Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт опорного закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня" на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області
Очікувана вартість
3 931 814,00 UAH
UA-2020-02-25-001099-c 93f98af26a614d199aeecfc9ee347491
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лошенюк Ірина Панасівна

0509443403 zaricharada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зарічанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334809
Місцезнаходження: 44740, Україна , Волинська обл., ЗАРІЧАНСЬКА/С.ЗАРІЧЧЯ, вул. Героїв Майдану,2а
Контактна особа: Лошенюк Ірина Панасівна
0509443403
zaricharada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:40
Очікувана вартість: 3 931 814,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 659,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт опорного закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня" на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44740, Україна, Волинська область, ЗАРІЧЧЯ, вул Героїв Майдану,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3 згідно з об’ємами виконаних робіт, але не більше 95% загальної вартості виконаних робіт за договірною ціною. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:13
ТД із змінами.doc
02 березня 2020 16:13
перелік змін.doc
25 лютого 2020 12:58
ТД ЗОШ фасад.doc
02 березня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:13
ТД із змінами.doc
02 березня 2020 16:13
перелік змін.doc
25 лютого 2020 12:58
ТД ЗОШ фасад.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Pоз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 28 лютого 2020 13:53
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:37
Шановний Замовник! При оголошенні закупівлі, її предмет визначено як ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт фасаду опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня» на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області). Для вирішення питання про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, учасник у складі цінової пропозиції надає документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору. За загальним правилом, аналогічними вважаються аналогічним такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Згідно практики АМКУ, до крітерію аналогічності також включається відповідність визначеному предмету закупівлі. Відповідно до «Порядку визначення предмету закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником,зокрема, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Чи буде вважатися аналогічним договір в якому предмет закупівлі було визначено за показником третьої-пятої цифр в межах розділу 45000000-7 Єдиного закупівельного словника, а саме за кодами 45300000-0, 45400000- 1, 45410000-4, 45450000-6, 45452000-0, 45453000-7).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір в якому предмет закупівлі було визначено за показником третьої-пятої цифр в межах розділу 45000000-7 Єдиного закупівельного словника, а саме за кодами 45300000-0, 45400000- 1, 45410000-4, 45450000-6, 45452000-0, 45453000-7) буде вважатись аналогічним

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 13:57
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до вимог п. 4.4. Загальних положень тендерної документації, строк виконання робіт, як умова закупівлі, встановлено до 31 грудня 2020 року. Зазначене означає, що всі роботи згідно технічного завдання Підрядник повинен завершити а Замовник їх прийняти до вказаної дати (п. 18 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668).
У складі цінової пропозиції замовник повинен надати календарний графік виконання робіт.
Одночасно, в п. 4.4. зазначено, що строк виконання робіт визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт. Разом з тим, згідно п. 5.2. проекту договору, «строком закінчення виконання робіт є “___” _________ 2020 року згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток 2). Роботи розпочинаються не пізніше ніж через 10 днів після отримання дозвільних документів на виконання робіт. В разі затримки отримання дозвільних документів або фінансування Робіт строк закінчення виконання робіт переноситься на відповідний термін». Тобто, в укладеному договорі строк виконання робіт може бути змінено, в тому числі – перенесено на невизначений термін.
Формування умов закупівлі у такий спосіб дає підстави для їх неоднозначного тлумачення та створює умови для виникнення порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» в частині невідповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації.
Також, відповідно до п. 4.4. Загальних положень тендерної документації, Сторони при укладенні договору підряду погоджують розподіл коштів на фінансування закупівлі та обсяг взяття взаємних зобов’язань в частині виконання робіт та їх оплати у відповідності до розміру кошторисних призначень Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного бюджетного періоду.Оскільки, відповідно до вимог «Бюджетного Кодексу України», розпорядники бюджетних коштів можуть брати зобов᾿язання лише в межах кошторисних призначень, та враховуючи відсутність посилань у тендерный документації на невідповідність (недостатність) таких призначень Замовника на 2020 рік очікуваній вартості закупівлі, то погодження взаємних зобов᾿язаннь щодо виконання робіт може стосуватися лише етапів виконання робіт (в частині обсягів та термінів виконання) в межах встановленого строку до 31.12.2020 р. відповідно до асигнувань (в частині обсягів та термінів надходження) , які в свою чергу. Пов᾿язувати обсяги і термін виконання робіт з розміром кошторисних призначень Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного бюджетного періоду можливо лише у випадку їх недостатньості на 2020 рік у порівнянні з очікуваною вартість закупівлі. Але в такому випадку є безпідставним встановлення строку виконання робіт 31.12.2020 р.
Таким чином, виконати умову пп. 4.4, що наведена у такому форматі практично неможливо.
З огляду на вище викладене, вимагаємо внести зміни до умов закупівлі в частині приведення текстовної частини тендерної документації та додатків до неї до формату, який робить відповідні вимоги замовника чіткими та зрозумілими та унеможливлюють їх неоднозначне тлумачення як учасником так і замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:22
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 13:58
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до вимог п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні надаватись на бланку учасника,…». Зазначена вимога не відповідає вимогам законодавства, оскільки наявність фірмового бланку не є обов᾿язковим документом, що утворюється у діяльності суб᾿єкта господарювання. Також дана вимога протирічить іншим вимогам, визначеним замовником в тексті тендерної документації та додатках до неї щодо оформлення окремих документів на бланку учасника лише за його наявності.
Згідно п. 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку 5 до цієї тендерної документації) та ввести об’єкт в експлуатацію. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень.»
Зазначена вимога є незаконною, оскільки ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не передбачено врахування витрат на введення об᾿єкту в експлуатацію до складу вартості робіт, що виконуються підрядником. Крім того, відповідно до законодавства (постаноап КМ України № 461 від 13.04.2011 р.) повноваження щодо введення об᾿єкта в експлуатацію віднесені до компетенції замовника.
Відповідно до п.3 таблиці «Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції:», від учасника вимагається надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно законодавства (з актуальними даними на дату подання).
Зазначена вимога є незаконною, оскільки відомості, які вносяться до вказаного Витягу, знаходяться у вільному доступі у відповідному реєстрі що є відкритим.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:23
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 13:59
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
У додатку 4 до тендерної документації замовником наведено проект договору на закупівлю (далі – договір).
Аналіз змісту вказаного документу дозволяє дійти висновків про наявність в ньому окремих умов та положень, що не відповідають вимогам чинного законодавства, а відповідно є незаконними.
Відповідно до п. 1.1. договору, «Підрядник зобов’язується виконати будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня» на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (далі – «Роботи») відповідно до проектно-кошторисної документації та передати об’єкт Замовнику по акту готовності об’єкта до експлуатації, …»
Зазначена умова договору є незаконною, оскільки, за своїм призначенням акт готовності об’єкта до експлуатації (Додаток 9 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (затверджено постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 8 вересня 2015 р. № 750)) не є документом що пітверджує операцію по прийманю-передачі ою᾿єкту будівництва або результатів робіт.
Згідно п. 24 вказаного Порядку, замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронний кабінет до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката за формою, наведеною у додатку 8 до цього Порядку, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації за формою згідно з додатком 9до цього Порядку. Тобто, обов᾿зок щодо складання акта готовності об’єкта до експлуатації законодавством покладено на замовника будівництва.
Крім того, відповідно до п. 91 нормативного акту «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668), передача виконаних робіт (об'єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи.
Відповідно до п. 2.3. договору, «Сума бюджетних призначень на виконання Робіт на 2020 рік становить _________ грн.», тобто є невизначеною. Зазначена умова не узгоджується із встановленим строком завершення робіт 31.12.2020 р. та умовами п. 4.4. Загальних положень тендерної документації.
Пунктом 2.6. договору встановлено, що Договірна ціна є приблизною (динамічною) і може змінюватись протягом всього строку виконання робіт при зміні норм законодавства у період будівництва, які впливають на вартість будівництва, обсяги робіт, зміни умов робіт, уточнення загальновиробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни і зміни характеру робіт.
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, відмінність між твердою та дінамічною договірною ціною полягає в тому, що тверда ціна може уточнюватися лише в окремо визначених випадках, а динамічна – без обмежень на протязі всього часу будівництва. За змістом п. 6.2 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, наслідком уточнення ціни може бути як її зменшення, так і збільшення.
Таким чином, встановлення обмежень щодо можливості корегування динамічної договірної ціни (фактично складових кошторису) лише в бік її зменшення не грунтується на вимогах законодавства.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:17
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 14:02
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
У додатку 4 до тендерної документації замовником наведено проект договору на закупівлю (далі – договір).
Аналіз змісту вказаного документу дозволяє дійти висновків про наявність в ньому окремих умов та положень, що не відповідають вимогам чинного законодавства, а відповідно є незаконними.
Відповідно до п.п. 3.1., 3.2 договору, «Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3 згідно з об’ємами виконаних робіт, але не більше 95% загальної вартості виконаних робіт за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.»
Зазначена умова договору є незаконною з огляду на наступне.
Можливість здійснення оплати виконаних робіт у наведений вище спосіб передбачена п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва (затверджено Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764).
Проте, відповідно до п. 2 вказаного Порядку, під терміном капітальне будівництво розуміється процес створення нових, а також розширення, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, об'єктів виробничого і невиробничого призначення, пускових комплексів (з урахуванням проектних робіт, проведення торгів (тендерів) у будівництві, консервації, розконсервації об'єктів, утримання дирекцій підприємств, що будуються, а також придбання технологічного обладнання, що не входить до кошторису об'єктів).
Крім того, у п. 5 зазначеного положення міститься пряма заборона щодо спрямовування державних капітальних вкладень на проведення усіх видів ремонтних робіт.
Таким чином, дія норм Порядку №1764 не розповсюджується на порядок оплати робіт,зокрема, з капітального ремонту об’єкта будівництва.

Відповідно до п. 102 нормативного акту «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668), У разі виконання робіт із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств питання розрахунків за
виконані роботи (надання авансу, проміжні розрахунки, строки платежів тощо) визначаються договором підряду з дотриманням вимог актів законодавства, що регулюють ці питання.
З огляду на вимоги ст. 19 Конституції України, та відсутність законодавчо визначених підстав, встановлення наведених вище вимог не відповідає чинному законодавству.

На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:25
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 14:02
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
У додатку 4 до тендерної документації замовником наведено проект договору на закупівлю (далі – договір).
Аналіз змісту вказаного документу дозволяє дійти висновків про наявність в ньому окремих умов та положень, що не відповідають вимогам чинного законодавства, а відповідно є незаконними.
Відповідно до п. 4.1 договору, замовнику надано право узгоджувати перелік субпідрядників, що залучаються Підрядником, і відхиляти залучення фінансово неспроможних виконавців, виконавців, які здійснюють роботи з недотриманням діючих державних стандартів, та виконавців, що здійснюють роботи неякісно, та які не мають відповідних дозволів на виконання робіт.
Згідно п. 4.6 договору, підрядник зобов’язаний за письмовою згодою Замовника залучати для виконання умов Договору субпідрядні організації, що мають відповідні повноваження, встановлені чинним законодавством на будівельні, монтажні, інженерно-вишукувальні роботи.
Зазначені умови договору є незаконними оскільки:
- залучення до виконання робіт субпідрядників є правом. а не обов’язком Підрядника.
- Згідно із ст. 838 ЦК України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
- Генеральний підрядник у порядку, встановленому договором підряду, погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. Замовник може відмовити у такому погодженні з письмовим обгрунтуванням свого рішення. Генеральний підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників на конкурсній основі, у тому числі за результатами проведення торгів. В такому разі у договорі підряду може передбачатися участь замовника у визначенні переможця торгів (п.п. 63, 64 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668).
Зазначене свідчить про те, замовнику надано право погоджувати лише питання про залучення чи не залучення субпідрядників до виконання робіт. Впливати на вибір самого субпідрядника замовник може лише у разі обрання його підрядником на конкурсній основі. Але у будь-якому випадку, право підрядника на залучення субпідрядників не може бути трансформовано в його обов’язок.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:21
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 14:05
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
У додатку 4 до тендерної документації замовником наведено проект договору на закупівлю (далі – договір).
Аналіз змісту вказаного документу дозволяє дійти висновків про наявність в ньому окремих умов та положень, що не відповідають вимогам чинного законодавства, а відповідно є незаконними.
Відповідно до п. 4.6 договору, на підрядника покладається обов’язок забезпечити охорону будівельного майданчика до моменту здачі об’єкта в експлуатацію, та передачу об’єкту на баланс експлуатуючій організації.
Зазначена умова є незаконною, оскільки підрядник передає замовнику лише результати виконаних робіт.
Обов’язок підрядника щодо забезпечення ведення бухгалтерського обліку стосовно об’єкта будівництва (зокрема, передачі, прийняття на баланс) чинним законодавством не передбачено.
Так само незаконною є умова щодо здійснення охорони будівельного майданчика до визначеного договором моменту, оскільки такий обов’язок припиняється з моменту приймання результатів робі замовником. Момент прийняття об’єкту в експлуатацію є фактом за який замовник не відповідає.
Аналогічне стосується умов, зазначених в п.п. 6.1., 10.2 договору.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:20
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 14:07
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
У додатку 4 до тендерної документації замовником наведено проект договору на закупівлю (далі – договір).
Аналіз змісту вказаного документу дозволяє дійти висновків про наявність в ньому окремих умов та положень, що не відповідають вимогам чинного законодавства, а відповідно є незаконними.
Відповідно до п. 6.5 договору, Підрядник зобов’язаний звільнити будівельний майданчик після завершення будівельних робіт (очистити від сміття, непотрібних матеріальних ресурсів, тимчасових споруд, приміщень, тощо) та відновити благоустрій території будівництва.
Умова що відновлення благоустрою підлягає коректуванню в частині визначення обсягу такого відновлення, що пов'язаний із необхідністю виконання робіт. Оскільки, нанесення шкоди окремим елементам благоустрою випливає із характеру робіт, передбачених технічним завданням замовника, то і роботи по їх відновленню повинні бути внесені до загального обсягу робіт, або визначально визнані непередбачуваними роботами з можливістю подальшого коригування відповідних витрат замовника.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства, або провести їх коригування з метою приведення до таких вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:24
внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 28 лютого 2020 14:07
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
У додатку 4 до тендерної документації замовником наведено проект договору на закупівлю (далі – договір).
Аналіз змісту вказаного документу дозволяє дійти висновків про наявність в ньому окремих умов та положень, що не відповідають вимогам чинного законодавства, а відповідно є незаконними.
Відповідно до п. 6.5 договору, при наявності суттєвих недоліків на одному з етапів робіт, які ведуть до неможливості виконання робіт, визначених Договором згідно з вимогами діючого законодавства, будівельних норм, стандартів, інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, проектно-кошторисної, технічної та іншої документації, Замовник має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку без оплати виконаних Підрядником робіт.
Зазначена умова підлягає корегуванню в частині визначення обсягу робіт, що не підлягають оплаті у визначеному випадку, а саме робіт що мають суттєві недоліки, а не будь-яких робіт, виконаних підрядником.
Згідно п. 7.11 договору, Підрядник зобов’язаний надавати Замовнику необхідну допомогу під час проведення ним перевірок якості виконаних робіт, матеріалів та устаткування, в тому числі надавати необхідну інформацію, документи, устаткування, робочу силу тощо. Під час проведення, на вимогу Замовника, повторних перевірок і випробувань, додаткові витрати на їх здійснення у разі виявлення невідповідності робіт, матеріалів устаткування нормативним вимогам або у разі несвоєчасності запрошення Замовника Підрядником для участі в поточних перевірках і випробуваннях, будуть відшкодовуватись за рахунок Підрядника.
Умова щодо покладання на підрядника обов’язку запрошувати замовника до участі у поточних перевірках і випробуваннях (за відсутності чіткого визначення змісту застосованих термінів) є незаконною, оскільки по суті вказані питання є складовою системи внутрішнього контролю підрядника. При цьому, вказаний контроль стосовно матеріалів не обов’язково здійснюється безпосередньо в місці їх застосування. З іншого боку, замовник має право контролювати якість застосованих матеріалів та устаткування та обов’язок контролювати якість виконаних робіт.
Таким чином, покладання зазначеного вище обов’язку на підрядника є незаконним втручанням в компетенцію замовника та перевищенням компетенції замовника.
Відповідно до п. 4.8 договору, Підрядник щомісяця надає довідку про фактичне використання загальновиробничих та адміністративних витрат при здійсненні робіт на об’єкті будівництва.
Зазначена умова є незаконною, оскільки:
- така форма звітності не передбачена чинним законодавством
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено виключний перелік випадків коли підрядник зобов’язаний надавати замовнику документальне підтвердження чи обґрунтування понесених витрат та встановлено їх види. Зокрема, таке обґрунтування здійснюється під час погодження договірної ціни, а підтвердження при обґрунтуванні ціни фактично виконаних робіт або етапу робіт
- Загальновиробничі та адміністративні витрати є розрахунковою величиною. Як правило мають розподілену та нерозподілену складову і не віднесені до категорії прямих витрат, що є предметом підтвердження

На підставі викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені положення, що не відповідають вимогам законодавства, або провести їх коригування з метою приведення до таких вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 16:19
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.b9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 18 березня 2020 13:07
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі
Відповідно до рішення Замовника (Зарічанська сільська рада), яке оформлене «Протоколом визначення переможця через систему електронних закупівель PROZORO» від 16.03.2020 р., ТОВ ВП "Теодоліт" визнано переможцем у закупівлі «Капітальний ремонт опорного закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня" на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (UA-2020-02-25-001099-c).
Вважаємо, що вказане рішення Замовника прийнято з порушенням вимог Закону України.»Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно розділу 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
- не еспроможність учасника подати всю інформацію, яка вимагається тендерною документацією, або надання в складі тендерної пропозиції інформації, що не відповідає вимогам документації, приведуть до відхилення такої пропозиції,
- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів,
- документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки (у разі її використання),
З документів тендерної пропозиції, наданих Учасником ТОВ ВП "Теодоліт» вбачається, що наведені вище вимоги останнім не отримані, або грубо порушені.
Так, відповідно до наданих документів учасником, уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції визначено директора ТОВ ВП "Теодоліт» Гоїн Ларису Адамовну (Інформаційна довідка, щодо осіб , які мають право підписувати документи цінової пропозиції та укладати договори). В складі документів також надано копію паспорта гр. Гоїн Л.А. з зразком особистого підпису. Такий самий підпис присутній на наданій копії аналогічного договору, укладеного між ТОВ ВП "Теодоліт» та відділом освіти, культури та туризму, сім᾿ї і молоді Судововишнянської міської ради Львівської області від 25.07.2018 р., на акті ф. КБ-2в та довідці ф. КБ-3 за вересень 2018 р., на акті ф. КБ-2в та довідці ф. КБ-3 за листопад 2019 р. до іншого договору підряду № 952 від 8.11.2018 р. з ідентефікацією як підпис директора ТОВ ВП "Теодоліт» Гоїн Л.А.
Разом з тим, на документах поданої тендерної пропозиції присутній інший за формою відтворення підпис, який не співпадає з дійсним піднисом директора ТОВ ВП "Теодоліт» Гоїн Л.А.
Огляд наданої в складі тендерної пропозиції копії Статуту ТОВ ВП "Теодоліт» (в частині засвідчення нотаріусом справжності підписів осіб, що його підписали), дозволяє однозначно визначити, що документи тендерної пропозиції були підписані, а надані копії документів посвідчені гр. Гоїн Ігорем Теодоровичем, який входить до складу засновників ТОВ ВП "Теодоліт».
Таким чином, підписання документів тендерної пропозиції іншою особою, яка таких повноважень не мала, є свідомим порушенням Учасником вимог тендерної документації.
З іншого боку, оскільки пені документи тендерної пропозиції є офіційною офертою, то як правочин, такі дії з юридичної точки зору є нікчемними і не мають жодних правових наслідків.
Той факт, що гр. Гоїн І.Т. є одним із засновників товариства та перебуває у родинних стосунках з його директором не впливає на зміст допущеного порушення, оскільки умови щодо порядку підписання документів тендерної пропозиції однозначно встановлені Замовником і не допускають множинного тлумачення.
Навпаки, зазначене може свідчити про формальне виконання директором своїх обов᾿язків, а відтак певною мірою характеризує учасника з точки зору кваліфікаційних вимог.
Крім того, мають місце і інші порушення вимог тендерної документації збоку учасника ТОВ ВП "Теодоліт»:
- у складі розрахунку договірної ціни не надано пояснювальну записку, що передбачено п. 6 роділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що унеможливлює перевірку замовником дотримання учасником вимог про застосування державних розцінок та коефіцієнтів,
- у складі розрахунку договірної ціни не надано календарного графіку виконання робіт (розділеного по основних видах робіт, виконаного згідно з додатком Л, форми Л.1, ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”).
- документи, що вимагаються цією тендерною документацією, що передбачено п. 6 роділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
- у складі розрахунку договірної ціни не надано розрахунку заробітної плати
- при розрахунку договірної ціни, учасником не дотримано обмежень щодо орієнтовного розміру кошторисної заробітної плати 9200,00 грн., що передбачено п. 6 роділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
- договірна ціна (розрахунок та інші документи) взагалі не мають підписів та печатки
- відсутнє підтвердження повноважень директора ТОВ ВП "Теодоліт» на вчинення дій щодо укладання договорів на суму, що перевищує 1000000,00 грн. (обмеження на вчинення таких дій передбачені п. 3.1.3. Статуту Товариства
- не надано код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, нова редакція Статуту затверджена у 2019 р. (п. 2 розділу «інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції» додатку 3 до Тендерної документації)
- не дотримано вимогу Замовника щодо розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель документів тендерної пропозицій у сканованому кольоровому вигляді у форматі pdf або jpg. (розрахунок договірної ціни).

