Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 335 205,37 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
05 березня 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 16:36 |
3582 ТД зч до ВЛ_нова редакція_05.03.2020.docx | |
05 березня 2020 16:36 |
Зміни до тендеру_3582_05.03.2020.doc | |
25 лютого 2020 14:34 |
Додаток № 9.docx |
05 березня 2020 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2020 16:36 |
3582 ТД зч до ВЛ_нова редакція_05.03.2020.docx
|
|||
05 березня 2020 16:36 |
Зміни до тендеру_3582_05.03.2020.doc
|
|||
25 лютого 2020 14:34 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується у випадку, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, що погоджені відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000022 ● 2777a8e653f94bf794e669f62eae35ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 20:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 №260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
7 UA-2020-02-25-001900-a 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-25-001900-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ВЛ (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-25-001900-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог Наказу № 490 та вимог абзацу 4 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-25-001900-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник не погоджується з інформацією викладеною у висновку та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана.
2020-12-30 15:53:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 897 554,10 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 487,77 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26900 UAH |
Аукціон
Позиції
(ЭВ-55-07)
(Р3-37Д) (Р3-37Е)
ЭВ-054
ЭВ-53
ЭВ-54
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
896 803,20
UAH з ПДВ
|
896 803,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП" |
897 549,00
UAH з ПДВ
|
897 549,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Переможець |
896 803,20
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 11:53
|
ЦЗВ-01-01020-01.pdf | укладений |
31 травня 2021 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:53
|
ЦЗВ-01-01020-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 14:14
|
Договір ЦЗВ-01-01020-01.pdf | укладений |
24 квітня 2020 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-01020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |