Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (ремонтна автомайстерня оперативна)
CPV: 34140000-0 - Heavy-duty motor vehicles (auto repair shop operational)
Очікувана вартість
35 539 463,20 UAH
UA-2020-02-25-001922-c 9dd380da9b2149e7a43c2b1235d3444b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public Utility “Kharkivski teplovi merezhi”
National ID: 31557119
Contact point: Valeriy Morozov
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:59
Очікувана вартість: 35 539 463,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355 394,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 лютого 2020 15:11
Enquiries until: 24 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 30 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 35 539 463 UAH including VAT
Minimal lowering step: 355 395 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 одиниця
Ремонтна автомайстерня оперативна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61110, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Артема Веделя, буд. 6
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Auto repair shop operational
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються Покупцем в міру надходження коштів. Джерело фінансування – кошти бюджету м. Харкова. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 14:04
ДОДАТОК 3__ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 25-03-2020.doc
25 лютого 2020 15:14
ДОДАТОК 3__ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
25 березня 2020 14:04
ДОДАТОК 4-ФОРМА ПРОПОЗИЦИИ 25-03-2020.docx
25 лютого 2020 15:14
ДОДАТОК 4-ФОРМА ПРОПОЗИЦИИ.docx
25 березня 2020 14:04
ДОДАТОК 2 -Технічне завдання 25-03-2020.docx
12 березня 2020 10:17
ДОДАТОК 2 -Технічне завдання н.р.docx
25 лютого 2020 15:14
ДОДАТОК 2 -Технічне завдання.docx
25 березня 2020 14:04
ДОДАТОК 1__КВАЛIФIКАЦIЙНI КРИТЕРIЇ 25-03-2020.doc
25 лютого 2020 15:14
ДОДАТОК 1__КВАЛIФIКАЦIЙНI КРИТЕРIЇ (35).doc
25 березня 2020 14:04
ПЕРЕЛІК ЗМІН-25-03-2020.doc
12 березня 2020 10:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
25 березня 2020 14:04
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ зміни 25-03-2020.doc
12 березня 2020 10:17
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ н.р.doc
25 лютого 2020 15:14
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001922-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 26 лютого 2020 12:36
Поділ предмета закупівлі на лоти
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників торгів, просимо Вас внести зміни до п. 4.2 Розділу 1 «Загальні положення» та передбачити розподіл предмета закупівлі на 2 лоти, щодо яких можуть бути подані окремі тендерні пропозиції, а саме:
лот 1 - Ремонтна автомайстерня оперативна Газель A32R33-60 бензин УМЗ-А275 "Evotech" Фургон ЦМ 4x2 або еквівалент;
Ремонтна автомайстерня оперативна Соболь 27527-773 бензин УМЗ-А275 "Evotech" Фургон ЦМ 4х4 або еквівалент.
лот 2 - Ремонтна автомайстерня оперативна Газон C41R13-60 дизель ЯМЗ-5344 4х2 або еквівалент.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 08:15
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо , що закупівля була оголошена Замовником в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» з додержанням основних принципів закупівель. Предмет закупівлі визначений у відповідності з Наказом МЕРТУ № 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Поділ предмету закупівлі на лоти є правом, а не обов'язком замовника.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001922-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Укрспецтехніка-57", Код ЄДРПОУ:38148192
Дата подання: 04 березня 2020 09:55
Звернення щодо зміни ТЗ
Просимо розглянути звернення та внести відповідні зміни в Технічне завдання
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 09:50
Розглянувши питання, викладені Вами у вимозі щодо внесення змін до технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації), тендерний комітет Замовника прийшов до висновку про можливість часткового задоволення вимоги. В найближчий термін до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені у встановленому законом порядку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

04 березня 2020 09:55
Запит щодо змін ТЗ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000049 ● f29162f30eb7446c8c8873ee64e0e546
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 13:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 №143
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 143

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2020-02-25-001922-c 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-29 14:47:17

Заперечення на висновок Держаудитслужби, оприлюднений 27.07.2020року об 13 год.33 хв

За результатами моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015 - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (ремонтна автомайстерня оперативна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-001922-c) Державною Аудиторською Службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі - Держаудитслужба), 27.07.2020 року було зроблено висновок щодо наявності порушення КП «Харківські теплові мережі» (Замовником) вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, а саме: «Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 12.05.2020 року №28051201 загальною вартістю 34 144 000,00 гривень
На думку Держаудитслужби, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації , а саме: на порушення вимог пункту шостого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Проте, з такими висновками Замовник не погоджується, виходячи з наступного:
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (ремонтна автомайстерня оперативна)(UA-2020-02-25-001922-c) визначені замовником в додатку 2 до тендерної документації.
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" надав у складі тендерної пропозиції Інформацію № 510011 від 01.04.2020року про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, в якій зазначені технічні параметри товару, які в повному обсязі відповідають вимогам Замовника .
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасником надані всі документи, які вимагалися Замовником згідно додатку 2 до тендерної документації, в тому числі :
- Гарантійний лист від 01.04.2020 № 521/1 щодо надання гарантії на запропонований товар 24 місяців або 60 000 км пробігу з моменту фактичної поставки товару та підписання відповідних документів двома сторонами (вимога щодо його надання прямо передбачена Додатком 2 до тендерної документації);
- Гарантійний лист 01.04.2020 № 516/1 щодо надання про поставці товару відповідних копій сертифікатів відповідності з основними технічними показниками, що відповідає умовам тендерної документації (відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції учасник мав надати або копію Сертифікату відповідності з основними технічними показниками або гарантійний лист у довільній формі, в якому учасник гарантує надання при поставці товару відповідних копій сертифікатів відповідності з основними технічними показниками (з усіма додатками, якщо передбачено сертифікатом), виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації на транспортний засіб в цілому або на вантажне шасі на якому запропоновані транспортні засоби.
Крім того, учасником надані Довідка 01.04.2020 № 411/1 щодо сервісного обслуговування на сервісних станціях постачальника або на офіційних сервісних станціях виробника (згідно з рекомендаціями виробника) та гарантійний лист 01.04.2020 № 398/1 щодо достовірності наданої ним у довільній формі інформації . Отже, всі вимоги Замовника, в тому числі викладені в додатку 2 до тендерної документації виконані ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» в повному обсязі та належним чином , а тому у Замовника не було правових підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо строку поставки товару, на який також звернено увагу у висновку ДАСУ, слід зазначити, що в проекті договору, що є додатком 3 до тендерної документації дійсно було допущено механічну описку в дати поставки товару, а саме строк поставки визначено по 08.12.2020 року замість по 25.12.2020року. Допущення помилки було виявлено Замовником вже на етапі укладення договору, коли внести відповідні зміни до проекту договору, як додатку 3 тендерної документації, не було технічної можливості. Саме тому, між сторонами було укладено додаткову угоду до договору ТВ, в якій зазначений строк поставки по 25.12.2020року, яка була оприлюднення у встановленому законом порядку. В той же час, допущення такої помилки в проекті договору жодним чином не вплинуло на умови закупівлі, оскільки строк поставки товару визначений Замовником, в першу чергу пунктом 4.4 розділу 1 тендерної документації та в оголошені про закупівлі, що формується в електронній системі закупівель, отже його дублювання в проекті договору (як частині тендерної документації є не обов’язковим). Крім того, Замовник не отримував жодного питання/звернення від потенційних учасників закупівлі щодо строку поставки товару (саме тому описка не була виявлена на етапі, коли внесення змін було можливим), отже потенційні учасники не ставили під сумнів строк поставки в оголошенні.
На теперішній час переможцем ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» на виконання договору вiд 12.05.2020 № 28051201 (з врахування додаткової угоди № 1), здійснено часткову поставку товару, згідно видаткової накладної №3538 вiд 03.07.2020, який відповідає всім вимогам встановленим замовником в тендерній документації, що підтверджено всіма необхідними сертифікатами передбаченими чинним законодавством, копії яких надані момент поставки.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2020
UA-2020-02-25-001922-c9dd380da9b2149e7a43c2b1235d3444b
Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Місцезнаходження: 61037, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Учасник Документи Рішення
ТОВ Автоком Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 22:35
Електронний підпис
02 квітня 2020 22:35
Електронний підпис
02 квітня 2020 22:33
Технічний опис.pdf
02 квітня 2020 22:33
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:48
Технічний опис.pdf
02 квітня 2020 15:48
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 15:48
Інші документи.pdf
02 квітня 2020 15:48
Відповідність ст. 17.pdf

Конфіденційні документи

02 квітня 2020 15:48
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ціна не може бути оголошена в період прекваліфікації

Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 15:09
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:08
тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 15:08
довідка мвс.PDF
02 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:49
7 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 квітня 2020 16:49
6 Копія балансу.pdf
02 квітня 2020 16:49
5 Проект договору.pdf
02 квітня 2020 16:49
4 Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2020 16:49
2 Технічне Завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоком

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 34 500 000,00
UAH з ПДВ
34 144 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоком 35 430 000,00
UAH з ПДВ
34 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 15:09
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:08
тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 15:08
довідка мвс.PDF
02 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:49
7 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 квітня 2020 16:49
6 Копія балансу.pdf
02 квітня 2020 16:49
5 Проект договору.pdf
02 квітня 2020 16:49
4 Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2020 16:49
2 Технічне Завдання.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 22:35
Електронний підпис
02 квітня 2020 22:35
Електронний підпис
02 квітня 2020 22:33
Технічний опис.pdf
02 квітня 2020 22:33
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:48
Технічний опис.pdf
02 квітня 2020 15:48
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 15:48
Інші документи.pdf
02 квітня 2020 15:48
Відповідність ст. 17.pdf

Конфіденційні документи

02 квітня 2020 15:48
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

ціна не може бути оголошена в період прекваліфікації

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

ТОВ Автоком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
Переможець 34 144 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
34 144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 08:48
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 10:50
Дод.угода №3 до дог.№28051201.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:16
Дод.угода №2 до Договору №28051201.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 08:38
Додаткова угода №1 (2).pdf зміни до договору
19 травня 2020 08:26
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 11:51
Специфікація до договору.pdf укладений
12 травня 2020 11:48
Договір №28051201.pdf укладений
12 травня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) . Кількість та обсяг без змін
Номер договору про закупівлю: 28051201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 28051201
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 28051201
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 999 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 666 500,00 UAH)