c3b825bb36152978cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 14:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 14:56 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 12:49 |
Очікувана вартість: | 235 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 шт
Шкільні меблі (меблі для ЗДО №8 «Кручайлик»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Воздвиженська 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 14:52 |
ТД НАША нова.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-002004-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Семеняко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3065015739
Дата подання: 19 березня 2020 15:56
Скарга
Відповідно до рішення тендерного комітету Управління освіти Ніжинської міської ради Чернігівської області №49 від 17.03.2020 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-002004-a -- ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі) пропозиція ФОП Семеняко Сергія Сергійовича була відхилена у зв’язку з тим що Учасником надано скан-копії паспорта не в повному обсязі, зокрема відсутня сторінка №4.
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Семеняко Сергій Сергійович не можу погодитись з наступних підстав.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту (копії сторінок що ідентифікують особу). Мною, як Учасником була надана в складі тендерної пропозиції копія паспорту (копії сторінок) завдяки якій можливо ідентифікувати особу. Додаткових вимог щодо копій кількості сторінок паспорту в тендерній документації зазначено не було.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 3 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", ідентифікація особи це встановлення особи шляхом порівняння наданих даних (параметрів), у тому числі біометричних, з наявною інформацією про особу в реєстрах, картотеках, базах даних тощо. Тобто виходячи з наведеного надана мною копія паспорту дозволяє Замовнику перевірити наявну інформацію в відповідному реєстрі та повністю дозволяє ідентифікувати особу. Тому відхилення моєї тендерної пропозиції є безпідставним і необґрунтованим.
На підставі вище наведеного прошу повторно розглянути мою пропозицію, та переглянути результати тендерної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Семеняко Сергій Сергійович не можу погодитись з наступних підстав.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорту (копії сторінок що ідентифікують особу). Мною, як Учасником була надана в складі тендерної пропозиції копія паспорту (копії сторінок) завдяки якій можливо ідентифікувати особу. Додаткових вимог щодо копій кількості сторінок паспорту в тендерній документації зазначено не було.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 3 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", ідентифікація особи це встановлення особи шляхом порівняння наданих даних (параметрів), у тому числі біометричних, з наявною інформацією про особу в реєстрах, картотеках, базах даних тощо. Тобто виходячи з наведеного надана мною копія паспорту дозволяє Замовнику перевірити наявну інформацію в відповідному реєстрі та повністю дозволяє ідентифікувати особу. Тому відхилення моєї тендерної пропозиції є безпідставним і необґрунтованим.
На підставі вище наведеного прошу повторно розглянути мою пропозицію, та переглянути результати тендерної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 10:06
Відповідно до пунктів 6 та 8 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради Ураїни від 26.06.1992 року (зі змінами).
На першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться
прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій
сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для
підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про
стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис
посадової особи, відповідальної за його видачу. Записи
засвідчуються мастиковою, а фотокартка - випуклою сухою печаткою.
До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і
45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його
вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при
досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.
З цього слідує, що по досягненню 25- річного віку учасник закупівлі Семеняко С.С. надав скан-копію тільки фотокартки без сторінки №4 (яка містить інформацію: дату, орган що вклеїв фотокартку , підпис посадової особи та печатки). Відповідно члени тендерного комітету не мають змоги встановити факт дійсності документу.
На першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться
прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій
сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для
підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про
стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис
посадової особи, відповідальної за його видачу. Записи
засвідчуються мастиковою, а фотокартка - випуклою сухою печаткою.
До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і
45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його
вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при
досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.
З цього слідує, що по досягненню 25- річного віку учасник закупівлі Семеняко С.С. надав скан-копію тільки фотокартки без сторінки №4 (яка містить інформацію: дату, орган що вклеїв фотокартку , підпис посадової особи та печатки). Відповідно члени тендерного комітету не мають змоги встановити факт дійсності документу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Семеняко Сергій Сергійович |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
208 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
228 800,00
UAH з ПДВ
|
208 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" |
221 058,00
UAH з ПДВ
|
221 058,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
233 050,00
UAH з ПДВ
|
228 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Семеняко Сергій Сергійович #3065015739 |
Відхилено |
208 790,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 15:27
|
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3352117113 |
Переможець |
208 800,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 14:52
|
ду 1 до дог 313.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 13:53
|
Договір | укладений |
30 березня 2020 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 313 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |