Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
6 100,00 UAH
UA-2020-02-25-001193-c ● b33c8cb867c54611a8234e15bbfc821a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Саксаганський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23067136 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, вул. Центральна, будинок 8 |
Контактна особа: |
Чемерис Наталія Олександрівна +380973639925 snrc_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 6 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, село Саксагань, вул. Центральна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2020
—
25 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 13:22 |
ДОГОВІР ПОСТАВКи.docx | |
25 лютого 2020 13:22 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:31
Дата відповіді: 26 лютого 2020 08:55
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В п.5.6 тендерної документації вказано : "Будь-які посилання на конкретну марку товару рахувати як "товар, або еквівалент".
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ.
Під поняттям "Очікується вартість з ПДВ" мається на увазі пропозиції з усіма податками і зборами ,включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ.
Під поняттям "Очікується вартість з ПДВ" мається на увазі пропозиції з усіма податками і зборами ,включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
2 704,80
UAH з ПДВ
|
2 704,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
3 330,00
UAH з ПДВ
|
3 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
5 288,40
UAH з ПДВ
|
5 288,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
2 704,80
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 08:51
|
img858.pdf | укладений |
27 березня 2020 08:49
|
img859.pdf | укладений |
27 березня 2020 08:49
|
img860.pdf | укладений |
27 березня 2020 08:49
|
img861.pdf | укладений |
27 березня 2020 08:49
|