Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кронштейни
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000994-c 7335a2ba58eb4f6c950e8b57f6fd84a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Хмара

+380509410477 psvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАД-СВІТЛО"ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37085446
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вул. ШЕВЧЕНКО, 63
Контактна особа: Вікторія Хмара
+380509410477
psvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:34
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Кронштейн з гаком для світильника (для округлих опор d40мм), кут нахилу 30º
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020  —  25 березня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:38
Фото кронштейна.docx
25 лютого 2020 12:38
Договор.docx
25 лютого 2020 12:38
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-000994-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН", Код ЄДРПОУ:35508437
Дата подання: 02 березня 2020 21:24
Незаконне відхилення ТОВ АТМ ЮНІОН
Згідно протоколу причини відхилення:
1) Учасником не було надано свідоцтва платника ПДВ або витяг з реєстру платника податку на додану вартість - насправді цей документ міститься у файлі з назвою " Статутні "
2) Стосовно договорів компанією ТОВ АТМ ЮНІОН надані договори згідно вимог тендерної документації замовника.
Хоча таку кількість договорів не вимагається навіть у відкритих торгах.
Тому взагалі цей пункт 1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, складена учасником в довільній формі за період не менше останніх трьох років, в кількості не менше п’яти договорів - можна розглядать як дискримінаційний ( наприклад щодо компаній які ведуть діяльність не більше трьох років )
Цей пункт порушує Ч. 4 ст. 22 Закону про заборону встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вимагаємо від замовника визнати переможцем ТОВ АТМ ЮНІОН, як компанію, яка запропонувала більш економічно вигідну пропозицію і дотрималась всіх вимог щодо кваліфікації згідно тендерної документації !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 16:46
Шановний учасник !
На вашу Вимогу стосовно закупівлі Кронштейни
Ідентифікатор:UA-2020-02-25-000994-c.b1 повідомляємо наступне:
1.Стосовно свідоцтва платника ПДВ була допущена помилка, так як Учасник виклав декілька документів одним файлом.
2. Стосовно договорів наданих компанією ТОВ АТМ ЮНІОН, надані договори в кількості п’яти згідно вимог тендерної документації замовника не відповідають Додатку № 2 п. 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п.п. 1. «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, складена учасником в довільній формі за період не менше останніх трьох років, в кількості не менше п’яти договорів .
*Аналогічними договорами вважаються: договори поставки товару згідно з предметом закупівлі.» п.п. 2. Копії аналогічних договорів.
А саме:
- Договір за № 600/19 від 21.08.2019 року з 23 найменувань вказаних в специфікації кронштейни не поставлялись.
- Договір за № 2805 від 28.05.2019 року вказано альтанку, що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни.
- Договір за № 08/07-2019 від 08. 07.2019 року згідно специфікації вказано стовпчик тротуарний , що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни.
- Договір за № 48/16 від 01.08.2017 року згідно специфікації вказано направляюча пішохідна огорожа та стійка , що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни.
- Договір за № 285 від 30.07.2018 року згідно специфікації вказано секція огородження (оцинкована) та стійка(оцинкована) , що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни.


Вимоги Замовника щодо надання аналогічних договорів є свідченням того, що Учасник має досвід поставки або виготовлення даного товару. Замовник ставить перед собою мету не тільки купити найдешевший товар, а й придбати якісний товар. Норми закону України «Про публічні закупівлі» не регулюють порядок проведення допорогових закупівель, а лише зобов’язують Замовника дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, одним з яких є ефективність використання бюджетних коштів. А ефективність це завжди якість.

Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ АТМ ЮНІОН залишається в силі.


Номер вимоги: UA-2020-02-25-000994-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС", Код ЄДРПОУ:39366860
Дата подання: 04 березня 2020 10:45
Звернення
Вих.03-01 від 03.03.2020 р.

Замовник: Комунальне підприємство «Павлоград-Світло» ПМР

Особа, що подає звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АЕС»
Місцезнаходження: Україна, 61017, м.Харків,
вул.Велика Панасівська, 181,
Код ЄДРПОУ 39366860
Електронна адреса: office@aes.in.ua

Контактний номер телефону: (057)705-56-31
Контактна особа Директор Доржиєва Олена Анатоліївна

