Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
14 412 425,00 UAH
UA-2020-02-25-001086-b 2056369b95d24e08be727103ad9736ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04356225
Місцезнаходження: 77433, Україна , Івано-Франківська обл., с. Клубівці, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Рекетчук КЛУБОВЕЦЬКА С.Р.
+380343631701
zoriana2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:04
Очікувана вартість: 14 412 425,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти державного та місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77443, Україна, Івано-Франківська область, с. Клубівці, Стародорожна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводитиметься протягом 10 календарних днів після прийняття замовником закінчених Робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 лютого 2020 17:36
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2020 17:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc
25 лютого 2020 17:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001086-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ "ТТ- Будівничий", Код ЄДРПОУ:42403577
Дата подання: 25 лютого 2020 18:46
Дискримінаційна вимога..
Оборот підприємства за 2019 рік повинен бути не менше 12,0 млн. грн., такого роду вимоги замовника суперечать Закону, законодавець ніде не приписує таких вимог , що дискримінують учасників тим більш новоутворених. ПРОСИМО прибрати дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:44
На Вашу вимогу повідомляємо, що вартість закупівлі становить близько 14 млн. Вимога про наявність обороту за 2019 рік не менше 12 млн. не є дискримінаційною, оскільки свідчить про фінансову спроможність учасника, а також стосується всіх учасників закупівлі, а не якогось конкретного учасника.
Також Скаржник не повідомив яким чином зазначена вимога перешкоджає йому взяти участь в процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001086-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АрхІміджБуд, Код ЄДРПОУ:37638114
Дата подання: 22 березня 2020 13:46
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 15:36
На Вашу вимогу повідомляємо:
1. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано пояснення, що виконання робіт з джерелом підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації відповідності, а також подана відповідна декларація.
2. Відповідно до вимог документації вимагалось подання копії виконання аналогічного договору та лист – відгук. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано копію аналогічних договорів та листи – відгуки від УКБ в Івано – Франківській області та Тлумацької міської ради.
3. Вимогами документації не встановлювалось окремих вимог до орендодавців стосовно наявності чи відсутності податкового боргу. Договори оренди діють до 31.12.2020 року, далі вони продовжуються про що зазначено в договорах.
4. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано копії всіх сторінок паспорту з відмітками.
5. Пропозиція та кошторисна документація ТОВ «Планетабуд» відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання.

Документи подані скаржником

22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику
22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику
22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику
22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000019 ● a0cc1ba251ca4c6999c54d86593c20fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-01 15:32:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

01.04.2020 № 19

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2020 № 19

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
5 UA-2020-02-25-001086-b 25.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-13 10:54:37

пояснення

На ваш моніторинг UA-M-2020-04-01-000019 повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано банківську гарантію від АТ КБ «Приватбанк» підписану ЕЦП, про що зазначено в гарантії, вказано перевірочний код та посилання на ресурси банку та АЦСК органів юстиції де можна перевірити справжність підпису.
Враховуючи вищенаведене банківська гарантія оформлена згідно вимог документації.
В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано календарний графік виконання робіт, де описано початок робіт орієнтовно з квітня 2020 року. Замовником підписано договір з переможцем 01 квітня 2020 року, в якому п.5.1 передбачено почати виконання робіт з травня 2020 року. Також повідомляємо, що згідно плану фінансування початок фінансування передбачено з травня 2020 року, а також в зв’язку з епідемією коронавірусу фізично розпочати роботи раніше травня буде неможливо.
Також повідомляємо, що Замовником не вчинено порушення ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» при укладанні договору, оскільки договір укладено за ціною тендерної пропозиції ТОВ «Планетабуд».
Враховуючи вищенаведене Замовником не допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КЛУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, 04356225, Україна, с. Клубівці, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти державного та місцевого бюджету, 14412425UAH, 45450000-6, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 2056369b95d24e08be727103ad9736ed, 2020-02-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 01 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Клубовецької сільської ради на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол тендерного комітету від 19.03.2020 №2, тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», договір підряду від 01 квітня 2020 року №1 (далі – Договір). За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 2 розділу ІІІ ТД Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Однак, учасником ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» надано банківську гарантію № G0320/3650, видану Акціонерним товариством комерційний банк «ПРИВАТБАНК», яка не містить кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Таким чином, Замовником на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», у зв’язку з тим, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції та як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним Договір. Замовник у підпункті 9 пункту 6 розділу ІІІ ТД вимагає від учасників надати Календарний графік виконання робіт. На вищевказану вимогу учасником-переможцем ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання робіт, завірений підписом та печаткою ТОВ «ПЛАНЕТАБУД». Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 та пункту 18.6 розділу 18 укладеного Договору Календарний графік виконання робіт є його невід’ємною частиною. Однак встановлено, що Додаток б/н «Календарний графік виконання робіт» укладеного Договору не відповідає Календарному графіку виконання робіт наданому в тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПЛАНЕТАБУД». Таким чином, Договір укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону та відповідно до частини першої статті 37 Закону є нікчемним.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 11 851 910,00
UAH з ПДВ
11 851 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АрхІміджБуд 14 119 995,60
UAH з ПДВ
14 119 995,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 10:45
sign.p7s
20 березня 2020 10:44
Довідка з МВС.pdf
11 березня 2020 18:56
sign.p7s
11 березня 2020 18:53
Підсумкова відомість.PDF
11 березня 2020 18:53
Розрахунки до кошториси.PDF
11 березня 2020 18:14
sign.p7s
11 березня 2020 18:13
Наявність обладнання.PDF
11 березня 2020 18:13
Локальні кошториси.PDF
11 березня 2020 17:16
sign.p7s
11 березня 2020 17:14
Технічне завдання.PDF
11 березня 2020 17:14
Наявність працівників.PDF
11 березня 2020 17:14
53.imd
11 березня 2020 17:14
Проект договору.PDF

Публічні документи

11 березня 2020 15:00
sign.p7s
11 березня 2020 14:23
99.imd
11 березня 2020 14:23
Уповноважена особа.pdf
11 березня 2020 14:23
Підписаний_Лицензия (2).pdf
11 березня 2020 14:23
Підписаний_gar3405.pdf
11 березня 2020 14:23
Лист-погодження.pdf
11 березня 2020 14:23
Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 14:23
Довідка щодо строку.pdf
11 березня 2020 14:23
Гарантійні листи.pdf
11 березня 2020 14:23
Баланс 2019 рік.pdf
11 березня 2020 14:23
СТАТУТ.pdf
11 березня 2020 14:23
ЛІЦЕНЗІЯ з додатками.pdf
11 березня 2020 14:23
Витяг з статистики.pdf
11 березня 2020 14:23
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
Переможець 11 851 910,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
11 851 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 квітня 2020 16:53
ДОГОВІР.pdf укладений
01 квітня 2020 16:52

Актуальні тендери

До пошуку