Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька центральна районна лікарня" Запорізької районної ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02006722 |
Вебсайт: | http://zcrl.in.ua |
Місцезнаходження: | 70401, Україна , Запорізька обл., Запорізький район село Миколай-Поле, вул. Центральна, буд. 46А |
Контактна особа: |
Чай Ірина Георгіївна +380966429396 tender@zcrl.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 644 635,92 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
25 лютого 2020 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Уважно вивчивши пропозицію учасника ТОВ «Альтернативенерго», виявлено наступні порушення вимог тендерної документації Замовника, а саме:
1. Встановлена вимога у п.2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції, у п.1 Додатку 4 до тен-дерної документації та у Додатку 1 до тендерної документації про надання учасником: «Умови пропозиції» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» надав документ з аналогічною назвою, проте стосується іншої закупівлі UA-2019-12-06-001667-с.
Оскільки у Замовника у тендерній документації відсутній перелік формальних (несуттє-вих) помилок, відсутність зазначеного документу є причиною для відхилення тендерної пропо-зиції.
2. Встановлена вимога у п.п. 1.2 п.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та у п.2.2. Додатку 4 до тендерної документації про надання учасником довідки: «Витяг з ре-єстру власників цінних паперів (акціонерів), які володіють пакетом акцій, який становить 25% і більше статутного капіталу Учасника або довідка в довільній формі (створена учасником) з за-значенням відповідних даних (вимога стосується тільки акціонерних товариств).» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ у складі своєї тендерної пропозиції, порушивши вимогу Замовника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
Оскільки у Замовника у тендерній документації відсутній перелік формальних (несуттє-вих) помилок, а у п.5 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених доку-ментів.» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав лист-роз’яснення щодо відсутності да-ного документу у складі тендерної пропозиції.
3. Встановлена вимога у п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:…Товариство з обмеженою відпові-дальністю (далі – ТОВ), що є учасником торгів, повинно надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу.» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ, у складі своєї тендерної пропози-ції, порушивши вимогу Замовника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
4. Встановлена вимога у п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… - документом, що підтверджує на-дання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі).» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ, у складі своєї тендерної пропозиції, порушивши вимогу Замов-ника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
5. Встановлена вимога у п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… -інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (у разі закупівлі робіт або послуг);» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ, у складі своєї тендерної пропозиції, порушивши вимогу Замовника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
Оскільки у Замовника у тендерній документації відсутній перелік формальних (несуттє-вих) помилок, а у п.5 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в до-вільній формі,в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав лист-роз’яснення щодо відсутності даного доку-менту у складі тендерної пропозиції.
Оскільки учасник закупівлі ТОВ «Альтернативенерго» не надав усіх необхідних документів у складі своєї тендерної пропозиції, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника, або листів-роз’яснень в довільній формі, у яких зазначив законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Альтернативенерго» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Уважно вивчивши пропозицію учасника ТОВ «Альтернативенерго», виявлено наступні порушення вимог тендерної документації Замовника, а саме:
1. Встановлена вимога у п.2 Розділу Оцінка тендерної пропозиції, у п.1 Додатку 4 до тен-дерної документації та у Додатку 1 до тендерної документації про надання учасником: «Умови пропозиції» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» надав документ з аналогічною назвою, проте стосується іншої закупівлі UA-2019-12-06-001667-с.
Оскільки у Замовника у тендерній документації відсутній перелік формальних (несуттє-вих) помилок, відсутність зазначеного документу є причиною для відхилення тендерної пропо-зиції.
2. Встановлена вимога у п.п. 1.2 п.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та у п.2.2. Додатку 4 до тендерної документації про надання учасником довідки: «Витяг з ре-єстру власників цінних паперів (акціонерів), які володіють пакетом акцій, який становить 25% і більше статутного капіталу Учасника або довідка в довільній формі (створена учасником) з за-значенням відповідних даних (вимога стосується тільки акціонерних товариств).» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ у складі своєї тендерної пропозиції, порушивши вимогу Замовника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
Оскільки у Замовника у тендерній документації відсутній перелік формальних (несуттє-вих) помилок, а у п.5 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених доку-ментів.» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав лист-роз’яснення щодо відсутності да-ного документу у складі тендерної пропозиції.
3. Встановлена вимога у п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:…Товариство з обмеженою відпові-дальністю (далі – ТОВ), що є учасником торгів, повинно надати довідку у довільній формі про вартість чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу.» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ, у складі своєї тендерної пропози-ції, порушивши вимогу Замовника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
4. Встановлена вимога у п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… - документом, що підтверджує на-дання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі).» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ, у складі своєї тендерної пропозиції, порушивши вимогу Замов-ника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
5. Встановлена вимога у п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:… -інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (у разі закупівлі робіт або послуг);» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав зазначений документ, у складі своєї тендерної пропозиції, порушивши вимогу Замовника щодо наявності завантаженого файлу з такою інформацією.
Оскільки у Замовника у тендерній документації відсутній перелік формальних (несуттє-вих) помилок, а у п.5 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що: «В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в до-вільній формі,в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.» - учасник ТОВ «Альтернативенерго» не надав лист-роз’яснення щодо відсутності даного доку-менту у складі тендерної пропозиції.
Оскільки учасник закупівлі ТОВ «Альтернативенерго» не надав усіх необхідних документів у складі своєї тендерної пропозиції, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника, або листів-роз’яснень в довільній формі, у яких зазначив законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Альтернативенерго» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
2) ТОВ «Запоріжелектропостачання» не надало підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником відповідно до вимог п.4 Додатку 4 тендерної документації:
«… 4.1. Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником. …»
3) В поданих цінових пропозиціях до та після аукціону (лист №ПТЕ/0045-01 від 03.03.2020р. та лист №ПТЕ/0045-20 від 26.03.2020р. відрізняється поданий тариф (ціна за одиницю товару) при незмінній загальній суму вартості. В будь-якому з наведених документів вказаний тариф не відповідає вказаній загальній сумі тендерної пропозиції. Зважаючи, що у пропизиції учасника зазначена суперечлива інформація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжелектропостачання» не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати протокол рішення №21 КНП "Запорізька центральна районна лікарня" ЗРР ЗО щодо перемоги тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжелектропостачання». В іншому разі будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
1) Абзац 2 част.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює чіткий перелік документів, які повинен надати переможець, шляхом завантаження їх у електронну систему закупівель. Керуючись даною нормою та листом Мінекономрозвитку України №3304-06/13652-06 від 24.04.2017р. Уповноваженою особою КНП «Запорізька ЦРЛ» ЗРР Зо був встановлений чіткий перелік документів для переможця (п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додаток 5 тендерної документації).Переможець ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» завантажив усі документи, які вимагались. Документи, які передбачені Додатком 7 переможець повинен надати Замовнику при укладанні договору, т.б. на момент його підписання.
2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» присутній документ, який вимагався п.4.1. Додатку 4 тендерної документації. Даний документ знаходиться у файлі «Лист гарантія тех вимоги 1 лот» (по лоту №1) та «Лист гарантія тех вимоги 2 лот» (по лоту №2).
3) У тендерних пропозиціях ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» немає суперечливої інформації стосовно тарифу:
Лот №1:
705490,70:274510=2,57:1,2=2,14, або у періоді 2,14166666
Лот №2:
844725,59:328687=2,57:1,2=2,14, або у періоді 2,14166666
Де, 705490,70 та 844725,59 – загальна вартість тендерних пропозицій по лотах 1 та 2;
274510 та 328687 – кількість товару;
2,57 – тариф з ПДВ;
1,2 – коефіцієнт для виділення ПДВ.
Відповідно до правил округлення десяткових дробів, zкщо перша наступна за цим розрядом цифра 5, 6, 7, 8 або 9, то останню цифру, що залишилася, збільшують на одиницю. Якщо перша наступна за цим розрядом цифра 0, 1, 2, 3 або 4. то останню цифру, що залишилася, не змінюють.
Враховуючи вищевикладене, підстав для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» немає.
Уповноваженою особою ТОВ «Запоріжелектропостачання» є Кучеряви Костянтин Анатолійович. Цією довідкою надають право підписання договору згідно саме довіреності 102 від 29.11.2019р., не якийсь інший.
Оскільки учасник при завантаженні документів, як переможець у визначений час, не надав доручення на право підписання, в іншому вигляді, ТОВ «Запоріжелектропостачання» не підтвердив повноваження Кучеряви К. А. і не відповідає вимогам тендерної документації.
