Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Король Олена Олександрівна +380677971559 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 15:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 15:59 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 897 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 15:55 |
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc | |
25 лютого 2020 15:55 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-23-000008 ● e10febf4e8694934906343e1e2b21299
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.03.2020 № 11
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.03.2020 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-25-000890-b 25.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розділом 1 "Оцінка тендерних пропозицій" передбачено, що учасником в тендерній пропозиції вказується ціна з врахуванням усіх необхідних витрат, зокрема, транспортних витрати, вантажних робіт та інші., окрім того у додатку 1 тендерної документації міститься форма "Цінова пропозиція" у якій зазначено, що ціна за одиницю та загальна вартість пропозиції подається учасником торгів, включаючи податки і збори, що мають бути сплачені, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. З 12.03.2020 відповідно до Постанова Кабінету міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України короно вірусу COVID-19» розпочався загальнонаціональний карантин, а відповідно й обмеження щодо проведення нарад, засідань та інших масових заходів. Окрім того, період розгляду тендерних пропозицій припав на період, коли голова тендерного комітету Гаценко Л.Г., заступник голови тендерного комітету Бачал Т.І. та секретар тендерного комітету Король О.О. знаходились на лікарняних. Таким чином, з об’єктивних причин тендерний комітет не міг бути скликаний у строк 5 робочих днів. На даний час всі пропозиції учасників по даній закупівлі є відхиленими, а торги відмінено на підставі п.6ч.1ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2020-04-16 15:55:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат |
807 650,00
UAH з ПДВ
|
225 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сумська Паляниця |
585 135,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Хлібзавод Дубов'язіський |
583 000,00
UAH з ПДВ
|
499 964,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат #00379614 |
Рішення скасоване |
225 800,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 08:52
|
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат #00379614 |
Відхилено |
225 800,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 08:56
|
ТОВ Сумська Паляниця #36572867 |
Відхилено |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 08:58
|
ПП Хлібзавод Дубов'язіський #23638975 |
Відхилено |
499 964,28
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 09:01
|