Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лічильні прилади
Очікувана вартість
26 100,00 UAH
UA-2020-02-25-001277-a d7f02e3064584bfda963dc2d45136541
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нелля Шахова

+380442343263 nell-dkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26387019
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
Контактна особа: Нелля Шахова
+380442343263
nell-dkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 26 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38410000-2: Лічильні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246 штуки
Лічильні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, Київська область, м.Київ, Терещенківська 23-25/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 38410000-2 — Лічильні прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:14
документація гігрометри.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:26
Дата відповіді: 26 лютого 2020 12:54
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги та еквіваленти розглядати не будемо. Просимо надати товар, який заявлено в документації. ФОП до участі допускаємо та розглядаємо. Пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну.В оновленій пропозиції зобов`яжемо учасника вказати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Яніцький Олександр Валентинович" 20 350,00
UAH з ПДВ
20 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 13:28
тех частина.rar
27 лютого 2020 13:28
цінова.jpg
27 лютого 2020 13:28
гарантія поставки.jpg
27 лютого 2020 13:28
дов.про уч-2020.jpg
27 лютого 2020 13:28
Уставні Яніцький.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Яніцький Олександр Валентинович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Яніцький Олександр Валентинович"
#2755307376
Переможець 20 350,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:31

Документи

28 лютого 2020 12:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Яніцький Олександр Валентинович"
#2755307376
20 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 12:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 12:43
договір лічильні.pdf укладений
06 березня 2020 12:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 350,00
UAH