Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000958-b f707373ecd17479c999d8f448b0ce0ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичук Тамара Степанівна

+380332772402 t.buchyk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40317441
Вебсайт: http://www.voldpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Поліська Січ, 10
Контактна особа: Бичук Тамара Степанівна
+380332772402
t.buchyk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 16:27
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 16:27
Початок аукціону: 12 березня 2020 15:08
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп'ютери в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплекти
Машини для обробки даних (апаратна частина) персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43006, Україна, Волинська область, м Луцьк, вул Вахтангова, 10в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:29
Зміни до Тендерної документації.docx
28 лютого 2020 15:29
Тендерна документація ПК .doc
25 лютого 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ .docx
25 лютого 2020 16:23
Додаток 6 Проєкт договору ПК .doc
28 лютого 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:29
Зміни до Тендерної документації.docx
28 лютого 2020 15:29
Тендерна документація ПК .doc
25 лютого 2020 16:23
Тендерна документація ПК .doc
25 лютого 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ .docx
25 лютого 2020 16:23
Додаток 6 Проєкт договору ПК .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2020 16:38
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:22
Шановний Замовник, у Вашій Технічній специфікації вказано вимогу щодо операційної системи: "Попередньо встановлена ліцензійна ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України;" Чи будете ви розглядати пропозиції з ОС Linux на основі публічної ліцензії вільного поширення, для якої відсутні: "справжній ключ продукту, Сертифікат автентичності або Genuine Microsoft Label (GML якщо ОС Windows 10, що активовані ОЕМ-виробником), підтвердження законності придбання від постачальника справжнього програмного забезпечення. Оригінальна ліцензія має містити файл активації , розміщений виробником на придбаному пристрої. Сертифікат справжності або GML повинен бути прикріплений до корпусу комп’ютерної системи."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері карантину рослин. На виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2019 року № 1177 «Деякі питання реалізації Закону України «Про карантин рослин», для виконання покладених функцій необхідно використовувати Інформаційну систему підтримки проведення інспекційних заходів фітосанітарних інспекцій «PHIS», яка працює тільки на платформі Windows, тому пропозиції з ОС Linux розглядатись не будуть.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 08:12
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" додаток 1 до Тендерної документації вказано, що коли в тендерній документації міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз "або еквівалент", тобто до торгів допускаються товари інших торгових марок або моделей.
У складі Тендерної документації необхідно подавати "Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" де вказується конкретна марка та модель запропонованих складових частин предмета закупівлі.

До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція буде оцінюватись по сумі що буде подана на торги, без додавання до суми пропозиції учасника неплатника ПДВ суми ПДВ, чи віднімання від суми пропозиції з ПДВ суми ПДВ.
Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 26 лютого 2020 11:14
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) повідомляємо, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. З метою запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Технічній специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) Додаток 1 до тендерної документації передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації. У випадку необхідності ми залишаємо за собою право звернутися до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2020 15:27
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:55
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник !
Так, допускаємо, згідно з Додатком 1 до Тендерної документації до усіх зазначених в даній документації комплектуючих елементів та/або обладнання, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Характиристики «еквіаленту» чи «аналогу» не гірше, що зазначені в Тендерній документації. Системні блоки на базі процесора AMD розглядатимуться. Основною характеристикою є частота процесора (не нижча 3,7 GHz), а також обов’язковою є наявність вбудованого графічного ядра.
Повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен забезпечити поставку товару, витрати на яку повинні входити в цінову пропозицію. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів, на організацію, монтаж та налаштування локальних комп’ютерних мереж для придбаних Замовником комп'ютерів, та згідно з Проєктом договору додаток 6 до Тендерної документації, поставка товару здійснюється за адресою, яка зазначена у договорі та оголошенні про проведення відкритих торгів. Тобто, нас задовільнить поставка товару.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 лютого 2020 15:51
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:12
Шановний Замовник! Згідно дод.1,тендерної документації у технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі,а саме,ББЖ ,Вами вказано параметр , вихідна напруга - 450ВА, але, у ВА виміряється потужність, а напруга у Вольтах. Просимо,внести зміни та вказати необхідні Вам параметри до ББЖ.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області будуть внесені зміни до Тендерної документації .
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-000958-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 25 лютого 2020 18:32
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:39
Шановний Учасник!

Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) повідомляємо, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі».
Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області є органом державної влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. З метою запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Технічній специфікації (якісні, кількісні та технічні характеристики) Додаток 1 до тендерної документації передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10. Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому не вважаємо за необхідне внесення будь-яких змін до тендерної документації. У випадку необхідності ми залишаємо за собою право звернутися до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000958-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 26 березня 2020 11:23
Порушення при визначенні переможця
Детальний опис у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 14:57
Тендерну пропозицію ФОП Галушкіна О М відхилено

Документи подані скаржником

Документи

28 лютого 2020 12:39
Відповідь Учаснику

Документи подані скаржником

26 березня 2020 11:23
вимога_фоп Галушкина.pdf

Документи

30 березня 2020 14:57
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-25-000958-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3014604285
Дата подання: 05 квітня 2020 01:19
СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Галушкіна О.М.
Не погоджуюсь з рішенням Замовника. Деталі у прикріплених документах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2020 15:54
рішення від 08.04.2020 № 6639.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 15:54
Рішення від 22.04.2020 № 7702.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 22 04 2020 року виконано
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2020 14:51

Документи подані скаржником

05 квітня 2020 01:19
Скріншот CZO
05 квітня 2020 01:19
Деталізована інф про ЕЦП

Документи подані замовником

10 квітня 2020 12:25
Відповідь на скаргу

Документи Органу Оскарження

08 квітня 2020 15:54
рішення від 08.04.2020 № 6639.pdf
27 квітня 2020 21:45
Рішення від 22.04.2020 № 7702.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 738 993,60
UAH з ПДВ
738 993,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 739 584,00
UAH з ПДВ
739 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 772 200,00
UAH з ПДВ
772 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 780 300,00
UAH з ПДВ
772 999,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 799 862,40
UAH з ПДВ
799 862,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 810 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 833 400,00
UAH з ПДВ
828 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 836 730,00
UAH з ПДВ
832 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 882 507,60
UAH з ПДВ
878 007,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 890 748,00
UAH з ПДВ
880 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:14
Довідка несудимість
29 квітня 2020 16:14
Довідка заборгованість
29 квітня 2020 16:14
Інформація ст. 17
29 квітня 2020 16:14
Гарантійний лист ст. 17
19 березня 2020 16:41
Електронний підпис
19 березня 2020 16:32
Довідка несудимість
19 березня 2020 16:32
Довідка заборгованість
19 березня 2020 16:32
Гарантійний_лист ст. 17
12 березня 2020 17:32
Електронний підпис
11 березня 2020 13:36
Електронний підпис
11 березня 2020 13:35
Довідки та гар листи.pdf
11 березня 2020 13:35
Технічні вимоги.pdf
11 березня 2020 13:35
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:35
Проект договору.pdf
11 березня 2020 13:35
Паспорт-код.pdf
11 березня 2020 13:35
Несертифікація.pdf
11 березня 2020 13:35
Лист-згода.pdf
11 березня 2020 13:34
Довідка сервісний центр.pdf
11 березня 2020 13:34
Гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 13:34
Витяг.pdf
11 березня 2020 13:34
Виписка.pdf
11 березня 2020 13:34
Аналогічний договір.pdf
11 березня 2020 13:34
Автор.-лист-перс-комп.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:11
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf
10 березня 2020 17:17
Електронний підпис
10 березня 2020 17:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf
10 березня 2020 17:16
Порівняльна таблиця.pdf
10 березня 2020 17:16
Гарантійний лист 2.pdf
10 березня 2020 17:16
Гарантійний лист 1.pdf
10 березня 2020 17:16
Досвід 2000.rar
10 березня 2020 17:16
Новий витяг від 03_03_20.rtf
10 березня 2020 17:16
Авторизаційний лист (3).pdf
10 березня 2020 17:16
Документы Компаком 2000_1.rar
10 березня 2020 17:16
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:29
Електронний підпис
11 березня 2020 13:29
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:29
Технічна частина.pdf
11 березня 2020 13:29
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 22:49
Електронний підпис
10 березня 2020 22:46
довідка санкції.pdf
10 березня 2020 22:46
Протокол_право підпису.pdf
10 березня 2020 22:46
Відомості про Учасника.pdf
10 березня 2020 22:46
Витяг ПДВ_копія.pdf
10 березня 2020 22:46
витяг_08.03.2020.pdf
10 березня 2020 22:46
Статут копія.pdf
10 березня 2020 22:46
повноваження директора.pdf
10 березня 2020 22:46
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2020 22:46
Відповідність ст 17.pdf
10 березня 2020 22:46
Кваліфікаційна частина.pdf
10 березня 2020 22:46
15474813_пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:19
Електронний підпис
10 березня 2020 16:18
Проект договору.pdf
10 березня 2020 16:18
Відомості про Учасника.pdf
10 березня 2020 16:18
Витяг з ЄДР 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 16:18
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
10 березня 2020 16:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 12:29
Електронний підпис
11 березня 2020 12:27
Доручення ЕЦП.pdf
11 березня 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 16:06
Технічна специфікація.pdf
10 березня 2020 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 16:06
Статут Комел 2018 (копія).pdf
10 березня 2020 16:06
Сертифікати монітори Acer.zip
10 березня 2020 16:06
сертифікати brain до 17.07.2020.zip
10 березня 2020 16:06
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
10 березня 2020 16:06
Проект договору.pdf
10 березня 2020 16:06
Лист-згода на обробку.pdf
10 березня 2020 16:06
Лист про ліцензування.pdf
10 березня 2020 16:06
Досвід 2(догов,вид,відг).zip
10 березня 2020 16:06
Довідка ст 17.pdf
10 березня 2020 16:06
Гарантійні листи.pdf
10 березня 2020 16:06
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 16:06
LLC COMEL Microsoft - 5200003337.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 11:54
Електронний підпис
11 березня 2020 11:50
Проект договору.pdf
11 березня 2020 11:50
Технічний опис.zip
11 березня 2020 11:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 14:53
Електронний підпис
11 березня 2020 14:53
Технічна частина.pdf
11 березня 2020 14:53
Кваліфікаційна частина.pdf
11 березня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Рішення скасоване 720 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 14:58
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Рішення скасоване 739 584,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:05
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Рішення скасоване 720 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:51
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Рішення скасоване 738 993,60
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:51
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Рішення скасоване 739 584,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:51
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Рішення скасоване 772 200,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:51
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Переможець 720 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:55

Документи

30 березня 2020 15:02
Електронний підпис
30 березня 2020 14:59
Протокол
30 березня 2020 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)
30 березня 2020 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2020 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

30 березня 2020 15:28
Електронний підпис
30 березня 2020 15:27
Протокол
30 березня 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 квітня 2020 14:42
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:40
Протокол

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:28
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 16:15
Додаткова угода 3 від 02 06 2020 .pdf зміни до договору
03 червня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 08:35
Додаткова угода 2 від 18 05 2020 .pdf зміни до договору
18 травня 2020 08:33
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 09:54
Додаткова угода 1 від 14 05 2020.pdf зміни до договору
14 травня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 09:21
Договір укладений
14 травня 2020 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) згідно п4 ч4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення описки
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 720 000,00
UAH