Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до ПК
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-02-25-001408-c 0554f164b4764a5d89b716a52825d4cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мішаков Олег Володимирович

+380442399372 vsr@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ)
Код ЄДРПОУ: 25836018
Вебсайт: http://meteo.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Контактна особа: Мішаков Олег Володимирович
+380442399372
vsr@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 14:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 14:07
Початок аукціону: 03 березня 2020 13:43
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


При визначені переможця буде надана перевага платникам податку на додану вартість.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:03
ТД Комп_обладн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:35
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ? - Інформуємо, що спроби застосувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. З цього питання є однозначна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України висловлена, наприклад, за результатами розгляду скарги № UA-2016-05-04-000047-c.а2 чи у рішенні АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні не приймаємо.
3-4. Брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Вибір переможця буде здійснено після подання Учасником всієї необхідної інформації, у тому числі марки та виробника запропонованого товару, які відповідають технічним вимогам закупівлі.
Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001408-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 26 лютого 2020 07:38
Вимога
Вимагаю видалити вимогу замовника про надання переваги платникам ПДВ, оскільки я є неплатником ПДВ і бажаю взяти участь в даній закупівлі. Вимога про надання переваги платникам ПДВ - є дискримінаційною, що порушує моє конституційне право на зайняття підприємницькою діяльністю, закріплене ст. 42 Конституції України ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі, яка є обов"язковою для виконання замовником, згідно ст. 2 Закону України Про публічні закупівлі.
До цього ж: яким платникам ПДВ - 0; 7 чи 20% Ви надаєте перевагу?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 09:35
В зв’язку з тим, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, що дозволяє придбати більше товарів та послуг за кошти спеціального фонду та приводить до економії кошті загального фонду (фінансування з бюджету), перевага надається платникам ПДВ.
У випадку визначення переможця не платника ПДВ, в кінцевому випадку призведе до додаткових витрат по сплаті податків і збільшить кінцеву вартість угоди на 20%, що явно не відповідає принципам максимальної економії.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 15 660,00
UAH з ПДВ
15 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 16 596,00
UAH з ПДВ
16 596,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 17 780,00
UAH з ПДВ
17 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОФОРТ" 17 751,23
UAH з ПДВ
17 651,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 18 630,00
UAH з ПДВ
18 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 13:10
Електронний підпис
02 березня 2020 13:08
Статут.pdf
02 березня 2020 13:08
Рішення 2.pdf
02 березня 2020 13:08
Пропозиція.pdf
02 березня 2020 13:08
Лист щодо сертифікації.pdf
02 березня 2020 13:08
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 13:08
Витяг з ЄДРПОУ (31.01.2020).pdf
02 березня 2020 13:08
Баланс 2018.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 13:03
МП Витяг.pdf
02 березня 2020 13:03
МП_Наказ_1.pdf
02 березня 2020 13:03
МП Статут 2018.pdf
02 березня 2020 13:03
МП Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 13:03
МП Виписка.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 13:46
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 13:46
Документи ФОП.rar
02 березня 2020 13:46
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 13:03
витяг офорт 13_02_20.pdf
02 березня 2020 13:03
ofort.zip
02 березня 2020 13:03
сертификация_С_20180101.pdf
02 березня 2020 13:03
інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ПП "ОФОРТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Переможець 15 660,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 12:48

Документи

04 березня 2020 12:47
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
15 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 12:47
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
13 березня 2020 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 610,00 UAH)