Звернення
до Замовника щодо відхилення пропозиції учасника

Замовником Комунальне підприємство «Павлоград-Світло» ПМР (код37085446) оголошено закупівлю Кронштейнів з гаком для світильника (для округлих опор d40мм), кут нахилу 30º за № UA-2020-02-25-000994-c
Відповідно до Рішення про визначення Переможця опублікованого Замовником 02.03.2020 року переможцем у закупівлі визнано ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" з ціновою пропозицією 19 500, грн. без ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АЕС» проаналізувало тендерну пропозицію ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" та виявлено наявність недостовірних даних у пропозиції учасника та невідповідність пропозиції вимогам документації закупівлі.
Відповідно до п. 5 Оголошення для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі - Оголошення) учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи згідно Додатку №1, № 2.
1.Відповідно до п. 3 Додатку №1 « Документи які Учасник обов’язково подає одночасно з Пропозицією, через електронний майданчик в сканованому вигляді.» до Оголошення учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, паспорт, тощо).
У складі тендерної пропозиції ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" зазначений документ відсутній.
Відповідно до Приміток***, що викладені у Додатку №4 учасник подає обґрунтування відсутності документа про якість товару, якщо його не має у складі документів згідно Додатку №1. Учасником ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" надана довідка видана ТОВ «ТРЕЙД ЕЛЕКТРИК» (файл Лист про необов'язковість сертифікації.pdf) в якій зазначено що продукція належить до категорій яка не підлягає обов’язковій сертифікації.
Проте Учасником ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" не надано жодного обґрунтування неподання паспорту чи іншого документу, що підтверджує якість товару.
Відповідно до п. 5.1. ДСТУ Б В.2.6.-75:2008 Конструкції металеві будівельні. Загальні технічні умови конструкції мають поставлятись споживачу комплектно. Відповідно до п.5.2. комплект слід супроводжувати кресленням конструкції та сертифікатом або паспортом, склад якого регламентується стандартами на конструкції.
Відповідно до ДСТУ ГОСТ 2.610:2006 Єдина система конструкторської документації. Правила виконання експлуатаційних документів паспорт на виріб містить титульний аркуш, і в загальних випадках складається з таких розділів: · основні відомості про виріб та технічні дані; · комплектність; · ресурси, строки служби та зберігання і гарантії виробника (постачальника); · консервація; · свідоцтво про пакування; · свідоцтво про приймання; · рух виробу при експлуатації (за необхідності); · ремонт та облік роботи за бюлетенями і вказівками (за необхідності); · примітки з експлуатації та зберігання (за необхідності); · відомості з утилізування; · особливі відмітки; · відомості про ціну та умови придбання виробу.
Відповідно до ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства.
Відповідно паспорт на продукцію не має жодного відношення до процесу сертифікації в Україні, та не видається за її результатами, а є документом, що надається постачальником при кожній поставці, як документ, що підтверджую технічні характеристики, якість товару, тощо. Відповідно учасник має змогу та повинен надати відповідний документ у складі пропозиції та безпосередньо при поставці.
Тобто сертифікат є не єдиним документом, що підтверджую якість товару. Відповідно до п. 3 Додатку №1 учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, паспорт, тощо). Даний перелік не є вичерпним.
Проте учасником жодного документу, що підтверджує якість товару подано не було.
Відповідно пропозиція учасника не відповідає п.3 Додатку№1 до Оголошення та підлягає відхиленню.
Відповідно до вимог Оголошення (Додаток №1) у разі не надання документів на електронний майданчик Замовник має право відхилити Переможця.
Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є зокрема - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Звертаємо увагу, що дії Замовника щодо повторного (перше за закупівлею UA-2020-02-10-000448-b) визнання ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" переможцем закупівлі незважаючи на невідповідність пропозиції учасника вимогам Оголошення про проведення закупівлі, неодноразове визнання ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" Замовником переможцем у аналогічних закупівлях (UA-2019-06-06-001530-b, UA-2018-04-26-002090-a, UA-2018-02-13-001385-b) вказують на наявність упередженості з боку Замовника при оцінці пропозицій учасників.
Відповідно до п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вище зазначеного просимо відхилити пропозицію ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ", як таку що не відповідає вимогам документації закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 16:32
Розглянувши Ваше звернення щодо відхилення пропозиції учасника повідомляємо наступне:
на виконання п.3 Додатку №1 «Документи які Учасник обов’язково подає одночасно з Пропозицією, через електронний майданчик в сканованому вигляді» ФОП Радько А.Ф. надав довідку, видану ТОВ «ТРЕЙД ЕЛЕКТРИК» про те, що продукція належить до категорії, яка не підлягає обов’язковій сертифікації. Крім того, в даній довідці зазначається, що виробник виготовляє дану продукцію згідно ТУ.
Також ФОП Радько А.Ф. на підтвердження якості товару надає інший документ, а саме довідку від 27.02.2020р. про технічні характеристики товару.
Враховуючи вищевказане, Ваше звернення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Радько А.Ф. як такої, що не відповідає вимогам документації закупівлі, залишаємо без задоволення.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 21:24
статутні.pdf

Документи подані скаржником

04 березня 2020 10:45
Звернення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" 21 900,00
UAH з ПДВ
15 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" 19 500,00
UAH з ПДВ
19 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС" 22 200,00
UAH з ПДВ
21 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:26
Статут і опис.pdf
27 лютого 2020 15:25
ІПН директор.pdf
27 лютого 2020 15:25
Витяг платника ПДВ.pdf
27 лютого 2020 15:25
Витяг з ЄДР 26.02.20.pdf
27 лютого 2020 15:25
Виписка.pdf
27 лютого 2020 15:25
7. Проект договору.pdf
27 лютого 2020 15:25
6. Технічне завдання.pdf
27 лютого 2020 15:25
5.6 Договір ТОВ ЕП-767.pdf
27 лютого 2020 15:25
3.1 Договір оренди ТММ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"

ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ"

ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"
#35508437
Відхилено 15 900,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 10:35
ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2619717274
Переможець 19 500,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 10:55

Документи

02 березня 2020 10:35
Електронний підпис
02 березня 2020 10:33
Рішення.pdf

Документи

02 березня 2020 10:55
Електронний підпис
02 березня 2020 10:50
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2619717274
19 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 10:55
Електронний підпис
02 березня 2020 10:50
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 08:17
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 08:09
Договір.pdf укладений
04 березня 2020 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 500,00
UAH