Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-02-25-001103-a 056bad98b0c54274af7d6f43449b20cb
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Леонідівна, Наталія Василівна

+380445409664
+380445409639
kmdkl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05415941
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Киев, м.Київ, просп.Алішера Навої, 3
Контактна особа: Валентина Леонідівна, Наталія Василівна
+380445409664,+380445409639
kmdkl2@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:14
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штуки
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Алішера Навої, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 11:54
ОголошенняЛіжка2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2020 07:24
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:07
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасників будемо оцінювати згідно чинного законодавства

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001103-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "КЕДР - ВВ", Код ЄДРПОУ:37357697
Дата подання: 06 березня 2020 16:39
Оскарження рішення замовника
Шановний Замовнику!

Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2020-02-25-001103-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №72 від 06 березня 2020 року за те, що нами була подана довідка про наявність виконання аналогічних договорів, в якій вказано інформацію лише про один договір. До того ж відсутні копії документів, що підтверджують виконання договору в повному обсязі.
Згідно умов тендерної документації не було зазначено, яку кількість договорів необхідно надати.
Згідно інформаційного ресурсу ДП «Прозорро» (PROZORRO Інфобокс): Наявність документально підтвердженого виконання аналогічного договору- один з актуальніших кваліфікаційних критеріїв. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук. На підтвердження виконання договору, нами ПП «Кедр-ВВ» було надано лист-відгук, в якому чітко зазначено назва Замовника, № договору, його сума, та те, що договір виконано в повному обсязі, тобто підтверджує його виконання.
Натомість, при розгляді другого учасника закупівлі ТОВ «М.А.К.А.Р» Ви приймаєте рішення позитивно та визнаєте його переможцем. При детальному розгляді пропозиції ТОВ «М.А.К.А.Р», не встановлена наявність наступних документів:
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб;
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.

Нагадуємо про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

В зв’язку з тим, що наша пропозиція є найбільш економічно вигідною,
вимагаємо:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-001103-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «М.А.К.А.Р»;
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

06 березня 2020 16:39
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Курка В.С" 169 560,00
UAH з ПДВ
139,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕДР - ВВ" 153 180,00
UAH з ПДВ
142 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М.А.К.А.Р." 159 000,00
UAH з ПДВ
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 11:50
Електронний підпис
03 березня 2020 11:48
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 11:48
Технічні.pdf
03 березня 2020 11:48
Свідоцтва та витяги.pdf
03 березня 2020 11:48
Проект договору.pdf
03 березня 2020 11:48
Повноваження.pdf
03 березня 2020 11:48
Довідка про працівників.pdf
03 березня 2020 11:48
Довідка про обладнання.pdf
03 березня 2020 11:48
Відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 11:48
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 10:39
гигиена.pdf
02 березня 2020 10:39
Витяг Новий.pdf
02 березня 2020 10:39
Витяг ІПН.pdf
02 березня 2020 10:39
Виписка ТОВ.pdf
02 березня 2020 10:39
Архів.zip
02 березня 2020 10:39
Архів працівники.zip
02 березня 2020 10:39
ТП.pdf
02 березня 2020 10:39
тз.pdf
02 березня 2020 10:39
Протокол зборів.pdf
02 березня 2020 10:39
Працывники.pdf
02 березня 2020 10:39
Накладна до дог746.pdf
02 березня 2020 10:39
мтз.pdf
02 березня 2020 10:39
Ліцензування.pdf
02 березня 2020 10:39
ДОГОВОР ПОСТАВКИ.pdf
02 березня 2020 10:39
договір144_19.pdf
02 березня 2020 10:39
Договір № 746 від 21.11.2019р..pdf
02 березня 2020 10:39
відомості.pdf
02 березня 2020 10:39
аналог дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Курка В.С"

ПП "КЕДР - ВВ"

ТОВ "М.А.К.А.Р."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Курка В.С"
#2957119437
Відхилено 139,50
UAH з ПДВ
06 березня 2020 14:31
ПП "КЕДР - ВВ"
#37357697
Відхилено 142 499,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 14:36
ТОВ "М.А.К.А.Р."
#40408971
Переможець 159 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 14:38

Документи

06 березня 2020 14:29
Пр-л_71_Відхил.Меблі.pdf

Документи

06 березня 2020 14:33
Пр-л_72_Відхил.Меблі.pdf

Документи

06 березня 2020 14:37
Пр-л_73_Меблі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М.А.К.А.Р."
#40408971
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 14:37
Пр-л_73_Меблі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
МАКАР_№30_11.03.20_меблі_159000.pdf укладений
11 березня 2020 14:52