Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна
Очікувана вартість
897 425,00 UAH
UA-2020-02-25-000890-b 6136220d5ee7469f828526fe72eca819
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Олена Олександрівна

+380677971559 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Король Олена Олександрівна
+380677971559
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 15:59
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 15:59
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 897 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37500 кг
хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, с.Таранське, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 15:55
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
25 лютого 2020 15:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік учбових закладів
Дата подання: 26 лютого 2020 09:43
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:48
У тендерній документації відсутній перелік учбових закладів. Прохання оприлюднити увесь перелік точок доставки (учбових закладів), куди необхідно буде поставялти продукцію.
Відповідь: Доброго дня! по м.Конотоп: ДНЗ 1, ДНЗ 2, ДНЗ 3, ДНЗ 4, ДНЗ 5, ДНЗ 6, ДНЗ 7, ДНЗ 8, ДНЗ 10, ДНЗ 11, ДНЗ 12, ДНЗ 13, ДНЗ 14, НВК "Казка", НВК ЗОШ І ступеня, ЗОШ 10, по с.Підлипне: ДНЗ "Колосок" , по с.Таранське п.о.т."Мрія" (у літній період).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000008 ● e10febf4e8694934906343e1e2b21299
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.03.2020 № 11

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.03.2020 №11

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-25-000890-b 25.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розділом 1 "Оцінка тендерних пропозицій" передбачено, що учасником в тендерній пропозиції вказується ціна з врахуванням усіх необхідних витрат, зокрема, транспортних витрати, вантажних робіт та інші., окрім того у додатку 1 тендерної документації міститься форма "Цінова пропозиція" у якій зазначено, що ціна за одиницю та загальна вартість пропозиції подається учасником торгів, включаючи податки і збори, що мають бути сплачені, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. З 12.03.2020 відповідно до Постанова Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України короно вірусу COVID-19» розпочався загальнонаціональний карантин, а відповідно й обмеження щодо проведення нарад, засідань та інших масових заходів. Окрім того, період розгляду тендерних пропозицій припав на період, коли голова тендерного комітету Гаценко Л.Г., заступник голови тендерного комітету Бачал Т.І. та секретар тендерного комітету Король О.О. знаходились на лікарняних. Таким чином, з об’єктивних причин тендерний комітет не міг бути скликаний у строк 5 робочих днів. На даний час всі пропозиції учасників по даній закупівлі є відхиленими, а торги відмінено на підставі п.6ч.1ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-04-16 15:55:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат 807 650,00
UAH з ПДВ
225 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Паляниця 585 135,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Хлібзавод Дубов'язіський 583 000,00
UAH з ПДВ
499 964,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 17:10
Електронний підпис
12 березня 2020 17:08
Цiнова пропозицiя (ЗМIНИ)
11 березня 2020 12:29
Додаток №2.pdf
10 березня 2020 18:06
Електронний підпис
10 березня 2020 18:04
Додаток №3.2.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №3.1.pdf
10 березня 2020 18:04
Договор.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №5 Лист-згода.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №4.pdf
10 березня 2020 18:04
Додаток №2.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:26
наказ на директора.pdf
10 березня 2020 16:25
статут.pdf
10 березня 2020 16:25
Додаток 5_лист_згода.pdf
10 березня 2020 16:25
свідоцтво платника ПДВ.pdf
10 березня 2020 16:25
сан паспорт 439.pdf
10 березня 2020 16:25
сан паспорт 438.pdf
10 березня 2020 16:25
сан паспорт 437.pdf
10 березня 2020 16:25
проект договору.pdf
10 березня 2020 16:25
паспорт директора.pdf
10 березня 2020 16:25
договір аналогічний_3.pdf
10 березня 2020 16:25
договір аналогічний_2.pdf
10 березня 2020 16:25
договір аналогічний_1.pdf
10 березня 2020 16:25
довідка про ліцензію.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 ч2.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п9 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п8 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п6 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п4 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п3 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
довідка по ст 17 п2 ч1.pdf
10 березня 2020 16:24
Довідка з УВМС 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 16:24
відгуки.pdf
10 березня 2020 16:24
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:25
Проект договору.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 5 Лист-згода.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 4 Статут.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 4 Довідки.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 2 Транспорт.pdf
11 березня 2020 13:25
Додаток 2 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Конотопський хлібокомбінат

ТОВ Сумська Паляниця

ПП Хлібзавод Дубов'язіський

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат
#00379614
Рішення скасоване 225 800,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 08:52
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат
#00379614
Відхилено 225 800,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 08:56
ТОВ Сумська Паляниця
#36572867
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 08:58
ПП Хлібзавод Дубов'язіський
#23638975
Відхилено 499 964,28
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 09:01

Інформація про відміну

Дата відміни
07 квітня 2020 09:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі