Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120513 Карбівка - Скопіївка-вихід на а/д Т-12-14 на ділянці км 10+900 - км 12+000 (45233142-6 Ремонт доріг)
The current average repair of the public highway road of local importance С120513 Karbivka - Skopiyivka - exit on А-d T-12-14 on the section km 10 + 900 - km 12 + 000 (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
3 839 260,80 UAH
UA-2020-02-25-000772-a a375e8efad904111871296749d460f4e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380677215353
office_dp-amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Evgenia Goncharenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380677215353
office_dp-amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 15:59
Очікувана вартість: 3 839 260,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 196,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38300 UAH
Publication date: 25 лютого 2020 11:24
Enquiries until: 24 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 3 839 261 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 196 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120513 Карбівка - Скопіївка-вихід на а/д Т-12-14 на ділянці км 10+900 - км 12+000 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, С120513
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public highway road of local importance С120513 Karbivka - Skopiyivka - exit on А-d T-12-14 on the section km 10 + 900 - km 12 + 000 (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Субвенція з державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Субвенція з державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 12:00
ТД ПСР 2020 Карбівка-Скопіївка (нова редакція 1).doc
19 березня 2020 18:43
ТД ПСР 2020 Карбівка-Скопіївка (нова редакція).doc
25 лютого 2020 11:24
ТД ПСР 2020 Карбівка-Скопіївка.doc
26 березня 2020 11:59
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
19 березня 2020 18:43
Перелік змін до тендерної документації Cадова.doc
19 березня 2020 18:43
Додатки 1-10 (нова редакція).doc
25 лютого 2020 11:24
Додатки 1-10.doc
25 лютого 2020 11:24
Календ. графік Додаток №11.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-000772-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 16 березня 2020 12:10
Щодо надання відомості ресурсів
Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що учасником надається в складі тендерної пропозиції підсумкова відомість ресурсів складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: 5.4.18 Відомість ресурсів до локального кошторису складається
за формою, наведеною у додатку Д.
5.4.19 Відомості ресурсів до локальних кошторисів містять дані,
визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріальнотехнічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість
одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в
кошторисі.
Тобто Учасник має надати свої вартісні показники на матеріально-технічні ресурси ще на етапі кваліфікації до розкриття пропозиції, і кожний з учасників може прорахувати вартість кожного конкурента до проведення аукціону.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ ТД на учасника переможця покладено надання пакету донументів щодо договірної ціни в т.ч. підсумкової відомості ресурсів, що суперечить вимозі передбаченій Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД.
Враховуючи вищесказане, дану вимогу вважаємо не правомірною, відповідно до ст. 16 Закону дана вимоге не може бути встановлена як кваліфікаціний критерій.
Останній абзац статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо скасувати дану вимогу або привести у відповідність до Закону "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2020 17:39
Відповідно до п.5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження вимогам кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановлено вимогу, що учасником надається в складі тендерної пропозиції підсумкова відомість ресурсів складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розділ ІІ та розділ ІІІ якої повинен відповідати Довідці встановленої форми (згідно Додаток №1 ТД), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази (далі – Довідка) для виконання робіт яка також надається учасником. Таким чином перевіряється відповідність технічного оснащення учасника (перелік наявних технічних засобів) зазначеного в Довідці - Підсумковій відомості ресурсів складеної у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 тобто переліку будівельних машин та механізмів передбачених проектно-кошторисною документацією для даного об’єкту поточного середнього ремонту. Таким чином, вартісні показники Підсумкової відомості ресурсів в даному випадку не є визначальними. Учасник на стадії подання пропозицій може подати в складі пропозиції Підсумкову відомість ресурсів без зазначення вартісних показників.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000772-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 16 березня 2020 13:05
Щодо сертифікату на АБЗ
Замовником вимагається у складі ТД надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом. Просимо вказати, що це за компетентний орган і якими законодавчими актами регулюються атестація виробництва асфальтобетонних сумішей, а саме чи підлягає виробництво по приготуванню асфальтобетонних сумішей загальнодержавній обовязковій сертифікації виробництва, якщо так, то яким законом це встановлено.
Законотворчими актами України не передбачена сертифікація виробництва асфальтобетонних заводів, тому вимога Замовника не правомірна і порушує права Учасника. Всі нормативні бази регламентують лише вимоги до асфальтобетонних сумішей, а не до заводів, навіть при повірці агрегатів заводу, єдиним параметром є якість асфальтобетонної суміші. Вже більше трьох років атестація виробництва асфальтобетонних заводів не вимагається і не підлягає загальнообовязковій сертифікації, лише може бути проведена на добровільних засадах.
Враховующи вищесказане просимо скасувати дану вимогу, так як вона не відповідає законним кваліфікаційним вимогам, інакше ми змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 17:39
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерною документацією вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва асфальтобетонних сумішей, що видане компетентним органом сертифікації.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші.
Оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету на перший план виходить питання якості виконання робіт яке знаходиться під постійним контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів зокрема асфальтобетонної суміші що застосовується для влаштування дорожнього покриття. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, орендованих потужностях, чи придбаваються учасником в третіх осіб, залежить від того «кустарне» це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ), що забезпечують належну якість продукції.
Атестат виробництва засвідчує що стан виробництва асфальтобетонних сумішей виготовляються відповідно до розробленого належним чином технологічного регламенту на приготування асфальтобетону на відповідному обладнанні та забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Також Атестат виробництва передбачає щорічне проведення технічного нагляду за станом виробництва акредитованим відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 органом сертифікації, що в повній мірі забезпечує випуск продукції належної якості.
Атестат виробництва може бути виданий будь-яким органом сертифікації акредитованим на відповідність до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 згідно Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Таким чином потенційний учасник для роботи на об’єктах фінансування яких відбувається за рахунок коштів Державного бюджету може отримати відповідний Атестат виробництва для власних чи орендованих потужностей або придбавати асфальтобетон в постачальників з атестованим виробництвом.
Слід також зазначити, що аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України стосовно сертифікації учасників на відповідність стандартам ISO 9001 яка аналогічно здійснюється на добровільних засадах (рішення №18408-р/пк-пз від 11.12.2019р.)
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000772-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 16 березня 2020 13:55
щодо надання дозволу про викиди
Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати копію дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про охорону атмосферного повітря. Стаття 28. Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря.
Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів, а також іншими органами виконавчої влади.
Порядок здійснення державного контролю у галузі охорони атмосферного повітря визначається відповідно до закону.
Так як на Замовника не покладено даних функцій то вимога є не правомірною.
Крім того, дана вимога дискрімінує інших Учасників що мають намір встановити завод, або якщо йде процес установки завода та отримання необхідних дозвільних документів, виходить що лише монополісти і ті учасники, що вже мають виробничі потужності на місцях можуть подати свою пропозицію.
Закон України "Про публічні закупівлі". Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючі вищесказане просимо відмінити дану вимогу, інакше ми вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 17:37
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до ст. 10, ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тендерною документацією передбачене надання учасником копій дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу (власного, орендованого, постачальника продукції, тощо)
Окрім вищезазначеного поряд з вимогою ст. 28. Закону «Про охорону атмосферного повітря» щодо державного контролю за охороною атмосферного повітря є вимога ст. 27 даного Закону згідно з якою - контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється з метою забезпечення дотримання вимог законодавства про охорону атмосферного повітря місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, посадовими особами цих органів, а також підприємствами, установами, організаціями та громадянами. Отже, дана вимога є правомірною.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000772-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 16 березня 2020 14:58
щодо джерел ДБМ
ТД вимагається надання Учасником джерел поставки основних дорожніх матеріалів з наданням інформації про постачальників, відстані перевезення, копії діючих договорів поставки матеріалів з додатками. Вважаємо дану вимогу на етапі кваліфікації неправомірною, так як дана інформація служить для визначення цінової пропозиції, і може слугувати для інших учасників як можливість визначення пропозиції конкурентів ще до аукціону. Дана інформація має бути лише надана учасником-переможцем за результатами закупівлі.
Пункт 20.8.2 Зміна № 1 ДБН В.2.3-4:2015:
"Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не
повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Дана вимога встановлена на етапі безпосереднього виконання робіт з влаштування асфальтобетонних шарів, а не вимог до тендерної документації, крім того, розрахунок середньотехнічної швидкості автомобіля від середньорозрахункових параметрів не враховує справжні технічні швидкісні можливості автомобіля, дорожню обстановку та ін.
Просимо дану вимогу привести у відповідність до ЗАКОНУ або повністю зняти, інакше ми вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 17:37
Відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ч.3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази тендерною документацією передбачено надання учасниками Довідки джерел поставки матеріалів та копій діючих договорів поставки матеріалів для підтвердження наявності власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів передбачених проектно-кошторисною документацією та необхідних для надання послуг стосовно предмету закупівлі. Тендерною документацією встановлюється вимога лише стосовно підтвердження обсягів власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів та відстані перевезення до об’єкту надання послуг. Документацією не вимагається надання інформації стосовно цін на будівельні матеріали чи вартості їх доставки, отже ні про яке розкриття цінової інформації учасника не йдеться.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі.
Для забезпечення належної якості асфальтобетонної суміші при виконанні робіт відстань та час її транспортування чітко регламентується ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1. Таким чином учасник повинен підтвердити спроможність забезпечити дотримання вимог ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1., оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші.
Згідно з неодноразовими роз’ясненнями Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М. П. Шульгіна (ДП Держдор НДІ) викладеного зокрема ів листі №19-3-11-331 від 17.03.2018р. при довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які полягають у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші, а також осідання важких фракцій асфальту на дно самоскида, Тобто, довготривале транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. При укладанні асфальту така сегрегація проявляється у вигляді «язиків» або смуг надлишку бітуму. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівне покриття з низькою міцністю та строком експлуатації. Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг. Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при довготривалому транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування не дозволяє забезпечити належну якість асфальтобетонного покриття.
Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) регламентована ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 квітня 2020
UA-2020-02-25-000772-aa375e8efad904111871296749d460f4e
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 18:25
Електронний підпис
31 березня 2020 18:25
Електронний підпис
31 березня 2020 18:24
Працівники_додатки.pdf
31 березня 2020 18:24
Досвід роботи_додатки.pdf
31 березня 2020 18:24
Додаток 1-11_ інші довідки.pdf
31 березня 2020 18:24
Договора поставки.pdf
31 березня 2020 18:24
Договора по техніці.pdf
31 березня 2020 18:24
Договір гарантії.pdf
31 березня 2020 18:24
G7285.20.7z

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 18:27
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:25
Справка1_page-0001.pdf
02 квітня 2020 18:25
Справка1_page-0001(1).pdf
02 квітня 2020 18:25
Договiр 1626_page-0001.pdf
02 квітня 2020 18:25
vypyska_page-0001.pdf
02 квітня 2020 18:25
vypyska_page-0001 (1).pdf
02 квітня 2020 18:25
Licenziya.zip
02 квітня 2020 18:25
Dovirenist.zip
02 квітня 2020 18:25
BG 1626-20G TOV UDRB.zip
02 квітня 2020 18:25
Довідки.pdf
02 квітня 2020 18:25
ст.17.PDF
02 квітня 2020 18:25
1-ДФ.PDF
02 квітня 2020 18:25
гарантійні листи.PDF
02 квітня 2020 18:25
Додатки2-11.pdf
02 квітня 2020 18:25
Додаток 1.pdf

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 18:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:58
Транспортна схема.pdf
02 квітня 2020 18:57
Підтвердження АБЗ.pdf
02 квітня 2020 18:57
додатково до гарантії.pdf
02 квітня 2020 18:57
гарантія.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕЛОР ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 3 412 870,00
UAH з ПДВ
3 412 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 3 800 000,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 18:25
Електронний підпис
31 березня 2020 18:25
Електронний підпис
31 березня 2020 18:24
Працівники_додатки.pdf
31 березня 2020 18:24
Досвід роботи_додатки.pdf
31 березня 2020 18:24
Додаток 1-11_ інші довідки.pdf
31 березня 2020 18:24
Договора поставки.pdf
31 березня 2020 18:24
Договора по техніці.pdf
31 березня 2020 18:24
Договір гарантії.pdf
31 березня 2020 18:24
G7285.20.7z

Публічні документи

02 квітня 2020 18:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:58
Транспортна схема.pdf
02 квітня 2020 18:57
Підтвердження АБЗ.pdf
02 квітня 2020 18:57
додатково до гарантії.pdf
02 квітня 2020 18:57
гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕЛОР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП"
#42800793
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:02
ДУ 435-121-20 Карбівка.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:00
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:37
121-20 Карбівка 2020.pdf укладений
30 квітня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору в результаті економії при виконанні робіт ( наданні послуг) (п. 5 ч.4 ст. 36 Закону в редакції до 19.04.20р.
Номер договору про закупівлю: 121/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 435/121/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 132 518,40
UAH (в тому числі ПДВ 522 086,40 UAH)