2) ТОВ «Запоріжелектропостачання» не надало підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником відповідно до вимог п.4 Додатку 4 тендерної документації:
«… 4.1. Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником. …»
3) В поданих цінових пропозиціях до та після аукціону (лист №ПТЕ/0045-01 від 03.03.2020р. та лист №ПТЕ/0045-20 від 26.03.2020р. відрізняється поданий тариф (ціна за одиницю товару) при незмінній загальній суму вартості. В будь-якому з наведених документів вказаний тариф не відповідає вказаній загальній сумі тендерної пропозиції. Зважаючи, що у пропизиції учасника зазначена суперечлива інформація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжелектропостачання» не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати протокол рішення №21 КНП "Запорізька центральна районна лікарня" ЗРР ЗО щодо перемоги тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжелектропостачання». В іншому разі будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
1) Абзац 2 част.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює чіткий перелік документів, які повинен надати переможець, шляхом завантаження їх у електронну систему закупівель. Керуючись даною нормою та листом Мінекономрозвитку України №3304-06/13652-06 від 24.04.2017р. Уповноваженою особою КНП «Запорізька ЦРЛ» ЗРР Зо був встановлений чіткий перелік документів для переможця (п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та Додаток 5 тендерної документації).Переможець ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» завантажив усі документи, які вимагались. Документи, які передбачені Додатком 7 переможець повинен надати Замовнику при укладанні договору, т.б. на момент його підписання.
2) У складі тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» присутній документ, який вимагався п.4.1. Додатку 4 тендерної документації. Даний документ знаходиться у файлі «Лист гарантія тех вимоги 1 лот» (по лоту №1) та «Лист гарантія тех вимоги 2 лот» (по лоту №2).
3) У тендерних пропозиціях ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» немає суперечливої інформації стосовно тарифу:
Лот №1:
705490,70:274510=2,57:1,2=2,14, або у періоді 2,14166666
Лот №2:
844725,59:328687=2,57:1,2=2,14, або у періоді 2,14166666
Де, 705490,70 та 844725,59 – загальна вартість тендерних пропозицій по лотах 1 та 2;
274510 та 328687 – кількість товару;
2,57 – тариф з ПДВ;
1,2 – коефіцієнт для виділення ПДВ.
Відповідно до правил округлення десяткових дробів, якщо перша наступна за цим розрядом цифра 5, 6, 7, 8 або 9, то останню цифру, що залишилася, збільшують на одиницю. Якщо перша наступна за цим розрядом цифра 0, 1, 2, 3 або 4. то останню цифру, що залишилася, не змінюють.
Враховуючи вищевикладене, підстав для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» немає.
Оскільки учасник при завантаженні документів, як переможець у визначений час, не надав доручення на право підписання, в іншому вигляді, ТОВ «Запоріжелектропостачання» не підтвердив повноваження Кучеряви К. А. і не відповідає вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 березня 2020 20:55
Дата подання: 31 березня 2020 20:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000024 ● 3fdaef84293545028d24c8845a0688a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 16:40 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2020 № 27
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1 Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі Електричної енергії (код за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), ID: UA-2020-02-25-000614-b, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Запорізька центральна районна лікарня" Запорізької районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 748 460,30 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 484,60 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 14:13 |
ТД свет.docx |
Скарги до лоту
Дата подання: 31 березня 2020 20:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернативенерго |
702 224,03
UAH з ПДВ
|
702 224,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ |
705 490,70
UAH з ПДВ
|
705 490,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
708 235,80
UAH з ПДВ
|
708 235,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ" |
741 177,00
UAH з ПДВ
|
741 177,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернативенерго #42090458 |
Рішення скасоване |
702 224,03
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 10:51
|
ТОВ Альтернативенерго #42090458 |
Відхилено |
702 224,03
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 10:55
|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ #42093239 |
Переможець |
705 490,70
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 14:50
|
Доп.уг.11.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 09:14
|
Доп.уг.10дог.919.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 09:11
|
Доп.уг.9дог.919.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 08:20
|
ДУ8_919.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 12:00
|
ДУ 7дог.919.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 11:20
|
ДУ6дог.919.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 08:43
|
ДУ5дог.919.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 08:32
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 11:46
|
ДУ3дог.919.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 15:39
|
Доп.уг.свет2.PDF | зміни до договору |
09 липня 2020 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 14:37
|
ДУ1 дог.919.PDF | зміни до договору |
22 травня 2020 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 14:43
|
договір | укладений |
13 травня 2020 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 919 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |