Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари по спец рахунку).
Очікувана вартість
3 001,00 UAH
UA-2020-02-25-001432-a ● 32527cdc243843f389510da4c578c89f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління гуманітарної політики |
Код ЄДРПОУ: | 40452816 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Електрометалургів 17/1 |
Контактна особа: |
Матко Вікторія Віталіївна +380955439126 zakypkiprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 3 001,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
В інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109 шт
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари по спец рахунку).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Електрометалургів, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 12:35 |
ІНФОРМАЦІЯ канц ср.doc |
25 лютого 2020 12:35 |
ДОГОВОР НА ТОВАР канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:29
Дата відповіді: 26 лютого 2020 08:15
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
2 694,48
UAH з ПДВ
|
2 634,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
2 944,70
UAH з ПДВ
|
2 689,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 966,00
UAH з ПДВ
|
2 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Девайс |
3 000,95
UAH з ПДВ
|
3 000,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Рішення скасоване |
2 634,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 13:55
|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Відхилено |
2 634,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 13:56
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
2 689,76
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
27 квітня 2020 11:18
|