Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
104 752,51 UAH
UA-2020-02-25-001571-c f386e30de66f4fd4b36d8eec589c1c74
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рита Володимирівна Остапенко

+380968743100 ostap8i@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Рита Володимирівна Остапенко
+380968743100
ostap8i@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 12:03
Очікувана вартість: 104 752,51 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 523,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1405 упаковка
Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Крвий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
АТХ: A16AX

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний оплатити товар Постачальнику протягом 30 календарних днів з моменту отримання цього товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:29
Оголошення ліки.doc
25 лютого 2020 14:29
Документація закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001571-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39697339
Дата подання: 06 березня 2020 14:30
оскарження
Шанвоний замовник!

Щодо Анлогічного досвіду до договору № 20309-10Т від 23.09.2019 року ми надали лист-відгук Замовника про виконання договору. А також є інший договір №141 від 03.04.2019р з усіма необхідними видатковими накладними. У вимогах не було вказано кількість договорів, необхідних для підтвердження. Отже, і одного достатньо.

Щодо сертифікатів якості, т.як список медикаментів великий, ми у складі пропозиції надали Гарантійний лист, що всі необхідні сертифікати якості будуть надані при поставці.

Тому ми не згодні з нашою дискваліфікацією та просимо переглянути рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 15:36
Шановний Учасник! Відповідно до вимог документації Учасник повинен надати документи, які підтверджують якість товару ( сертифікати якості, декларацію виробника тощо),тобто Ваше підприємство повинно було надати на всі запропоновані товари сертифікати якості або інші документи, які підтверджують якість товару. Надання Вами гарантійного листа не є підтвердженням якості товару. Невідповідність пропозиції умовам Документації є підставою для її відхилення замовником. Не відхиляючи вашу пропозицію ми дискримінуємо тих Учасників які надали повний пакет документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" 101 713,11
UAH з ПДВ
93 914,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 101 773,45
UAH з ПДВ
93 914,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:42
пропозиція після аукціону
02 березня 2020 12:18
Статут Альфа фарм новий.pdf
02 березня 2020 12:18
Документи Альфа Фарм.pdf
02 березня 2020 12:18
Сертифікати.pdf
02 березня 2020 12:18
Пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:18
Аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 16:15
ViewFile_p271-288.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p241-270.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p211-240.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p181-210.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p151-180.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p121-150.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p091-120.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p061-090.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p031-060.pdf
02 березня 2020 16:15
ViewFile_p001-030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
#39697339
Відхилено 93 914,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:51
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 93 914,26
UAH з ПДВ
06 березня 2020 15:05

Документи

06 березня 2020 13:51
Електронний підпис
06 березня 2020 13:51
Рішення відхилення.doc

Документи

06 березня 2020 15:05
Електронний підпис
06 березня 2020 15:04
Рішення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
93 914,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 15:05
Електронний підпис
06 березня 2020 15:04
Рішення.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:05
допка_1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 11:23
Договор №001571.pdf укладений
20 березня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви Комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради» , сторони прийшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. В преамбулі та в тексті укладеного Договору слова Комунальний заклад освіти«Криворізька санаторна школа № 8 » Дніпропетровської обласної ради в усіх відмінках замінити на слова Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради» 2. Сторони дійшли згоди щодо необхідності приведення у відповідність діючих реквізитів та внести зміни до РОЗДІЛУ 16. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПОШТОВІ ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та викласти у наступній редакції: 16. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПОШТОВІ ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Покупець: КЗО «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» ДОР» 50047. м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., вул. Сергія Колачевського, 86а IBAN UA348201720344230002000052368 ГУ ДКСУ у м. Київ ЄДРПОУ 20204696 3. Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 248,94 грн., та внести зміни в п.5.1 розділу 5. Ціна та сума Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.1. Ціна за одиницю товару за цим Договором, у тому числі ПДВ, визначається згідно накладних та/або специфікацій, які являються невід'ємною частиною даного Договору. Сума Договору складає 93665,32 грн. (Дев'яносто три тисячі шістсот шістдесят п'ять грн. 32 коп.), у т.ч. ПДВ – 8288,04 грн. (Вісім тисяч двісті вісімдесят вісім грн. 04 коп), але в будь-якому випадку визначається сумою всіх накладних за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 001571
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML