Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох колотий, квасоля сушена
Очікувана вартість
316 402,00 UAH
UA-2020-02-25-001912-a dbaa5b8af4e34aa0860b847277d2fc6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчинська Марина Анатоліївна

+380486122318 osvita-otg2480@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ,КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОКНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОКНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43247538
Місцезнаходження: 67900, Україна , Одеська обл., смт Окни, вул. Херсонська, 6
Контактна особа: Корчинська Марина Анатоліївна
+380486122318
osvita-otg2480@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 14:40
Початок аукціону: 12 березня 2020 12:22
Очікувана вартість: 316 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 582,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23570 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, навчальні та дошкільні заклади (відповідно до документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
541 кг
Горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, навчальні та дошкільні заклади (відповідно до документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
100 кг
Квасоля сушена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67900, Україна, Одеська область, Окнянський район, навчальні та дошкільні заклади (відповідно до документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 15 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:37
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000040 ● 14176f6dead04cb9b40b384ec8f11bf8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 08:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 Одеса № 94
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.03.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.03.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2020-02-25-001912-a 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено

2020-04-06 09:27:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-04-06 12:30:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА 294 483,60
UAH з ПДВ
292 901,58
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Подкідиш Павло Анатолійович 293 332,00
UAH з ПДВ
293 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 21:52
Довідка МВС 23.02.20.rar
19 березня 2020 21:51
ДФС.pdf
11 березня 2020 11:17
Електронний підпис
11 березня 2020 11:07
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2020 11:07
1.Тендерна пропозиция.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 17:55
Техпаспорт_0001.pdf
01 березня 2020 17:55
МедКнига.pdf
01 березня 2020 17:55
Медична книга.pdf
01 березня 2020 17:55
Выписка2.jpg
01 березня 2020 17:55
Выписка1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

ФОП Подкідиш Павло Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2559319240
Рішення скасоване 292 901,58
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 09:24
ФОП ШЕВЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
#2559319240
Відхилено 292 901,58
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 09:29
ФОП Подкідиш Павло Анатолійович
#2653420177
Відхилено 293 332,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 10:40

Інформація про відміну

Дата відміни
06 квітня 2020 10:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі