Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування систем автоматичного пожежогасіння
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2020-02-25-001827-c 634c06170ac24acc8629d957bf644c14
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:04
Очікувана вартість: 38 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування систем автоматичного пожежогасіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до розділу 2 договору. Оплата за надані послуги, за цим договором, здійснюється щомісячно на підставі підписаних сторонами актів наданих послуг та рахунку наданого Виконавцем, протягом 10 робочих днів з моменту підписання актів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:01
Конкурсна документація ТО систем пожежогасіння.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов ТД
Дата подання: 26 лютого 2020 19:15
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:00
Шановний замовнику, просимо видалити наступне речення з вашої тендерної документації: "У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, учасник конкурсу може усунути недоліки в документах, шляхом публікації уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом перших 24 годин розгляду його конкурсної пропозиції. Конкурсна комісія у будь-який доступний спосіб може вказувати учаснику на виявлені недоліки у документах конкурсної пропозиції або на відсутність документів", так як, по-перше, це протизаконно (навіщо ж проводити тендер, якщо учасник може не дотримуватись вимог до тендерної документації), по-друге, в цьому типі процедури - допороговій закупівлі - технічно неможливо учасникам після закінчення торгів доопублікувати документи, технічно розмістити документ може тільки Переможець торгів. Ви самі собі суперечите: "п.8 Замовник після спливу строку (перших 24 годин розгляду конкурсної пропозиції учасника), дискваліфікує учасника (відповідним протокольним рішенням) та відхиляє його конкурсну пропозицію у наступних випадках: ....- переможець не надав документи, що вимагались конкурсною документацією...", а далі .." - - не усунення учасником недоліків у поданих ним документах протягом перших 24 годин розгляду пропозиції.." Так можна не надати якийсь документ у поданій тендерній документації до початку торгів чи таки ви дозволяєте надати потрібний документ після проведення аукціону???!!! Будь ласка, приведіть до ладу вашу тендерну документацію та видаліть пункти, які вступають між собою в конфлікт. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовником розглянуто ваше питання, про що повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) АТ «Укрпошта є Замовником у розумінні Закону, який здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання та керується межами встановленими абз.2 ч.4 ст.2 Закону.
Дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель встановлених Законом, Замовником використано електронну систему з метою відбору надавача послуги з технічного обслуговування систем автоматичного пожежогасіння, при цьому порядок такого відбору визначений положенням Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг) затвердженого Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 №1822.
Зазначеним Положенням передбачено, що у разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, учасник конкурсу може усунути недоліки в документах, шляхом публікації уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом перших 24 годин розгляду його конкурсної пропозиції. Конкурсна комісія або Уповноважена особа у будь-який доступний спосіб може вказувати учаснику на виявлені недоліки у документах конкурсної пропозиції або на відсутність документів. Передбачене цим пунктом право учасника усунути недоліки обов’язково вказується в Конкурсній документації. Реалізація цього права – це інструмент для підвищення ефективності закупівель, виключення випадків дискваліфікацій учасників у зв’язку з допущенням ними помилок, які пов’язані з «людським фактором», та втратою кращих пропозицій. Право виправлення помилок надано кожному учаснику конкурсу, пропозиція якого перебуває на розгляді, тому її висунення не обмежує коло учасників та ніяким чином не порушує їх права.
Звертаємо Вашу увагу, що в допороговій закупівлі будь-який учасник під час кваліфікації, коли переходить на етап розгляду його пропозиції Замовником та набуває статусу «очікує рішення» після закінчення торгів/аукціону, технічно має можливість доопублікувати документи (розмістити/довантажити виправлений або новий документ) до своєї конкурсної пропозиції.
Таким чином, конкурсна документація на зазначену закупівлю не містить суперечливих положень.
Дякуємо за питання та запрошуємо до участі в процедурах закупівель АТ «Укрпошта».
Відсутність технічної специфікації обладнання
Дата подання: 28 лютого 2020 09:48
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:54
Шановний Замовнику, будь ласка, опублікуйте на майданчику, Перелік обладнання (Технічну специфікацію), без даних яких неможливо коректно подати тендерну пропозицію до закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вашого питання, повідомляємо наступне:
Умовами конкурсної документації (Технічна специфікація, наведена в Додатку 1 до конкурсної документації) на закупівлю «Технічне обслуговування систем автоматичного пожежогасіння, код згідно ДК 021:2015 – 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання» передбачається отримання від учасника (виконавця) послуг з технічного обслуговування такого обладнання:
- систем пожежної сигналізації - «Варта 1/8- IV» (1 шт.) та Гамма 102- САТ з пристроєм сполучення об’єктовим «Лунь-09С» (1 шт.)
- систем автоматичного газового пожежогасіння «Імпульс - 20» (3 шт.)
Запрошуємо до участі в закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001827-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42906645
Дата подання: 04 березня 2020 12:29
відсутні аналогічні договори на обслуговування систем пожежогасіння
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого надані послуги по технічному обслуговуванню систем пожежогасіння. У пропозиції ТОВ "ПОЖДУМА" відсутнє підтвердження надання послуг з обслуговування систем ПОЖЕЖОГАСІННЯ. Вважаємо, що учасник не виконав умови документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 15:45
Вітаємо! Дякуємо за участь у наших торгах. За результатами розгляду вимоги від 04.03.2020 № UA-2020-02-25-001827-c.a1 повідомляємо, що конкурсною документацією вимагалось від учасника надати пунктами 4.1 та 4.2: довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у цій довідці. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за умовами якого надані послуги по технічному обслуговуванню систем пожежогасіння.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «ПОЖДУМА» надані довідка та позитивний лист-відгук про наявність в нього досвіду виконання наступного, аналогічного у розумінні конкурсної документації та раніше укладеного, договору, а саме – договір від 03.10.2019 р. №629 з Управління освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації, вул. Зоологічна, 6а, м. Київ, предметом якого є послуги з ремонту і технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та спостереження.
Оскільки відповідно до технічної специфікації, наведеної в додатку 1 конкурсної документації, замовником закуповуються послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та технічного обслуговування систем автоматичного газового пожежогасіння, тобто замовником передбачалося, що в узагальнену назву предмета закупівлі «технічне обслуговування систем пожежогасіння» підпадає технічне обслуговування систем пожежної сигналізації та/або систем автоматичного пожежогасіння. Системи пожежогасіння розглядалися як системи взаємопов'язаних пристроїв необхідних для виявлення пожежі на ранніх стадіях розвитку і її гасіння. Зважаючи на викладене, документи учасника, надані щодо договору від 03.10.2019 р. №629, розглянуто як аналогічний договір у розумінні конкурсної документації та відповідають встановленим вимогам.
Крім того, учасником ТОВ «ПОЖДУМА» додатково надані замовнику лист від 04.03.2020 вих. 01-04/03/20 з поясненням, технічне обслуговування яких саме систем здійснювалось за договором від 03.10.2019 р. № 629 (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного газового пожежогасіння (серверної) включно). А також для більш детального обґрунтування свого позитивного досвіду надано копію іншого аналогічного договору з ТОВ «ВІБСТОН АЕРО» від 01.02.2019 №01/02/2019/СПА про спостерігання за пожежною сигналізацією, системою газового пожежогасіння та технічне обслуговування пожежної сигналізації, технічне обслуговування систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, технічне обслуговування системи порошкового пожежогасіння, технічне обслуговування системи газового пожежогасіння, технічне обслуговування системи вогнезатримуючих клапанів, технічне обслуговування внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу на об’єкті з актами наданих послуг за цим договором.
У свої сукупності надана інформація дозволила замовнику переконатись, що учасник виконав вимоги конкурсної документації. Таким чином, підстави для дискваліфікації учасника в цій частині відсутні.
Враховуючи вищевикладене, вирішено залишити вимогу без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖДУМА" 24 499,80
UAH з ПДВ
24 499,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" 34 080,00
UAH з ПДВ
28 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 35 520,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 10:36
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 10:36
Технічна спеціфікація.pdf
02 березня 2020 10:36
Статут.pdf
02 березня 2020 10:36
Роз_яснення.pdf
02 березня 2020 10:36
Проект договору.pdf
02 березня 2020 10:36
Опис.pdf
02 березня 2020 10:36
Лист - відгук Зоологічна.pdf
02 березня 2020 10:36
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:23
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 15:23
Ліцензія ПОЖ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖДУМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖДУМА"
#41124150
Переможець 24 499,80
UAH з ПДВ
04 березня 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖДУМА"
#41124150
24 499,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:26
Договір від 11.03.2020 №15-848.pdf укладений
11 березня 2020 14:25