Наведені вище порушення не можуть бути кваліфіковані, як несуттєві, оскільки безпосередньо впливають на зміст тендерної пропозиції..
Таким чином, не прийняття Замовником рішення щодо відхилення пропозиції Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а також у зв’язку з наявністю фактів зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі є порушенням вимог ч. 7 ст. 28 та п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

За наведених обставин, вимагаємо рішення про визначення ТОВ ВП "Теодоліт" переможцем у закупівлі «Капітальний ремонт опорного закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня" на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (UA-2020-02-25-001099-c) – скасувати, повернути процедуру на етап кваліфікації учасників та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВП "Теодоліт", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Також повідомляємо про наявність порушень порядку проведення закупівлі в частині оформлення рішення про визначення переможця закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Наявне в системі електронних закупівель відповідне рішення вказаним вимогам не відповідає.
Зазначене є окремою підставою для скасування протоколу визначення переможця через систему електронних закупівель PROZORO» від 16.03.2020 р., оскільки, з технічних підстав провести коригуввання вказаного документу неможливо.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.b10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД", Код ЄДРПОУ:41255327
Дата подання: 19 березня 2020 08:50
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі
Шановний Замовнику! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт" та ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" (Учасник), у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.

Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт":
1. Щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, повідомляємо, що Учасником подана довідка з трьома договорами, Договорів та останні форми КБ-3. На жаль, копії Договорів подані без додатків, які є невід'ємною частиною Договору, а відтак Учасник подав копії Договорів не в повній мірі, адже в договорах чітко вказано, що додатки є невід'ємною частиною договору. Дане порушення виявлено у всіх трьох договорах, які зазначені в довідці №4 від 10.03.2020;
2. Щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником подана довідка з переліком основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі. Згідно довідки п. 1 та 6 орендуються Учасником. Пункт 6 довідки підтверджений копією Договору 060/21, по пункту 1 відсутні підтверджуючі документи оренди, чим порушено умови тендерної документації.
3. Умовами тендерної документації, Додатком 3 було передбачено надання “діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2016 року, Учасник повинен надати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)”.
Натомість, в пропозиції учасника відсутній документ “код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)” хоча Статут реєструвався після 01.01.2016 року .
Враховуючи умови тендерної документації, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі України”, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією, та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Також звертаємо вашу увагу на пропозицію ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", адже вважаємо, що вона також не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерною документацією, а також тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
1. Щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником подана довідка з переліком основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі. Згідно довідки п. 1-5 орендуються Учасником. Пункти 1,2,4,5 довідки підтверджені копіями Договорів №02119 та №5, по пункту 3 (Бульдозер ДТ75) відсутні підтверджуючи документи оренди, чим порушено умови тендерної документації.

Крім того, ставить під сумнів, чинність договорів оренди транспортного засобу № 02119 від 02.12.2019 року та договір №5 від 05.02.2020 року, адже в договорах відсутній розмір орендної плати. Істотними умовами договору оренди (ч. 1 ст. 284 ГКУ та ст. 286 ГКУ) є орендна плата з урахуванням її індексації. Незаповнений пункт 5.1. Договорів ( № 02119 від 02.12.2019 року та договір №5 від 05.02.2020 рок) може свідчити про недосягнення домовленостей по даному пункту.
А відтак, визначення договору як не укладеного може мати місце на стадії укладення договору в разі, якщо сторони не досягли згоди з усіх його істотних умов, а не за наслідками виконання договору сторонами.
Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 25 червня 2011 р. у справі № 3-58гс11.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України “Про публічні закупівлі”, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.

У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми змушені буде повідомити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про виявлені нами порушення.
Також залишаємо за собою право оскарження процедур закупівлі UA-2020-02-25-001099-c до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 23 березня 2020 16:39
Вимога на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПОГ «Святобор Л»
Відповідно до рішення Замовника , яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету Зарічанської сільської ради від 19.03.2020 р., тендерна пропозиція ПОГ «Святобор Л» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що вказане рішення Замовника прийнято з порушенням вимог Закону України.»Про публічні закупівлі».

