хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна
Очікувана вартість
897 425,00 UAH
UA-2020-02-25-000890-b 6136220d5ee7469f828526fe72eca819
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження замовника: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа замовника: Король Олена Олександрівна
+380677971559
tender-konotop@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 15:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 15:59
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 897 425,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37500 кг
хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, с.Таранське, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 лютого 2020 15:59
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2020 15:55
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
25 лютого 2020 15:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік учбових закладів
Дата подання: 26 лютого 2020 09:43
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:48
У тендерній документації відсутній перелік учбових закладів. Прохання оприлюднити увесь перелік точок доставки (учбових закладів), куди необхідно буде поставялти продукцію.
Відповідь: Доброго дня! по м.Конотоп: ДНЗ 1, ДНЗ 2, ДНЗ 3, ДНЗ 4, ДНЗ 5, ДНЗ 6, ДНЗ 7, ДНЗ 8, ДНЗ 10, ДНЗ 11, ДНЗ 12, ДНЗ 13, ДНЗ 14, НВК "Казка", НВК ЗОШ І ступеня, ЗОШ 10, по с.Підлипне: ДНЗ "Колосок" , по с.Таранське п.о.т."Мрія" (у літній період).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000008 ● e10febf4e8694934906343e1e2b21299
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-23 12:03:37
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.03.2020 № 11

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.03.2020 №11

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-25-000890-b 25.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Конотопської міської ради, 02147902, Україна, Конотоп, Жарікова, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна, 897425UAH, 15810000-9, ДК021, 37500, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 6136220d5ee7469f828526fe72eca819, 2020-02-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 23 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Відділу освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.02.2020 б/н, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Конотопський хлібокомбінат» (далі – ПрАТ «Конотопський хлібокомбінат»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська паляниця», приватного підприємства «Хлібзавод Дубов’язівський», протоколи засідання тендерного комітету від 31.03.2020 №1, від 06.04.2020 №1, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2020 року, лист ПрАТ «Конотопський хлібокомбінат» від 31.03.2020 № 183. Моніторингом установлено, що Замовник в пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник здійснював розгляд тендерної пропозиції ПрАТ «Конотопський хлібокомбінат» у строк, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за відсутності оприлюдненого в електронній системі повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Конотопський хлібокомбінат», що є порушенням вимог частини четвертої статті 28 Закону. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 07.04.2020 Замовник на засіданні тендерного комітету (протокол від 06.04.2020 №1) відхилив пропозиції всіх учасників та прийняв рішення про відміну торгів., 08 квітня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПрАТ «Конотопський хлібокомбінат». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 07.04.2020 Замовник на засіданні тендерного комітету (протокол від 06.04.2020 №1) відхилив пропозиції всіх учасників та прийняв рішення про відміну торгів.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат 807 650,00
UAH з ПДВ
225 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Паляниця 585 135,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Хлібзавод Дубов'язіський 583 000,00
UAH з ПДВ
499 964,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 17:10
sign.p7s
12 березня 2020 17:08
Цiнова пропозицiя (ЗМIНИ)
11 березня 2020 12:29
Додаток №2.pdf
10 березня 2020 18:06
sign.p7s
10 березня 2020 18:04
Додаток №3.2.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №3.1.pdf
10 березня 2020 18:04
Договор.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №5 Лист-згода.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №4.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №2.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:26
наказ на директора.pdf
10 березня 2020 16:25
статут.pdf
10 березня 2020 16:25
Додаток 5_лист_згода.pdf
10 березня 2020 16:25
свідоцтво платника ПДВ.pdf
10 березня 2020 16:25
сан паспорт 439.pdf
10 березня 2020 16:25
сан паспорт 438.pdf
10 березня 2020 16:25
сан паспорт 437.pdf
10 березня 2020 16:25
проект договору.pdf
10 березня 2020 16:25
паспорт директора.pdf
10 березня 2020 16:25
договір аналогічний_3.pdf
10 березня 2020 16:25
договір аналогічний_2.pdf
10 березня 2020 16:25
договір аналогічний_1.pdf
10 березня 2020 16:25
довідка про ліцензію.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 ч2.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п9 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п8 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п6 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п4 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п3 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п2 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
Довідка з УВМС 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 16:24
відгуки.pdf
10 березня 2020 16:24
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:25
Проект договору.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 5 Лист-згода.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 4 Статут.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 4 Довідки.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 2 Транспорт.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 2 Працівники.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат
#00379614
Рішення скасоване 225 800,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 08:52
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат
#00379614
Відхилено 225 800,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 08:56
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 08:58
ПП Хлібзавод Дубов'язіський
#23638975
Відхилено 499 964,28
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 09:01

Актуальні тендери

До пошуку