Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000958-b ● f707373ecd17479c999d8f448b0ce0ed
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 40317441 |
Вебсайт: | http://www.voldpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Поліська Січ, 10 |
Контактна особа: |
Бичук Тамара Степанівна +380332772402 t.buchyk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 16:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 16:27 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональні комп'ютери в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплекти
Машини для обробки даних (апаратна частина) персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43006, Україна, Волинська область, м Луцьк, вул Вахтангова, 10в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 15:29 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
28 лютого 2020 15:29 |
Тендерна документація ПК .doc | |
25 лютого 2020 16:23 |
ОГОЛОШЕННЯ .docx | |
25 лютого 2020 16:23 |
Додаток 6 Проєкт договору ПК .doc |
28 лютого 2020 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2020 15:29 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
28 лютого 2020 15:29 |
Тендерна документація ПК .doc
|
|||
25 лютого 2020 16:23 |
ОГОЛОШЕННЯ .docx
|
|||
25 лютого 2020 16:23 |
Додаток 6 Проєкт договору ПК .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2020 16:38
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:22
Шановний Замовник, у Вашій Технічній специфікації вказано вимогу щодо операційної системи:
"Попередньо встановлена ліцензійна ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України;"
Чи будете ви розглядати пропозиції з ОС Linux на основі публічної ліцензії вільного поширення, для якої відсутні:
"справжній ключ продукту, Сертифікат автентичності або Genuine Microsoft Label (GML якщо ОС Windows 10, що активовані ОЕМ-виробником), підтвердження законності придбання від постачальника справжнього програмного забезпечення. Оригінальна ліцензія має містити файл активації , розміщений виробником на придбаному пристрої. Сертифікат справжності або GML повинен бути прикріплений до корпусу комп’ютерної системи."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері карантину рослин. На виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2019 року № 1177 «Деякі питання реалізації Закону України «Про карантин рослин», для виконання покладених функцій необхідно використовувати Інформаційну систему підтримки проведення інспекційних заходів фітосанітарних інспекцій «PHIS», яка працює тільки на платформі Windows, тому пропозиції з ОС Linux розглядатись не будуть.
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері карантину рослин. На виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2019 року № 1177 «Деякі питання реалізації Закону України «Про карантин рослин», для виконання покладених функцій необхідно використовувати Інформаційну систему підтримки проведення інспекційних заходів фітосанітарних інспекцій «PHIS», яка працює тільки на платформі Windows, тому пропозиції з ОС Linux розглядатись не будуть.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:12
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" додаток 1 до Тендерної документації вказано, що коли в тендерній документації міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз "або еквівалент", тобто до торгів допускаються товари інших торгових марок або моделей.
У складі Тендерної документації необхідно подавати "Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" де вказується конкретна марка та модель запропонованих складових частин предмета закупівлі.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція буде оцінюватись по сумі що буде подана на торги, без додавання до суми пропозиції учасника неплатника ПДВ суми ПДВ, чи віднімання від суми пропозиції з ПДВ суми ПДВ.
Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
В "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" додаток 1 до Тендерної документації вказано, що коли в тендерній документації міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз "або еквівалент", тобто до торгів допускаються товари інших торгових марок або моделей.
У складі Тендерної документації необхідно подавати "Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" де вказується конкретна марка та модель запропонованих складових частин предмета закупівлі.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція буде оцінюватись по сумі що буде подана на торги, без додавання до суми пропозиції учасника неплатника ПДВ суми ПДВ, чи віднімання від суми пропозиції з ПДВ суми ПДВ.
Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 26 лютого 2020 11:14
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) повідомляємо, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. З метою запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Технічній специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) Додаток 1 до тендерної документації передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації. У випадку необхідності ми залишаємо за собою право звернутися до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) повідомляємо, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. З метою запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Технічній специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) Додаток 1 до тендерної документації передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації. У випадку необхідності ми залишаємо за собою право звернутися до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2020 15:27
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:55
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !
Так, допускаємо, згідно з Додатком 1 до Тендерної документації до усіх зазначених в даній документації комплектуючих елементів та/або обладнання, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Характиристики «еквіаленту» чи «аналогу» не гірше, що зазначені в Тендерній документації. Системні блоки на базі процесора AMD розглядатимуться. Основною характеристикою є частота процесора (не нижча 3,7 GHz), а також обов’язковою є наявність вбудованого графічного ядра.
Повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен забезпечити поставку товару, витрати на яку повинні входити в цінову пропозицію. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів, на організацію, монтаж та налаштування локальних комп’ютерних мереж для придбаних Замовником комп'ютерів, та згідно з Проєктом договору додаток 6 до Тендерної документації, поставка товару здійснюється за адресою, яка зазначена у договорі та оголошенні про проведення відкритих торгів. Тобто, нас задовільнить поставка товару.
Так, допускаємо, згідно з Додатком 1 до Тендерної документації до усіх зазначених в даній документації комплектуючих елементів та/або обладнання, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Характиристики «еквіаленту» чи «аналогу» не гірше, що зазначені в Тендерній документації. Системні блоки на базі процесора AMD розглядатимуться. Основною характеристикою є частота процесора (не нижча 3,7 GHz), а також обов’язковою є наявність вбудованого графічного ядра.
Повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен забезпечити поставку товару, витрати на яку повинні входити в цінову пропозицію. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів, на організацію, монтаж та налаштування локальних комп’ютерних мереж для придбаних Замовником комп'ютерів, та згідно з Проєктом договору додаток 6 до Тендерної документації, поставка товару здійснюється за адресою, яка зазначена у договорі та оголошенні про проведення відкритих торгів. Тобто, нас задовільнить поставка товару.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 лютого 2020 15:51
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:12
Шановний Замовник!
Згідно дод.1,тендерної документації у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі,а саме,ББЖ ,Вами вказано параметр , вихідна напруга - 450ВА, але, у ВА виміряється потужність, а напруга у Вольтах. Просимо,внести зміни та вказати необхідні Вам параметри до ББЖ.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області будуть внесені зміни до Тендерної документації .
Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області будуть внесені зміни до Тендерної документації .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000958-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 25 лютого 2020 18:32
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:39
Шановний Учасник!
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) повідомляємо, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі».
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. З метою запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Технічній специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) Додаток 1 до тендерної документації передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації. У випадку необхідності ми залишаємо за собою право звернутися до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) повідомляємо, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі».
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. З метою запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Технічній специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) Додаток 1 до тендерної документації передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації. У випадку необхідності ми залишаємо за собою право звернутися до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000958-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 26 березня 2020 11:23
Порушення при визначенні переможця
Детальний опис у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 14:57
Тендерну пропозицію ФОП Галушкіна О М відхилено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-25-000958-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 05 квітня 2020 01:19
Дата подання: 05 квітня 2020 01:19
СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Галушкіна О.М.
Не погоджуюсь з рішенням Замовника. Деталі у прикріплених документах.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2020 15:54
рішення від 08.04.2020 № 6639.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 15:54
інформаця про резолютивну частину рішення від 22.04.2020 № 7702.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 16:34
Рішення від 22.04.2020 № 7702.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 22 04 2020 року виконано
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2020 14:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
738 993,60
UAH з ПДВ
|
738 993,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
739 584,00
UAH з ПДВ
|
739 584,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
772 200,00
UAH з ПДВ
|
772 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
780 300,00
UAH з ПДВ
|
772 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
799 862,40
UAH з ПДВ
|
799 862,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
810 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
833 400,00
UAH з ПДВ
|
828 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
836 730,00
UAH з ПДВ
|
832 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
882 507,60
UAH з ПДВ
|
878 007,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" |
890 748,00
UAH з ПДВ
|
880 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Рішення скасоване |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 14:58
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Рішення скасоване |
739 584,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:05
|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Рішення скасоване |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:51
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Рішення скасоване |
738 993,60
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:51
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Рішення скасоване |
739 584,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:51
|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" #42893689 |
Рішення скасоване |
772 200,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:51
|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Переможець |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 16:15
|
Додаткова угода 3 від 02 06 2020 .pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 08:35
|
Додаткова угода 2 від 18 05 2020 .pdf | зміни до договору |
18 травня 2020 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 09:54
|
Додаткова угода 1 від 14 05 2020.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 09:21
|
Договір | укладений |
14 травня 2020 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) згідно п4 ч4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описки |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |