Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів серії ВЛ
Очікувана вартість
3 335 205,37 UAH
UA-2020-02-25-001900-a 6aab8485c5a8447e95a383729edc1ddd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 335 205,37 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до електровозів серії ВЛ

Тендерна документація

05 березня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:36
3582 ТД зч до ВЛ_нова редакція_05.03.2020.docx
05 березня 2020 16:36
Зміни до тендеру_3582_05.03.2020.doc
25 лютого 2020 14:34
Додаток № 9.docx
05 березня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:36
3582 ТД зч до ВЛ_нова редакція_05.03.2020.docx
25 лютого 2020 14:34
3582 ТД зч до ВЛ.docx
05 березня 2020 16:36
Зміни до тендеру_3582_05.03.2020.doc
25 лютого 2020 14:34
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001900-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41412418
Дата подання: 26 лютого 2020 10:14
Зміни до технічних вимог тендерної документації (пункт 3.5)
Ми, як представники вітчизняного виробника, продукція якого виготовляється згідно ТУ, що погоджені з усіма відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця" (що стосується воєнізованої охорони, санітарно-епідеміологічної та пожежної безпеки) звертаємось з вимогою викласти пункт 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у наступній редакції: "3.5 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується у випадку, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, що погоджені відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 16:37
Замовником внесено зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000022 ● 2777a8e653f94bf794e669f62eae35ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
01.12.2020 №260
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
7 UA-2020-02-25-001900-a 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-25-001900-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ВЛ (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-25-001900-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог Наказу № 490 та вимог абзацу 4 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-25-001900-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник не погоджується з інформацією викладеною у висновку та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана.

2020-12-30 15:53:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 897 554,10 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 487,77 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26900 UAH

Аукціон

Початок: 16 березня 2020 13:08
Закінчення: 16 березня 2020 13:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

56 шт
Вентиль ЭВ-58
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
89 шт
Вентиль ЕВ-55-07
(ЭВ-55-07)
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
93 шт
Вентиль ЕВ-55
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
5 шт
Елемент кулачковий
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
2 шт
Контактор кулачковий КЕ-3
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
5 шт
Елемент опору
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
5 шт
Розетка РУ-51
(Р3-37Д) (Р3-37Е)
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
11 шт
Вентиль включающий
ЭВ-054
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
9 шт
Розетка Р3-8Б
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
22 шт
Вентиль включаючий
ЭВ-53
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
19 шт
Вентиль включаючий
ЭВ-54
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 896 803,20
UAH з ПДВ
896 803,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП" 897 549,00
UAH з ПДВ
897 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 17:44
Електронний підпис
12 березня 2020 17:44
4.3 Аналог договір.pdf
12 березня 2020 17:44
3.1. Стаття 17.pdf
12 березня 2020 17:44
2.1. ВИтяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 17:44
1.2. Рішення учасника 1.pdf
12 березня 2020 17:44
1.2. Наказ На дир 1.pdf
12 березня 2020 17:44
№055 от 10.03.2020 г. - КМГ - ТУ.pdf
12 березня 2020 17:44
ISO квазар с.pdf
12 березня 2020 17:44
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 17:44
ТУ ПК ПВУ-009.pdf
12 березня 2020 17:44
ТУ Кулачкрвые -015.pdf
12 березня 2020 17:44
ТУ Вентеля-008.pdf
12 березня 2020 17:44
Сертификат Квазар.pdf
12 березня 2020 17:44
ПРОТОКОЛ - 2.pdf
12 березня 2020 17:44
Протокол кв испыт.pdf
12 березня 2020 17:44
Про неметалеві вироби.pdf
12 березня 2020 17:44
Лист про представництво.pdf
12 березня 2020 17:44
Дані на товар.pdf
12 березня 2020 17:44
гарантія.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 21:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf.p7s
12 березня 2020 21:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 березня 2020 20:54
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 1.pdf
12 березня 2020 20:54
Протокол Лот1.pdf.p7s.p7s
12 березня 2020 20:54
Протокол Лот1.pdf.p7s
12 березня 2020 20:54
Протокол Лот1.pdf
12 березня 2020 20:54
Наказ Лот 1.PDF.p7s.p7s
12 березня 2020 20:54
Наказ Лот 1.PDF.p7s
12 березня 2020 20:54
Наказ Лот 1.PDF
12 березня 2020 20:54
лист-згода Лот 1.PDF.p7s.p7s
12 березня 2020 20:54
лист-згода Лот 1.PDF.p7s
12 березня 2020 20:54
лист-згода Лот 1.PDF
12 березня 2020 20:53
довідка Лот 1.PDF.p7s.p7s
12 березня 2020 20:53
довідка Лот 1.PDF.p7s
12 березня 2020 20:53
довідка Лот 1.PDF
12 березня 2020 20:53
Витяг ПДВ Лот 1.PDF.p7s.p7s
12 березня 2020 20:53
Витяг ПДВ Лот 1.PDF.p7s
12 березня 2020 20:53
Витяг ПДВ Лот 1.PDF
12 березня 2020 20:53
ТУ Вентилі.pdf.p7s.p7s
12 березня 2020 20:53
ТУ Вентилі.pdf.p7s
12 березня 2020 20:53
ТУ Вентилі.pdf
12 березня 2020 20:52
Дилерство Лот 1.PDF.p7s.p7s
12 березня 2020 20:52
Дилерство Лот 1.PDF.p7s
12 березня 2020 20:52
Дилерство Лот 1.PDF
12 березня 2020 20:52
Декларація_1.pdf.p7s.p7s
12 березня 2020 20:52
Декларація_1.pdf.p7s
12 березня 2020 20:52
Декларація_1.pdf
12 березня 2020 20:52
Декларація регламенти_1.pdf
12 березня 2020 20:52
Дані на товар Лот 1.pdf.p7s.p7s
12 березня 2020 20:52
Дані на товар Лот 1.pdf.p7s
12 березня 2020 20:52
Дані на товар Лот 1.pdf
12 березня 2020 20:52
Гарантійний лист Лот 1.PDF.p7s
12 березня 2020 20:52
Гарантійний лист Лот 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
Переможець 896 803,20
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
896 803,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 11:53
ЦЗВ-01-01020-01.pdf укладений
31 травня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:53
ЦЗВ-01-01020-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 14:14
Договір ЦЗВ-01-01020-01.pdf укладений
24 квітня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-01020-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 475 864,80
UAH (в тому числі ПДВ 79 310,80 UAH)