Як вбачається з тексту протоколу засідання тендерного комітету Зарічанської сільської ради від 19.03.2020 р., на порядок денний було винесено два питання – розгляд скарги ТОВ «Волиньекобуд» та про скасування рішення від 16.03.2020 р. про визначення переможця закупівлі.
Питання щодо розгляду пропозицій інших учасників у порядку денному не було.
Разом з тим, зміст протоколу свідчить про те, що крім зазначених питань були розглянуті і інші.
При цьому замовником було порушено встановлений Законом порядок проведення закупівлі.
Отримавши вимогу щодо рішення про обрання переможця закупівлі, замовник зобов᾿язаний був її розглянути, прийняти рішення щодо вимоги та оприлюднити його через інтерфейс електронної системи закупівель. У разі, якщо прийнято рішення про задоволення вимоги, замовником приймається рішення щодо скасування попереднього рішення про обрання переможця, після чого закупівля повертається на етап кваліфікації та замовник повторно розглядає тендерні пропозиції учасників, починаючи з першої.
Всупереч цьому. Замовником спочатку була розглянута повторно та відхилена пропозиція учасника –переможця і лише після цього скасовано рішення щодо обрання переможця.
При цьому, рішення щодо вимоги, поданої ТОВ «Волиньекобуд» прийнято не було.
Крім того, голова тендерного комітету ввів інших його членів в оману повідомивши останнім недостовірну інформацію щодо отриманих вимог та учасників, що їх надали.
Зазначене, зокрема, стосується вимоги від 18.03.2020 р., яка була подана ПОГ «Святобор Л», а не ТОВ «Волиньекобуд».
Внаслідок цього, вимога ПОГ «Святобор Л» розглянута не була та відповідь не оприлюднена, що є порушенням ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
При розгляді тендерної пропозиції ПОГ «Святобор Л», замовник посилається на відомості, що містяться у скарзі ТОВ «Волиньекобуд» від 19.03.2020 р.
Слід заначити, що ТОВ «Волиньекобуд», зверталося до замовника з вимогою, а не зі скаргою. Крім того, чинне законодавство з питань публічних закупівель не передбачає можливості учасникам через систему подачі вимог доводити до замовника свою оцінку тендерних пропозицій інших учасників, крім учасника-переможця. На час подачі вказаної вимоги (19.03.2020 р), ПОГ «Святобор Л» не було визначено переможцем закупівлі. У зв᾿язку з цим, замовник не мав права приймати до уваги , а тим більш посилатися на неї, як підставу для прийняття рішення від іншого учасника.
За змістом обгрунтування, наведеного замовником, ПОГ «Святобор Л» «не надав договір оренди на бульдозер ДТ-7» відомості про який надані учасником у відповідній довідці.
По- перше, учасник не надавав відомості про «бульдозер ДТ-7». Техніки з такою назвою не існує в природі.
По –друге, тендерною документацією було передбачено надання довідки з переліком машин та механізмів, які необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі.
При цьому учаснику не заборонено надавати і будь-яку іншу інформацію, але правила обов᾿язковості в даному випадку, розповсюджуються лише на ті відомості (щодо форми надання та обсягу), які визначив замовник.
Згідно підсумкової відомості ресурсів, для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі бульдозер не потрібен.
Відповідно до цього, наявність чи відсутність документів, що підтверджують його наявність у часника значення не має. А в учасника відсутній обов᾿язок щодо надання відповідних підтверджень.
Також, згідно вказаного протоколу, пропозиція ПОГ «Святобор Л» відхилена не була, але в системі електронних закупівель напроти найменування учасника ПОГ «Святобор Л» міститься відмітка – дискваліфіковано. Проте в протоколі міститься запис, що «пропозиція до оцінки та визначення переможця допущена не була». Вбачається, що відхилення у такий спосіб пропозиції учасника не відповідає вимогам закону, оскільки її оцінка проведена в ході аукціону, а процедура допуску до визначення переможця в Законі відсутня.
Виходячи з того, що інших підстав для відхилення пропозиції ПОГ «Святобор Л» у відповідному розлілі протоколу замовником не наведено, проте в іншій його частині наведена інформаціяТОВ «Волиньекобуд» стосовно можливості визнання договорів оренди неукладеними у зв᾿язку з відсутністю інформації щодо ціни оренди.
Дійсно така можливість існує у разі виникнення спору між сторонами щодо умов даного договору. Будь-яких відомостей про наявність такого спору а ні замовнико. А ні учасником, що подав вимогу – не наведено. Додатково повідомляємо, що згідно роз᾿яснень з цього приводу, наданих Верховним судом україни, такі договори за певних обставин також можуть визнаватися договорами про наміри.
Відповідно до примітки до форми відповідної довідки, «в разі оренди машин, механізмів, техніки та обладнання в складі пропозиції надаються копії договорів оренди або договорів про наміри».
Таким чином, підстав для визнання навденої вище обставини порушенням вимог тендерної документації – також немає.
За наведених обставин вимагаємо рішення тендерного комітету Зарічанської сільської ради від 19.03.2020 р. про дискваліфікацію учасника ПОГ «Святобор Л» - скасувати та провести етап кваліфікації повторно.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001099-c.b11
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 23 березня 2020 16:33
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі
Відповідно до рішення Замовника , яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету Зарічанської сільської ради від 19.03.2020 р., ТОВ "Волиньекобуд" визнано переможцем у закупівлі «Капітальний ремонт опорного закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня" на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (UA-2020-02-25-001099-c).
Вважаємо, що вказане рішення Замовника прийнято з порушенням вимог Закону України.»Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно розділу 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не еспроможність учасника подати всю інформацію, яка вимагається тендерною документацією, або надання в складі тендерної пропозиції інформації, що не відповідає вимогам документації, приведуть до відхилення такої пропозиції.
Частиною 7 ст. 28 Закону України «про публічні закупівлі» встановлено, що у разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до п. 6 роділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, при визначенні вартості об’єкта будівництва, не перевищує 9200,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Всупереч наведеному, в складі тендерної пропозиції ТОВ "Волиньекобуд" надано відповідний розрахунок (файл «Розрахунок заробітної плати») згідно якого, розмір кошторисної заробітної плати, при визначенні вартості об’єкта будівництва становить 10774,04 грн.
Таким чином, учасником в складі тендерної пропозиції надана інформації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Зп наведених обставин та відповідно до порядку, встановленого Замовником у тендкрній документації, тендерна пропозиція ТОВ "Волиньекобуд" підлягає безумовному відхиленню.
Крім того, мають місце і інші порушення вимог тендерної документації збоку учасника ТОВ "Волиньекобуд":
- В довідці про наявність працівників робочих професій не надані відомості про досвід роботи на посаді,
- не надано код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, нова редакція Статуту затверджена у 2019 р. (п. 2 розділу «інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції» додатку 3 до Тендерної документації)
- відсутнє підтвердження повноважень директора ТОВ "Волиньекобуд" на вчинення дій щодо укладання договору на суму, що перевищує суму 50% чистих активів товариства за останній квартал (обмеження на вчинення таких дій передбачені Статутом Товариства) або пояснення учасника про відсутність необхідності такого підтвердження
- довідка про наявність працівників ІТС містить недостовірну інформацію про досвід їх роботи та досвід роботи на посаді. Зазначений висновок випливає з того, що ідентичні за змістом (стосовно конкретних показників) довідки без будь-яких змін надавалися учасником при проведенні інших процедур закупівлв у травні та листопаді 2019 року (UA-2019-11-08-002905-b, UA-2019-08-05-002386-b). Є цілком очевидним, що з часом показники стажу у одних тих самих осіб повинні змінюватися. Також наведене може породжувати сумніви про фактичне працевлаштування вказаних працівників на підприємстві.

