Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 24930000-2, Фотохімікати (Живильні середовища)
Очікувана вартість
776 195,91 UAH
UA-2020-02-25-000597-b 1dfa96ca6391413bb66b99caf67e3f1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучко Ірина Володимирівна

+380562323934 buxvet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"
Код ЄДРПОУ: 00693517
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О. Поля, буд. 48
Контактна особа: Кучко Ірина Володимирівна
+380562323934
buxvet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:16
Очікувана вартість: 776 195,91 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 880,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 найменувань
Код ДК 021:2015 - 24930000-2, Фотохімікати (Живильні середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата підписання видаткової накладної сторонами). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 лютого 2020 13:05
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:47
Доброго дня. У Додатку 4 ТД у таблиці Технічного завдання під №73 не вказан перелік штамів та їх технічні характеристики, що унеможливлює надання саме необхідних штамів та відповідних сертифікатів якості до них. Просимо вказати перелік потрібних штамів із зазначенням міжнародної назви та відповідним кодом АТСС.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Ваші зауваження будуть враховані та відповідно, за потреби, буде внесено зміни до ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДІАСНАБ" 773 990,70
UAH з ПДВ
773 990,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сльозко Єлізавета Сергіївна 775 386,00
UAH з ПДВ
775 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 13:40
Електронний підпис
24 березня 2020 13:40
Документи переможця.pdf
13 березня 2020 18:02
Електронний підпис
13 березня 2020 18:00
24 Декларація.pdf
13 березня 2020 18:00
23 Технічна частина 4.pdf
13 березня 2020 18:00
22 Технічна частина 3.pdf
13 березня 2020 18:00
21 Технічна частина 2.pdf
13 березня 2020 18:00
20 Технічна частина 1.pdf
13 березня 2020 18:00
19 Зразок етикетки.pdf
13 березня 2020 18:00
18 Гарантійний лист.pdf
13 березня 2020 18:00
17 Технічне завдання.pdf
13 березня 2020 18:00
16 Проект договору.pdf
13 березня 2020 18:00
12 Статут.pdf
13 березня 2020 17:59
8 Довідка про санкції.pdf
13 березня 2020 17:59
6 Довідка про ст 17.pdf
13 березня 2020 17:59
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 11:09
Проект договору.pdf
10 березня 2020 11:09
Довідка з банку 2020.pdf
10 березня 2020 11:09
Аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 11:09
4_Відповідність ст17.pdf
10 березня 2020 11:09
3_Відповідність ст16.pdf
10 березня 2020 11:09
2_ФОП_Слезко_ЕС_2019.pdf
10 березня 2020 11:09
1_Документи_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРМЕДІАСНАБ"

ФОП Сльозко Єлізавета Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРМЕДІАСНАБ"
#39321788
Переможець 773 990,70
UAH з ПДВ
23 березня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДІАСНАБ"
#39321788
773 990,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 08:23
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:26
2493 протокол.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 14:05
2493 ДУ 1.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 08:41
Договір укладений
07 квітня 2020 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 36 ч. 4 п. 5 внести зміни до п. 3 Договору № 11 від ___.____.2020 року (далі – Договір), а саме зменшити суму на 38594,79 грн. (Тридцять вісім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 79 коп.) та викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 735395,91 (Сто тридцять одна тисяча дев’ятсот двадцять вісім) гривень, в тому числі ПДВ – 122565,99 грн.»
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час проведення закупівлі № UA-2020-02-25-000597-b «Код ДК 021:2015 – 24930000-2, Фотохімікати (Живильні середовища)» була допущена технічна помилка, яка призвела до розбіжності в процедурі закупівлі. В оголошенні у відповідності до технічного завдання було зазначено кількість товару – 72 найменувань. Для своєчасного виконання договору у зв’язку з виробничою необхідністю та для безперебійного функціонування установи вважати кількість товару у відповідності до 72 найменувань зазначених у специфікації до укладеного договору постачання № 11 від 07.04.2020 р. з ТОВ «Укрмедіаснаб», що відповідає 654 флак., 1 фл., 225 шт. в кількісному еквіваленті.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ № 11 від 07.04.2020 р. (Код ДК 021:2015: 24930000-2 – Фотохімікати (Живильні середовища), на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, згідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі по Додатковій Угоді по спеціальному фонду в 2021 р. складатиме: 146 867,68 грн. (Сто сорок шість тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 68 копійок), у т.ч. ПДВ 24 477,95 грн. Дана додаткова угода набирає чинності з дати підписання сторонами та діє до “31” березня 2021р., а в частині виконання грошових зобов’язань за цією угодою – до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 882 263,59
UAH (в тому числі ПДВ 147 043,93 UAH)