Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів серії ЧС
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Очікувана вартість
19 253 678,40 UAH
UA-2020-02-25-000628-b e7376d806b2048eba4907d61bd080702
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:48
Очікувана вартість: 19 253 678,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 268,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 577600 UAH
Publication date: 25 лютого 2020 14:23
Enquiries until: 17 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 23 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 19 253 678 UAH including VAT
Minimal lowering step: 96 268 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до електровозів серії ЧС
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Вкладиш бокової опори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Вкладиш бокової опори
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 шт
Поводок з шестернею в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Поводок з шестернею в зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
450 шт
Кільце ГУФЕРО 60х75х8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Кільце ГУФЕРО 60х75х8
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт
Поводок з шестірнею виконання 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Поводок з шестірнею виконання 3
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт
Опора підшипника шестірні внутрішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Опора підшипника шестірні внутрішня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
11 шт
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
9 шт
Опора верхня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Опора верхня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
29 шт
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
14 шт
Повідець карданного валу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Повідець карданного валу
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт
Ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ізолятор
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт
Ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ізолятор
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 шт
Контакт нерухомий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт нерухомий
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
33 шт
Компенсатор автоматичн.зносу колодок правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Компенсатор автоматичн.зносу колодок правий
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:20
3584_ТД_зп до ЧС.docx
25 лютого 2020 14:20
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розподіл предмета закупівлі на окремі лоти
Дата подання: 04 березня 2020 16:13
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:07
Наше підприємство є офіційним представником виробника та постачальником запасних частини до електровозів серії ЧС. З метою отримання відповідної економії державних кошт від закупівлі та розширення кола можливих учасників, просимо розділити предмет закупівлі на два лота, виділивши в окремий лот наступні позиції: Поводок з шестірнею виконання 3 LO 003035, 500.005.000, 0230016; Повідець карданного валу ED 200858, 700.001.001, 1000031; Компенсатор автоматичн.зносу колодок правий LO 89810, 0260315.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-000628-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 13 березня 2020 16:43
Підтримка вітчизняного виробника та винесення в окремий лот продукції
Підтримка вітчизняного виробника та винесення в окремий лот продукції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 09:02
Вирішено залишити без змін

Документи подані скаржником

13 березня 2020 16:42
Вимога 2.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-25-000628-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АНАЛІТ-ТЕХНОБУД, Код ЄДРПОУ:39940314
Дата подання: 19 березня 2020 15:10
СКАРГА на умови тендерної документації
Замовником торгів, філія "Центр забезпечення виробництва" Акціонерного Товариства "Українська залізниця", було оголошено процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-000628-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-25-000628-b). Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів серії ЧС). Наше підприємство, ТОВ "АНАЛІТ-ТЕХНОБУД" є постачальником та представником компаній "HAVE s.r.o" та "RailTrading s.r.o." Чехія, м. Прага, має намір взяти участь у відповідній закупівлі, але ознайомившись з Тендерною документацією нами було виявлено вимоги, які є дискримінаційними, та не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під звужене коло учасників, що в свою чергу робить неможливим участь нашого підприємства у відповідній процедурі закупівлі. 1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації предмет закупівлі складається із: Перелік та кількість продукції Лот №1* № п/п Код ЄЗС Код МТР УЗ Найменування продукції ДСТУ, ТУ, креслення, розмір, сорт, марка, тип Од. виміру Кіль-сть 1 34630000-2 7600076 Вкладиш бокової опори LO 311219, 0120008 шт 26 2 34630000-2 7600935 Поводок з шестернею в зборі Ло 121761 шт 15 3 34630000-2 7601415 Кільце ГУФЕРО 60х75х8 ЧСН 029401.0, 0220190 шт 450 4 34630000-2 7601609 Поводок з шестірнею виконання 3 LO 003035, 500.005.000, 0230016 шт 30 5 34630000-2 7601656 Опора підшипника шестірні внутрішня LO 001889, 700.010.000 шт 6 6 34630000-2 7601766 Пружина Э836.33.01.02, LO 98972, LO 93970, 8100018 шт 11 7 34630000-2 7602031 Опора верхня LO 315430, 0240015 шт 9 8 34630000-2 7604463 Пружина LO 332831, 8100066 шт 29 9 34630000-2 7605802 Повідець карданного валу ED 200858, 700.001.001, 1000031 шт 14 10 34630000-2 7607527 Ізолятор EO 41090/II, 1650013 шт 2 11 34630000-2 7607548 Ізолятор EO 41092/II, 1650014 шт 2 12 34630000-2 7608054 Контакт нерухомий Є 870-71-02-22, ЕО 21024, ЕП.903.70.000, 1750006 шт 100 13 34630000-2 7622702 Компенсатор автоматичн.зносу колодок правий LO 89810, 0260315 шт 33 Замовник торгів сформував Лот № 1 із великої кількості номенклатури запасних частин, процеси виробництва яких значно відрізняються один від одного та виготовляються за спеціальною технологією із застосуванням відповідного обладнання, яке є не у всіх виробників. Поставити всю продукцію за Лотом № 1 зможе лише завод-виробник, який має широку номенклатуру продукції власного виробництва, інші учасники ринку такі, як фізичні особи-підприємці, невеликі фірми посередники взяти участь у закупівлі не зможуть. До того ж, з боку Замовника, таке формування Лоту № 1 є нераціональним, оскільки не дозволяє дотриматися принципів максимальної економії та придбання товару за максимально вигідними цінами, що суперечить ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Оскільки, ТОВ "АНАЛІТ-ТЕХНОБУД" планує брати участь у процедурі закупівлі та має змогу виконати зобов'язання з постачання позицій у лоті № 1: "4. Поводок з шестірнею виконання 3 кр. LO 003035 - 30 шт." "9. Повідець карданного валу кр. ED 200858- 14 шт." "13. Компенсатор автоматичн. зносу колодок правий кр. LO 89810-33 шт.", то відповідно до вимог Тендерної документації наші права порушено, а саме: формування Замовником Лоту № 1 із великої кількості номенклатури запасних частин, що унеможливлює постачання всього переліку продукції за даним лотом. Як наслідок, наше підприємство не може взяти участь у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 19:12
Скарга відкликана скаржником
Причина: У нашого Товариства більше немає можливості постачати зазначені запасні частини. Тому плани щодо участі у майбутніх заукупівлях є неактуальними.
Дата: 07 квітня 2020 20:47
рішення від 23.03.2020 № 5424 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 19:12
рішення від 08.04.2020 № 6690.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 14:55
Номер скарги: UA-2020-02-25-000628-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 28 квітня 2020 22:54
Скарга на незаконний допуск в участі в аукціоні ТОВ «КМГ ТРЕЙД»
Скарга на незаконний допуск в участі в аукціоні ТОВ «КМГ ТРЕЙД»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 19:46
Скарга відкликана скаржником
Причина: Карантин
Дата: 19 травня 2020 22:38
Рішення від 04.05.2020 № 8514 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 19:46
рішення від 20.05.2020 № 9878.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 18:24

Документи подані скаржником

19 березня 2020 15:10
Скарга

Документи Органу Оскарження

09 квітня 2020 14:55
рішення від 08.04.2020 № 6690.pdf

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 22:51
ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf
28 квітня 2020 22:51
Платіжне.pdf
28 квітня 2020 22:51
Повноваження.pdf
28 квітня 2020 22:53
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

21 травня 2020 18:24
рішення від 20.05.2020 № 9878.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000017 ● 5daf9178e3934b85ba303e9c533668ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-02-25-000628-b 25.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-25-000628-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 03 липня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (номер процедури закупівлі UA-2020-02-25-000628-b). За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020 року) та порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» умовам тендерної документації. 2.1. У висновку ДАСУ зазначено, що відповідно до умов Додатку №1 пункту 1.5 до ТД, вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, учаснику необхідно надати документ про визнання результатів оцінки відповідності, відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зазначений документ в складі тендерної пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД» відсутній. Звертаємо увагу на те, що зазначена норма статті 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» стосується визнання результатів оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Умовами тендерної документації підтвердження продукції вимогам технічних регламентів не вимагалося. 2.2. У висновку ДАСУ зазначено, що згідно Додатку № 4 до ТД учасники повинні надати дані на товар, які мають бути заповнені відповідно до вимог таблиці за формою та інструкції щодо заповнення з певними вимогами, в тому числі щодо гарантійних строків експлуатації та зберігання продукції, інформація відповідно чого повинна бути зазначена учасниками у колонках 9 та 10 таблиці. У разі, якщо нормативною технічною документацію, за якою виготовляється продукція, не передбачено гарантійних строків на продукцію, учасник повинен вказати: У колонці 9 - гарантійний строк експлуатації не менше 2 років від дати отримання продукції кінцевим одержувачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України). У колонці 10 - гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим одержувачем до моменту її введення в експлуатацію (ч.3 ст. 269 Господарського кодексу України). Оскільки згідно документів, що містяться в тендерній пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД», запропонована продукція виготовляться за кресленнями (файл - «12 Лист про креслення»), які не містять гарантійних строків на продукцію, в документі «Дані на товар» (файл - «16 Дані на товар»), а саме у колонці 9, ТОВ «КГМ ТРЕЙД» зазначено гарантійний строк експлуатації товару, який становить 12 місяців з дня введення в експлуатацію, що не відповідає умовам Додатку № 4 до ТД. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» міститься документ виробника Consist spol. s.r.o. — сертифікат якості, в якому зазначені гарантійні зобов’язання виробника, а саме: гарантія на поставлену продукцію 12 місяців від дня введення продукції в експлуатацію та гарантійний строк зберігання 18 місяців з моменту постачання. Отже, тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2020-07-10 16:29:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 17.07.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Північного офісу Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 03.07.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-02-25-000628-b
Дата публікації: 17 липня 2020

Документи:

17 липня 2020 15:40
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2020
UA-2020-02-25-000628-be7376d806b2048eba4907d61bd080702
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

26 березня 2020 18:14
Електронний підпис
26 березня 2020 18:14
Електронний підпис
26 березня 2020 18:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 березня 2020 18:13
9. Гарантійний лист.pdf
26 березня 2020 18:13
5. Довідка ст17.pdf
26 березня 2020 18:13
4 Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 18:13
16 Дані на товар.pdf
26 березня 2020 18:13
14 ПИСЬМО ПОЛНОМОЧИЯ.pdf
26 березня 2020 18:13
13. Зразок серт якости.pdf
26 березня 2020 18:13
12. Письмо о чертежах.pdf
26 березня 2020 18:13
10. Декларація.pdf

Документи

Публічні документи

27 березня 2020 00:03
17 Сертифікат якості..pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

27 березня 2020 08:11
Електронний підпис
27 березня 2020 08:11
Електронний підпис
27 березня 2020 08:11
Цінова.pdf
27 березня 2020 08:11
ua20200225000628b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 19 251 878,40
UAH з ПДВ
19 251 878,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 19 253 678,40
UAH з ПДВ
19 253 678,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 18:14
Електронний підпис
26 березня 2020 18:14
Електронний підпис
26 березня 2020 18:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 березня 2020 18:13
9. Гарантійний лист.pdf
26 березня 2020 18:13
5. Довідка ст17.pdf
26 березня 2020 18:13
4 Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 18:13
16 Дані на товар.pdf
26 березня 2020 18:13
14 ПИСЬМО ПОЛНОМОЧИЯ.pdf
26 березня 2020 18:13
13. Зразок серт якости.pdf
26 березня 2020 18:13
12. Письмо о чертежах.pdf
26 березня 2020 18:13
10. Декларація.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 08:11
Електронний підпис
27 березня 2020 08:11
Електронний підпис
27 березня 2020 08:11
Цінова.pdf
27 березня 2020 08:11
ua20200225000628b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
Переможець 19 251 878,40
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
19 251 878,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 13:21
ЦЗВ-01-04120-01.pdf укладений
13 грудня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 19:11
ЦЗВ-01-04120-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:11
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 13:38
ЦЗВ-01-04120-01 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:35
ЦЗВ-01-04120-21.pdf укладений
09 червня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-04120-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-04120-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 17 579 752,08
UAH (в тому числі ПДВ 2 929 958,68 UAH)