Підрядні роботи з поточного ремонту - заміна на шляхах евакуації встановленого горючого облицювання стін
Очікувана вартість
199 996,80 UAH
UA-2020-02-25-001929-c d23f26f845a5436987cd9d415b5278be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олена Геннадіївна

+380487235425 dankevicha_tender@ukr.net

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КЗ "Одеський коледж мистецтв імені К.Ф. Данькевича"
Код ЄДРПОУ: 02214975
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Дворянська,32
Контактна особа: Сидоренко Олена Геннадіївна
+380487235425
dankevicha_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 199996.8UAH з ПДВ
Підрядні роботи з поточного ремонту - заміна на шляхах евакуації встановленого горючого облицювання стін на І та ІІ поверхах І навчального корпусу коледжу (вул. Дворянська,32)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дворянська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3.Розрахунки за цим Договором Замовник здійснює відповідно до Додатку №2 «Графік фінансування», в такому порядку: - 30% вартості робіт у сумі 59 999,04 грн. в тому числі ПДВ в сумі 9 999,84 грн. Замовник сплачує згідно з Постановою КМУ від 23.04.2014р. №117, у вигляді передплати на підставі Рахунку протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами цього Договору, на термін не більше одного місяця; Аванс 7 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3.- інші 70% вартості робіт що дорівнює 139 997,76 грн. в тому числі ПДВ в сумі 23 332,96 грн. Замовник сплачує протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Документація

Тендерна документація

25 лютого 2020 15:23
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМФОРТ СРК"
#40375936
Переможець 199 996,80
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:57

Документи

25 лютого 2020 15:57
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 лютого 2020 16:07
Договір32 скан.pdf укладений
25 лютого 2020 16:01
ДУ 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до того, що Постанова КМУ №117 від 23.04.2014р. втратила чинність на підставі Постанови КМУ №1070 від 04.12.2019р., Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни в п.п. 4.3. Договору та викласти його в наступній редакції:4.3. Розрахунки за цим Договором Замовник здійснює відповідно до Додатку №2 "Графік фінансування", в такому порядку: - 30% вартості робіт у сумі 59999,04 в тому числі ПДВ в сумі 9999,84 грн. Замовник сплачує згідно з Постановою КМУ №1070 від 04.12.2019р., у вигляді передплати на підставі Рахунку протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами цього Договору, на термін не більше одного місяця; інші 70% вартості робіт що дорівнює 139997,76 грн. в тому числі ПДВ в сумі 23332,96 грн. Замовник сплачує протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку