Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-02-25-001103-a ● 056bad98b0c54274af7d6f43449b20cb
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415941 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Киев, м.Київ, просп.Алішера Навої, 3 |
Контактна особа: |
Валентина Леонідівна, Наталія Василівна +380445409664,+380445409639 kmdkl2@health.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штуки
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Алішера Навої, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 11:54 |
ОголошенняЛіжка2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2020 07:24
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:07
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасників будемо оцінювати згідно чинного законодавства
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001103-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "КЕДР - ВВ", Код ЄДРПОУ:37357697
Дата подання: 06 березня 2020 16:39
Оскарження рішення замовника
Шановний Замовнику!
Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2020-02-25-001103-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №72 від 06 березня 2020 року за те, що нами була подана довідка про наявність виконання аналогічних договорів, в якій вказано інформацію лише про один договір. До того ж відсутні копії документів, що підтверджують виконання договору в повному обсязі.
Згідно умов тендерної документації не було зазначено, яку кількість договорів необхідно надати.
Згідно інформаційного ресурсу ДП «Прозорро» (PROZORRO Інфобокс): Наявність документально підтвердженого виконання аналогічного договору- один з актуальніших кваліфікаційних критеріїв. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук. На підтвердження виконання договору, нами ПП «Кедр-ВВ» було надано лист-відгук, в якому чітко зазначено назва Замовника, № договору, його сума, та те, що договір виконано в повному обсязі, тобто підтверджує його виконання.
Натомість, при розгляді другого учасника закупівлі ТОВ «М.А.К.А.Р» Ви приймаєте рішення позитивно та визнаєте його переможцем. При детальному розгляді пропозиції ТОВ «М.А.К.А.Р», не встановлена наявність наступних документів:
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб;
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
Нагадуємо про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з тим, що наша пропозиція є найбільш економічно вигідною,
вимагаємо:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-001103-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «М.А.К.А.Р»;
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Розгорнути
Згорнути
Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2020-02-25-001103-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №72 від 06 березня 2020 року за те, що нами була подана довідка про наявність виконання аналогічних договорів, в якій вказано інформацію лише про один договір. До того ж відсутні копії документів, що підтверджують виконання договору в повному обсязі.
Згідно умов тендерної документації не було зазначено, яку кількість договорів необхідно надати.
Згідно інформаційного ресурсу ДП «Прозорро» (PROZORRO Інфобокс): Наявність документально підтвердженого виконання аналогічного договору- один з актуальніших кваліфікаційних критеріїв. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук. На підтвердження виконання договору, нами ПП «Кедр-ВВ» було надано лист-відгук, в якому чітко зазначено назва Замовника, № договору, його сума, та те, що договір виконано в повному обсязі, тобто підтверджує його виконання.
Натомість, при розгляді другого учасника закупівлі ТОВ «М.А.К.А.Р» Ви приймаєте рішення позитивно та визнаєте його переможцем. При детальному розгляді пропозиції ТОВ «М.А.К.А.Р», не встановлена наявність наступних документів:
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб;
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
Нагадуємо про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з тим, що наша пропозиція є найбільш економічно вигідною,
вимагаємо:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-001103-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «М.А.К.А.Р»;
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Курка В.С" |
169 560,00
UAH з ПДВ
|
139,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КЕДР - ВВ" |
153 180,00
UAH з ПДВ
|
142 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М.А.К.А.Р." |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Курка В.С" #2957119437 |
Відхилено |
139,50
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 14:31
|
ПП "КЕДР - ВВ" #37357697 |
Відхилено |
142 499,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 14:36
|
ТОВ "М.А.К.А.Р." #40408971 |
Переможець |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
МАКАР_№30_11.03.20_меблі_159000.pdf | укладений |
11 березня 2020 14:52
|