Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000756-c ● 31f75ef5a37140138129973ce564a749
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гриньова Ольга Леонідівна +380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
Особова картка працівника (типова форма № П-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Ярлик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Особиста картка обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 10:56 |
Додаток № 3 до Технічних вимог.docx | |
25 лютого 2020 10:56 |
Додаток № 2 до Технічних вимог.docx | |
25 лютого 2020 10:56 |
Додаток № 1 до Технічних вимог.docx | |
25 лютого 2020 10:56 |
Проект договору.docx | |
25 лютого 2020 10:56 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 25 лютого 2020 22:22
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:38
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: «Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки» (Бланки) повідомляємо наступне.
До участі в закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі: фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти) – платники ПДВ та неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування, тому Замовник буде порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ».
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки» (Бланки) повідомляємо наступне.
До участі в закупівлі допускаються учасники процедури закупівлі: фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, юридичні особи (резиденти або нерезиденти) – платники ПДВ та неплатники ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі зазначається без урахування ПДВ з метою недискримінації потенційних учасників закупівлі, які знаходяться на різних системах оподаткування, тому Замовник буде порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
При укладанні договору з переможцем ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість з нарахуванням ПДВ або без урахування ПДВ, якщо Переможець не є платником ПДВ».
Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2020 14:48
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:55
Який картон вам потрібен для друку? білий з обох сторін?
чи макулатурний сірий? (Хром-ерзац 0,3 мм)
Відповідь: «Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки» (Бланки) повідомляємо наступне:
- Особова картка працівника (типова форма № П-2) (позиція 1) повинна бути з картону білого кольору з обох сторін;
- Ярлик (позиція 2) може бути як з картону білого кольору з однієї сторони, так з макулатурного картону;
- Особиста картка обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту (позиція 3) може бути як з картону білого кольору з обох сторін, так з макулатурного картону».
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 22820000-4 «Бланки» (Бланки) повідомляємо наступне:
- Особова картка працівника (типова форма № П-2) (позиція 1) повинна бути з картону білого кольору з обох сторін;
- Ярлик (позиція 2) може бути як з картону білого кольору з однієї сторони, так з макулатурного картону;
- Особиста картка обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту (позиція 3) може бути як з картону білого кольору з обох сторін, так з макулатурного картону».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МЄГА-МІКС |
5 760,00
UAH
|
3 999,00
UAH
|
Документи |
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
4 320,00
UAH
|
4 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "ГЕЛЬВЕТИКА" |
6 500,00
UAH
|
4 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" |
6 490,00
UAH
|
6 490,00
UAH
|
Документи |
ФОП Волошко Марина Олександрівна |
6 920,00
UAH
|
6 920,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЄГА-МІКС #30744406 |
Відхилено |
3 999,00
UAH
|
16 березня 2020 10:03
|
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2199417435 |
Відхилено |
4 000,00
UAH
|
16 березня 2020 10:06
|
ТОВ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "ГЕЛЬВЕТИКА" #38044877 |
Відхилено |
4 300,00
UAH
|
16 березня 2020 10:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" #24635074 |
Переможець |
6 490,00
UAH
|
16 березня 2020 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 09:29
|
Договір 70-В-ХЕФ-20.pdf | укладений |
31 березня 2020 09:21
|