Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 34140000-0 - Heavy-duty motor vehicles (auto repair shop operational)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Kharkivski teplovi merezhi” |
National ID: | 31557119 |
Contact point: |
Valeriy Morozov +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 35 539 463,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 355 394,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 25 лютого 2020 15:11 |
Enquiries until: | 24 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 35 539 463 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 355 395 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються Покупцем в міру надходження коштів. Джерело фінансування – кошти бюджету м. Харкова. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 08:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 14:04 |
ДОДАТОК 3__ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 25-03-2020.doc | |
25 березня 2020 14:04 |
ДОДАТОК 4-ФОРМА ПРОПОЗИЦИИ 25-03-2020.docx | |
25 березня 2020 14:04 |
ДОДАТОК 2 -Технічне завдання 25-03-2020.docx | |
25 березня 2020 14:04 |
ДОДАТОК 1__КВАЛIФIКАЦIЙНI КРИТЕРIЇ 25-03-2020.doc | |
25 березня 2020 14:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН-25-03-2020.doc | |
25 березня 2020 14:04 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ зміни 25-03-2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
лот 1 - Ремонтна автомайстерня оперативна Газель A32R33-60 бензин УМЗ-А275 "Evotech" Фургон ЦМ 4x2 або еквівалент;
Ремонтна автомайстерня оперативна Соболь 27527-773 бензин УМЗ-А275 "Evotech" Фургон ЦМ 4х4 або еквівалент.
лот 2 - Ремонтна автомайстерня оперативна Газон C41R13-60 дизель ЯМЗ-5344 4х2 або еквівалент.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000049 ● f29162f30eb7446c8c8873ee64e0e546
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 №143
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 143
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2020-02-25-001922-c 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-29 14:47:17
Заперечення на висновок Держаудитслужби, оприлюднений 27.07.2020року об 13 год.33 хв
За результатами моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015 - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (ремонтна автомайстерня оперативна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-001922-c) Державною Аудиторською Службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі - Держаудитслужба), 27.07.2020 року було зроблено висновок щодо наявності порушення КП «Харківські теплові мережі» (Замовником) вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, а саме: «Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 12.05.2020 року №28051201 загальною вартістю 34 144 000,00 гривень
На думку Держаудитслужби, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації , а саме: на порушення вимог пункту шостого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Проте, з такими висновками Замовник не погоджується, виходячи з наступного:
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі Код ДК 021:2015 - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (ремонтна автомайстерня оперативна)(UA-2020-02-25-001922-c) визначені замовником в додатку 2 до тендерної документації.
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС" надав у складі тендерної пропозиції Інформацію № 510011 від 01.04.2020року про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, в якій зазначені технічні параметри товару, які в повному обсязі відповідають вимогам Замовника .
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасником надані всі документи, які вимагалися Замовником згідно додатку 2 до тендерної документації, в тому числі :
- Гарантійний лист від 01.04.2020 № 521/1 щодо надання гарантії на запропонований товар 24 місяців або 60 000 км пробігу з моменту фактичної поставки товару та підписання відповідних документів двома сторонами (вимога щодо його надання прямо передбачена Додатком 2 до тендерної документації);
- Гарантійний лист 01.04.2020 № 516/1 щодо надання про поставці товару відповідних копій сертифікатів відповідності з основними технічними показниками, що відповідає умовам тендерної документації (відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції учасник мав надати або копію Сертифікату відповідності з основними технічними показниками або гарантійний лист у довільній формі, в якому учасник гарантує надання при поставці товару відповідних копій сертифікатів відповідності з основними технічними показниками (з усіма додатками, якщо передбачено сертифікатом), виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації на транспортний засіб в цілому або на вантажне шасі на якому запропоновані транспортні засоби.
Крім того, учасником надані Довідка 01.04.2020 № 411/1 щодо сервісного обслуговування на сервісних станціях постачальника або на офіційних сервісних станціях виробника (згідно з рекомендаціями виробника) та гарантійний лист 01.04.2020 № 398/1 щодо достовірності наданої ним у довільній формі інформації . Отже, всі вимоги Замовника, в тому числі викладені в додатку 2 до тендерної документації виконані ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» в повному обсязі та належним чином , а тому у Замовника не було правових підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо строку поставки товару, на який також звернено увагу у висновку ДАСУ, слід зазначити, що в проекті договору, що є додатком 3 до тендерної документації дійсно було допущено механічну описку в дати поставки товару, а саме строк поставки визначено по 08.12.2020 року замість по 25.12.2020року. Допущення помилки було виявлено Замовником вже на етапі укладення договору, коли внести відповідні зміни до проекту договору, як додатку 3 тендерної документації, не було технічної можливості. Саме тому, між сторонами було укладено додаткову угоду до договору ТВ, в якій зазначений строк поставки по 25.12.2020року, яка була оприлюднення у встановленому законом порядку. В той же час, допущення такої помилки в проекті договору жодним чином не вплинуло на умови закупівлі, оскільки строк поставки товару визначений Замовником, в першу чергу пунктом 4.4 розділу 1 тендерної документації та в оголошені про закупівлі, що формується в електронній системі закупівель, отже його дублювання в проекті договору (як частині тендерної документації є не обов’язковим). Крім того, Замовник не отримував жодного питання/звернення від потенційних учасників закупівлі щодо строку поставки товару (саме тому описка не була виявлена на етапі, коли внесення змін було можливим), отже потенційні учасники не ставили під сумнів строк поставки в оголошенні.
На теперішній час переможцем ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» на виконання договору вiд 12.05.2020 № 28051201 (з врахування додаткової угоди № 1), здійснено часткову поставку товару, згідно видаткової накладної №3538 вiд 03.07.2020, який відповідає всім вимогам встановленим замовником в тендерній документації, що підтверджено всіма необхідними сертифікатами передбаченими чинним законодавством, копії яких надані момент поставки.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Автоком | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" |
34 500 000,00
UAH з ПДВ
|
34 144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Автоком |
35 430 000,00
UAH з ПДВ
|
34 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" #35244815 |
Переможець |
34 144 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 10:50
|
Дод.угода №3 до дог.№28051201.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:16
|
Дод.угода №2 до Договору №28051201.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 08:38
|
Додаткова угода №1 (2).pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 11:51
|
Специфікація до договору.pdf | укладений |
12 травня 2020 11:48
|
Договір №28051201.pdf | укладений |
12 травня 2020 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) . Кількість та обсяг без змін |
Номер договору про закупівлю: | 28051201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 28051201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 28051201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |