Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 12:48 |
Очікувана вартість: | 19 253 678,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 268,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 577600 UAH |
Publication date: | 25 лютого 2020 14:23 |
Enquiries until: | 17 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 19 253 678 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 96 268 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 14:20 |
3584_ТД_зп до ЧС.docx | |
25 лютого 2020 14:20 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 19 березня 2020 15:10
Дата подання: 28 квітня 2020 22:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-09-000017 ● 5daf9178e3934b85ba303e9c533668ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 08:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-02-25-000628-b 25.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-25-000628-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 03 липня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (номер процедури закупівлі UA-2020-02-25-000628-b). За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020 року) та порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» умовам тендерної документації. 2.1. У висновку ДАСУ зазначено, що відповідно до умов Додатку №1 пункту 1.5 до ТД, вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, учаснику необхідно надати документ про визнання результатів оцінки відповідності, відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зазначений документ в складі тендерної пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД» відсутній. Звертаємо увагу на те, що зазначена норма статті 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» стосується визнання результатів оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Умовами тендерної документації підтвердження продукції вимогам технічних регламентів не вимагалося. 2.2. У висновку ДАСУ зазначено, що згідно Додатку № 4 до ТД учасники повинні надати дані на товар, які мають бути заповнені відповідно до вимог таблиці за формою та інструкції щодо заповнення з певними вимогами, в тому числі щодо гарантійних строків експлуатації та зберігання продукції, інформація відповідно чого повинна бути зазначена учасниками у колонках 9 та 10 таблиці. У разі, якщо нормативною технічною документацію, за якою виготовляється продукція, не передбачено гарантійних строків на продукцію, учасник повинен вказати: У колонці 9 - гарантійний строк експлуатації не менше 2 років від дати отримання продукції кінцевим одержувачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України). У колонці 10 - гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим одержувачем до моменту її введення в експлуатацію (ч.3 ст. 269 Господарського кодексу України). Оскільки згідно документів, що містяться в тендерній пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД», запропонована продукція виготовляться за кресленнями (файл - «12 Лист про креслення»), які не містять гарантійних строків на продукцію, в документі «Дані на товар» (файл - «16 Дані на товар»), а саме у колонці 9, ТОВ «КГМ ТРЕЙД» зазначено гарантійний строк експлуатації товару, який становить 12 місяців з дня введення в експлуатацію, що не відповідає умовам Додатку № 4 до ТД. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» міститься документ виробника Consist spol. s.r.o. — сертифікат якості, в якому зазначені гарантійні зобов’язання виробника, а саме: гарантія на поставлену продукцію 12 місяців від дня введення продукції в експлуатацію та гарантійний строк зберігання 18 місяців з моменту постачання. Отже, тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
2020-07-10 16:29:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 17.07.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Північного офісу Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 03.07.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-02-25-000628-b |
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Документи:
17 липня 2020 15:40
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
19 251 878,40
UAH з ПДВ
|
19 251 878,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" |
19 253 678,40
UAH з ПДВ
|
19 253 678,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Переможець |
19 251 878,40
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 13:21
|
ЦЗВ-01-04120-01.pdf | укладений |
13 грудня 2021 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 19:11
|
ЦЗВ-01-04120-01 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 19:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 13:38
|
ЦЗВ-01-04120-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 10:35
|
ЦЗВ-01-04120-21.pdf | укладений |
09 червня 2020 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-04120-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-04120-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |