Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів (вивіз сміття)
Очікувана вартість
589 800,00 UAH
UA-2020-02-25-001568-c 24df56e471914162aa4dfe570f09b20d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Єрмакова

+380442774767 zoo_zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський зоологічний парк загальнодержавного значення
Код ЄДРПОУ: 02221171
Вебсайт: http://zoo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03055, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32
Контактна особа: Валентина Єрмакова
+380442774767
zoo_zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:47
Очікувана вартість: 589 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 898,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів
(вивіз сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, пр. Перемоги, 32 (службовий заїзд вул. Зоологічна, 2).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:36
Договір проект.doc
25 лютого 2020 14:36
ТД (вивіз сміття).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000031 ● e3d2eb0d74eb4aa0b7071fc00b27f0ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
69 UA-2020-02-25-001568-c 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 " Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 " та Постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2020 р. № 255 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211" на час підписання Договору № 1568-с від 10.04.2020 року (далі - Договір) діяли суворі правила карантину, у зв'язку із чим були введені обмеження щодо пересування громадським транспортом та заборонені регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Згідно вищезазначених підстав, підписання Договору відбулося 10 квітня 2020 року об 17:00, а враховуючи особливості дистанційної роботи у період карантинних обмежень не було можливості підписаний Договір опублікувати 11 та 12 квітня 2020 року (вихідні дні) відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" у редакції від 25.05.2015 року № 922-VIII. Тому Договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 13.04.2020. У Замовника по даній закупівлі немає технічної можливості виконати рішення Держаудитслужби. Опублікування даного Договору із порушенням строків ніяким чином не впливає на його чинність та є свідченням відсутності технічної можливості здійснити необхідні дії вчасно.

2020-10-29 11:15:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 499 914,00
UAH з ПДВ
455 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 505 605,60
UAH з ПДВ
456 796,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:53
Довідка ДФС Зоопарк.pdf
27 березня 2020 17:04
Лист ДФС.pdf
27 березня 2020 17:04
Довідка з МВС України.pdf
19 березня 2020 12:35
Довідка з МВС України.pdf
19 березня 2020 12:35
246 Додаток 4 лист-згода.pdf
19 березня 2020 12:35
244 Інф довідка ч2ст17.pdf
19 березня 2020 12:35
243 Інд довідка п8ч1ст17.pdf
19 березня 2020 12:35
242 Інф довідка п6ч1ст17.pdf
19 березня 2020 12:35
241 Інф довідка п5ч1ст17.pdf
19 березня 2020 12:35
240 Інф довідка п3ч1ст17.pdf
19 березня 2020 12:35
239 Інф довідка п2ч1ст17.pdf
13 березня 2020 09:44
Довідка аналог договори.pdf
12 березня 2020 18:51
Проект договору.pdf
12 березня 2020 18:51
Лист згода.pdf
12 березня 2020 18:51
Інформ довідка ст17.pdf
12 березня 2020 18:51
Довідка п4 ч2 ст6 п1ст 50.pdf
12 березня 2020 18:51
200225 Витяг ЄДР.pdf
12 березня 2020 18:51
191227 Опис статут ПП.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 14:46
Захист довкілля.pdf
12 березня 2020 14:46
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 14:46
Витяг з ЄДРЮОФОГФ 2020.pdf
12 березня 2020 14:46
Проект договору.pdf
12 березня 2020 14:46
свідоцтво_ПДВ.pdf
12 березня 2020 14:46
Статут та Опис.pdf
12 березня 2020 14:46
Наказ.pdf
12 березня 2020 14:46
Лист гарантія ст.17.pdf
12 березня 2020 14:46
Довідка ліцензія п.6.pdf
12 березня 2020 14:46
Довідка ліцензія п.5.pdf
12 березня 2020 14:46
Довідка полігон 6.pdf
12 березня 2020 14:46
Довідка полігон 5.pdf
12 березня 2020 14:46
Довідка контейнери.pdf
12 березня 2020 14:46
Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 14:46
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ПрАТ "Київспецтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 455 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 14:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 12:05
ДУ 4.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:44
ДУ 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:21
ДУ 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:18
ДУ 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 14:28
Договір 1568 с.pdf укладений
13 квітня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1568-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1568-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1568-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 451 410,48
UAH (в тому числі ПДВ 75 235,08 UAH)