Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластини ТШХ. Пластини ПТСХ-АФ-А-УФ)
Очікувана вартість
1 115 600,00 UAH
UA-2020-02-25-001750-a 8b6beeac900643189e0dfc0c07acd14b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучко Ірина Володимирівна

+380562323934 buxvet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"
Код ЄДРПОУ: 00693517
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О. Поля, буд. 48
Контактна особа: Кучко Ірина Володимирівна
+380562323934
buxvet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 11:56
Очікувана вартість: 1 115 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 578,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 уп
Код ДК 021:2015 - 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластини ТШХ. Пластини ПТСХ-АФ-А-УФ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата підписання видаткової накладної сторонами). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:06
ТД-пластини_4417.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 28 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:07
Доброго дня. У Додаток 2 тендерної документації п.3 Досвід виконання аналогічного договору Замовником вимагається копія аналогічно договору виключно "аналогічного предмету закупівлі за четвертим та/або п’ятим знаком ДК 021:2015 та/або ДК 016:2010". Це є дискримінаційною вимогою для участників закупівлі, оскількі всі інші лабораторії Держпродспоживслужби України та інші державні установи закуповують той самий товар за кодом: "24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція" або "24930000-2 Фотохімікати" за винятком вашої установи, що визначила предмет закупівлі за кодом "44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами". Пластини для тонкошарової хромотографії жодним чином не пов’язані з конструкційними матеріалами. Прошу внесни зміни у тендерну документацію шляхом додавання у вище означений пункт умови "або еквівалентного/аналогічного товару (Пластини тонкошарової хроматографії)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДУ «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» доводить до відома, що та обставина, що різні замовники визначають предмет закупівлі за різними кодами ДК 021:2015, не вказує на те, що замовник, який проводить процедуру закупівлі, невірно визначив предмет закупівлі.
Чинне законодавство щодо публічних закупівель не визначає, що є аналогічним договором.
Разом з тим, чинним законодавством визначений порядок визначення предмету закупівлі та умови тендерної документації визначають аналогічність договору з прив’язкою до предмету закупівлі.
Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
До 17.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників.
Термін оплати
Дата подання: 28 лютого 2020 13:52
Дата відповіді: 03 березня 2020 09:16
Доброго дня. Прошу Вас дати пояснення, чому в умовах оплати вказано: "Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару", якщо у бюджетному кодексі строк сплати 7 днів?
Відповідь: Бюджетний кодекс України не встановлює строки оплати за договорами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001750-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2760911316
Дата подання: 02 березня 2020 09:25
Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Доброго дня. У Додаток 2 тендерної документації п.3 Досвід виконання аналогічного договору Замовником вимагається копія аналогічно договору виключно "аналогічного предмету закупівлі за четвертим та/або п’ятим знаком ДК 021:2015 та/або ДК 016:2010". Це є дискримінаційною вимогою для участників закупівлі, оскількі всі інші лабораторії Держпродспоживслужби України та інші державні установи закуповують той самий товар за кодом: "24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція" або "24930000-2 Фотохімікати" за винятком вашої установи, що визначила предмет закупівлі за кодом "44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами". Пластини для тонкошарової хромотографії жодним чином не пов’язані з конструкційними матеріалами. Прошу внесни зміни у тендерну документацію шляхом додавання у вище означений пункт умови "або еквівалентного/аналогічного товару (Пластини тонкошарової хроматографії)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 09:15
ДУ «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» доводить до відома, що та обставина, що різні замовники визначають предмет закупівлі за різними кодами ДК 021:2015, не вказує на те, що замовник, який проводить процедуру закупівлі, невірно визначив предмет закупівлі.
Чинне законодавство щодо публічних закупівель не визначає, що є аналогічним договором.
Разом з тим, чинним законодавством визначений порядок визначення предмету закупівлі та умови тендерної документації визначають аналогічність договору з прив’язкою до предмету закупівлі.
Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
До 17.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ" 998 220,00
UAH з ПДВ
949 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БІОЛА" 1 111 632,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Регіон Сервіс 1 105 392,00
UAH з ПДВ
1 105 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 10:08
Електронний підпис
12 березня 2020 10:06
ТП ТШХ.pdf
12 березня 2020 00:49
Електронний підпис
12 березня 2020 00:44
656-20.zip
12 березня 2020 00:44
ТП ТШХ.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:35
Електронний підпис
12 березня 2020 10:28
Термін придатності.PDF
12 березня 2020 10:28
Статут.PDF
12 березня 2020 10:28
Службова не засуджена.PDF
12 березня 2020 10:28
Сертифікати (2).pdf
12 березня 2020 10:28
Санкції.PDF
12 березня 2020 10:28
Пропозиція.PDF
12 березня 2020 10:28
призначення директора.PDF
12 березня 2020 10:28
Працівники.PDF
12 березня 2020 10:28
Право підпису.PDF
12 березня 2020 10:28
Наявна інформаія в ЄДР.PDF
12 березня 2020 10:28
Захист довкілля.PDF
12 березня 2020 10:28
Довіреність.PDF
12 березня 2020 10:28
Гарантійний лист.PDF
12 березня 2020 10:28
Витяг ПДВ.PDF
12 березня 2020 10:28
Антикорупційна прогама.PDF
12 березня 2020 10:28
Антиконкурентні дії.PDF

Публічні документи

25 березня 2020 10:50
Електронний підпис
25 березня 2020 10:47
Довідка МВС_04.03.20.zip
24 березня 2020 15:10
Електронний підпис
24 березня 2020 15:06
ДПС_Сервіс.jpg
12 березня 2020 11:24
Електронний підпис
12 березня 2020 11:22
28_Уповноважена особа.pdf
11 березня 2020 18:22
24_Гарантія_UA-2020-02-25-001750-a.zip
11 березня 2020 18:22
27_Аналогічний договір.pdf
11 березня 2020 18:22
26_Довідки з банків.pdf
11 березня 2020 18:22
23_Статутні обмеження.pdf
11 березня 2020 18:22
22_Сорбфил.pdf
11 березня 2020 18:22
20_Істотні умови.pdf
11 березня 2020 18:22
19_Якість та походження.pdf
11 березня 2020 18:22
18_Строк придатності.pdf
11 березня 2020 18:22
17_Таблиця відповідності.pdf
11 березня 2020 18:22
16_Довідка МВС_04.03.20.zip
11 березня 2020 18:22
15_Стаття17.pdf
11 березня 2020 18:22
14_Санкції.pdf
11 березня 2020 18:22
13_Додаток6.pdf
11 березня 2020 18:22
12_Довкілля.pdf
11 березня 2020 18:22
10_Договір.pdf
11 березня 2020 18:22
9_Довідка Рух Коштів.pdf
11 березня 2020 18:22
8_Баланс.pdf
11 березня 2020 18:22
4_Уставні документи.pdf
11 березня 2020 18:22
3_Довідки Додаток3.pdf
11 березня 2020 18:22
2_Довідки Додаток2.pdf
11 березня 2020 18:22
1_Пропозиція Додаток1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ"

ПП "БІОЛА"

Регіон Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СВИРИДОВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ"
#2760911316
Відхилено 949 900,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:51
ПП "БІОЛА"
#20806124
Відхилено 950 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:54
Регіон Сервіс
#30852870
Переможець 1 105 392,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Регіон Сервіс
#30852870
1 105 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 12:49
4417 ДУ 1.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:21
Договір укладений
02 квітня 2020 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору становить 1105392,00 грн (Один мільйон сто п'ять тисяч триста дев'яносто дві гривні 00 копійок) без ПДВ та складається з загального фонду державного бюджету 436140,00 (чотириста тридцять шість тисяч сто сорок грн 00 коп без ПДВ), та спеціального фонду державного бюджету 669252,00 (шістсот шістдесят дев'ять тисяч двісті п'ятдесят дві грн 00 коп без ПДВ). Ціна договору включає вартість пакування товару, завантаження, доставки та розвантаження.
Номер договору про закупівлю: 4417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ № 4417 від 02.04.2020 р. (Код ДК 021:2015: 44170000-2 – Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластини ТШХ. Пластини ПТСХ-АФ-А-УФ), на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, згідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі по Додатковій Угоді по спеціальному фонду в 2021 р. складатиме: 220 000,00 грн. (Двісті двадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. Дана додаткова угода набирає чинності з дати підписання сторонами та діє до “31” березня 2021р., а в частині виконання грошових зобов’язань за цією угодою – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 4417
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 325 392,00
UAH