Наведені вище порушення не можуть бути кваліфіковані, як несуттєві, оскільки безпосередньо впливають на зміст тендерної пропозиції..
Таким чином, не прийняття Замовником рішення щодо відхилення пропозиції Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а також у зв’язку з наявністю фактів зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі є порушенням вимог ч. 7 ст. 28 та п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

За наведених обставин, вимагаємо рішення про визначення ТОВ "Волиньекобуд" переможцем у закупівлі «Капітальний ремонт опорного закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня" на вул. Шкільна,40 в с. Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (UA-2020-02-25-001099-c) – скасувати, повернути процедуру на етап кваліфікації учасників та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Волиньекобуд" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

02 березня 2020 16:22
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:23
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:17
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:25
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:21
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:20
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:24
перелік змін.doc

Документи

02 березня 2020 16:19
перелік змін.doc

Документи подані скаржником

19 березня 2020 08:50
вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт" 2 499 857,00
UAH з ПДВ
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" 2 752 262,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "РАЙ-БУД" 2 748 236,40
UAH з ПДВ
2 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "МОЛРЕММАШ" 2 888 575,00
UAH з ПДВ
2 391 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 3 074 774,70
UAH з ПДВ
2 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМ-Рембуд 3 179 058,77
UAH з ПДВ
2 392 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 2 983 855,88
UAH з ПДВ
2 586 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова Аркада" 3 229 531,20
UAH з ПДВ
2 980 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тепломодерн" 3 342 040,00
UAH з ПДВ
3 342 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 12:25
цінова пропозиція
13 березня 2020 12:21
Електронний підпис
13 березня 2020 12:18
кошторис
13 березня 2020 12:18
цінова пропозиція
10 березня 2020 16:19
Електронний підпис
10 березня 2020 16:06
ВПВ17.rar
10 березня 2020 16:06
ІД.rar
10 березня 2020 16:06
КК1.rar
10 березня 2020 16:06
Технічна частина.rar

Публічні документи

10 березня 2020 16:58
Електронний підпис
10 березня 2020 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 16:51
Оригінал Статута.pdf
10 березня 2020 16:51
Календарний графік.pdf
10 березня 2020 16:51
Довідка працівників ІТР.pdf
10 березня 2020 16:51
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 16:51
37.imd

Публічні документи

11 березня 2020 11:03
Електронний підпис
11 березня 2020 11:00
Тендерна пропозиція.PDF
11 березня 2020 11:00
статут РАЙ.pdf
11 березня 2020 11:00
Статут код доступу.PDF
11 березня 2020 11:00
Розрахунок адмінвитрат.PDF
11 березня 2020 11:00
Проект договору.PDF
11 березня 2020 11:00
Пояснювальна записка.PDF
11 березня 2020 11:00
Наказ про призначення.PDF
11 березня 2020 11:00
Локальний кошторис.PDF
11 березня 2020 11:00
Лист-згода.PDF
11 березня 2020 11:00
Договірна ціна.PDF
11 березня 2020 11:00
Договір оренди техніки.PDF
11 березня 2020 11:00
Довідка субпідрядник.PDF
11 березня 2020 11:00
Довідка складські.PDF
11 березня 2020 11:00
Довідка про працівників.PDF
11 березня 2020 11:00
Довідка обладнання.PDF
11 березня 2020 11:00
Довідка захист довкілля.PDF
11 березня 2020 11:00
відсут.підстав.pdf
11 березня 2020 11:00
Відомість ресурсів.PDF
11 березня 2020 11:00
витяг 11.03.2020.pdf
11 березня 2020 11:00
аналог.роботи.pdf
11 березня 2020 11:00
акт Світязь.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 10:52
Електронний підпис
11 березня 2020 10:50
проект договору.pdf
11 березня 2020 10:50
121.imd
11 березня 2020 10:50
технічна частина.rar
11 березня 2020 10:50
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 10:50
інші документи.rar
11 березня 2020 10:50
відповідність учасника.pdf
11 березня 2020 10:50
кваліфікація учасника.rar

Публічні документи

11 березня 2020 10:42
Електронний підпис
11 березня 2020 10:39
261.imd
11 березня 2020 10:39
виписка ЄДР.PDF
11 березня 2020 10:39
локальний кошторис.PDF
11 березня 2020 10:39
проект договору.PDF
11 березня 2020 10:39
ліцензії _копія_.PDF
11 березня 2020 10:39
протокол до статуту.PDF
11 березня 2020 10:39
пояснювальна записка.PDF
11 березня 2020 10:39
опис документів.PDF
11 березня 2020 10:39
відомості про учасника.PDF
11 березня 2020 10:39
дозволи _копія_.PDF
11 березня 2020 10:39
сканкопія статуту.PDF
11 березня 2020 10:39
договірна ціна.PDF
11 березня 2020 10:39
довідка платника ПДВ.PDF
11 березня 2020 10:39
тендерна пропозиція.PDF
11 березня 2020 10:39
витяг _копія_.PDF
11 березня 2020 10:39
ліцензія _оригінал_.PDF
11 березня 2020 10:39
статут копія.PDF
11 березня 2020 10:39
протокол.PDF

Публічні документи

11 березня 2020 13:23
Електронний підпис
11 березня 2020 13:21
Аналогічні договори.pdf
11 березня 2020 13:21
Календарний графік.pdf
11 березня 2020 13:21
Лист згода.pdf
11 березня 2020 13:21
Вiдомостi_nbsp_з_nbsp_EДРПОУ.pdf
11 березня 2020 13:21
Кб3.pdf
11 березня 2020 13:21
Довідка працівники ІТР.pdf
11 березня 2020 13:21
Паспорт Директора.pdf
11 березня 2020 13:21
Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 13:21
КБ-2-1.pdf
11 березня 2020 13:21
Договір підряду проект.pdf
11 березня 2020 13:21
КБ-2.pdf
11 березня 2020 13:21
242.imd

Публічні документи

11 березня 2020 12:08
Електронний підпис
11 березня 2020 12:06
Довідки ст. 17 Закону.pdf
10 березня 2020 20:52
Проект договору.pdf
10 березня 2020 18:09
Аналогічне виконання.pdf
10 березня 2020 18:09
Довідка про субпідряд.pdf
10 березня 2020 18:08
Захист довкілля.pdf
10 березня 2020 18:08
Паспорт.pdf
10 березня 2020 18:08
Документ_ЄДР_1006339098 (1).zip
10 березня 2020 18:08
Свiдоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2020 18:08
Ліцензія.pdf
10 березня 2020 18:08
Наказ_ рішення_ контракт.pdf
10 березня 2020 18:08
Статут.pdf
10 березня 2020 18:08
Лист-згода.pdf
10 березня 2020 18:08
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 10:44
445.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт"

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л"

ТзОВ "РАЙ-БУД"

Підприємство "МОЛРЕММАШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ СМ-Рембуд

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

ПП "Нова Аркада"

ТОВ "Тепломодерн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт"
#20794108
Рішення скасоване 2 299 999,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:38
ТОВ ТзОВ ВП "Теодоліт"
#20794108
Відхилено 2 299 999,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:44
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л"
#38439980
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:59
ТзОВ "РАЙ-БУД"
#41237507
Відхилено 2 375 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:27
Підприємство "МОЛРЕММАШ"
#13357844
Відхилено 2 391 999,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Переможець 2 392 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:56

Документи

19 березня 2020 15:44
Електронний підпис
19 березня 2020 15:42
відміна.PDF
19 березня 2020 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 13:58
Електронний підпис
20 березня 2020 13:56
Протокол розгляду.PDF
19 березня 2020 15:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 14:26
Електронний підпис
20 березня 2020 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство "МОЛРЕММАШ" #13357844

№ рішення у справі

63/108-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

20 березня 2020 14:35
Електронний підпис
20 березня 2020 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
2 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 березня 2020 12:21
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель відкриті торги на закупівлю
Документи:
26 березня 2020 12:20
відміна.PDF